Epson EH-TW3600 - kolejny bubel Epsona...

grzegorzp

New member
Koledzy potrzebuję pomocy, w odnalezieniu rzeczoznawcy,
który zbada i wyda opinię na temat projektora.
Epson się wypiął,
a nie chciałbym, żeby potem cała sprawa kręciła się w okół tego, czy przebarwienie jest czy nie, tylko chciałbym, żeby rzeczoznawca to stwierdził.

Ktoś zna jakiegoś rzeczoznawcę z tego zakresu?
jakby co to kontakt może też być na priv

ps. może ktoś ma namiar do jakiejś konkurencyjnej dla epsona firmy, może by zrobili ekspertyzę za darmo?
 
Ostatnia edycja:

FunkyKoval

New member
Bez reklam
Koledzy potrzebuję pomocy, w odnalezieniu rzeczoznawcy,
który zbada i wyda opinię na temat projektora.
Epson się wypiął,
a nie chciałbym, żeby potem cała sprawa kręciła się w okół tego, czy przebarwienie jest czy nie, tylko chciałbym, żeby rzeczoznawca to stwierdził.

Ktoś zna jakiegoś rzeczoznawcę z tego zakresu?
jakby co to kontakt może też być na priv

ps. może ktoś ma namiar do jakiejś konkurencyjnej dla epsona firmy, może by zrobili ekspertyzę za darmo?

No przykro czytac... Ale to wlasnie calan nasza kochana polska... Nie dosyc, ze wszystko drogie, to jeszcze klienta ma sie w du...!

A co z serwisantem od epsona? Nie chca przyslac w ramach gwarancji? Ja jak kontaktowalem sie z epsonem w UK, to sami zaproponowali wyslanie serwisanta, ktory mial sprawdzic i wydac opinie o moim projektorze. Oczywiscie za darmo, w ramach gwarancji.
 

grzegorzp

New member
niestety jakikolwiek czas wolny będę miał dopiero w poniedziałek i chyba zadzwonię do epson polska i porozmawiam, może jednak uda im się wyjść z twarzą...
 

paarc

New member
Licznik pokazyje faktyczny stan zuzycia lampy dopiero po 10h, wiec tu nie masz sie co martwic.
Po wlaczeniu projektora obaz zawsze jest ciemny, i po kilku sekundach stopniowo sie rozjasnia(lampa sie rozgrzewa). Nie pamietam, ale kojarze cos, ze w instrukcji jest napisane , ze powinno sie odczekac kilkanascie sekund i dopiero wlaczyc zrodlo obrazu. Co do calkowitego zanikania obrazu i migotania, to nigdy takiego czegos nie mialem.

No i stalo sie.
Po tygodniowym nieuzywaniu odpalilem w weekend projektor, pochodzil 3-4h, licznik w koncu pokazal 10H po czym w niedziele przy probie wlaczenia, projektor sie uruchamia, ale lampa juz sie nie rozgrzewa, czyli mam ciemny obraz a po chwili wylaczenie lampy i kontrolka na obudowie. Pomimo kilku prob nie ma szansy na uruchomienie. zalamka. moze ktos podrzucic procedure rekojmi sprzedawcy, bo po tym co poczytalem wczesniej na temat serwisu i w jakim stanie wraca sprzet z serwisu srednio mi sie widzi wysylanie go do naprawy.
Dzieki
 

FunkyKoval

New member
Bez reklam
No i stalo sie.
Po tygodniowym nieuzywaniu odpalilem w weekend projektor, pochodzil 3-4h, licznik w koncu pokazal 10H po czym w niedziele przy probie wlaczenia, projektor sie uruchamia, ale lampa juz sie nie rozgrzewa, czyli mam ciemny obraz a po chwili wylaczenie lampy i kontrolka na obudowie. Pomimo kilku prob nie ma szansy na uruchomienie. zalamka. moze ktos podrzucic procedure rekojmi sprzedawcy, bo po tym co poczytalem wczesniej na temat serwisu i w jakim stanie wraca sprzet z serwisu srednio mi sie widzi wysylanie go do naprawy.
Dzieki

A moze przepaliles lampe? Czy po zakonczeniu projekcji, jak konczyles wczesniej cos ogladac, to czy odcinales zasilanie do projektora od razu, czy odczekales te kilkanascie sekund po wcisnieciu przycisku "power" na projektorze/pilocie? Jesli nie czekales, to niestety mogles przepalic lampe...
 

paarc

New member
Nie no nigdzie mi sie nie spieszylo. zawsze czekalem i to dluzej ;-) koncze uzywac, wylaczam pilotem ide zapalic i dopiero pozniej wracam do sprzetu zeby go zdemontowac z racji tymczasowej lokalizacji. Juz wczesniej pisalem ze przy 3 uruchomieniu obraz byl ciemny, lampa zaczela migotac i sie wylaczyla. Natepnym razem uruchomil sie bez problemu, a potem juz nie chce sie w ogole uruchomic :/ Wysylam do serwisu poki co.
 

1g23

New member
Pewnie wysiadł zasilacz lampy, z tego co piszesz że wcześniej lampa mrugała to już musiało się coś dziać z nim, lampa się raczej nie przepaliła bo jest to lampa wyładowcza.
 

Meloman69

New member
Bez reklam
Japończycy żyję teraz czymś innym, ale mimo wszystko zaproponowałbym korespondencję z główną centralą Epsona lub przy najmniej z jej europejską filią. Oczywiście po angielsku z kopią wiadomości do Epson Polska.
 

paarc

New member
Japończycy żyję teraz czymś innym, ale mimo wszystko zaproponowałbym korespondencję z główną centralą Epsona lub przy najmniej z jej europejską filią. Oczywiście po angielsku z kopią wiadomości do Epson Polska.

Sprzet w serwisie od 07.04, dzwonie dziś i sie dowiaduje ze czekają na akceptacje EPSON Polska, i że wlasnie kolega wyslal maila z ponagleniem...
ZALAMKA
 

paarc

New member
c.d.
dzis dostalem wiadomosc nastepujacej tresci:


Witam
Informuję, iż w celu wykonania naprawy, decyzją firmy Epson, urządzenie zostało wysłane do Francji.
Zdiagnozowana usterka wymaga naprawy w europejskim centrum serwisowym, które to dysponuje specjalnie wyposażonym sterylnym pomieszczeniem oraz sprzętem służącym do napraw optyki.
W związku z zaistniałą sytuacją naprawa powierzonego nam sprzętu ulegnie wydłużeniu.
Jednocześni informuję i wspólnie z producentem czynimy starania, aby czas ten skrócić do niezbędnego minimum.
Za utrudnienia związane z niemożnością korzystania z zakupionego urządzenia najmocniej przepraszamy zarówno w imieniu swoim jak i gwaranta.
 

FunkyKoval

New member
Bez reklam
c.d.
dzis dostalem wiadomosc nastepujacej tresci:


Witam
Informuję, iż w celu wykonania naprawy, decyzją firmy Epson, urządzenie zostało wysłane do Francji.
Zdiagnozowana usterka wymaga naprawy w europejskim centrum serwisowym, które to dysponuje specjalnie wyposażonym sterylnym pomieszczeniem oraz sprzętem służącym do napraw optyki.
W związku z zaistniałą sytuacją naprawa powierzonego nam sprzętu ulegnie wydłużeniu.
Jednocześni informuję i wspólnie z producentem czynimy starania, aby czas ten skrócić do niezbędnego minimum.
Za utrudnienia związane z niemożnością korzystania z zakupionego urządzenia najmocniej przepraszamy zarówno w imieniu swoim jak i gwaranta.

To od razu zapewniam Cie, ze nie naprawia tego... Tych przebarwien nie da sie naprawic. Taka diagnoze uslyszalem od technika z Epson UK z ktorym rozmawialem przez telefon, i serwisanta ktory by u mnie w domu, kiedy ja mialem z tym problem. Wymienia Ci lampe(zle dla Ciebie, bo przebarwienia znowu bede widoczne po jakism czasie), albo dadza Ci nowy projektor(oby).
 

paarc

New member
To od razu zapewniam Cie, ze nie naprawia tego... Tych przebarwien nie da sie naprawic. Taka diagnoze uslyszalem od technika z Epson UK z ktorym rozmawialem przez telefon, i serwisanta ktory by u mnie w domu, kiedy ja mialem z tym problem. Wymienia Ci lampe(zle dla Ciebie, bo przebarwienia znowu bede widoczne po jakism czasie), albo dadza Ci nowy projektor(oby).

Ale ja nie mialem nawet cienia przebarwien. Po prostu lampa nie chciala startowac. Szczerze to nie wiem o co takie halo zeby wymienic lampe po 10h użytkowania. :confused:
 

grzegorzp

New member
to ja mam przebarwienia,
i jak na razie powiedzieli, że wymienili lampę i jakiś moduł optyki (ale chyba paneli nie? nie napisali nic o lcd) i przebarwienia jak były tak są
 

FunkyKoval

New member
Bez reklam
I takie problemy w niższych modelach jakoś odrzucają mnie od kupna czegoś lepszego np TW-5500.

No wiesz... TW3200/TW2900/TW3500/TW3600 chwalone sa za jakosc obrazu, i ja sie z tym zgadzam bo mialem i "widzialem w akcji" TW3500 i TW3600. Jakoscia obrazu i poziomem czerni projektory te dorownuja niektorym o wiele drozszym projektorom, wiec Epsony maja wysoki wspolczynnik jakosc/cena. Niestety sa one tez wadliwe i wady te niestety wystepuja bardzo czesto. Osobiscie wachalby sie tez przed kupnem np. TW5500. Moze nie tak czasto, ale tez miewaja przebarwienia, a kosztuja juz troche wiecej...
 

grzegorzp

New member
tw-700 to raczej nie jest niższy model, jak go kupowałem to z całej gamy był już tylko jeden lepszy epson.

tak czy inaczej, szczerze nie polecam epsonów, właśnie ze względu na to, że serwis epsona nie naprawia ich w ramach gwarancji tylko wpiera, że te przebarwienia to tak powinno być.

Epson, problem, awaria, tw-700
 

wrx

New member
Bez reklam
Ja dzisiaj kupilem TW-3600, mimo sledzenia tego watku...
Nie mam ogolnie szczescia, ale moze tym razem sie uda...
 

FunkyKoval

New member
Bez reklam
tw-700 to raczej nie jest niższy model, jak go kupowałem to z całej gamy był już tylko jeden lepszy epson.

tak czy inaczej, szczerze nie polecam epsonów, właśnie ze względu na to, że serwis epsona nie naprawia ich w ramach gwarancji tylko wpiera, że te przebarwienia to tak powinno być.

Epson, problem, awaria, tw-700

TW700 to chyba dosc stary model ;) A co do serwisu epsona, to w UK nie ma z nimi problemu. Ja bez problemowo dostalem zwrot kasy po przeslaniu im zdjec tych przebarwien(pierwszy TW3500) i po wizycie serwisanta w ramach gwarancji(2gi i 3ci TW3500).
 

grzegorzp

New member
kupowałem jak dopiero wszedł na rynek, i jak widać nic się nie zmieniło od tych 3 lat jeżeli chodzi o usterkowość.
Ja jeszcze będę interweniował u Epson Polska, mam jeszcze 3 miesiące gwarancji:)
 
Do góry