Epson EH-TW3600 - kolejny bubel Epsona...

FunkyKoval

New member
Bez reklam
kupowałem jak dopiero wszedł na rynek, i jak widać nic się nie zmieniło od tych 3 lat jeżeli chodzi o usterkowość.
Ja jeszcze będę interweniował u Epson Polska, mam jeszcze 3 miesiące gwarancji:)

Owszem, o usterkowosc niestety sie nic nie zmienilo :)
Bez urazy, ale po prostu TW700 jest slabszym projektorem od TW2900 itd... chocby dla tego, ze ma rozdzielczosc obrazu 720p. Owszem, o ile widzialem TW700 na wlasne oczy, to nie jest zle, ale nie ma to jak 1080p, i tu nikt mnie nie przekona ze jest inaczej :).
 

redlum

New member
Bez reklam
nie ma co porównywać projektorów z różnych przedziałów czasowych - TW700 to starszy model - jeden z lepszych w tamtych czasach projektorów 720p za w miarę przyzwoitą cenę oraz z 3letnia gwarancją na projektor i lampę
 

grzegorzp

New member
Kowal o czym Ty piszesz?
to jest temat o usterkowości a ty od 3 postów starasz się przekonać do jakiś swoich poglądów które nie mają z tematem usterek nic wspólnego...

jak kupowałem ten projektor to w ofercie epsona był już tylko jeden droższy model, nie zależało mi na 1080p więc wziąłem 720p. czy chcesz zasugerować, że ponieważ to nie był najdroższy model w ofercie to ma prawo się psuć i mogłem się tego spodziewać, że będzie felerny???
czy o co Ci chodzi? bo nie bardzo rozumiem...

to jest temat o tym, że projektory epsona mają wady fabryczne a przedstawiciel Epsona się na to wypina.
i przekonuje, że te czerwone przebarwienia "to tak powinno być" albo "nic takiego nie ma, zdaje się panu"

więc mam prośbę trzymajmy się tematu
 

grzegorzp

New member
Z dzisiaj.

Zadzwoniłem do epsona na infolinię +48 22 523 2241.
i Pan mi mówi że o moich 4 reklamacjach nic nie wie,
Ja mu grzecznie mówię, że reklamacje były realizowane przez firmę COMP na jagiellońskiej w Warszawie, na Gwarancji projektora to ta firma figuruje jako jedyny serwis autoryzowany (drugi podany nie istnieje już)

na to Pan komunikuje mi, że firma COMP nie ma autoryzacji na naprawę projektorów...
niezła bajka dla klientów jeleni, na wytłumaczenie dlaczego ma się burdel w papierach. Jako smaczek dodaję zdjęcie ich strony z dzisiaj czyli 21.04.2011


na to pytam się Pana o adres siedziby epson polska,
a Pan mi na to, że ma zakaz podawania adresu,
Ja się zapytałem czy jeżeli chciałbym do nich wysłać pismo to jak mam znaleźć ich adres?
Pan mi na to, że on ma zakaz podawania oficjalnego adresu Epsona w Polsce
.


Jak dla mnie to bulwersujące, że na infolinii, mają zakaz podawania oficjalnego wdresu firmy

No ale idziemy dalej, ja mówię Panu, że chyba jednak powinien mieć coś w swojej bazie danych o tym projektorze skoro był on już dwa razy we Francji i mam na potwierdzenie tego oficjalne pisma z Francji...
Potem Pan się upierał, że on ma jakąś datę, że projektor był sprzedany w marcu 2008 i że już jest po gwarancji,
To ja panu grzecznie tłumaczę, że jednak chyba ma datę wysłania tego projektora do sklepu, bo ja go kupiłem w sklepie w czerwcu 2008 a po za tym przez ostatnie dwa miesiące projektor jeździ po serwisach.
Ustaliliśmy, że wyślą kuriera i tym razem wyślą do serwisu który ich zdaniem jest autoryzowany (bo co niby ten główny we francji nie jest?)

ale waham się czy nie przetrzymają go tak żeby się gwarancja skończyła, chyba od razu uderzę z oficjalnym pismem tak jak jeden z kolegów radził.

dajcie znać co myślicie o tej sytuacji i jak najlepiej się teraz zachować...


ps. powodem oddania projektora ostatnim razem było to, że projektor jest sprawny i nie ma żadnego przebarwienia.

chyba skończy się w sądzie.

ps. jeżeli czyta to ktoś z epsona to proszę o kontakt, na pewno zaoszczędzi nam to dużo czasu i pieniędzy.

ps3 czy oficjalna siedziba epson polska to ul. Bokserska 66
02-690 Warszawa? czy gdzie kierować oficjalne pisma?

Chyba jest niezły przekręt
Wszystkie placówki współpracujące z EPSONem (serwisy autoryzowane itp.) do których dzwoniłem deklarują, że niestety nie mogą podać adresu EPSONa bo podpisały lojalkę do zachowania tego w tajemnicy...
co to za sytuacja???
Czy epson oszukuje klientów i dlatego boi się podać gdzie ma siedzibę????
Niezły kwiatek!!!

wpisujcie w temacie awarie i usterki projektorów epson
 

Attachments

  • epson strona.jpg
    epson strona.jpg
    77,6 KB · Wyś: 99
Ostatnia edycja:

redlum

New member
Bez reklam
jak dobrze pamiętam - czas naprawy towaru przedłuża gwarancję o czas realizacji naprawy


WG KRS nie ma czegoś takiego jak EPSON POLSKA
jest tylko:

http://opp.ms.gov.pl/Podmiot.aspx?nrkrs=0000308242

EPSON EUROPE B.V.(SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE
Miejscowość WARSZAWA
Ulica BOKSERSKA
Nr domu 66
Kod pocztowy 02-690
Poczta WARSZAWA
 
Ostatnia edycja:

FunkyKoval

New member
Bez reklam
Kowal o czym Ty piszesz?
to jest temat o usterkowości a ty od 3 postów starasz się przekonać do jakiś swoich poglądów które nie mają z tematem usterek nic wspólnego...

jak kupowałem ten projektor to w ofercie epsona był już tylko jeden droższy model, nie zależało mi na 1080p więc wziąłem 720p. czy chcesz zasugerować, że ponieważ to nie był najdroższy model w ofercie to ma prawo się psuć i mogłem się tego spodziewać, że będzie felerny???
czy o co Ci chodzi? bo nie bardzo rozumiem...

to jest temat o tym, że projektory epsona mają wady fabryczne a przedstawiciel Epsona się na to wypina.
i przekonuje, że te czerwone przebarwienia "to tak powinno być" albo "nic takiego nie ma, zdaje się panu"

więc mam prośbę trzymajmy się tematu

To ja nie rozumiem o co Ci chodzi... Najpierw sam wyskakujesz z tekstem, ze:
tw-700 to raczej nie jest niższy model, jak go kupowałem to z całej gamy był już tylko jeden lepszy epson.
a potem masz pretensje, ze komentuje to co napisales. Pozatym, widze ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.. Przeczytaj prosze dokladnie to co napisalem wczesniej i sie zastanow, bo ja tam nie widze zadnego sugerowania, ze jak nie najdrozsze to moze sie psuc. To Ty piszesz jakbys myslal, ze skoro tylko jeden projektor epsona byl wtedy lepszy, to znaczy ze nie jest z dolnej pulki na obecne czasy...
Jedynie co napisalem, to to, ze projektor sprzed ok. 4 lat, z 720p itd, nie moze byc lepszy od nowszych epsonow 1020p... i tyle - taka jest moja opinia, jesli Cie to urazilo, to przepraszam.
A temat ten sam zakladalem i wiem o czym on jest, wiec prosze nie pouczaj mnie.

Przepraszam wszystkich, ze robie zamieszania, moze nie potrzebnie, ale nie lubie jak ktos wciska mi cos czego nie zrobilem i sie czepia niepotrzebnie... Przepraszam :)
 

grzegorzp

New member
czy w takim razie Twoim zdaniem tw-700 to najniższy model?

bo jeżeli dobrze rozumiem (a po tym, że przytoczyłeś ten fragment wynika, że) Twoje wywody to reakcja na moje stwierdzenie, że "tw-700 to nie jest najniższy model"
 
Ostatnia edycja:

marciano

New member
Do dzisiaj bylem na 100% przekonany do zakupu tw3200 ale po tym co sie naczytalem chyba grubo sie zastanowie.
Juz mialem dzisiaj zamowic projektor na ivio.pl.
Jestem tylko ciekawy jaki jest ogolny stosunek klientow zadowolonych do niezadowolonych z zakupu epsona.
 

_hdtv_user1

New member
ja mam 5500 i mozesz mnie wpisac na klienta 100 zadowolnego... kupilem chyba w listopadzie - wyswiecone mam 58h bo czasu nie mam ogladac - moze raz w tygodniu lub 2 ogladne jakis filrm w full hd ale jak to sie mowi: wrazenia niezapomniane.... za wszystko inne zaplacisz swoja karta MasterCard ;)
 

grzegorzp

New member
Ja też tak miałem dopóki nie dopatrzyłem się niechcący przebarwienia, i teraz nie mogę patrzeć na projektor, szczególnie, że firma EPSON nie stanęła na wysokości zadania i nie naprawiła projektora, a mydliła oczy gwarancją na 3 lata. teraz wiem, że nie kupię już żadnego produktu EPSONa
 

grzegorzp

New member
Kolejny raz zgłosiłem uszkodzenie, i poprosiłem o naprawę gwarancyjną, i w poniedziałek ma być kurier, z Epsona oczywiście się nikt nie odezwał tylko automatyczna obsługa zgłoszenia, jeżeli po naświetleniu sprawy i moim przesłaniu całości informacji do przedstawicieli EPSONa w Polsce nie naprawią tego to idę do sądu.
 

dusi

New member
problem lub awaria EPSON TW 5500!!!!

Witam wszystkich.

Nie założyłem nowego wątku bo nie mogłem dołączyc załącznika:(

Projektor mam od około 1,5 roku, i wyświetliłem już jakieś 1050 godzin. Warunki użytkowania perfekcyjne. Pokój przystosowany, czysty, projektor pod sufitem. Od kilku dni pojawia się zmora na ekranie w postaci fioletowego paska od lewej do końca prawej strony obrazu na samym dole. Zabarwienie fioletowo - purpurowe. Krawędzie niewyraźne. Zaznaczam że nie jest to objaw jak w modelach Epsona 3200 czy 3600 w postaci zabarwionych na purpurowo rogów. Na czarnej planszy w przeciwieństwie do tamtych modeli nic nie widać, natomiast na białej strasznie. Przeszkadza. Załączam zdjęcie, co prawda jest niewyraźne, aczkolwiek oddaje w pełni wagę problemu i charakter.

Projektor na gwarancji. Czy już pakować????

Czy to panele, czy lampa??? Stawiam na jedno albo drugie. Podkreślam, że wyeliminowałem inne możliwości tego defektu. Tj.: sprawdziłem kable, źródło obrazu. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Nikt nigdy nie skarżył się na taki model.

Druga kwestia, możliwe że związana z tym defektem, to pompowanie światła. Sprawa niby dość oczywista, bo to niby kwestia ustawień i chodzi o poprawę kontrastu. Jednak takiego pompowania światła wcześniej nie było. Sam nie wiem, może żarówka „mruga”, może to nie przesłona. Domyślam się, że usłyszę SERWIS.

POZDRAWIAM

PS. Czy ktoś patrząc na załączony obrazek miał coś podobnego???
 

Attachments

  • grzechu.jpg
    grzechu.jpg
    497,4 KB · Wyś: 155

grzegorzp

New member
wygląda jak standardowy problem z epson em
przebarwienia na skraju ekranu,
ja mam podobne tylko po całej lewej krawędzi i wchodzi aż na 1/4 ekranu w prawo
serwis do tej pory podobno wymienił cały moduł optyki z panelami i lampą i przebarwienie wciąż było, więc kolejny raz (już czwarty)
oddałem projektor do serwisu.
chyba oni sami nie za bardzo wiedzą czym jest to spowodowane i chyba jest to wada konstrukcyjna.
Jest to problem którego sam nie rozwiążesz, więc projektor musisz oddać do serwisu.
obfotografuj projektor przed oddaniem, żeby nie było, że zwrócą Ci poobcierany itp.
przygotuj się na trudności bo epson ma problemy z naprawieniem tej przypadłości i czasami próbuje wmawiać klientowi, że "tak ma być"
i przebarwienie mieści się w normie...

u mnie po wymianie wygląda to tak:
(zwiększyłem kontrast zdjęcia żeby było lepiej widać
 

Attachments

  • epson.jpg
    epson.jpg
    48,3 KB · Wyś: 683
Ostatnia edycja:

grzegorzp

New member
znów projektor do mnie wrócił,
niestety nic nie naprawili, wciskają ciemnotę, że wszystko jest w porządku i
te przebarwienia wcale nie istnieją,
dodatkowo jak dzisiaj spojrzałem na obraz kontrolny to zobaczyłem, że na styku czarnego i białego krawędzie górne są fioletowe a dolne zielone,
czy moglibyście mi dać znać jak to u was wygląda?
czy to normalne...
bo nie wiem czy wcześniej tego nie zauważyłem i tak po prostu musi być?
czy technik kalibrując trzy panele się walnął o jeden piksel i jeden z paneli jest wyżej i stąd te kolorowe krawędzie?
 

Attachments

  • koloty 2.jpg
    koloty 2.jpg
    18,8 KB · Wyś: 607
  • barwy.jpg
    barwy.jpg
    10,6 KB · Wyś: 945
Ostatnia edycja:

FunkyKoval

New member
Bez reklam
moglibyście zobaczyć u siebie w epsonach czy też wam się robią takie kolorowe krawędzie?

Jesli efekt ten widoczny jest golym okiem, tak jak na tych zdjeciach, to nie powinno tak byc. W moim bylym TW3200 i TW3600 efekt ten byl ledwo widoczny, wrecz niezauwazalny z bliskiej odleglosci. Nie jestem pewien na sto procent, ale optyke chyba masz zrypana. Tzn. nie jest tak jak powinno byc.
Sledze Twoje przeboje z tym projektorem i podziwiam Cie za cierpliwosc... Przestan sie cackac z nimi i oddaj sprawe do Rzecznika Praw Konsumenta. Bo to co Epson w Polsce wyprawia to kpina. Np. tam gdzie ja mieszkam gwarancja zostala uznana bo panele byly rozjechane na 2 piksele. Felerne przebarwienia sa uznawane za wade bez gadania, nawet nie pytaja o nic tylko daja nowy projektor, albo zwrot kasy. Wyglada na to, ze moge sie tylko cieszyc, ze kupywalem projektor nie w Polsce... Taniej i lepiej wrazie problemow jak widac.
 

grzegorzp

New member
widoczne jest to bez problemu gołym okiem,
jutro mam trochę czasu to zadzwonię do federacji konsumenta i zapytam się jak mogliby mi pomóc,
ostatnio jestem bez grosza i nie mam nawet na wniesienie sprawy do sądu,
jeżeli ktoś chciałby pomóc w zajęciu się tą sprawą to będę wdzięczny.

ps. na moje oko właśnie jeden panel (zielony) jest przesunięty o jeden piksel
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Własnie przyjechał do mnie 3200. Przestraszony Twoimi zdjęciami natychmiast uruchomilem swój egzemplarz. O ile u Ciebie rozwarstwienie (nie wiem jak to nazwać) wystepuje w poziomych liniach (czyli jest przesunięcie w pionie) to u mnie jest dokładnie to samo lecz wyłącznie na liniach pionowych (przesunięcie poziome). Nie mam przebarwień purpurowych, jak inni, ale trochę się zmartwiłem. Widac to z bliska, dokladnie z jednej strony jeden piksel czerwony, w drugą stronę zielony. Widać to natomiast wyłacznie na tablicy wzorcowej. Przy filmach juz nie, obraz się rusza i wada się zaciera. Widzę ją jedynie na krawędziach rzucanego obrazu, dokładnie linie grubości jednego piksela. Nie wiem co to jest, czy aberracja chromatyczna, czyli źle wyregulowany zestaw soczewek w obiektywie, czy zle nałozone względem siebie panele LCD. Nie mam jeszcze ekranu, ale mam pytanie do Ciebie. Czy obraz Full HD podczas oglania filmow na ekranie jest nie ostry, czy bradzo Ci przeszkadza to w ogladaniu? Pytam, bo nie wiem czy na ekranie zobacze koszmar? Na scianie wydaje się być OK, nie przeszkadzające, ale boje sie ze przy gladkiej powierzchni wszystko wyjdzie.
 

raus

New member
To jest problem braku konwergencji paneli - w idealnie ustawionym projektorze obraz ze wszystkich 3 paneli powinien idealnie na siebie nachodzić. To raczej nie jest problem z obiektywem, jeśli nie ma jakichś beczkowych zniekształceń itp. to obiektyw jest sprawny, tutaj panele są niewłaściwie ustawione względem siebie
 
Do góry