Samsung PS-42C7H

ksr

New member
tak właśnie kupiłem go w Legnicy z tego co wiem to są jeszcze za tą cenę; dzisiaj serwis przyjechał i zabrał plazmę na warsztat powiedzieli że to tylko kwestia zmiany oprogramowania i będzie wszystko ok. robią to już po raz kolejny i "wiedzą co mu jest" napiszę jak wróci.
 

airjack

New member
Pocieszająca informacja, że sprawa jest znana i jest sposób na rozwiązanie problemu. Mam nadzieję, że serwis się postara :) Czekamy na info.
 

ksr

New member
no i przyjechał mój Sami z serwisu nic nie miga i jakby obraz ostrzejszy super wszystko ok. w karcie gwarancyjnej "wymiana oprogramowania" zdała egzamin mają już dużo więcej reklamacji i wszystkim robią to samo warto było za tą cenę na prawdę. Pozdrawiam wszystkich użytkowników C7H. Teraz 0 problemu.
 

Szopan

New member
C7h??

ksr napisał:
no i przyjechał mój Sami z serwisu nic nie miga i jakby obraz ostrzejszy super wszystko ok. w karcie gwarancyjnej "wymiana oprogramowania" zdała egzamin mają już dużo więcej reklamacji i wszystkim robią to samo warto było za tą cenę na prawdę. Pozdrawiam wszystkich użytkowników C7H. Teraz 0 problemu.

Do KSR:
Czy oby na pewno Kolega kupił Sama C7H za 2999 zł,bo z tego co ja widziałem,to w Legnicy był (może i jest jeszcze) w tej cenie tylko E7H. Może to ten model serwis naprawił (może tylko wyłączył Dnie). Prosiłbym o sprawdzenie - bo byłby to ważny argument w walce z serwisem dla innych użytkowników.

Pzdr For All i specjalne dla rzekomego Kolegi z Turcji:D :D :D
 

ksr

New member
Szopan napisał:
Do KSR:
Czy oby na pewno Kolega kupił Sama C7H za 2999 zł,bo z tego co ja widziałem,to w Legnicy był (może i jest jeszcze) w tej cenie tylko E7H. Może to ten model serwis naprawił (może tylko wyłączył Dnie). Prosiłbym o sprawdzenie - bo byłby to ważny argument w walce z serwisem dla innych użytkowników.

Pzdr For All i specjalne dla rzekomego Kolegi z Turcji:D :D :D
Tak kupiłem na pewno C7H ponieważ byłem dopiero w sklepie o 8.00 a otwarcie było o 7.00 więc z promocyjnej gazetki zeszły w ciągu 15 min E7h a później wyrzucili C7H w tej samej cenie czyli 2999 no i załapałem się właśnie na niego z czego się bardzo cieszę bo to model nowszy i ma SMD czego nie posiada E7H a Dnie jest na pewno włączone bo sprawdzałem.
 

marecki76

New member
ksr napisał:
no i przyjechał mój Sami z serwisu nic nie miga i jakby obraz ostrzejszy super wszystko ok. w karcie gwarancyjnej "wymiana oprogramowania" zdała egzamin mają już dużo więcej reklamacji i wszystkim robią to samo warto było za tą cenę na prawdę. Pozdrawiam wszystkich użytkowników C7H. Teraz 0 problemu.

KSR. Czyli wystarczy wgrać nowy SOFT ??? Bo mi odesłali Plazmę z wymienioną płytą i nadal miga. Proszę podaj namiary na serwis ,w którym wgrywali ci nowe oprogramowanie ,chetnie do nich zadzwonie .
 

Markcox

New member
ksr napisał:
ul. Paderewskiego 10 59-300 Lubin tel. 076 844 47 11 serwis Samsung, LG, Thomson

dziękować...:bober:

jeszcze dzisiaj spróbuję zrobić pełen wywiad, a później z zaczerpniętymi info udam się do serwisu centralnego. Zobaczymy co oni na to:hmm:
 

bbonk

New member
witam wszystkich tez mam c7 i tez mi miga własnie rozmawiałem z serwisem w łodzi znają temat i to dobrze wymiana softu eliminuje wade i jest ok w poniedziałek oddaje sama do naprawy i wracam do bańki :(na jakiś tydzień
 

lewar1309

New member
witam
chyba wezmę panasa pv70 bo to jest bez sensu abym kupił samsunga i pędzieł od razu do serwisu aby wymienili soft.
czy porównywał ktoś obraz w panasie i samie?
pozdr.
 

allabahal

New member
Dziś widziałem tego Samsunga w akcji. Obraz ładny, ale to migotanie (właściwie rozjaśnianie obrazu) jest tragiczne :-(
Przypadłości tej nie widać przy sygnale z wejścia antenowego. Obok stał Panasonic 42PV70, ale w sklepie porównywanie obrazu mija się z celem.

Krzysiek
 

paul400

Member
Markcox napisał:
dziękować...:bober:

jeszcze dzisiaj spróbuję zrobić pełen wywiad, a później z zaczerpniętymi info udam się do serwisu centralnego. Zobaczymy co oni na to:hmm:


dla tych co mieszkają na śląsku :

Serwis Katowice - temat nieznany ,
Serwis Zabrze - wyłączymy DNIe i po problemie ( nie zgodziłem się )
Serwis Ruda Śląska - temat nieznany
Serwis Sosnowiec - przyjedzieny i wymienimy na miejscu oprogramowanie

to relacja z mojego wywiadu wśród serwisów na Śląsku . Sosnowiec ma przyjechać w czwartek , napiszę jak było

pozdro
 

draa

New member
Czy ma ktos z was rozeznanie jak ten problem traktuja obecnie serwisy w Warszawie. Ja dzisiaj caly dzien dzwonilem do serwisu centralnego na kierbedzia tel 3315999 i albo jest zajeta linia, albo zglasza sie automat, po czym czekam na polaczenie z BOK i nikt nie odbiera. Na Bazylianskiej tel 8111678 powiedzieli z miejsca ze te TV to tylko na kierbedzia serwisuja, a na Solidarnosci tel 6243970 facet nie wiedzial w ogole co do niego rozmawiam i podal mi telefon na Bialostocka do technikow serwisu, lecz niestety tam jest albo zajete, albo nikt nie podnosi, tel 6185270
 

qwarantanna

New member
Witam,
chciałem się podzielić moim wrażeniem - od wczoraj mam w domu ten model plazmy - wiedziałem, że miga no i fakt miga. Trzeba jednak wiedzieć o tym, uważam że nie jest to bardzo natrętne . Obraz z Polsatu żyleta, mniejszego sobie nie wyobrażam teraz :)
 

Markcox

New member
draa napisał:
Czy ma ktos z was rozeznanie jak ten problem traktuja obecnie serwisy w Warszawie. Ja dzisiaj caly dzien dzwonilem do serwisu centralnego na kierbedzia tel 3315999 i albo jest zajeta linia, albo zglasza sie automat, po czym czekam na polaczenie z BOK i nikt nie odbiera. Na Bazylianskiej tel 8111678 powiedzieli z miejsca ze te TV to tylko na kierbedzia serwisuja, a na Solidarnosci tel 6243970 facet nie wiedzial w ogole co do niego rozmawiam i podal mi telefon na Bialostocka do technikow serwisu, lecz niestety tam jest albo zajete, albo nikt nie podnosi, tel 6185270

niestety, również miałem problem z dodzwonieniem się do serwisu centralnego na Kierbedzia - ale będę próbował do upadłego... Poza tym dziwi mnie jedna rzecz w Twojej wypowiedzi... Mianowicie, odesłanie z Solidarności na Białostocką, na której nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.
Według strony serwisów Samsunga, RTV zajmują się tylko 3 serwisy: wspomniane już Kierbedzia, Solidarności (jak on śmiał powiedzieć, że nie wie o co biega :fool: ) i jeszcze Bazyliańska 1.

Poza tym nie wyobrażam sobie oddania TV do serwisu na miesiąc, skoro zapewne można wgrać ten soft na miejscu u klienta i zajmie to zapewne nie więcej niż pół godziny
 

lewar1309

New member
dzwoniłem dziś do 5 serwisów na śląsku włącznie z sosnowcem i nigdzie nie umieli stwierdzić przyczyny migotania. Każdy chciał zabrac i wysłać do warszawy!!!!
 

draa

New member
napisał: Markcox
Poza tym dziwi mnie jedna rzecz w Twojej wypowiedzi... Mianowicie, odesłanie z Solidarności na Białostocką, na której nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.
Koleś powiedział ze na Solidarnosci jest tylko punkt przyjęć a sam serwis miesci sie na Bialostockiej i ze ewentualnie tylko tam dzwoniac moge uzyskac odpowiedz. Jednak tam technicy widac leca sobie w kulki i telefonu nikt nie raczy podniesc (no bo przeciez kto bedzie sobie glowe zawracal jakims natretnym klientem, z reszta to sa "technicy" a nie ludzie wiec zapewne rozmawiac z ludzmi nie potrafia, albo sie boja)
Od jutra znowu dzwonie do upadlego, wczoraj i dzisiaj nie mialem czasu wisiec na telefonie i chociaz w zasadzie to przyzwyczilem sie juz do wylaczonego DNIe to sprawy nie ma co odpuszczac. Najwyzej wysle TV do serwisu w łodzi na wlasny koszt bo tam jak ktos wczwsniej juz napisal problem oraz jego rozwiazanie jest znane.
 
Do góry