Samsung PS-42C7H

okolik1

New member
Dobre Wieści !!!

Drodzy forumowicze, użytkownicy migotki.
Potwierdzam, serwis z Lubina zmienia oprogramowanie, które eliminuje wadę:cool: .
Operacja trwa 20 minut i jest bezbolesna. Pan z serwisu twierdzi, że nowe oprogramowanie jest na stronach serwisowych samsunga i każdy serwis może je pobrać bez problemu. Wszyscy, którzy mieszkają poza Lubinem ( zwłaszcza Pan z Grudziądza ) powinni atakować swoje lokalne serwisy o wymianę oprogramowania.

Pozdrawiam i życzę powodzenia, a z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych składam życzenia :) wszystkiego najlepszego, smacznego jajka oraz mokrego dyngusa.
 

bbonk

New member
Witam serdecznie tak jak pisałem wczesniej mam c7h i tez migało oddałem do serwisu telewizora nie było dwa dni zmieniono soft i nic nie miga obraz jest lepszy i ostrzejszy niz był wczesniej dnie jest włączone i jest super git.

Nie zwlekajcie i oddawajcie do naprawy WARTO pozdrawiam
 

lookamil

New member
witam, sprawilem sobie wlasnie to "szkielko" o ktorym mowa narazie smigam na pc i jest spoko na analogu antenowym jest tomiganie a raczej zmiana barwy z jasniejszej na ciemniejsza albo odwrotnie ... da sie zyc z tym puki co
mam jedno pytanie w kilku watkach czytalem ze ktos wszedl d o serwis meni jak to sie robi ? bo nigdzie nie znalazlem takiej funkcji , dzieki za pomoc z gory , a chcem sprawdzic ile godzin swiecenia ma ten tv i zapoznac sie z tym tematem...
 

qwarantanna

New member
Przy wyłączonym TV z pilota po kolei wciskasz info-menu-mute-power odczekujesz chwilkę i się pojawia menu serwisowe - pozycja pierwsza to ilość godzin
 

mizman

New member
Koniec problemów z migotaniem !!!

Witajcie !

Kilka stron wcześniej opisywałem swój przypadek. 13 marca odesłałem C7H do serwisu w Lublinie. Opisałem na kartce dokładnie problem, jak również, że jest to ogólnie znane i serwis centralny wie o co chodzi (dodzwoniłem się wcześniej do Warszawy i powiedziano mi, że w grę wchodzi wymiana oprogramowania). Czekałem dwa tygodnie. 27 marca przywieziono mi telewizor. Wpis w karcie gwarancyjnej - wymiana oprogramowania. I rzeczywiście - nic już nie miga. Obraz jest super. Jednak DNIe daje bardzo dużo. Wyłączenie tej funkcji jest bez sensu. Poza tym ludzie z serwisu bardzo sympatyczni, zadzwonili do mnie przed przywiezieniem tv (bo o to ich prosiłem) i powiedzieli, co zostało zrobione.
Polecam wszystkim odesłanie tv do serwisu. A najlepiej kupić w sklepie i od razu do serwisu ;-). Bo lepszej plazmy w tej cenie (niecałe 4 tys.) chyba nie ma.

PS. 1 - Ale ogólnie Samsung dał plamę, że wypuścili tą plazmę z tak widocznym problemem.

PS. 2 - Dla ciekawości: kilka dni po otrzymaniu tv z serwisu zadzwonił jakiś facet pytając o moje zadowolenie z serwisu samsunga (kilka pytań). Oceniłem ich bardzo dobrze :). No bo rzeczywiście byłem zadowolony z serwisu lubelskiego.

PS. 3 - Uważajcie na wypalanie obrazu. Ostatnio utrwalił mi się żółty trójkącik w lewym górnym rogu ekranu. Na szczęście po użyciu funkcji "wzór obrazu" eliminującej ten efekt przez ponad godzinę prawie zniknął.

Pozdrawiam całe forum !!!
 
Ostatnia edycja:

Szopan

New member
mizman napisał:
Witajcie !

Kilka stron wcześniej opisywałem swój przypadek. 13 marca odesłałem C7H do serwisu w Lublinie. Opisałem na kartce dokładnie problem, jak również, że jest to ogólnie znane i serwis centralny wie o co chodzi (dodzwoniłem się wcześniej do Warszawy i powiedziano mi, że w grę wchodzi wymiana oprogramowania). Czekałem dwa tygodnie. 27 marca przywieziono mi telewizor. Wpis w karcie gwarancyjnej - wymiana oprogramowania. I rzeczywiście - nic już nie miga. Obraz jest super. Jednak DNIe daje bardzo dużo. Wyłączenie tej funkcji jest bez sensu. Poza tym ludzie z serwisu bardzo sympatyczni, zadzwonili do mnie przed przywiezieniem tv (bo o to ich prosiłem) i powiedzieli, co zostało zrobione.
Polecam wszystkim odesłanie tv do serwisu. A najlepiej kupić w sklepie i od razu do serwisu ;-). Bo lepszej plazmy w tej cenie (niecałe 4 tys.) chyba nie ma.

PS. 1 - Ale ogólnie Samsung dał plamę, że wypuścili tą plazmę z tak widocznym problemem.

PS. 2 - Dla ciekawości: kilka dni po otrzymaniu tv z serwisu zadzwonił jakiś facet pytając o moje zadowolenie z serwisu samsunga (kilka pytań). Oceniłem ich bardzo dobrze :). No bo rzeczywiście byłem zadowolony z serwisu lubelskiego.

PS. 3 - Uważajcie na wypalanie obrazu. Ostatnio utrwalił mi się żółty trójkącik w lewym górnym rogu ekranu. Na szczęście po użyciu funkcji "wzór obrazu" eliminującej ten efekt przez ponad godzinę prawie zniknął.

Pozdrawiam całe forum !!!

Pytanko do Mizmana:
Gdzie jest serwis samsunga w Lublinie? Jak załatwiałeś swoją reklamację - przez sklep,w którym kupiłeś,czy bezpośrednio z serwisem?

Pytanko do Reszty:
Czy przy tej wadze sprzętu (ok.46 kg) serwis lub sklep nie ma obowiązku zabrać sprzętu bezpośrednio z domu i do domu przywieźć po naprawie?

Trochę boli zostać bez tv na 2 tyg.

Pozdro for All !!!
 

Markcox

New member
Generalnie serwis ma obowiązek zarówno odebrania jak i dostarczenia z powrotem naprawianego sprzętu. Mi też się nie widzi pozostanie 2 tyg (albo dłużej:p ) bez TV, dlatego należy wymusić przyjazd serwisu do domu. W końcu jest to tylko drobna operacja - wgranie soft'u - którą spokojnie można wykonać na miejscu u klienta.
 

Szopan

New member
Markcox napisał:
Generalnie serwis ma obowiązek zarówno odebrania jak i dostarczenia z powrotem naprawianego sprzętu. Mi też się nie widzi pozostanie 2 tyg (albo dłużej:p ) bez TV, dlatego należy wymusić przyjazd serwisu do domu. W końcu jest to tylko drobna operacja - wgranie soft'u - którą spokojnie można wykonać na miejscu u klienta.

Jak komuś sie uda taka sztuka ( wgranie przez serwis softu w domu klienta),to dajcie znać - wtedy i ja zaproszę lokalnych przedstawicieli serwisu samsunga :D
Na razie padła mi grafa w kompie i walczę z serwisem firmy JES w Gdańsku - nie polecam:fool:

Pozdro.
P.S.
Thanx Markcox;)
 

paul400

Member
paul400 napisał:
dla tych co mieszkają na śląsku :

Serwis Katowice - temat nieznany ,
Serwis Zabrze - wyłączymy DNIe i po problemie ( nie zgodziłem się )
Serwis Ruda Śląska - temat nieznany
Serwis Sosnowiec - przyjedzieny i wymienimy na miejscu oprogramowanie

to relacja z mojego wywiadu wśród serwisów na Śląsku . Sosnowiec ma przyjechać w czwartek , napiszę jak było

pozdro

no niestety i serwis w Sosnowcu dał plamę , zadzwonili do mnie i jednak powiedzieli że " w przypadku takiej usterki należy telewizor zabrać na warsztat " , co mi generalnie sie nie podoba i nie chcę się z pudłem rozstawać , bo i tak starego już nie mam

jak ktoś tą sprawę załatwi na Śląsku pozytywnie proszę o info.

pozdro
 

bbonk

New member
Panowie ja już jestem po zbiegu fakt tv mi zabrali bo gościu powiedział ze oprogramowanie z samsunga mają tylko na jednym kompie i to w dodatku na pudle po tv przyjechał i przywiózł go z powrotem czas naprawy .........zabierał mi w środe a chciał już oddać w czwartek no ale ze mnie akurat nie było to kazałem mu oddac w piątek dodam ze było to przed samymi swietami jak widzicie to nie jest jakiś problem musicie sie dogadać z gwarantem i tyle .

jescze jedna sprawa jesli komus miga to niech nie zwleka i odda do naprawy naprawde warto to ze ktoś sobie w serwisowym trybie wyłączy dnie to po pierwsze pwoduje ze obraz jest kiblasty co z resztą widać na demo po drugie nie działa zab. przed wypaleniem acha i nie obawiajcie sie jesli ktoś z was grzebał w menu serwisowym może być spokojny ja grzebałem a serwis sie nawet nie pokapował zresztą jak by to komuś udowodnili

reasumując po wymianie oprogramowania nic już nie miga dnie jest włączone no i musze powiedziec ze obraz jest bardziej żywy i dynamiczny .

pozdrawiam
 
N

nod

Guest
paul400 napisał:
no niestety i serwis w Sosnowcu dał plamę , zadzwonili do mnie i jednak powiedzieli że " w przypadku takiej usterki należy telewizor zabrać na warsztat " , co mi generalnie sie nie podoba i nie chcę się z pudłem rozstawać , bo i tak starego już nie mam

jak ktoś tą sprawę załatwi na Śląsku pozytywnie proszę o info.

pozdro

u mnie serwis z sosnowca sie spisal na medal.przyjechal sympatyczny gosc i wgral soft na miejscu-ze 20 minut mu to zajelo.i po sprawie.
poczatkowo tez chcieli brac ale dzieki informacjom z tego forum powiedzialem o co chodzi i zalatwione.
pozdrawiam wszystkich posiadaczy c7h :)
 

rzeznik

New member
Witam,
czy ktoś z Was miał do czynienia z serwisem we Wrocławiu w sprawie migania? Jak przekonać serwisantów żeby naprawili od ręki? Nie chce go oddawać przed długim weekendem ;)
 

orteam

New member
no własnie , jak ich przekonac zeby soft wgrali w domu ???????
u mnie, serwis z gdańska równiez chce telewizor zabrac do siebie i nie mam pojecia dlaczego , moze nie mają laptopa?

no ale cóz pewnie przyjadą i zabiorą , a odbiorę sobie sam bo jak to mówił serwisant zmiana oprogramowania to chwilka ale nie wiadomo kiedy transport bedą mieli w moją stronę i przez to moze to potrwac nawet tydzień zanim mi go odwiozą .
Najgorsze jest tylko to ze juz połowa kartonu jest zniszczona mam nadzieje ze z jakims kartonem serwis sie zjawi.
 

mizman

New member
Dane do serwisu Samsunga w Lublinie

Cześć !

Odpowiedź dla Szopana:

W Lublinie serwis Samsunga to - Autoryzowane Centrum Serwisowe DUCAT SERWIS Sp. z o.o., ul. Choiny 1 (choć sprzęt rtv wiozą na ul. Braci Wieniawskich); tel. 081 7413081 lub 081 7412022.

Ja załatwiałem wszystko tylko z serwisem (oczywiście konieczna karta gwarancyjna). Przyjeżdża gościu busikiem i zabiera tv do Lublina (ode mnie z domu to ponad 50 km) - trzeba się z nim dogadać telefonicznie odnośnie godziny odbioru (żeby był ktoś w domu). Oczywiście też odwozi z powrotem. Tv można też zawieźć samemu. Czy byliby w stanie wgrać soft w domu? Nie wiem.

Pozdrawiam !
 
Ostatnia edycja:

malin_f1

New member
Jak z migotaniem na 50C7H ?

Witam wszystkich przymierzam sie do zakupu TV powoli i odrazu pierwsze pytanie czy plazmy 50 samsunga 50 C7H też migotają?? Czy tą przypadłość mają tylko modele 42 calowe??
 

supmario

Klub HDTV.com.pl
VIP
Fioletowy poblask

Witam!
Jestem nowy na forum i nie wiem czy powinienem pisać o moim problemie w ty miejscu. Od 4 miesięcy jestem uzytkownikiem PS42C7H i od kilku dni zauważyłem pojawiający sie niebiesko fioletowy poblask nakładający się głownie na biały kolor wyświetlany na ekranie. Pojawia sie to chwilowo w niektórych scenach przy oglądaniu TV. Użytkuję Cyfrę + opcje HD podłaczona po HDMI. Czy kr\toś ma może jakieś sugestie co to może być i o co chodzi z tym nowym oprogramowaniem?
 

orteam

New member
no muszę pochwalic serwis z Gdańska , spisali sie na medal po migotaniu ani śladu (zmiana oprogramowania) , a telewizor mi odwiezli na drugi dzień i to mimo tego ze nie mieszkam w samym Gdańsku .

Takze teraz jestem z telewizorka w 100 % zadowolony i nie zamieniłbym go na żaden inny.
 
Do góry