remigiusz napisał:ksr - a w którym to MM są takie świetne ceny?
właśnie, też mnie to zaintrygowało....
remigiusz napisał:ksr - a w którym to MM są takie świetne ceny?
ksr napisał:no i przyjechał mój Sami z serwisu nic nie miga i jakby obraz ostrzejszy super wszystko ok. w karcie gwarancyjnej "wymiana oprogramowania" zdała egzamin mają już dużo więcej reklamacji i wszystkim robią to samo warto było za tą cenę na prawdę. Pozdrawiam wszystkich użytkowników C7H. Teraz 0 problemu.
Tak kupiłem na pewno C7H ponieważ byłem dopiero w sklepie o 8.00 a otwarcie było o 7.00 więc z promocyjnej gazetki zeszły w ciągu 15 min E7h a później wyrzucili C7H w tej samej cenie czyli 2999 no i załapałem się właśnie na niego z czego się bardzo cieszę bo to model nowszy i ma SMD czego nie posiada E7H a Dnie jest na pewno włączone bo sprawdzałem.Szopan napisał:Do KSR:
Czy oby na pewno Kolega kupił Sama C7H za 2999 zł,bo z tego co ja widziałem,to w Legnicy był (może i jest jeszcze) w tej cenie tylko E7H. Może to ten model serwis naprawił (może tylko wyłączył Dnie). Prosiłbym o sprawdzenie - bo byłby to ważny argument w walce z serwisem dla innych użytkowników.
Pzdr For All i specjalne dla rzekomego Kolegi z Turcji
ksr napisał:no i przyjechał mój Sami z serwisu nic nie miga i jakby obraz ostrzejszy super wszystko ok. w karcie gwarancyjnej "wymiana oprogramowania" zdała egzamin mają już dużo więcej reklamacji i wszystkim robią to samo warto było za tą cenę na prawdę. Pozdrawiam wszystkich użytkowników C7H. Teraz 0 problemu.
marecki76 napisał:Proszę podaj namiary na serwis ,w którym wgrywali ci nowe oprogramowanie ,chetnie do nich zadzwonie .
ksr napisał:ul. Paderewskiego 10 59-300 Lubin tel. 076 844 47 11 serwis Samsung, LG, Thomson
Markcox napisał:dziękować...:bober:
jeszcze dzisiaj spróbuję zrobić pełen wywiad, a później z zaczerpniętymi info udam się do serwisu centralnego. Zobaczymy co oni na to:hmm:
draa napisał:Czy ma ktos z was rozeznanie jak ten problem traktuja obecnie serwisy w Warszawie. Ja dzisiaj caly dzien dzwonilem do serwisu centralnego na kierbedzia tel 3315999 i albo jest zajeta linia, albo zglasza sie automat, po czym czekam na polaczenie z BOK i nikt nie odbiera. Na Bazylianskiej tel 8111678 powiedzieli z miejsca ze te TV to tylko na kierbedzia serwisuja, a na Solidarnosci tel 6243970 facet nie wiedzial w ogole co do niego rozmawiam i podal mi telefon na Bialostocka do technikow serwisu, lecz niestety tam jest albo zajete, albo nikt nie podnosi, tel 6185270
Koleś powiedział ze na Solidarnosci jest tylko punkt przyjęć a sam serwis miesci sie na Bialostockiej i ze ewentualnie tylko tam dzwoniac moge uzyskac odpowiedz. Jednak tam technicy widac leca sobie w kulki i telefonu nikt nie raczy podniesc (no bo przeciez kto bedzie sobie glowe zawracal jakims natretnym klientem, z reszta to sa "technicy" a nie ludzie wiec zapewne rozmawiac z ludzmi nie potrafia, albo sie boja)napisał: Markcox
Poza tym dziwi mnie jedna rzecz w Twojej wypowiedzi... Mianowicie, odesłanie z Solidarności na Białostocką, na której nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.