Smog atakuje PHILIPS 49PUS6561/12

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tez jestem zadowolony z Philipsa.
Uważnie nie przeszkadza wybierać dobry sklep.
Produkt ten sam, a spokój święty jak widać z wielu wpisów bardzo ważny.
 

Tomstud

New member
Nie zmienia to faktu, że obsługa serwisowa powinna być punktem honoru producenta a nie zależeć od wsparcia sklepu :)
Wzorem jest tu amazon - kupując ich czytnik ebooków Kindle nie muszę się martwić o jakość obsługi gwarancyjnej, nie interesuje mnie miejsce zakupu, firma stara się aby klient był zadowolony.
Jak widać z wielu wypowiedzi użytkowników, niegdyś europejski Philips, ma problem z jakością swojego serwisu.
 

Stojeden

New member
Dysponuje ktoś kontaktem mailowy do siedziby głównej Philipsa w Holandii? Bo z naszym rodzimym oddziałem niestety nie ma szans czegokolwiek załatwić.
 

Stojeden

New member
Tv wrócił z serwisu. Pilot niestety nadal nie jest naprawiony. Serwisant mieszka się w zeznaniach, twierdzi że matryca była czyszczona z kurzu, natomiast w papierach jest napisane, że wymieniali podświetlenie matrycy. Tak czy inaczej problem bandingu ustąpił.
Ale za to, uwaga teraz mam clouding na całej powierzchni matrycy w rejonie dolnej krawędzi tv oraz bad piksele.
To jest już żenujące.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Tv wrócił z serwisu. Pilot niestety nadal nie jest naprawiony. Serwisant mieszka się w zeznaniach, twierdzi że matryca była czyszczona z kurzu, natomiast w papierach jest napisane, że wymieniali podświetlenie matrycy. Tak czy inaczej problem bandingu ustąpił.
Ale za to, uwaga teraz mam clouding na całej powierzchni matrycy w rejonie dolnej krawędzi tv oraz bad piksele.
To jest już żenujące.

Podejrzewam że to nie są bad piksele a okruszki między matrycą a laminatem i może to wyglądać jak bad piksel - Zastanawiam się w jakich warunkach czyszczona jest matryca ? Bo ja jak czyszczę to pomieszczenie ma być zero kurzu , wczoraj swojego lg 49 cali czyściłem - bajka
 

Stojeden

New member
Szkoda, że Kiki zamknąłeś mój temat o problemach z Philips Polska oraz ich serwisem.
Argumentujesz to brakiem dokumentów. Jakich dokumentów potrzebujesz? Proponowałem Ci poprzez wiadomość prywatną, że wyślę Ci wszystko czego sobie kolega życzy.
Z tego co widzę, rozpocząłem niewygodną dyskusję o Philipsie, która tu niektórym się nie za bardzo podoba.
 

kranu

New member
Kiki handluje Philipsami więc przeczytasz na tym forum tylko dobre rzeczy o tej firmie.
Szkoda, że o tym nie wiedziałem przed zakupem. To forum niestety nie jest ani trochę wiarygodne.
 

Morf3usz

Member
Mam dokładnie ten sam problem z 55PUS6201

Zgłosiłem do serwisu i otrzymałem taką odpowiedz.
Witam,
po zapoznaniu sie z wyslanymi przez Pana zdjeciami, Inzynierowie z dzialu technicznego Philips
wydali decyzje, ze na ekranie nie ma widocznej usterki. Telewizor jest zgodny ze specyfikacją producenta.
Jak dalej z nimi rozmawiać ?
 
Ostatnia edycja:

Stojeden

New member
Mam dokładnie ten sam problem z 55PUS6201

Zgłosiłem do serwisu i otrzymałem taką odpowiedz.
Witam,
po zapoznaniu sie z wyslanymi przez Pana zdjeciami, Inzynierowie z dzialu technicznego Philips
wydali decyzje, ze na ekranie nie ma widocznej usterki. Telewizor jest zgodny ze specyfikacją producenta.
Jak dalej z nimi rozmawiać ?

Napisz im tak:
Dzień dobry, jeśli dla Państwa cała matryca w ciemnych plamach jest zgodna ze specyfikacją tv, informuję, że kolejną korespondencję w sprawie reklamacji towaru z tytułu gwarancji będziemy kontynuować za pośrednictwem Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Ponadto, bardzo proszę o przesłanie dokumentów podpisanych z imienia oraz nazwiska przez pracownika, wg. Pana "inżyniera" posiadającego kompetencje do oceny reklamowanych urządzeń”. „Proszę również o udostępnienie tejże "specyfikacji" o której Pan wspominał we wcześniejszej korespondencji, która to rzekomo dopuszcza takie uszkodzenia matrycy”.

U mnie to pomogło, wymienili podświetlenie led.
Na a że przy okazji popsuli coś innego, to już długa historia.
 

Morf3usz

Member
Napisz im tak:
Dzień dobry, jeśli dla Państwa cała matryca w ciemnych plamach jest zgodna ze specyfikacją tv, informuję, że kolejną korespondencję w sprawie reklamacji towaru z tytułu gwarancji będziemy kontynuować za pośrednictwem Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Ponadto, bardzo proszę o przesłanie dokumentów podpisanych z imienia oraz nazwiska przez pracownika, wg. Pana "inżyniera" posiadającego kompetencje do oceny reklamowanych urządzeń”. „Proszę również o udostępnienie tejże "specyfikacji" o której Pan wspominał we wcześniejszej korespondencji, która to rzekomo dopuszcza takie uszkodzenia matrycy”.

U mnie to pomogło, wymienili podświetlenie led.
Na a że przy okazji popsuli coś innego, to już długa historia.
Dzięki, wyślę im maila zobaczymy co odpiszą.
Mieszkam w okolicach Siedlec woj.Mazowieckie.
 

Stojeden

New member
Daj znać kolego, jak postępy z reklamacją, to raz.
A dwa, żebyś nie został w sytuacji jak ja. Nic z nimi nie załatwiaj przez telefon, wszystko pocztą elektroniczną albo formularzem zgłoszeniowym na ich www.
 

barburian

New member
Bez reklam
Oczyszczacz powietrza załatwia sprawę w mieszkaniu.

KIKI sprzedawaj razem w TV w komplecie i nie będzie problemu z wyminą matryc lub TV .
Polecam do TV Philipsa Oczyszczacz powietrza Philips AC2887 lub AC3256
oraz AC3829

Używam od lat Oczyszczacze SHARP , i nie mam problemu ze smogiem jak i innymi alergenami w mieszkaniu.
 

Stojeden

New member
No to ładnie Panowie, żeby tv się nie popsuł trzeba kupić oczyszczacz :D
Jeżeli ktoś dopuścił te pudła do dystrybucji w Polsce, to albo serwis powinien czyścić te matryce bez mrugnięcia okiem, albo powinni je składać w taki sposób, żeby nie dochodziło do takich sytuacji.
 
Ostatnia edycja:

pmedela

New member
Daj znać kolego, jak postępy z reklamacją, to raz.
A dwa, żebyś nie został w sytuacji jak ja. Nic z nimi nie załatwiaj przez telefon, wszystko pocztą elektroniczną albo formularzem zgłoszeniowym na ich www.


Żadnych telefonów i żadnych formularzy zgłoszeniowych !!!
Tylko korespondencja papierowa (polecony za potwierdzeniem odbioru).
W ostateczności może być mail.
Jak dojdzie do spotkania w sądzie to papier jest podstawą !!!
 

Stojeden

New member
No chyba nie miałeś do czynienia z Phlipsem kolego, jeżeli chcesz za pośrednictwem poczty tradycyjnej coś zareklamować.
Na ich www nie ma danych teleadresowych a na infolinii takiego adresu nie mają zamiaru podawać.
Oczywiście można znaleźć ich adres za pomocą KRS, ale sam fakt powyższego jest dla mnie niedorzeczny.
 
Do góry