Smog atakuje PHILIPS 49PUS6561/12

Joossef

New member
Kończąc moją epopeję. Telewizor wrócił z serwisu. Matryca wyczyszczona. W jednym rogu delikatny cień. Reasumując - kontakt z BOK Philipsa tragiczny. Chamskie i niekompetentne dziewczyny na infolinii. Odpowiedzi na maile z d..y wzięte. Stopka o tajności, poufności etc. korespondencji prześmieszna. Za to kontakt z serwisem i sami serwisanci na wysokim poziomie. Miło, sympatycznie i fachowo. Telewizor zdjęty z wieszaka, po przywiezieniu wszystko skręcone, TV powieszony i sprawdzony. Pytanie tylko, kiedy znów pojawi się kurz?
 

dlainternetu

New member
Ja dalej toczę bój z BOK w UK. Niestety jestem zmuszony skierować sprawę do Europejskiego Centrum Konsumenta.
Nawet informacja, że w Polsce telewizor jest oddawany do naprawy nie pomaga. Nigdy się jeszcze z czymś takim nie spotkałem.
Firma straciła w moich oczach.
 

janunio

New member
Bez reklam
Jesteś już poza UE. Zapomnij teraz o ECK. To już nie Twój rejon.
Teraz masz się zgłosić do centrali dla obcokrajowców. Dostaniesz opaskę czerwoną z literą "P".
To wybór brytyjskich "idiotów". Zrobiony tak dla jaj. Z pod znaku Cammerona. W Polsce podobnie wybrano dla "jaj" Prawi o Sprawiedliwość. No i mamy ... Kupę kasy dla każdego ...


Piszesz w temacie o smogu. To taki wielki "KIT". Masz ten smog ?
 
Ostatnia edycja:

Joossef

New member
(...)Nigdy się jeszcze z czymś takim nie spotkałem.
Firma straciła w moich oczach.
Kontaktem z BOK Philipsa też jestem totalnie zniesmaczony, mimo pozytywnego zakończenia sprawy. Z taką arogancką obsługą nie spotkałem się jak żyję, a trochę już niestety lat mam. Co ciekawe na FB Philips od AGD starał się pomóc jak mógł, ale okazuje się, że de facto to dwie różne firmy :) Fejsbukowy BOT Philipsa od TV zachowywał się równie wrednie i był równie niepomocny jak ich infolinia i obsługa via mail. Zawiaduję paroma grupami na FB, parędziesiąt tysięcy osób. Narobiłem antyreklamy tyle ile mogłem. Może dzięki temu choć parę osób zastanowi się przed zakupem tego chłamu i nie będzie zdane na chamstwo i arogancję z ich strony.
 

Morf3usz

Member
Witam
Panowie po 14 dniach roboczych pobytu TV w serwisie otrzymałem odpowiedz.


PROŚBA O EKSPERYTĘ
klient nie zgadza się z decyzją wydana przez dział techniczny
ciemne plamy
na jasnym tle
na każdym źródle
powiększają się
pudełka od tv nie ma
wysyłam sms
Customer Support Dashboard
Wyposażenie: opak bez górnego wypełnienia, tv
Ocena technika: Zgoda producenta na warunkowe czyszczenie ekranu LCD.
Obudowa i deco logo zostały na stałe sklejone przez właściciela TV,
aby otworzyć telewizor konieczne jest mechaniczne uszkodzenie oraz
wymiana obudowy i deco log. Producent nie pokryje kosztów części
zamiennych.

Mail z 21 Marca:
za zgodą producenta wykonano warunkowe czyszczenie ekranu.
Podczas czyszczenia uzyskano najlepszy z możliwych efekt czystości ekranu, parametry
wyświetlanego obrazu są zgodne z kryteriami inspekcji ekranów LCD.

Panowie już się gubię w tym co piszą, w pierwszym mailu twierdzą że naprawili a w kolejnym oczekują decyzji czy naprawiać ?
Fakt logo zostało podklejone, pudełko było kompletne a teraz nagle brak.
Za naprawę chcą mnie skasować 269,00 zł
Co z tym fantem zrobić?
 
Ostatnia edycja:

cezary69

New member
Bez reklam
Jesteś już poza UE. Zapomnij teraz o ECK. To już nie Twój rejon.
Teraz masz się zgłosić do centrali dla obcokrajowców. Dostaniesz opaskę czerwoną z literą "P".
To wybór brytyjskich "idiotów". Zrobiony tak dla jaj. Z pod znaku Cammerona. W Polsce podobnie wybrano dla "jaj" Prawi o Sprawiedliwość. No i mamy ... Kupę kasy dla każdego ...


Piszesz w temacie o smogu. To taki wielki "KIT". Masz ten smog ?


Boli, że nie wybrali złodziei i idiotów? :D Możesz wyprowadzić się do Kanady.
 

Kulunis

Member
Mnie też dopadły plamy na ekranie telewizora zgłosiłem na gwarancję zdiecia wysłane odpowiedź jak zawsze
Po konsultacji z działem techniczny na zdjęciach które zostały do nas przesłane nie widać na nich ciemnych plam o których Pan wspomniał.
technicy informuja ze lekko zaciemnione rogi jest to zjawisko Cloudingu, czyli jasniejsze i ciemniejsze "chmury" wynikajace z nierównomiernego rozprowadzenia podswietlenia za matryca jest nieodlaczna cecha podswietlanych LED-owo ekranów
LCD i wynika z technologii ich produkcji. Jest to zjawisko dopuszczalne.

"Zjawisko niewielkiej niejednorodnosci luminancji podczas wyswietlania jednolitych plansz testowych jest zjawiskiem normalnym,

okreslanym jako clouding. Zjawisko to nie jest usterka ani wada ekranu, a wynika z zasady dzialania i konstrukcji matryc cieklokrystalicznych

i jest dopuszczalne przez wszystkich producentow ekranow LCD".Oczywiście odpisałem im to co kolega
"STOJEDEN" napisał oczywiście poskutkowalo naprawa gwarancyjna dziękuję kolego
 

Stodwa

New member
Mnie też dopadły plamy na ekranie telewizora zgłosiłem na gwarancję zdiecia wysłane odpowiedź jak zawsze
Po konsultacji z działem techniczny na zdjęciach które zostały do nas przesłane nie widać na nich ciemnych plam o których Pan wspomniał.
technicy informuja ze lekko zaciemnione rogi jest to zjawisko Cloudingu, czyli jasniejsze i ciemniejsze "chmury" wynikajace z nierównomiernego rozprowadzenia podswietlenia za matryca jest nieodlaczna cecha podswietlanych LED-owo ekranów
LCD i wynika z technologii ich produkcji. Jest to zjawisko dopuszczalne.

"Zjawisko niewielkiej niejednorodnosci luminancji podczas wyswietlania jednolitych plansz testowych jest zjawiskiem normalnym,

okreslanym jako clouding. Zjawisko to nie jest usterka ani wada ekranu, a wynika z zasady dzialania i konstrukcji matryc cieklokrystalicznych

i jest dopuszczalne przez wszystkich producentow ekranow LCD".Oczywiście odpisałem im to co kolega
"STOJEDEN" napisał oczywiście poskutkowalo naprawa gwarancyjna dziękuję kolego

Siema, to ja. Z uwagi, że Kiki mnie zbanował za treści nieprzychylne dotyczące telewizorów marki Philips oraz ich serwisu założyłem drugie konto.

Mam nadzieję, że niejednej osobie pomoże jeszcze ta formułka :)
Mnie finalnie, po ok 4 miesiącach boju Philips wymienił uszkodzonego 49PUS6401/12 na inny fabrycznie nowy 49PUS7503/12.
Gdyby ktoś jeszcze miał problemy z serwisem Philipsa piszcie, pomogę.
 

jkl777

Member
Mnie dopadl kurz po 22 miesiacach! W pokoju z oczyszczaczem powietrza Xiaomi gdzie srednia pylow PM2.5 wychodzi 10! No chyba, ze w Philipsie maja magiczne filtry, ktore puszczaja grubsze, a filtruja ciensze czasteczki :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale sprawdź proszę dokładnie , jeśli możesz - kiedy i gdzie ?
I daj znać proszę, postaram się pomóc.
 

v80trek

New member
U mnie koszt czyszczenia w twoim przypadku 49 calowy model wynosi 190 zł + koszt wysyłki powrotnej Fedex lub Kurier Pocztex

Jak możesz zrób fotkę i wrzuć tutaj ?

Kiepsko to wyglada. Jeszcze ostatnio pojawiła się plama na środku :(
 

Attachments

  • BE538154-77D0-4E67-836C-9A9274DA4632.jpg
    BE538154-77D0-4E67-836C-9A9274DA4632.jpg
    16,1 KB · Wyś: 42
Do góry