Smog atakuje PHILIPS 49PUS6561/12

szybal

Banned
No to ładnie Panowie, żeby tv się nie popsuł trzeba kupić oczyszczacz :D
Jeżeli ktoś dopuścił te pudła do dystrybucji w Polsce, to albo serwis powinien czyścić te matryce bez mrugnięcia okiem, albo powinni je składać w taki sposób, żeby nie dochodziło do takich sytuacji.
Może racja ale kraj w którym się truje na legalu populację.
Wymaga innych zapisów w gwarancji producenta wszystko jedno jakiej marki.
 

pmedela

New member
No chyba nie miałeś do czynienia z Phlipsem kolego, jeżeli chcesz za pośrednictwem poczty tradycyjnej coś zareklamować.
Na ich www nie ma danych teleadresowych a na infolinii takiego adresu nie mają zamiaru podawać.
Oczywiście można znaleźć ich adres za pomocą KRS, ale sam fakt powyższego jest dla mnie niedorzeczny.
Pogadaj z jakimś prawnikiem, to się przekonasz. Jak jest adres to słać za potwierdzeniem odbioru reklamację z tytułu rękojmi, mają 2 tyg, żeby odpowiedzieć na piśmie. Jak nie odpowiedzą, to reklamacja jest uznana i muszą spełnić Twoje warunki, zwrot kasy lub wymiana na sprzęt nowy, wolny od wad.
Jak się wypną to sąd i sprawa wygrana w cuglach.
 

Stojeden

New member
Masz rację, dlatego Philips przyjął inną taktykę. Mam nadzieję, że nie będziesz musiał reklamować u nich swojego sprzętu (o ile masz Philipsa), bo wtedy nie jest już tak kolorowo.
Zamykanie zgłoszeń bez powodu, odpowiedzi typu "zgodne ze specyfikacją", utrudnianie reklamacji, itp, etc. Szczerze wątpię, żeby ludzie z tzw. wsparcia technicznego tak traktowali konsumentów z własnej woli, zakładam że to polityka rodzimego oddziału Philipsa.
 

Morf3usz

Member
Takiego maila dostałem po tym jak poprosiłem o specyfikację i dane osobowe serwisanta który niby stwierdził brak usterki.
Witam,
Pana telewizor zostal zgloszony na ekspertyzę do serwisu w ramach gwarancji.
W ciagu 3-4 dni roboczych liczac od dnia nastepnego od zgloszenia bedzie sie z Panem kontaktowal serwis w celu ustalenia terminu wizyty.
Panowie jak rozmawiać z serwisantem który przyjedzie po tv?
 

kranu

New member
Serwisant tylko zabierze, o niczym nie decyduje. Mnie gdy zobaczył ekran to powiedział, że na 100% do wymiany albo czyszczenia, a gdy oddawał to aż mu było wstyd, że niezrobiony.. tylko odmowa..
 

kolcz11

New member
Ja ze swojej strony mogę dodać, że serwis Philipsa jest mega niekompetentny i na wiele bym nie liczył... Kupiłem TV Philipsa ostatni raz.

c81a60e9d88b8472b0b573e5675647e1.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Joossef

New member
No i trafiło na mnie. Po roku plamy na całym ekranie. Grzecznie zgłosiłem, wysłałem zdjęcia. Standardowa odpowiedź - 3-4 dni odezwie się serwis. No i zonk. Serwis się nie odzywa :) Maile z prośbami o cierpliwośc. I kwiatek na koniec. Zadzwoniłem na infolinię. Ultrabezczelne babsko stwierdziło, że ona jest w Gorzowie, bodajże, serwis w Radomiu a ja w Poznaniu. Więc ona mi nie pomoże. Mam czekać tak długo, aż odezwie się serwis :) Co robić dalej? Ktoś podpowie?
 

dlainternetu

New member
No i na mnie padło też.
IMG-20190319-072755.jpg

Ktoś się orientuje czy zakupiony tv w PL mogę wysłać na serwis w UK ?
I czy 2 letni okres gwarancji będzie tutaj działał ?
 

Joossef

New member
Po 12 dniach pojawili się wreszcie panowie z serwisu. Rzuciwszy okiem stwierdzili, że wada fabryczna - kurz. Powiedzieli, że będzie wyczyszczone i uszczelnione. Ponoć mają już skuteczny sposób. Co ciekawe rzucili, że wszystkie TV z tego modelu mają spieprzone uszczelnione. Czekam teraz na efekt końcowy. Po lekturze wątku aż się boję w jakim stanie wróci naprawiony do mnie.
Jedno muszę przyznać - tak uprzejmych, czystych, wręcz pachnących serwisantów w życiu nie widziałem.
 

dlainternetu

New member
Niestety Phillips w Anglii wypiął się na mnie tak samo.
Jakieś propozycje rozwiązania tego ?

Dear customer,

Thank you for contacting us with regards to your query. We would like to provide you with the following information.

Thank you very much for sending a photo of the screen.

Your case has been investigated by our Head Office. There is a visible dust inside the screen. Unfortunately issues caused by an environmental conditions are not covered by the warranty, therefore we are not able to assist you further.

If you would like to arrange a chargeable repair, please contact our workshop directly
(0)1684 29 0000 www.equinox.co.uk./
 

Morf3usz

Member
Witam
Panowie taką odpowiedz otrzymałem:
OCENA SPRAWY:
Stwierdzono zanieczyszczenie wszystkich elementów w tym ekranu, ciemnym nalotem, w
konsystencji przypominającym sadze. Reklamowane zjawisko nie wynika z usterki lub wady
produktu. Jest spowodowane zanieczyszczeniem ekranu LCD i powstało na skutek działania
czynników zewnętrznych. Zgodnie z warunkami gwarancji, uszkodzenia spowodowane
czynnikami natury nie są objęte gwarancją producenta.
W tym przypadku, za zgodą producenta wykonano warunkowe czyszczenie ekranu.
Podczas czyszczenia uzyskano najlepszy z możliwych efekt czystości ekranu, parametry
wyświetlanego obrazu są zgodne z kryteriami inspekcji ekranów LCD.
Jeżeli po zapoznaniu się z dokumentem zgadzają się Państwo na wykonanie usługi przez nasz serwis, prosimy kliknąć poniższy link.
Zgodzić się na czyszczenie?
 

kolcz11

New member
Ja bym do nich zadzwonił i dopytał się o cenę tej „imprezy”, bo nie wierzę, że zrobią to charytatywnie...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

kranu

New member
Wyczyszczą "za darmo" bo robiąc to na gwarancji lub rękojmi przyznaliby się do wady produktu. W efekcie musieli by też czyścić kolejny raz aż wreszcie wymienić telewizor. To nie jest wspaniałomyślność tylko cwaniactwo i wyrachowanie bo tak naprawdę powinni wycofać cała partię, a nie sprzedawać świadomie buble żeby zostawić klientów po gwarancji na lodzie.
 

Joossef

New member
Mnie serwisanci, którzy przyjechali zabrać TV od razu powiedzieli, że to jest znana wada fabryczne i wszystkie 6561 prędzej czy później mają syf na matrycy. Stwierdzili, że będzie wyczyszczona i uszczelniona.
 
Do góry