Minął tydzień odkad złożyłem pismo do sklepu, na tą chwilę nie mam ani odpowiedzi ani telewizora który przebywa na serwisie. Nie wiem co dalej czy czekać na telewizor czy na odpowiedź? Co w przypadku gdy termin 14 dni upłynie.Zgłosiłeś u sprzedawcy?
Należy takiemu sprzedawcy napisać swoje pisemne roszczenie i poczekać na pisemną odpowiedź od sprzedawcy. Nie interesuje Cię, co będzie w tym przypadku mówił jakieś serwisant.
I dopiero po otrzymaniu odpowiedzi od sprzedawcy, o ile będzie ona dla Ciebie negatywna, można będzie się do niej odnieść.
Po co wpisy w dziale którym nie dotyczy to Twojego TV ? Załóż swój temat i tam wpisuj wszystkoI w droższych modelach jest ten problem, ja mam w PUS8102. Telewizor pojechał na "profesjonalna" naprawę do serwisu na czyszczenie matrycy takie rzeczy tylko w Polsce.
Wymienią na szczelną, czy wyczyszczą?Do serwisu Philipsa.