Smog atakuje PHILIPS 49PUS6561/12

DzaceQ

Banned
Zgłosiłeś u sprzedawcy?
Należy takiemu sprzedawcy napisać swoje pisemne roszczenie i poczekać na pisemną odpowiedź od sprzedawcy. Nie interesuje Cię, co będzie w tym przypadku mówił jakieś serwisant.
I dopiero po otrzymaniu odpowiedzi od sprzedawcy, o ile będzie ona dla Ciebie negatywna, można będzie się do niej odnieść.
Minął tydzień odkad złożyłem pismo do sklepu, na tą chwilę nie mam ani odpowiedzi ani telewizora który przebywa na serwisie. Nie wiem co dalej czy czekać na telewizor czy na odpowiedź? Co w przypadku gdy termin 14 dni upłynie.
 

DzaceQ

Banned
Wczoraj minął termin odpowiedzi na rękojmie tj 14 dni. Właśnie teraz dostałem odpowiedź smsowa ze sklepu że sprzęt zostanie naprawiony, jest to sprzeczne z tym co podaje serwis wymiana NSE. Ciekaw jestem skąd takie sprzeczne informacje.
 
Ostatnia edycja:

mlyko

New member
Czy w każdym telewizorze Philips 49PUS6561 jest problem kurzu w matrycy?
Zastanawiam się nad kupnem i warto go kupić?
Ten smog jakoś mi odradza kupno, jednak bardzo mi się podoba ten model, co myślicie? Warto się w niego zaopatrzyć?
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Złe/felerne egzemplarze zdarzają się w każdej marce - po co generalizować że Philips jest bleee ? To nie prawda ! Ja mam i jestem mega zadowolony !
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
I w droższych modelach jest ten problem, ja mam w PUS8102. Telewizor pojechał na "profesjonalna" naprawę do serwisu na czyszczenie matrycy takie rzeczy tylko w Polsce.
Po co wpisy w dziale którym nie dotyczy to Twojego TV ? Załóż swój temat i tam wpisuj wszystko
 

DzaceQ

Banned
Widzę, że kolejny raz usuwa się nie wygodne posty. Wątek jest już dobrze zatytułowany nie bierze się znikąd więc odpowiedź znajdziesz w nim, ja też zdecydowanie Philipsa nie polecam.
 

2018

New member
Mamy już trzeci rok sprzedaży 6561 i nadal jest to TV best-buy.
Cały czas w ofercie Media Markt/Saturn z kategorią POLECAMY.
Warto wiedzieć, że nic istotnego w dziedzinie TV od 2016 się nie dzieje.
Smog to super akcja czarnego PR-u i tyle.


Pamiętam jak gość w Gazecie Wyborczej opisał złe działanie pilota. Publikował nawet film na YT.
Dostał od Philipsa (oficjalnie na łamach GW) ofertę wymiany na nowy egz. Niestety nikt się nie zgłosił ...
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ja napisałem na ceneo, że nie tylko zwracam kasę ale dopłacam 1000 zł do tych telewizorów "złych" . I nie musi być kartonu - nikt się nie zgłosił.
 

rafal_s

New member
Cześć
Trochę odgrzeje kotleta. Przytrafiło mi się to samo, na początku myślałem że to matryca, a okazuje się że kurz.
TV kupiony koniec października 2016, także ostatni dzwonek żeby zgłosić.
Zgłaszać do sklepu jako wada fabryczna i żądać wymiany, czy wzywać do domu serwis Philipsa?

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka
 

smartf0x

New member
O ile przyjma na serwis, to tylko wyczyszczą. Nie uznają tego jako wady, caly czas twierdzą , że TV jest bez wad a widoczny efekt powstał przez czynniki zewnętrzne jakim jest kurz. Samsung w slynnej serii to naprawial Philips/ TPVision ma klientow gleboko w du... Minie gwarancja i bedziemy sobie oddawac TV na czyszczenie za 200zl co pol roku.

Co wiecej jak oddasz do sklepu to tez pewnie nic nie zalatwisz bo w moim przypadku MediaMarkt wysłal go do centrum serwisowego MIK w Radomiu gdzie stwierdzili ze TV nie ma wady i mi go oddali w takim stanie jak go oddalem na reklamacje.
 
Ostatnia edycja:

kranu

New member
Miałem podobnie jak napisał smartf0x. Gdy zareklamowałem na podstawie rękojmi to stwierdzili, że telewizor jest bez wad i wszystko ok. Na gwarancji wyczyścili podkreślając, że to grzecznościowo i jednorazowo dodatkowo żądając zrzeczenia się rękojmi - na co oczywiście się nie zgodziłem. Nic więcej nie udało mi się z nimi ugrać, nawet ze wsparciem rzecznika konsumentów. No trudno, ale to mój ostatni zakup TV Philipsa i znajomym również odradzam.
 

myk6414

New member
Mam dokładnie ten sam problem z 49PUS6501. Zgłosiłem do serwisu i mi odpisali że: "Reklamacja nie moze zostac rozpatrzona w ramach naprawy gwarancyjnej***gdyz zgloszona usterka jest uszkodzeniem mechanicznym. Na podstawie wyslanego materiału/zdjęcia stwierdza sie ingerencje osób trzecich co jest traktowane jako uszkodzenie mechaniczne."
Ręce mi opadły. Telewizor ma 18mcy. Wcześniej w tym samym miejscu wisiała przez 8 lat plazma Panasonica.
Będę pisał odwołanie z cc do rzecznika konsumentów. Pewnie nic to nie pomoże.
Chyba że ktoś ma jakieś pomysły?
9eddc928b4d800d24ee7da878467667d.jpg
156c3e59f8400675166efccc6ed5cb6b.jpg
 
Do góry