Smog atakuje PHILIPS 49PUS6561/12

marcinbe

New member
Ja po 2 miesiacach mialem tv w czyszczeniu , problem wrocil po okolo 3 miesiacach byl 2 raz teraz znow to samo i dodatkowo jakis pasek po lewej stronie ekranu z gory na dol.gwarancja kończy mi sie w październiku.Oczywiście tv jest używany w czystym pomieszczeniu salonie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
marcinbe
Dlaczego zgodnie z naszymi radami nie wysyłałeś go do sprzedawcy?
Już miałbyś nowy TV lub kwotę zakupu w kieszeni i pozbył byś się tego bubla.
A tak gwarancji Ci się skończy i z problemem zostaniesz sam.
 

DzaceQ

Banned
marcinbe
Dlaczego zgodnie z naszymi radami nie wysyłałeś go do sprzedawcy?
Już miałbyś nowy TV lub kwotę zakupu w kieszeni i pozbył byś się tego bubla.
A tak gwarancji Ci się skończy i z problemem zostaniesz sam.
Czyli pierwszy raz trzeba pisać wniosek do sprzedawcy o naprawę a przy kolejnym już p zwrot pieniędzy?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Napisz proszę do Philipsa to wymienią Ci na nowy i nowej generacji.
Więc zyskasz podwójnie.
 

marcinbe

New member
Niestety na to forum natknąłem sie juz po fakcie czyli odrslaniu tv na gwarancji do serwisu , teraz wiem że źle zrobiłem , nie wiem co dalej mam z tym bublem zrobic .
 

kranu

New member
To nie takie oczywiste z wymianą czy odzyskaniem pieniędzy.
Mnie na rękojmi dwukrotnie odmówili naprawy (nawet po piśmie od Rzecznika Konsumenta).
Na gwarancji za to od razu wyczyścili.
Więc sprzedawcy (a przynajmniej Media Markt) doskonale wiedzą o co chodzi.
 

DzaceQ

Banned
I będziesz tak czyścil do końca gwarancji? To już nie jest sprzęt pełnowartościowy, sklep musiał zgodzić się na naprawę na podstawie rękojmi nie mówię od razu o zwrocie bądź wymianie bo to dopiero przy drugiej awarii dlatego taka opcja lepsza. Z ciekawości ile trwało to czyszczenie? Mnie krew zalewa że telewizor za 7k po 2 miesiącach pada
 
Ostatnia edycja:

DzaceQ

Banned
Dokładnie tak.
Już przy drugim zgłoszeniu reklamacyjnym u sprzedawcy możesz skutecznie domagać się wymiany na nowy lub zwrotu kwoty zakupu.
Dziękuję za informację a co jeśli kupiłem go w sklepie internetowym euro mam go odsyłać razem z wnioskiem czy mam go dostarczyć do sklepu stacjonarnego wraz z dokumentem reklamacji?
 

art8uro

New member
Witam, jeżeli sklep odmówił za pierwszym razem (rękojmia) wymiany towaru na nowy, zgodzić się na czyszczenie matrycy?
 

art8uro

New member
Cytuję
"Wyjaśniamy, że zgodnie z przepisami prawa Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie wadliwego towaru do stanu zgodnego z umową w sposób wybrany przez Kupującego (wymiana) jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia towaru do zgodności z umową (naprawa) wymagałoby nadmiernych kosztów''

W sumie chodzi mi o to czy muszą mi wymienić towar na nowy jeżeli się uprę czy to dopiero za drugim rozszczeniem.
 

DzaceQ

Banned
Cytuję
"Wyjaśniamy, że zgodnie z przepisami prawa Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie wadliwego towaru do stanu zgodnego z umową w sposób wybrany przez Kupującego (wymiana) jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia towaru do zgodności z umową (naprawa) wymagałoby nadmiernych kosztów''

W sumie chodzi mi o to czy muszą mi wymienić towar na nowy jeżeli się uprę czy to dopiero za drugim rozszczeniem.
To jest jakaś totalna bzdura, najlepiej umyć rączki muszą naprawić wedle mnie.
 

DzaceQ

Banned
Zgłoszone dziś z tytułu niezgodności towaru z umową mam czekać na serwisanta bądź zabranie tv. Generalnie co robić gdy owy Pan będzie wpieral że to specyfikacja matrycy i jest to normalne mowa o plamie
 

DzaceQ

Banned
Zgłosiłeś u sprzedawcy?
Należy takiemu sprzedawcy napisać swoje pisemne roszczenie i poczekać na pisemną odpowiedź od sprzedawcy. Nie interesuje Cię, co będzie w tym przypadku mówił jakieś serwisant.
I dopiero po otrzymaniu odpowiedzi od sprzedawcy, o ile będzie ona dla Ciebie negatywna, można będzie się do niej odnieść.
Tak zanioslem dzisiaj, przed chwilą dostałem informację, "Reklamacje przekazalismy do Autoryzowanego Serwisu Producenta,
ktory skontaktuje sie w celu ustalenia terminu wizyty
serwisowej."
Na zgłoszeniu które dostałem też os sklepu widnieje również informacja że to zgłoszenie rękojmi.
Poprostu nie wiem co będzie w przypadku jak owy Pan przyjedzie i będzie widziwial że to normalne bo wiem że takie praktyki stosują.
 

szybal

Banned
Normalnie przychodzą robią zdjęcia spisują objawy i zabierają często przyjeżdża kierowca a nie technik.
A diagnostyka dopiero w punkcie serwisowym.
 

szybal

Banned
Na pewno nie dawaj im karty gwarancyjnej.
Ja bym taki padnięty TV po prostu wysłał sprzedawcy na jego koszt, po wcześniejszym poinformowaniu go o tym fakcie. Pisemnym za potwierdzeniem odbioru pisma i z żądaniem odpowiedzi w takiej samej formie.
To gdzie potem sobie będzie wysyłał tego bubla sprzedawcy to już jest jego sprawa.
A ja myślę że nigdy nie miałeś Philipsa ani kontaktu z serwisem i wylewssz swoje pseudo mądrości nie wiadomo po co .
 

DzaceQ

Banned
Ja nie rozumiem mojej sytuacji bo zanioslem dzisiaj pismo do punktu sklepu stacjonarnego gdzie sprzedawca przyjął moją reklamację/"rękojmie informując mnie iż przekazuję sprawę do producenta następnie otrzymałem sms z serwisu iż została przyjęta reklamacja i mam oczekiwać serwisanta jak mam to rozumieć? Czy oznacza to że przyjedzie jakiś Pan i będzie chciał na miejscu naprawić mój telewizor czy też weźmie owy bubel a ja będę czekał na odpowiedź pisemną co dalej z moim tv
 

tomeko12

New member
To , że przekazał sprawę producentowi sugeruje, że chce Cię wrobić w naprawę gwarancyjną.
Serwis pracuje bowiem dla producenta a nie dla sprzedawcy.
Nie, to oznacza tylko tyle, ze sprzedawca nie jest kompetentny do ocenienia, czy zgłaszana rzecz jest wadą, czy nie i czy nie jest przypadkiem spowodowana przez użytkownika.
Żeby po zwrocie przez klienta nie zostać z używanym sprzętem, którego potem nie będzie chciał przyjąć od niego jego dostawca, który stwierdzi że ze sprzętem jest wszystko OK i nie ma podstawy do zwrotu, sprzedawca chce mieć jakąś ekspertyzę, że faktycznie ten sprzęt podlega reklamacji.
Ekspertyzę zleca autoryzowanemu serwisowi, bo pewnie ma tak w umowie z dostawcą zapisane, i jest ona dla sprzedawcy darmowa.
 
Do góry