Rtv Euro Agd

kriswas

Member
Bez reklam
W tym sklepie wprowadzają w bład - na stronie Najczęściej zadawane pytania - RTV EURO AGD
jest wyrażnie zaznaczone że ubezpieczenie jest nieobowiązkowe.
Dziś byłem w tym sklepie czystym przypadkiem i sprzedawca odpowiedział klientowi że nie mozna zakupić tv za 6 tys w żadnej opcji ratalnej (nawet do 6 mies) bez ubezpieczenia które jest obowiązkowe.Bezczelnie kłamią pracownicy wprowadzając w błąd i klient zrezygnował z zakupu.

Szanowny kolega, jak i inni wypowiadający się w temacie, niepotrzebnie podnosicie sobie poziom stresu :mrgreen: Dlaczego? Ano dlatego, że sklep internetowy www.euro.com.pl ze sklepami RTV Euro AGD, tymi stacjonarnymi, za wyjątkiem logo i Rady Nadzorczej, ma niewiele wspólnego. Są to dwa, zupełnie niezależne od siebie organizmy gospodarcze. Dlatego nie możesz brać pod uwagę cen ze sklepu internetowego i iść do najbliższej placówki RTV Euro AGD z rządaniem zakupu danego towaru z taką ceną i na warunkach sklepu internetowego. Przeważnie ceny i warunki np. kredytowania są bardziej przyjazne klientowi internetowemu. Każdy z Was, kto ma zamiar skorzystać ze stacjonarnej sieci RTV Euro AGD musi wiedzieć, że ubezpieczenie kredytu jest NIEOBOWIĄZKOWE! Dlatego czy obsługa "wciśnie" czy też nie ubezpieczenie kredytu, zależy tylko od Waszej argumentacji i zdolności przekonywania. Kierownicy poszczególnych placówek mają "swoje" rabaty cenowe /przydzielone przez szefów/ i w ich ramach prowadzą swoją politykę cenową, dlatego warto po prostu targować się..., ale z kierownikiem :-D BTW, ten w sklepie w Kołobrzegu, to niezły model, odporny na wiedzę, trudny do przekonania. Dlatego polecam sklep nie dla idiotów, ten w Koszalinie, można się dogadać i uzyskać wiele. I na koniec uwaga: nie warto w czasie kupowania być kąpany w gorącej wodzie, a sam akt kupna należy przeciągać jak najdłużej w czasie 8)
 
Ostatnia edycja:

plejak

Banned
Szanowny kolega, jak i inni wypowiadający się w temacie, niepotrzebnie podnosicie sobie poziom stresu :mrgreen: Dlaczego? Ano dlatego, że sklep internetowy www.euro.com.pl ze sklepami RTV Euro AGD, tymi stacjonarnymi, za wyjątkiem logo i Rady Nadzorczej, ma niewiele wspólnego. Są to dwa, zupełnie niezależne od siebie organizmy gospodarcze. Dlatego nie możesz brać pod uwagę cen ze sklepu internetowego i iść do najbliższej placówki RTV Euro AGD z rządaniem zakupu danego towaru z taką ceną i na warunkach sklepu internetowego. Przeważnie ceny i warunki np. kredytowania są bardziej przyjazne klientowi internetowemu. Każdy z Was, kto ma zamiar skorzystać ze stacjonarnej sieci RTV Euro AGD musi wiedzieć, że ubezpieczenie kredytu jest NIEOBOWIĄZKOWE! Dlatego czy obsługa "wciśnie" czy też nie ubezpieczenie kredytu, zależy tylko od Waszej argumentacji i zdolności przekonywania. Kierownicy poszczególnych placówek mają "swoje" rabaty cenowe /przydzielone przez szefów/ i w ich ramach prowadzą swoją politykę cenową, dlatego warto po prostu targować się..., ale z kierownikiem :-D BTW, ten w sklepie w Kołobrzegu, to niezły model, odporny na wiedzę, trudny do przekonania. Dlatego polecam sklep nie dla idiotów, ten w Koszalinie, można się dogadać i uzyskać wiele. I na koniec uwaga: nie warto w czasie kupowania być kąpany w gorącej wodzie, a sam akt kupna należy przeciągać jak najdłużej w czasie 8)

JESTEM PO ROZMOWIE W SKLEPIE RTV EURO AGD I OWSZEM POTWIERDZAM UBEZPIECZENIE NIE JEST OBOWIĄZKOWE ALE........... Z CAŁĄ stanowczością potwierdzam raty 0% nie istnieją i sklep OSZUKUJE w reklamie .Jedynie system 6 rat jest bezkosztowy natomiast 10 20 30 czy 40 rat to olbrzymie koszta(naliczane przez współpracujące banki).Gazetki reklamowe w prasie lokalnej i te pod drzwiami dotyczą sklepu nieinternetowego .W moim mieście jest ich aż cztery.Nie wypowiadam się na temat innych sklepów tylko tego.RTV EURO AGD TO OSZUŚCI.
 

kriswas

Member
Bez reklam
Wydaje mi się, że żyjemy w wolnym kraju, tym bardziej, że mamy wybory, i te w niedziele, i te dotyczące zakupów. Dlatego trochę przesadzasz, no chyba, że ktoś Cię zmusza do konkretnych działań. BTW jest takie powiedzenie, że "kapitalizm to taka sztuka, kto kogo prędzej...oszuka!"
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
Regulamin nie jest przestrzegany.Przy mnie pracownik powiedział ze ubezpieczenie jest obowiązkowe a pani z infolinii że nie wie czy raty z reklamy 0% to prawda bo o wszystkim decyduje bank.Jeszcze nie słyszałem o banku który pożycza 6 tys na 40 rat i odbiera ... te same 6000 zł.To na czym zarabia?

Niestety to rynek skomplikowany i chaotyczny, nie jest jednolity, lepszy jest już hipoteczny, a te kredyty na sprzęt niestety to jak loteria, ale mają prawo to robić, tutaj wszystko od nas zależy.
Ja tylko kupuję na max 6 miesięcy i NIGDY nie miałem problemów, zawsze 0% oprocentowanie.
Nie łudzę się na te 40 rat 0% sami się chyba oszukujecie. Przecież w umowie jest to wyjasnione, sam mam taką.

Ja osobiście uważam, że na raty warto brać nawet jak się ma kasę, więcej sobie rzeczy kupisz nie żałując sobie.

Jak wcześniej było wspomniane sklep Internetowy a stacjonarny, to zupełnie inna bajka, wiec nie wprowadzajcie ludzi w błąd, to jakby dwa inne sklepy.
 

plejak

Banned
Niestety to rynek skomplikowany i chaotyczny, nie jest jednolity, lepszy jest już hipoteczny, a te kredyty na sprzęt niestety to jak loteria, ale mają prawo to robić, tutaj wszystko od nas zależy.
Ja tylko kupuję na max 6 miesięcy i NIGDY nie miałem problemów, zawsze 0% oprocentowanie.
Nie łudzę się na te 40 rat 0% sami się chyba oszukujecie. Przecież w umowie jest to wyjasnione, sam mam taką.

Ja osobiście uważam, że na raty warto brać nawet jak się ma kasę, więcej sobie rzeczy kupisz nie żałując sobie.

Jak wcześniej było wspomniane sklep Internetowy a stacjonarny, to zupełnie inna bajka, wiec nie wprowadzajcie ludzi w błąd, to jakby dwa inne sklepy.
Mowa jest tylko o sklepie stacjonarnym.
Nie wprowadzamy ludzi w błąd - tylko 6 rat jest nieoprocentowanych.To sklep wprowadza w błąd oszukując i oferując raty 30 czy 40 razy 0%.Jeśli ktoś w gazetce reklamowej dzieli kwotę tv która wynosi 6 tys zł na 40 rat po 150 zł a później wycofuje się z umowy oferując tylko 6 rat po 1000 zł jest oszustem.Do tego już pominę że większość cen w tym sklepie jest kosmiczna , wiec nawet nie ma po co tam wchodzić.Mają prawo tak robić bo mamy bardzo słabą władzę sądowniczą i takie haniebne praktyki są tolerowane.
 

stahen

New member
"kapitalizm to taka sztuka, kto kogo prędzej...oszuka!"
Tylko że w przypadku pojedynku sprzedawca – klient , ten drugi nie ma szans.

Ja już przestałem być wiernym klientem Rtv Euro Agd . Wybieram towar który chcę kupić , porównuję cenę w różnych sklepach i dokonuję wyboru najlepszej oferty. Jeżeli cena jest powyżej 1000zł biorę kredyt w banku i kupuję w sklepie za gotówkę. Nie interesują mnie korzystne raty 40x0% , bo to jest oszustwo które ma na celu przyciągnięcie naiwniaka do sklepu .
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
plejak, to są reklamy wzrokowe, by przyciągnąć a nie umowa, a to już różnica,umowa jest wiążąca, dużo firm jak i ludzie to stosują.
Oczywiście lepiej by nam się żyło żeby to nie było praktykowane i by sądy i inne instytucje za które płaciły działały sprawniej.
Chciałbym kupić samochód używany i mieć gwarancje pisemną od właściciela, że nie był przekręcany po powodzi czy wypadku, ale nikt z tym nic nie robi, w innym kraju już by siedział taki gostek, ale w różnych krajach różnie to jest.
 

dealer

New member
:hmm:Odnośnie rat w Euro, dziś pytałem o raty i co prawda Pani powiedziała że 40x0 nie dostanę ale 30x0 i owszem(bez żadnego ubezpieczania itp. taka była decyzja banku). Ale co do uwagi że bank na tym nie zarabia to też się nie zgodzę. Bank liczy na to że choć jedną ratę nie spłacisz w terminie, im więcej raty tym większe prawdopodobieństwo zdarzenia(nie liczy się termin wpłaty tylko zaksięgowania u nich), jeżeli tak się stanie to kiedyś walili ci 80% odsetek od kredytu(wzrost RRSO ) tak było kiedyś obecnie nie wiem jak jest,ale podejrzewam że może być podobnie. Więc z kredytu na 6000zł robi Ci się kredyt :hihi: 10800 zł, aha informują o tym fakcie po spłacie kredytu na te 6000 zł:?. więc niech się im trafi nawet jedna na 5 osób biorących kredyt taka to są i tak mocno do przodu. W obecnym świecie nie ma nic za darmo...
 

pro_fill

New member
Bez reklam
często pułapką jest kredyt za pośrednictwem wystawianych w sklepie kart kredytowych.
karta taka jest ważna 12 m-cy, po tym czasie karta dodatkowo jest obciążana opłatami związanymi za kolejny rok.
jeśli ktoś z automatu spłaca dalej te kwoty jakie spłacał i przeoczył tą opłatę, wtedy uruchamiane są te duuuże odsetki.
 

gregoryfx

Member
Ja też miałem podobną przygodę ze sklepem RTV Euro AGD, a mianowicie... Zamówiłem przez internet telewizor Philips 42PFL4606H + przedłużenie gwarancji, na drugi dzień już czekał na nas w sklepie w Kielcach. Oczywiście w tym samym dniu pojechaliśmy z Tatą, aby odebrać telewizor i wybrać opcję raty 0%. Oczywiście pozornie miła Pani zaprosiła nas do stolika, poprosiła o wszystkie niezbędne papiery, dokumenty itp. Dotarliśmy już do wydrukowania umowy co się okazało że dodatkowo muszę zapłacić ponad 430zł za ubezpieczenie. Tłumaczę że nie chce ubezpieczenia, ale Pani twardo się upiera że muszę zapłacić ubezpieczenie ponieważ inaczej nie dostanę kredytu na zakup towaru, ona już zgłaszała prośbę oto aby bank nie nakładał ubezpieczenia na kredyt ale niestety odrzucił taką możliwość. Tłumaczy mi że Ona też musiała spłacać ubezpieczenie i jej koleżanki również i takie tam historyjki, przez cały czas upiera się że ubezpieczenie jest niezbędne do wzięcia kredytu. Poprosiłem telefon do baku Credit Agricole, podała mi 3 numery żaden był nie właściwy za 4 razem udało się, dostałem informację że nie muszę w cale płacić ubezpieczenia i mogę swobodnie napisać list z prośbą o rezygnację z ubezpieczenia kredytu i na 99% zostanie ona rozpatrzona pozytywnie, chyba że nie mam stałej pracy lub inne trudne przypadki, mam na to 30 dni od daty podpisania umowy. Odetchnąłem z ulgą i powiedziałem Pani jaką usłyszałem informację, a Ona na to że zapomniała sobie o tym że można się jednak odwołać :razz:. Podpisałem umowę, telewizor już stoi zapakowany i mówię że chce aby był sprawdzony czy nie jest czasem matryca zadrapana, a przede wszystkim czy nie występują martwe piksele, pytam jest taka możliwość drugą Pani odpowiada z "nietęgą" miną "tak średnio". Cokolwiek by to miało znaczyć, przyszedł Pan i podłączył TV a ja mogłem sprawdzić czy wszytko jest ok. Całe szczęście było i jest tak do tej pory ;).
Co do rezygnacji z ubezpieczenia kredytu, oczywiście została rozpatrzona pozytywnie i mam tą sumę odliczoną od kredytu. Po wyjściu ze sklepu naprawdę miałem dosyć Ja i mój Tata bo czegoś takiego jeszcze nie przeżyliśmy żeby tak oszukiwać klientów. Dobrze że przeczytałem tu kilka postów i wiedziałem jak się zachować w takiej sytuacji.

Pozdrawiam.
 

Loram

Klub HDTV.com.pl
vip
gregoryfx, przerabiałem temat z tym samym sklepem. Miało być tak pięknie, 40 x 0% a skończyło się na propozycji 30 rat i z obowiązkowym ubezpieczeniem. Powiedziałem, że mogą mnie cmoknąć w trąbkę z taką ofertą i jadę kupić za gotówkę do innego sklepu. Powiedziałem Pani, że na każdej cenie w sklepie jest napisane kredyt 0% bez żadnych dodatkowych kosztów, wystarczy zaświadczenie o zarobkach. Takie bajki o ubezpieczeniu to nie mi. Ma 15 minut na kontakt z dwoma bankami udzielającymi tych kredytów i potem telefon do mnie, że kredyt 0% jest przyznany, albo jadę gdzie indziej :) No i po 10 minutach okazało się, że "Bank" przyznał kredyt hehe. Pewnie pinda nawet nie dzwoniła do banku bo ściąga prowizję od każdego ubezpieczenia i jak jej miała przejść prowizja koło nosa, to nagle "bank" zmienił zdanie i dał kredyt bez ubezpieczenia
 

domelli

Member
Ja z koleji zamówilem dongle i pilota, odebrałem na miejscu. Pomimo,że dorobinę droższe niż w innych e-sklepach wyszło sumarum na t samo, bo za przesyłke i odbiór osobisty nic nie policzyli.
 

Wojtaszi

New member
hej!
ktoś może mi pomóc i podpowiedzieć gdzie i jak uderzyć w celu rezygnacji z ubezpieczenia kredytu credit agricole? :) Tzn ubezpieczenie na raty w lukas banku za tv w Rtv euro agd.

Pozdrawiam
 

artoneq

New member
Odnośnie obsługi w rtv euro agd to mam już swoje zdanie i niezbyt pochlebne. Powiem tylko, że albo są bardzo niekompetentni albo mają polecone wprowadzać w błąd klienta.

A może mi ktoś napisać, jak ustawa mówi, kiedy jest coś zakupione w internecie a kiedy w sklepie ? Co decyduje, forma zamówienia, czy dokonanej zapłaty ?

RTV euro agd jest the best. Wiedza o sprzęcie jedynie katalogowa. Z życia wzięte:
ja - interesuje mnie ten TV ale w wersji 65 cali,
sprzedawca - tak, mamy ale jedynie na magazynie w centrali,
ja - a jak z awaryjnością tych telewizorów, ktoś już zwrócił uszkodzony?
sprzedawca - zapewniam że są bezawaryjne.
ja - a ile Pan ostatnio sprzedał?
sprzedawca - to jest nowy model, jeszcze żadnego nie sprzedaliśmy.
Po tym stwierdzeniu sfrustrowany opuściłem sklep.
 

Loram

Klub HDTV.com.pl
vip
tzbik,
jeżeli masz zakup dokonany przez internet, ale z odbiorem osobistym w sklepie, to ustawę z zapisami o 10 dniach na zwrot możesz sobie w buty wsadzić.
Przy odbiorze osobistym ona nie ma zastosowania, bo możesz się zapoznać ze stanem towaru przy odbiorze
 

ssobie

New member
RTV euro agd jest the best.Wiedza o sprzęcie jedynie katalogowa.

A w którym sklepie (markecie) jest inaczej??? Dopóki Polak kupi wszystko nie ma potrzeby inwestowania w wyspecjalizowanych pracowników i ich wiedzę. Trwa walka cenowa nie jakościowa.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

ssobie

New member
tzbik,
jeżeli masz zakup dokonany przez internet, ale z odbiorem osobistym w sklepie, to ustawę z zapisami o 10 dniach na zwrot możesz sobie w buty wsadzić.
Przy odbiorze osobistym ona nie ma zastosowania, bo możesz się zapoznać ze stanem towaru przy odbiorze

Ja też kupowałem w sklepie internetowym RTVEuroAGD- dostawa była do domu. Pracownicy dostarczyli sprzęt, wnieśli, rozpakowali, kazali obejrzeć i dopiero wtedy podpisać protokół odbioru. Jak się ma do takiego sposobu ustawa?

Pozdrawiam
 

tomek976

Member
Powiem że ostatnio przekonałem się do tego sklepu, zawsze byłem pewien że są bardzo drodzy ale ostatnio zauważyłem że sporo produktów mają w dobrych cenach.
Np szukałem dysku 2,5ca,a 1TB i mieli wybór w cenie około 430zł więc wolę pójść do sklepu obok nie płacąc za przesyłkę.
Na TV samsunga tez mieli niezłe promocje - ceny porównywalne z najtańszymi internetowymi co w połączeniu z ratami 0% dawało fajną ofertę.
Co do obsługi to jak wszędzie, najlepiej zasięgnąć informacji z kilku źródeł bo sprzedawcy szasem plota bzdury.
 

Loram

Klub HDTV.com.pl
vip
Jak się ma do takiego sposobu ustawa?
Do 10 dni możesz zwrócić towar bez podania przyczyny pod warunkiem, że jest sprawny i nie nosi śladów użytkowania.
Jeżeli w ciągu tych 10 dni coś się zepsuje, to zostaje ci serwis i gwarancja
Podpisując protokół odbioru sprzętu oświadczasz, że znasz stan techniczny sprzętu, że jest sprawny i nie wnosisz zastrzeżeń i w zasadzie w momencie podpisania tego jesteś w czarnej d...pie :mrgreen: Pozostaje tylko gwarancja i serwis

Niektóre firmy jak np. Morele.net dają jeszcze 3 dni po odbiorze osobistym na sprawdzenie sprzetu i ewentualną wymianę
 
Do góry