W tym sklepie wprowadzają w bład - na stronie Najczęściej zadawane pytania - RTV EURO AGD
jest wyrażnie zaznaczone że ubezpieczenie jest nieobowiązkowe.
Dziś byłem w tym sklepie czystym przypadkiem i sprzedawca odpowiedział klientowi że nie mozna zakupić tv za 6 tys w żadnej opcji ratalnej (nawet do 6 mies) bez ubezpieczenia które jest obowiązkowe.Bezczelnie kłamią pracownicy wprowadzając w błąd i klient zrezygnował z zakupu.
Szanowny kolega, jak i inni wypowiadający się w temacie, niepotrzebnie podnosicie sobie poziom stresu Dlaczego? Ano dlatego, że sklep internetowy www.euro.com.pl ze sklepami RTV Euro AGD, tymi stacjonarnymi, za wyjątkiem logo i Rady Nadzorczej, ma niewiele wspólnego. Są to dwa, zupełnie niezależne od siebie organizmy gospodarcze. Dlatego nie możesz brać pod uwagę cen ze sklepu internetowego i iść do najbliższej placówki RTV Euro AGD z rządaniem zakupu danego towaru z taką ceną i na warunkach sklepu internetowego. Przeważnie ceny i warunki np. kredytowania są bardziej przyjazne klientowi internetowemu. Każdy z Was, kto ma zamiar skorzystać ze stacjonarnej sieci RTV Euro AGD musi wiedzieć, że ubezpieczenie kredytu jest NIEOBOWIĄZKOWE! Dlatego czy obsługa "wciśnie" czy też nie ubezpieczenie kredytu, zależy tylko od Waszej argumentacji i zdolności przekonywania. Kierownicy poszczególnych placówek mają "swoje" rabaty cenowe /przydzielone przez szefów/ i w ich ramach prowadzą swoją politykę cenową, dlatego warto po prostu targować się..., ale z kierownikiem BTW, ten w sklepie w Kołobrzegu, to niezły model, odporny na wiedzę, trudny do przekonania. Dlatego polecam sklep nie dla idiotów, ten w Koszalinie, można się dogadać i uzyskać wiele. I na koniec uwaga: nie warto w czasie kupowania być kąpany w gorącej wodzie, a sam akt kupna należy przeciągać jak najdłużej w czasie
Ostatnia edycja: