Problem z TVN Player od kilku dni

kasiseb

New member
nie jest tak różowo, u mnie na es6800, mniej więcej po wyświetleniu 4 odcinków jakiegoś serialu, aplikacja dostaje zawiechy, po ponownym uruchomieniu tv działa znowu i tak w kółko... coś się im sypie z tą aplikacja...
 

guthar

New member
Witam,
Mi też nie działa tvn player i dodatkowo jakiś czas temu przestał działać google maps. Czy aktualizacja firmware coś daje ? Kupiłem TV w 2009 i od tego czasu nic z tym nie robiłem, a może jakieś funkcje typu pvr działają na nowszym sofcie ?

Pozdrawiam,
Pawel
 

Marcin_HC

New member
Dostałem taką wiadomość od konsultanta firmy samsung:
"Aplikacja na czas modernizacji została wyłączona. Po zakończeniu modernizacji apliakcja zostanie ponownie dodana do apps".
Więc pozostaje nam czekać...:(
 

amor_priv

New member
Niestety u mnie to samo dziś tvn player został odinstalowany, szkoda bo dużo korzystałem.

Chyba z czymś nie mogą sobie poradzić. U mnie (Samsung LE40C650) dosyć długo nie działał, później (kilka dni temu) nagle zaczął działać, a dziś chciałem coś włączyć, i... zresetował mi telewizor. Jak wszedłem ponownie w internet, zobaczyłem, że "Aplikacja wymaga aktualizacji", a po chwili "TVN Player został odinstalowany" :)

I nie wiadomo co dalej.
 

fidodido

New member
Chyba z czymś nie mogą sobie poradzić. U mnie (Samsung LE40C650) dosyć długo nie działał, później (kilka dni temu) nagle zaczął działać, a dziś chciałem coś włączyć, i... zresetował mi telewizor. Jak wszedłem ponownie w internet, zobaczyłem, że "Aplikacja wymaga aktualizacji", a po chwili "TVN Player został odinstalowany" :)

I nie wiadomo co dalej.

U mnie było dokładnie to samo na LE37C650 soft 3011, pozostaje tylko czekać czy tvn z samsungiem się dogada
 

evilman

New member
U mnie było dokładnie to samo na LE37C650 soft 3011, pozostaje tylko czekać czy tvn z samsungiem się dogada

Moim zdaniem to czekać aż tvn poprawi aplikacje. z poprzednich postów można wywnioskować ze błąd jest niezależny od wersji smart hub a być może też od wersji aplikacji (raz działa raz nie a update nie było), to wina może leżeć po stronie tvn. Ja bym obstawial problem po stronie serwerowej ;)

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
 

lazareer

New member
Wszedłem na live chat samsunga, o to treść rozmowy:
-Apliakcja generowała problem z resetowaniem się TV. Obecnie została wyłaczona i zostanie aktywowana po rozwiązaniu problemów z kompatybilnością z telewizorami z serii C.

Ale sprawa jest potraktowana priorytetowo.

Jak w koncu naprawili TVN Playera (od soboty mi normalnie dzialal, bez restartu) to go zawiesili, nie rozumiem takiej polityki...
 

mover2002

New member
U mnie w c650 na sofcie 3009 nigdy nie było żadnych problemów z tvn player, często oglądałem i było ok. Aż do wczoraj gdy po włączeniu pojawił się komunikat o aktualizacji i znikł :niewiem:
 

staszeksm

New member
Witajcie

Niedawno zakupiłem Tv Samusnga model UE32ES5500 i zaktualizowałem soft do wersji T-MST10PDEUC-1026.1
Przy próbie obejrzenia jakichkolwiek materiałów filmowych pojawiają się następujące komunikaty:

1.vod tvp.pl - połączenie zostało przerwane
2.ipla - błąd podczas połączenia do serwera
3.iplex - przepraszamy wystąpił błąd odtwarzania[5x2x1],nie udało się nawiązać
połączenia z serwerem
4.tvn player - nie znaleziono pliku.

Tylko YouTube działa poprawnie.

TV mam podłączony do Routera TP Link TL-WR340GD (po kablu-wszystko po automacie)) jak i komputer, amplit.Denona i komórke po WiFi.Wszystko działa jak należy bez zastrzeżeń. Tylko telewizor odmawia posłuszeństwa.

Możecie mi poradzić co jest nie tak.
Pozdrawiam
Staszek z Gliwic
 

Xenobius

New member
Ja mam C8000, firmware 3011,
Mam nadzieję, że nowa wersja TVN PLAYER będzie miała buforowanie, bo ta stara to zrywała się przy byle spowolnieniu transmisji.
Na razie oglądam TVN na PlayStation :)
 

tiki-taki

New member
aktualizacja playera pojawia się sama podczas uruchomienia - nie da się jej uniknąć. Widocznie na nowych modelach player pozostaje. A jak jest z serią D, również zniknął czy pozostał ??

Nie prawda, ja robiłem aktualzacje tzw ręcznie poprzez wejście w samsung apps.. tak samo iple aktualizowałem i obie aplikacje działają u mnie bez problemu w serii D model 6500
 

tiki-taki

New member
Po pierwsze pytasz o serię D.. po drugie odpowiadasz w zapytaniu o serię ES.. więc co ma do tego seria C? Masz rację nie rozumiem, wytłumacz.
 
Do góry