PlazmaCity

Hoodzielec

New member
Bez reklam
Patuś napisał:
Przykro mi że nie udało się Panu kupić sprzętu za darmo.
Przypominam jednak że nikt Panu ceny nie zagwarantował.
A czy wystawienie sprzętu na Allegro oraz w sklepie internetowym za cenę 6199 nie było właśnie jej zagwarantowaniem ???
Był Pan ma 1-szym miejscu mojej listy przyszłych (niedługo będę kupował wszystko) dostawców TV+KD (mieszkam na Kinowej), ale ewidentnie widać że Pan: 1. kręci 2. b.źle się odnosi do klientów którzy po prostu chcą być traktowani normalnie... :( ...a Pan ich nazywa chamami, prostakami i straszy sądem!!!
Firma PC po Pańskim powyższym poście przestaje dla mnie (jak i zapewne dla wielu) istnieć.
Strzelił Pan sobie tym postem w stopę...
 
Ostatnia edycja:

timbot

New member
Bez reklam
pragne jedynie zwrocic uwage, że o ile cena w sklepie intenetowym moze niestanowic oferty handlowej, to o tyle w serwisie allegro juz takowa stanowi. gdyby udalo Ci sie zalicytować, czyli oficjalnie odpowiedziec na oferte (a pewnie nie trzeba bylo licytawac, tylko dac kup teraz) to sprzedawca bylby zobowiazany dostarczyc Ci ten sprzet w takiej cenie. Koniec, kropka.
Potwierdzaja to wyroki sądów:
zakup jeepa na allego wartego 60 tysiecy za 20, bo sprzedawca nie ustalil ceny minimalnej:
http://media2.pl/rss/internet/19869-zamiast-na-allegro-wygral-jeepa-w-sadzie.html

oraz zakup dzialki na allegro, gdzie sprzedawca zamiast ceny calosci podal cene za metr kwadratowy (slawna sprawa, nie moge znaleźć linka)

kazdy sad cywilny, gdyby udalo ci sie wylicytowac kupno (kup teraz, lub wygrac aukcje), uznalby rację kupującego, nawet gdyby ta plazma byla wystawiona za 10 złotych

aktualizacja - przy zakladaniu aukcji oraz skladaniu oferty kupna na allegro uzytkownik jest informowany o skutkach prawnych tego klikniecia i proszony jest raz jeszcze o potwierdzenie, ze jest ich swiadomy
 

czago

Banned
Patuś napisał:
Przykro mi że nie udało się Panu kupić sprzętu za darmo.
Przypominam jednak że nikt Panu ceny nie zagwarantował.Po prostu od początku wiedział Pan że dostawa JEST W DRODZE i dopiero jak przyjedzie to będzie możliwe wykonanie umowy kredytowej i zakup tv.
Dostawa przyjechała w innej cenie o czym od razu Pana lojalnie uprzedzono i miał Pan zagwarantowane pełne prawo zrezygnować.
Nikt Pana do zakupu tv nie zmuszał i nie żądał zapłaty innej kwoty.

Zatem pańskie nieduolne próby podczepienia pod ten temat innych wątków są śmieszne i straszne.
Śmieszne-dla mnie bo to po prostu chamstwo i prostactwo.
[vide pański,właśnie "praski" język i sposób wyrażania się...]
Straszne-dla Pana,bo to ja mogę wygrać sprawę w sądzie u publiczne zniesławienie.

Więc proszę się liczyć ze słowami.

Widzę, że sprzedawcy tego sklepu dzielą klientów na tych co to umieją się wysławiać i na gorszą resztę.
Nie wiedzą, że KAŻDY klient zasługuje na szacunek. TYLKO wtedy mogą liczyć na wzajemność i zaufanie. I na to że przetrwają na rynku dłużej niż kilka lat.
 

koven

New member
Aby zalicytować na aukcji prywatnej należy zostać do niej zaproszonym przez sprzedającego. Inaczej się nie da. Podejrzewam, że akcja miała ta być raczej formą taniej reklamy na allegro, a nie ofertą sprzedaży. Złożenie zamówienia przez sklep internetowy (z otrzymaniem potwierdzenia), jeśli dobrze pamiętam, także stanowi umowę zawartą pomiędzy kontrachentami, wiec możnaby było domagać się sprzedaży TV po niższej kwocie.
 

Patuś1

Banned
timbot napisał:
pragne jedynie zwrocic uwage, że o ile cena w sklepie intenetowym moze niestanowic oferty handlowej, to o tyle w serwisie allegro juz takowa stanowi.

Tak,zgadza sie w 100%.
Ale:
1.W chwili gdy telewizorki sprzedawalismy po 6199 taka aukcja wisiala na allegro.
2.Jak sie sprzedaly,zablokowalismy ja na prywatna i czekalismy na dostawe.
3.Niestety dostawa przyszla drozej i aukcja zostala zamknieta i zmieniona na 6999pln.

Gdyby wtedy kiliknal 6199pln,to musielibysmy sprzedac ze strata i na pewno zrobilibysmy to.
Kiedys taki wypadek mial miejsce u nas.
 

Patuś1

Banned
Skibus napisał:
Klasy to Ty nie masz za grosz. Twoja odpowiedź jeszcze bardziej zniechęciła do jakiegokolwiek potencjalnego kontaktu z Tobą bądź Twoją firmą.

Nie sadze.
Po prostu nikt nie lubi byc obrazany zwlaszcza bezpodstawnie.
Nie musial ten czlowiek takich rzeczy wypisywac,wystarczy gdyby na mojego maila z oswiadczeniem o zmianie ceny odpisal jak bialy czlowiek ze przeciez zamowil juz dawno,ze zmiana ceny,ze inaczej bylo w potwierdzenieu zamowienia.
Moze nie zszedlbym na 6199pln bo nie moge jechac pod woda ale NA PEWNO,podkreslam na forum publicznym - NA PEWNO - dostalby inna cene niz 6999pln.
Ale jesli ktos sie slowem nie odezwie tylko mnie obraza i to w taki sposob to przykro mi - ale niech kupuje gdzie indziej.
Mysle ze ludzie inteligentni zawsze sie porozumieja.
 

tozdan

New member
Witam,
chciałbym dołączyć do niezadowolonych potencjalnych klientów Plazma City. Po wcześniejszy rozeznaniu wybralem model sharpa 42, na allegro był wystawiony, wykonałem parę telefonu by potwierdzić stan i co, wielkie nic jak przyjechałem na miejse okazło sie, że nie ma lcd. Po ochłonięciu poprosiłem o poradę na temat wyższego modleu. Niestety nie otrzymałem jej ponieważ Pan powiedział, że on nie posiada telewizora więc nie ogląda telewizji i nie wie co ma mi powiedzieć. Ręce mi opadły, ale za wygraną nie dałem, poprosiłem o włączenie dwóch modeli w celu porówniania. Usłyszałem, że to sklep i tu się kupuje a nie ogląda. Gdzie ten profesionalizm który jest tak ładnie opisywany na stronach internetowych.
Omijajcie dalekim łukiem. Poprostu szkoda czasu.
 

pmcomp

New member
Ja podsumuje tak: na szczęście nazwisko ma się jedno i ... Pan Patryk Goller znany jest z niego w tym światku AV od co najmniej roku 2000 ... niestety zazwyczaj zawsze od tej złej strony. Pozytywne przypadki to wyjątki od reguły.
Polecam archiwum pl.rec.kino-domowe.
Znakomite kawałki ... :grin:

:p
Zdecydowanie nie polecam.

Ze świątecznym pozdrowieniem.
 

Patuś1

Banned
tozdan napisał:
Ręce mi opadły, ale za wygraną nie dałem, poprosiłem o włączenie dwóch modeli w celu porówniania.
Takiej sytuacji sobie nie przypominam,więc albo trafił Pan na innego sprzedawce albo Pan się mija z prawdą.
Aczkolwiek-powtarzam,nie jesteśmy sklepem gdzie telewizory się kurza na półkach.
Prowadzimy sprzedaż i to bardzo dynamiczną ze względu na niskie ceny.Dlatego bardziej poszukiwane modele trzeba REZERWOWAĆ z wyprzedzeniem.Nie ma też najczęściej możliwości porównania na miejscu bo towar jest rozchwytywany-szczególnie w szale przedświatecznym.
Nie rozumiem jak kogoś może dziwić że towar się sprzedał.Był w dobrej cenie własnie po to,żeby się sprzedać a nie kurzyć jak w MM.

Ja podsumuje tak: na szczęście nazwisko ma się jedno i ... Pan Patryk Goller znany jest z niego w tym światku AV od co najmniej roku 2000 ... niestety zazwyczaj zawsze od tej złej strony. Pozytywne przypadki to wyjątki od reguły.
Polecam archiwum pl.rec.kino-domowe.
Znakomite kawałki ...
Tak,zagrywki konkurencji mieliśmy i na tym forum i na pl.rec.kinie domowym,nawet na allegro.Trudno-jesli umiecie walczyć tylko poprzez oczernianie kogoś,to tak róbcie.Świadczy to akurat o was nie o nas.
My was zwalczamy poprzez dobre ceny:)
A jeśli ktoś pisze że jestem oszustem bo przyjąłem 1300pln a towar dojechał 2 tygodnie później-cóż,Polska to kraj frustratów i paranoików.
Normalni wyciągną i tak prawidłowe wnioski.
Im jak i całej reszcie-życzę zdrowia w nowym roku.
 

tozdan

New member
No cóż, marne tłumaczenie - w końcu przychodzę do sklepu między innymi z TV, gdzie owszem jest parę sztuk wystawionych ale wszystkie są wyłączone. No to jak mam porównać obraz jak obsługa jest żenująca.
Najwidoczniej stawiacie na ilość, a nie na jakość, każdy kto choć trochę się interesuje gospodarką to wie, że to jest na krótką metę. I dziwię się, że znajdują się tacy co Wam zaufają. Bo stabilnej pozycji to Wy na rynku nie macie i w każdym momencie możecie pójść na dno. A szkoda by było marnować pomysłu. Wiadomo, że im więcej możliwości kupna tym lepiej dla nas klientów
 

awujotka

New member
Bez reklam
Jak byłam na etapie poszukiwania miejsca zakupu mojego kina domowego, znalazłam na Allegro ciekawą cenowo ofertę Plazmacity. Oczywiście aukcja prywatna, wystawione 2 szt. No więc e-mail do sprzedawcy i czekanie... Na odpowiedź czy wręcz zaproszenie do aukcji się nie doczekałam. Postanowiłam zagaić na gg. Na odpowiedź czekałam 2 doby - dowiedziałam się, że kino owszem jest - ale w drodze, a kiedy będzie? - jak będzie. Mogę zamówić, wpłacić zaliczkę o wtedy mi sprowadzą, grzecznie podziękowałam i kupiłam gdzie indziej, w sklepie internetowym, gdzie obsługa jest na baaaaaaaardzo wysokim poziomie, o czym się w trakcie tej stransakcji przekonałam.
Tak więc ode mnie wielki minus dla Plazmacity za obsługę klienta, natomiast wielki plus za skuteczne zniechęnie do zakupów własnie u nich:p
 

rojo_pajo

New member
czegoś tu nie rozumiem... skoro pierwsza cena była jak Pan Patryk to ujął "jechaniem pod wodą" to po co taką podał za pierwszym razem? hmm...
 

mirecore

New member
to typowe

ja miałem bardziej perfidny przypadek z panem ala'Patrykiem\
przez ceneo znalazłem najniższą ofertę, potem wszedłem do sklepu, rejestracja itp, i juz miałem kliknąć na zamawiam ale coś mnie tkneło żeby sprawdzić cenę i czy dobry model wybrałem - patrzę a tu niespodzianka na zmówieniu cena o 650zł wyższa. Dzwonię do Pana ala'Patryka a on oczywiście tłumaczył sie jak dziecko, że on to własnie też zauwazył ale nie mógł znaleźć telefonu do mnie (chociaż podczas rejestracji podałem) i ze pomyłka nastąpiła podczas aktualizacji strony pomylono modele.
usłyszał tylko Żegnam z mojej strony.

tylko już nie pamietam nazwy tego sklepu...

teraz zawsze sprawdzam kilka razy cenę zanim kliknę ZAMAWIAM i wam też radzę

a'propos

Inteligętni ludzie wiedzą kiedzy nalezy powiedzieć magiczne SORRY!!! panie PATUŚ
czy ktoś panu kiedyś powiedzał że KLIENT NASZ PAN - chyba nie?
 
Ostatnia edycja:

Patuś1

Banned
rojo_pajo napisał:
czegoś tu nie rozumiem... skoro pierwsza cena była jak Pan Patryk to ujął "jechaniem pod wodą" to po co taką podał za pierwszym razem? hmm...
Trzeba czytać uważnie.
W pierwszej dostawie tv był po prostu tańszy w zakupie.
W następnej-droższy i poprzednia cena była już niemożliwa do zaproponowania.

mirecore napisał:
ja miałem bardziej perfidny przypadek z panem ala'Patrykiem\
Czy Panu ktoś kiedyś wyjaśnił sens i zasadność stosowania ala' i jego znaczenie ???

Przechodząc do meritum - tego zdarzenia nie pamiętam ale takie rzeczy są TYPOWE-DLA CENEO.
Wielokrotnie wprowadzają w błąd podając pomylone linki.
Często po naszej aktualizacji strony u nich zostają inne ceny albo inne modele.
I to najczęściej sklep się potem musi z tego tłumaczyć a nie wyszukiwarka która nie dość że wprowadza zamęt to jeszcze zarabia na tym kupę szmalu.
Jak kogoś interesują zagrywaki CENEO to mogę poopowiadać długo.

Urzekła mnie Pana historia ale nadal nie widzę jakiejś perfidii o której Pan się tak rozpisał.
Cena Panu nie pasowała-pomijam czy to Ceneo zawiniło czy PC-to Pan nie kupił.I w czym problem?
Nawet jeśli ktoś ode mnie z Panem rozmawiał - ja na pewno nie - to przecież nie usiłował nic sprzedać za wyższą cenę tylko z miejsca wyjaśnił pomyłkę.
 

Patuś1

Banned
tozdan napisał:
No cóż, marne tłumaczenie - w końcu przychodzę do sklepu między innymi z TV, gdzie owszem jest parę sztuk wystawionych ale wszystkie są wyłączone. No to jak mam porównać obraz jak obsługa jest żenująca.
Myślę że pomylił Pan nasz sklep z salonem demonstracyjnym.
Albo Pan chce kupić Porsche za 300tys z możliwością dywagacji z obsługą salonu przez pół roku-po to tam są,albo kupuje je Pan w Europie zachodniej za 50% ceny i załatwia wszystko sam.
U nas kupuje się szybko i tanio.
Dodatkowo-postarałem się o to aby 99% sprzętu miało gwarancję polskich dystrybutorów-tylko i wyłącznie dla dobra klientów.A to oznacza naprawdę niskie marze,wystarczy spojrzeć na ceny tych samych produktów w MM czy EURO.Przecież kupujemy w tych samych miejscach i ceny zakupu są podobne.
1% produktów-sami serwisujemy i dajemy kartę gwarancyjną.
Myślę że znajdą się jednak chętni do zakupu w dobrej cenie,szybko i z pełną gwarancją.
A jeśli Pan potrzebuje demonstracji to trzeba albo zapłacić więcej albo popatrzeć najpierw na wybrane modele gdzie indziej.

awujotka napisał:
Postanowiłam zagaić na gg.
Tak,zapewne było to jedno z "zagajeń" między 19.00 wieczór a 11.00 rano.
Żebyśmy w nie wiem ilu miejscach na www i allegro napisali że sklep jest czynny w godz.11.00-19.00,średnio 50 osób dziennie odzywa się poza tymi godzinami z pretensją "dlaczego tu nikt nie obsługuje":)
Jeśli chodzi o kina domowe-nie sprowadzamy ich.
Sprzedajemy jedynie te które mamy od ręki.
Zamówienie z zaliczką przyjmujemy TYLKO na nietypowe drogie tv powyżej 47" lub na modele których jest b mało i musimy mieć 100% potwierdzony odbiór.
Nikt z nas nie zajmuje się zamawianiem a tym bardziej zaliczkowym kin domowych przedziału 500-3000pln.
Więc albo Pani się nie zrozumiała z konsultantem albo przyczyna była jeszcze inna.
 

awujotka

New member
Bez reklam
W takim razie szkoda, że nie zachowałam w archiwum mojej korespondecji via gg ze sklepem Plazmacity, bo przedstawiłabym dowód, w jaki sposób klient jest traktowany. W związku z tym, że sama posiadam firmę, więc cenię również u innych cas wolny po pracy, tak więc jesli zagaiłam rozmowę to na pewno w czasie godzin roboczych. Ale jak mówią - tylko winny się tłumaczy, więc w związku z tym, że sobie nie mam nic w tej sprawie do zarzucenia, kończę... i czyżby kino domowe w waszej ofercie na Allegro mi się uroiło???:hmm:
 

Patuś1

Banned
awujotka napisał:
Ale jak mówią - tylko winny się tłumaczy, więc w związku z tym, że sobie nie mam nic w tej sprawie do zarzucenia, kończę...

Ja sie nikomu nie tlumacze.
Od czasu do czasu przegladam forum i jak czytam takie brednie to odpisuje bardziej w celu pokazania ze jest takze drugi punkt widzenia.
Ktory jest prawdziwszy i wiarygodny,ocenia Ci co czytaja.
I tylko dla nich odpisuje.
Pozdrawiam
 
Do góry