Na wstępie, jako nowy pragnę powitać wszystkich na forum HDTV
Szkoda że tak późno tu trafiłem ale jak to się mówi człowiek uczy się na błędach.
Ja również dałem się zwieść niską ceną w Plazma City, oczywiście towaru nie otrzymałem a teraz muszę się prosić o zwrot moich pieniędzy .
ale co będę opisywał postanowiłem wkleić łącznie z datami całą moją korenspondęncję z panem Patrykiem
zakupu dokonałem 13.09.2008r otrymałem potwierdzenie po czym wykonałem przelew
email z plazma city z 13.09.2008:
Dziękujemy za zlozenie zamowienia w firmie PLAZMA CITY!
Prosimy o kontakt w celu ustalenia sposobu płatności i odbioru towaru pod
jednym z nr telefonów lub poprzez e-mail:[jeśli życzą sobie Państwo
otrzymać fakturę VAT,prosimy koniecznie podac dane do faktury VAT
prosimy także podać dane do wysyłki/dostawy - jesli roznia sie od
podanych w formularzu zamowienia]
GSM: 0 609 190 019 , 0 609 803 701 tel.022 7413070,fax 022 7413071,
e-mail
zamowienia@plazmacity.pl
Zamówienie numer: 250/2008
Data zamówienie: 2008-09-13 23:11:05
Zawartosc koszyka:
LP. Nazwa: ID: Ilość: cena brutto: suma brutto:
1. ONKYO DV-SP405 104 1 399.00 399,00
Koszt dostawy: 15,00 zł
Kwota do zapłaty: 414,00 zł
Płatność: Płacę przelewem, przedpłata - platnosci.pl.
mój email z 15.09.2008
prosze mi powiedzić kiedy mogę się spodziewać dostawy odtwarzacza ,
dzwoniłem dzisiaj na nr 022 7413070 ale osoba która odebrała powiedziała że
ona się nie zajmuje obsługą klientów ze sklepu internetowego i że mi nie
powie kiedy będzie wysyłka .
Czekam na szybką odpowiedź w tej sprawie bo ja wywizałem się z zamówienia i
wpłaciłem pieniądze i chciałbym tylko wiedzieć czy i kiedy dostane zapłacony
towar.
Pozdrawiam Konrad
ps poniżej przesyłam potwierdzenie przelewu
email z Plazma City z 15.09.2008
jak wplata dotrze to naturalnie sprzet wysylamy na podany adres
wszystkie informacje Pan otrzyma
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel.022 7413070
022 6186387
fax022 7413071
GSM 0609190019
mój email z 17.09.2008
w takim razie proszę o potwierdzenie dojścia wpłaty na pana kono
Pozdrawiam Konrad
Ps:
Naczytałem się dzisiaj niezbyt przychylnych opini o państwa sklepie i
chciałbym wierzyć że to tylko kilka incydentów lub działanie konkurencji , i
że na sprzęt nie będe musiał czekać ponad dwa tygodnie lub jeszcze dłużej
Jeszcze raz pozdrawiam i myśle że nie ma mi pan za złe że szukałem opini o
pańskiej firmie w necie ale jakoś po telefonie który wykonałem w
poniedziałek poczułem się oszukany gdy usłyszałem że osoba z którą rozmawiam
stwierdza że nie wie kiedy dostane towar i pozatym ona się nie zajmuje
obsługą klientów sklepu internetowego . Dodam że zadzwoniłem pod nr 022
7413070 podany w emailu potwierdzającym zakup w sklepie.
email z Plazma City z 17.09.2008
witam
przeciez ja Panu nie napisalem ze nie doszly badz ze nie wyslemy itd
wiec skad takie podejrzenia?
jak tylko wjedzie dostawa Onkyo,wysylamy je do Pana
a co do opinii-gdzie je Pan wyczytal?
wracajac do rozmowy tel,
skoro utrzymywal Pan kontakt ze mna to chyba
wszystko w porzadku
a ciezko mi powiedziec kto akurat odebral telefon
i pod jaki Pan dzwonil
moze byla to osoba ktora sie zajmuje klientami stacjonarnymi
i do zamowien z www po prostu nie ma wgladu
pozdrawiam
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel.022 7413070
022 6186387
fax022 7413071
GSM 0609190019
mój email z 19.09.2008
Witam
Prosze mi powiedziec na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia
Pozdrawiam Konrad
email z Plazma City z 19.09.2008
czekamy na dostawe Onkyo
do konca nastepnego tygodnia dvd bedzie u Pana
bo dostawa powinna wjechac najpozniej we srode
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070
mój email z 24.09.2008
Witam
Prosze określić dokładna date dostawy odtwarzacza . Mamy dzisiaj środę więc
powinna wjechać już dostawa z Onkyo , tylko martwi mnie słowo "powinna" gdyz
jest mało precyzyjne
Pozdrawiam Konrad
email z Plazma City z 24.09.2008
dostawa jest jutro
jesli Onkyo wjada-bedzie wiadomo 15-17.00,od razu wysylamy do Pana
pozdrawiam
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070
mój email z tego samego dnia czyli 24.09.2008
Ta odpowiedź jest nie precyzyjna
Znowu używa pan słów trudnych do zinterpretowania typu "jesli" - a co będzie
jeśli nie wjadą jutro, każe mi pan znowy czekać do przyszłej środy .
Dzwoniłem dzisiaj do sklepu pytając się o to DVD powiedziano mi że dostawa
będzie w piątek albo w przyszła środę, moglibyście chodziaż ustaliż jedną
wersję a nie robić z klientów kompletnych idiotów. Trochę załuję że nie
poczytałem dokładnie o panu i pańskim sklepie w internecie tam jest
dokładnie opisane sposób działania pańskiego sklepu i terminów realizacji.
Nie można tak traktować klienta , który wpłaca wam przedpłate na konto
Żądam precyzyjnej odpowiedzi w sprawie dostawy , a jeśli pan nie wie kiedy
ona będzie to chyba jest jeszcze jedno rozwiązanie zwrot wpłaconych przeze
mnie pieniędzy.
Pozdrawiam Konrad
email z Plazma City z tego samego dnia 24.09.2008
Przekazuje Panu to, co sam slysze
Onkyo "ma byc" i czekamy na nie
precyzyjnego terminu brak
w ostatniej dostawie nie wjechaly
licze,ze beda jutro
moze Pan czekac-jak my
badz wycofac sie
pozdrawiam
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070
mój email z 24.09.2008
ok czekam do jutra na odpowieź jeśli wjadą prosze wysłać mi DVD, ale jeśli
nie to proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy dla przypomnienia podam
poniżej dane mojego konta.
Konrad
email z Plazma City z 25.09.2008
Wczoraj otrzymalem od Pana maila o tresci:
ok czekam do jutra na odpowieź jeśli wjadą prosze wysłać mi DVD, ale jeśli
nie to proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy dla przypomnienia podam
poniżej dane mojego konta
............................................................................
zatem,wszystko mam ustalone
jesli w dzisiejszej dostawie nie bedzie Onkyo,
robimy zwrot wplaty
pozdrawiam
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070
nastepny bardzo ciekawy email z Plazma City z 25.09.2008
Jeszcze w kwestii wyjasnien bo poczytalem sobie troche panskie maile:
1.dostawy u nas sa ZWYKLE w srody i w piatki
jednak CZASAMI sie to moze zmieniac
jest to podyktowane tym ze nie przyjezdza jeden odtwarzacz dvd specjalnie
dla Pana
tylko zamowiony stok
jako doswiadczony handlowiec [za takiego sie Pan uwaza] powinien Pan to
doskonale rozumiec
2.Nikt nie robi z klienta idioty,chyba ze sam klient nim jest
przeciez ma Pan w mojej stopce numer bezposrednio do mnie
jesli chcial Pan miec precyzyjna odpowiedz na temat sprawy ktora Pan
prowadzi ze mna
wystarczylo zadzwonic do mnie
nie jestem w stanie przewidziec kto odbierze telefon na numerze ogolnym
i czy akurat ta osoba bedzie wiedziala co sie dzieje z Pana dvd
czasem taka informacje nalezy odnalezc
Ja akurat zajmuje sie bezposrednio zamowionym towarem i znam sytuacje
najlepiej...
numer do mnie jest takze na www
3.Kwestia opinii w internecie
zwykle opinie negatywne pisze konkurencja lub niezadowolony klient
opinie pozytywne pisza sobie najczesciej same sklepy-my takiego zwyczaju nie
mamy
mamy za duzo pracy zeby sobie zawracac glowe czyms na co zaden normalny
czlowiek nie zwroci uwagi
kazdy normalny czlowiek jak przeczyta przeszlo 500 pozytywnych opinii o moim
sklepie na allegro
i potem porowna je z jakimis bredniami w necie,bedzie wiedzial o co chodzi
opinie w necie moze wystawic kazdy i ona ma sie jak piesc do oka do
rzeczywistosci
a na allegro kazda dotyczy konkretnej transakcji ktora mozna latwo
zweryfikowac
wszystko w temacie opinii
4.Temat ktory Pana chyba najbardziej jesli w ogole nie TYLKO powinien
interesowac
Onkyo 405
tak sie akurat zlozylo ze bylo ich b duzo przez moment ale poniewaz cena
jest swietna
[zapewne tylko dlatego i Pan je zamowil]
doslownie sprzedaly sie blyskawicznie
mam dobre dojscie do nich ale terminy sa rozne
raz jest to b szybko innym razem trzeba poczekac
zycie jest brutalne jesli sie Pani spieszylo to trzeba bylo za 30% wiecej
kupic w MM np
a jesli jest Pan w stanie zaplacic tyle ile ono kosztuje u nas,to MOZE sie
zdarzyc
ze chwile trzeba bedzie poczekac
towar w dobrej cenie nie lezy na polce i nie czeka na klienta
tyko wrecz odwrotnie
tak bylo i tak pewnie juz bedzie
a z naszej strony nikt nic nie ukrywal tylko od poczatku pisze Panu wprost
jak wyglada sytuacja
dostawa bedzie lecz nie do konca wiadomo kiedy
a decyzje czy Pan czeka czy rezygnuje pozostawilem od poczatku Panu
to nie sa czekoladki ktore moge sobie upiec w piekarniku
tylko sprzet ktory musi trafic z fabryki bym mogl sprzedac go dalej
pisanie o jakims oszustwie itd - to jest naprawde osmieszanie siebie,nie nas
bo gdybym chcial kogokolwiek oszukac na 400pln,
to siedzialbym nie w wiezieniu,tylko w zakladzie dla oblakanych
pozdrawiam
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070
609190019
mój email z 25.09.2008
Już wystarczjąco czekałem , teraz żądam zwroty pięniędzy. Moje konto pan zna
Pozdrawiam Konrad
email z Plazma City z 26.09.2008
witam
Onkyo niestety brak
rozumiem ze anulujemy zamowienie i robimy zwrot wplaty ?
pozdrawiam
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070
mój email z 26.09.2008
tak robimy zwrot wpłaty
pozdrawiam
email z Plazma City z 26.09.2008
oki
Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070
mój email z 29.09.2008
Nie widzę jeszcze swoich pieniędzy na koncie w związku z tym pozostaje mi
zapytać, kiedy została dokonana dyspozycja zwrotu wpłaty i czy już wogóle
miała miejsce?
Pozdrawiam