PlazmaCity

AnnaKaminska

New member
...

serio jestem w tym mocno zgubiony

Wyjaśniam po krótce. Bardzo chciałabym powiedzieć, że to wcześniej ktoś się pode mnie podszywał. Ponieważ to nieprawda, to wypada mi tylko ze wstydem powiedzieć, że jestem jedną i tą samą osobą, bogatszą jednak o całkiem sporo niezbyt przyjemnych doświadczeń i odszczekać głupoty w które sama wierzyłam. EOT.
Ania
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

BoDeX

New member
Patuś napisał:
....a jak ktos nas uwaza za nieuczciwych-niech sobie kupi gdzie indziej ....


Ciebie i tą Twoją uczciwość można od razu na śmietnik historii wyrzucić,
człowieku bez honoru i jakichkolwiek zasad !

Swoje wiem i wiem co piszę - miałem z Tobą do czynienia , kosztowna
to była znajomość - zwrotu poniesionych z Twojego powodu strat
( pomimo honorowych zarzekań ) do dnia dzisiejszego nie otrzymałem.

Gdybyś stracił pamięć, to przypomnij sobie ściągniety na zamówienie
LaserDisc Pioneer`a i kilkanaście płyt , 3 wysyłki Servisco w tą i
z powrotem ..... PAMIĘTASZ ? No to przypominam !

OSTRZEGAM PRZED KONTAKTAMI HANDLOWYMI Z TYM CZŁOWIEKIEM !
 
Ostatnia edycja:

Holt_

New member
Bez reklam
Patuś napisał:
No i super.
A u nas wplata na konto jest nie po to zebysmy mogli wyslac cegly w pudelku co nieudolnie Pan probuje zasugerowac,tylko po to aby byla tansza wysylka [50 a nie 100] i po to zebysmy nie czekali 14 dni na zwrot pobrania od kuriera.

no po prostu przerażająca wizja, te 14 dni....ciekawe, że jakoś całemu mnóstwu sklepów internetowych to jakoś nie przeszkadza i dają klientowi wybór opcji zapłaty: wpłata z góry lub przy odbiorze.

Niestety, szanowny panie - praktyka jest taka (i z postów tego wątku wynika, że chubnym wyjątkiem pan nie jest), iż przy wpłacie z góry troska o klienta maleje w postępie geometrycznym. W przeciwieństwie do tego, gdy ma się dostać pieniądze od kuriera właśnie.....wtedy sklep zwykle wychodzi ze skóry, aby dostarczyć towar terminowo i szybko.

Skoro uważa pan, że to klient może poczekać 14 dni na towar od pana, podczas gdy klienta pieniądze biją procenty na pana koncie bankowym - a z kolei pana oczekiwanie na wpłatę od kuriera denerwuje i złości.....no cóż, pozwolę sobie strawestować popularną ostatnio reklamę - może pora z internetowego rynku elektroniki do warzywniaka???
 

DanielS

New member
AnnaKaminska napisał:
Wyjaśniam po krótce. Bardzo chciałabym powiedzieć, że to wcześniej ktoś się pode mnie podszywał. Ponieważ to nieprawda, to wypada mi tylko ze wstydem powiedzieć, że jestem jedną i tą samą osobą, bogatszą jednak o całkiem sporo niezbyt przyjemnych doświadczeń i odszczekać głupoty w które sama wierzyłam. EOT.
Ania
A co to Pani Aniu się stało ? Skrucha ? Nie dogadaliście się i Panią również spotkało coś ze strony tego Pana czy źle zrozumiałem ?
 

piteron

Active member
Bez reklam
ufffffffff
dzięki wszystkim za ostrzeżenie
a juz prawie kupiłem cos w w/w firmie:cool:
mam nadzieje że w firmie Admina nie będzie takich kłopotów
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Holt, chyba nie do końca zrozumiałeś wypowiedź Patusia. On pisze o 14 dniach oczekiwania na zwrot pieniędzy od firmy kurierskiej, nie o 14 dniach oczekiwania na towar. Prawdą jest, że przelew jest tańszy. Cennik firm kurierskich musi uwzględniać dodatkowy koszt pobrania od klienta pieniędzy, ich rozliczenia i przekazania nadawcy towaru. A to, czy w przypadku przelewu mogą się pojawić kłopoty dla odbiorcy jest rzeczą zupełnie odrębną. Osobiście robię w ten sposób, że na przelew lub kartę kupuję w sklepach mi znanych, a za pobraniem w sklepach mi nieznanych.

ArtS :)
 

Holt_

New member
Bez reklam
ależ zapewniam Cię, że zrozumiałem. Ja po prostu zestawiłem sobie tę wypowiedź z tym, co opisywał wcześneij pan Zbyszek T. i tak sobie własnie pomyślałem - fajnie, panu Patusiowi gra na nerwach oczekiwanie na przekaz od kuriera, a to, że sam gra na nerwach panu Zbyszkowi wydłużaniem (jak kota w imadle) terminu dostawy towaru do domu, zdaje się mieć w głebokim poważaniu i objawy niezadowolenia pana zbyszka raczy nazywać chamstwem. O przeciąganiu zwrotu pieniędzy nie wspomnę....

Jeśli sprzedawcy aż tak brakuje empatii, i jest aż tak zapatrzony w siebie, to IMHO jedynym sklepem w którym może pracować, jest sklep Laskowika i Smolenia. Tyle, że jego już nie ma, czego pan Patuś chyba jakoś nie spostrzegł.

ArtS007 napisał:
Osobiście robię w ten sposób, że na przelew lub kartę kupuję w sklepach mi znanych, a za pobraniem w sklepach mi nieznanych.
ja z kolei uzależniam to od kwoty. Jeśli kupuję w necie towary za jakeiś w miarę drobne kwoty, i ew. użeranie się o nie nie sprawi wybitnego problemu mojemu domowemu budżetowi, wtedy puszczam przelew. W przypadku kwot poważniejszych i grubszych zakupów decyduję się na pobranie.
 

Kazuk

New member
Na wstępie, jako nowy pragnę powitać wszystkich na forum HDTV
Szkoda że tak późno tu trafiłem ale jak to się mówi człowiek uczy się na błędach.
Ja również dałem się zwieść niską ceną w Plazma City, oczywiście towaru nie otrzymałem a teraz muszę się prosić o zwrot moich pieniędzy .
ale co będę opisywał postanowiłem wkleić łącznie z datami całą moją korenspondęncję z panem Patrykiem

zakupu dokonałem 13.09.2008r otrymałem potwierdzenie po czym wykonałem przelew

email z plazma city z 13.09.2008:


Dziękujemy za zlozenie zamowienia w firmie PLAZMA CITY!



Prosimy o kontakt w celu ustalenia sposobu płatności i odbioru towaru pod
jednym z nr telefonów lub poprzez e-mail:[jeśli życzą sobie Państwo
otrzymać fakturę VAT,prosimy koniecznie podac dane do faktury VAT
prosimy także podać dane do wysyłki/dostawy - jesli roznia sie od
podanych w formularzu zamowienia]



GSM: 0 609 190 019 , 0 609 803 701 tel.022 7413070,fax 022 7413071,
e-mail
zamowienia@plazmacity.pl


Zamówienie numer: 250/2008

Data zamówienie: 2008-09-13 23:11:05

Zawartosc koszyka:
LP. Nazwa: ID: Ilość: cena brutto: suma brutto:

1. ONKYO DV-SP405 104 1 399.00 399,00


Koszt dostawy: 15,00 zł

Kwota do zapłaty: 414,00 zł

Płatność: Płacę przelewem, przedpłata - platnosci.pl.


mój email z 15.09.2008

prosze mi powiedzić kiedy mogę się spodziewać dostawy odtwarzacza ,
dzwoniłem dzisiaj na nr 022 7413070 ale osoba która odebrała powiedziała że
ona się nie zajmuje obsługą klientów ze sklepu internetowego i że mi nie
powie kiedy będzie wysyłka .
Czekam na szybką odpowiedź w tej sprawie bo ja wywizałem się z zamówienia i
wpłaciłem pieniądze i chciałbym tylko wiedzieć czy i kiedy dostane zapłacony
towar.
Pozdrawiam Konrad
ps poniżej przesyłam potwierdzenie przelewu

email z Plazma City z 15.09.2008


jak wplata dotrze to naturalnie sprzet wysylamy na podany adres
wszystkie informacje Pan otrzyma


Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel.022 7413070
022 6186387
fax022 7413071
GSM 0609190019


mój email z 17.09.2008

w takim razie proszę o potwierdzenie dojścia wpłaty na pana kono
Pozdrawiam Konrad
Ps:
Naczytałem się dzisiaj niezbyt przychylnych opini o państwa sklepie i
chciałbym wierzyć że to tylko kilka incydentów lub działanie konkurencji , i
że na sprzęt nie będe musiał czekać ponad dwa tygodnie lub jeszcze dłużej
Jeszcze raz pozdrawiam i myśle że nie ma mi pan za złe że szukałem opini o
pańskiej firmie w necie ale jakoś po telefonie który wykonałem w
poniedziałek poczułem się oszukany gdy usłyszałem że osoba z którą rozmawiam
stwierdza że nie wie kiedy dostane towar i pozatym ona się nie zajmuje
obsługą klientów sklepu internetowego . Dodam że zadzwoniłem pod nr 022
7413070 podany w emailu potwierdzającym zakup w sklepie.

email z Plazma City z 17.09.2008

witam
przeciez ja Panu nie napisalem ze nie doszly badz ze nie wyslemy itd
wiec skad takie podejrzenia?
jak tylko wjedzie dostawa Onkyo,wysylamy je do Pana

a co do opinii-gdzie je Pan wyczytal?

wracajac do rozmowy tel,
skoro utrzymywal Pan kontakt ze mna to chyba
wszystko w porzadku
a ciezko mi powiedziec kto akurat odebral telefon
i pod jaki Pan dzwonil
moze byla to osoba ktora sie zajmuje klientami stacjonarnymi
i do zamowien z www po prostu nie ma wgladu

pozdrawiam


Patryk
Sales and Marketing Director
PLAZMA CITY
Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel.022 7413070
022 6186387
fax022 7413071
GSM 0609190019


mój email z 19.09.2008


Witam
Prosze mi powiedziec na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia
Pozdrawiam Konrad

email z Plazma City z 19.09.2008

czekamy na dostawe Onkyo
do konca nastepnego tygodnia dvd bedzie u Pana
bo dostawa powinna wjechac najpozniej we srode


Patryk
Sales and Marketing Director

PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070


mój email z 24.09.2008

Witam
Prosze określić dokładna date dostawy odtwarzacza . Mamy dzisiaj środę więc
powinna wjechać już dostawa z Onkyo , tylko martwi mnie słowo "powinna" gdyz
jest mało precyzyjne
Pozdrawiam Konrad

email z Plazma City z 24.09.2008

dostawa jest jutro
jesli Onkyo wjada-bedzie wiadomo 15-17.00,od razu wysylamy do Pana

pozdrawiam


Patryk
Sales and Marketing Director

PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070


mój email z tego samego dnia czyli 24.09.2008

Ta odpowiedź jest nie precyzyjna
Znowu używa pan słów trudnych do zinterpretowania typu "jesli" - a co będzie
jeśli nie wjadą jutro, każe mi pan znowy czekać do przyszłej środy .
Dzwoniłem dzisiaj do sklepu pytając się o to DVD powiedziano mi że dostawa
będzie w piątek albo w przyszła środę, moglibyście chodziaż ustaliż jedną
wersję a nie robić z klientów kompletnych idiotów. Trochę załuję że nie
poczytałem dokładnie o panu i pańskim sklepie w internecie tam jest
dokładnie opisane sposób działania pańskiego sklepu i terminów realizacji.
Nie można tak traktować klienta , który wpłaca wam przedpłate na konto
Żądam precyzyjnej odpowiedzi w sprawie dostawy , a jeśli pan nie wie kiedy
ona będzie to chyba jest jeszcze jedno rozwiązanie zwrot wpłaconych przeze
mnie pieniędzy.
Pozdrawiam Konrad

email z Plazma City z tego samego dnia 24.09.2008


Przekazuje Panu to, co sam slysze
Onkyo "ma byc" i czekamy na nie
precyzyjnego terminu brak
w ostatniej dostawie nie wjechaly
licze,ze beda jutro

moze Pan czekac-jak my

badz wycofac sie

pozdrawiam


Patryk
Sales and Marketing Director

PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070


mój email z 24.09.2008

ok czekam do jutra na odpowieź jeśli wjadą prosze wysłać mi DVD, ale jeśli
nie to proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy dla przypomnienia podam
poniżej dane mojego konta.
Konrad

email z Plazma City z 25.09.2008

Wczoraj otrzymalem od Pana maila o tresci:

ok czekam do jutra na odpowieź jeśli wjadą prosze wysłać mi DVD, ale jeśli
nie to proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy dla przypomnienia podam
poniżej dane mojego konta
............................................................................

zatem,wszystko mam ustalone

jesli w dzisiejszej dostawie nie bedzie Onkyo,
robimy zwrot wplaty


pozdrawiam


Patryk
Sales and Marketing Director

PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070


nastepny bardzo ciekawy email z Plazma City z 25.09.2008


Jeszcze w kwestii wyjasnien bo poczytalem sobie troche panskie maile:

1.dostawy u nas sa ZWYKLE w srody i w piatki
jednak CZASAMI sie to moze zmieniac
jest to podyktowane tym ze nie przyjezdza jeden odtwarzacz dvd specjalnie
dla Pana
tylko zamowiony stok
jako doswiadczony handlowiec [za takiego sie Pan uwaza] powinien Pan to
doskonale rozumiec

2.Nikt nie robi z klienta idioty,chyba ze sam klient nim jest
przeciez ma Pan w mojej stopce numer bezposrednio do mnie
jesli chcial Pan miec precyzyjna odpowiedz na temat sprawy ktora Pan
prowadzi ze mna
wystarczylo zadzwonic do mnie
nie jestem w stanie przewidziec kto odbierze telefon na numerze ogolnym
i czy akurat ta osoba bedzie wiedziala co sie dzieje z Pana dvd
czasem taka informacje nalezy odnalezc
Ja akurat zajmuje sie bezposrednio zamowionym towarem i znam sytuacje
najlepiej...
numer do mnie jest takze na www

3.Kwestia opinii w internecie
zwykle opinie negatywne pisze konkurencja lub niezadowolony klient
opinie pozytywne pisza sobie najczesciej same sklepy-my takiego zwyczaju nie
mamy
mamy za duzo pracy zeby sobie zawracac glowe czyms na co zaden normalny
czlowiek nie zwroci uwagi
kazdy normalny czlowiek jak przeczyta przeszlo 500 pozytywnych opinii o moim
sklepie na allegro
i potem porowna je z jakimis bredniami w necie,bedzie wiedzial o co chodzi
opinie w necie moze wystawic kazdy i ona ma sie jak piesc do oka do
rzeczywistosci
a na allegro kazda dotyczy konkretnej transakcji ktora mozna latwo
zweryfikowac
wszystko w temacie opinii

4.Temat ktory Pana chyba najbardziej jesli w ogole nie TYLKO powinien
interesowac
Onkyo 405
tak sie akurat zlozylo ze bylo ich b duzo przez moment ale poniewaz cena
jest swietna
[zapewne tylko dlatego i Pan je zamowil]
doslownie sprzedaly sie blyskawicznie
mam dobre dojscie do nich ale terminy sa rozne
raz jest to b szybko innym razem trzeba poczekac
zycie jest brutalne jesli sie Pani spieszylo to trzeba bylo za 30% wiecej
kupic w MM np
a jesli jest Pan w stanie zaplacic tyle ile ono kosztuje u nas,to MOZE sie
zdarzyc
ze chwile trzeba bedzie poczekac
towar w dobrej cenie nie lezy na polce i nie czeka na klienta
tyko wrecz odwrotnie
tak bylo i tak pewnie juz bedzie

a z naszej strony nikt nic nie ukrywal tylko od poczatku pisze Panu wprost
jak wyglada sytuacja
dostawa bedzie lecz nie do konca wiadomo kiedy
a decyzje czy Pan czeka czy rezygnuje pozostawilem od poczatku Panu
to nie sa czekoladki ktore moge sobie upiec w piekarniku
tylko sprzet ktory musi trafic z fabryki bym mogl sprzedac go dalej

pisanie o jakims oszustwie itd - to jest naprawde osmieszanie siebie,nie nas
bo gdybym chcial kogokolwiek oszukac na 400pln,
to siedzialbym nie w wiezieniu,tylko w zakladzie dla oblakanych

pozdrawiam

Patryk
Sales and Marketing Director

PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070
609190019


mój email z 25.09.2008


Już wystarczjąco czekałem , teraz żądam zwroty pięniędzy. Moje konto pan zna
Pozdrawiam Konrad

email z Plazma City z 26.09.2008


witam
Onkyo niestety brak
rozumiem ze anulujemy zamowienie i robimy zwrot wplaty ?

pozdrawiam


Patryk
Sales and Marketing Director

PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070


mój email z 26.09.2008

tak robimy zwrot wpłaty
pozdrawiam

email z Plazma City z 26.09.2008

oki


Patryk
Sales and Marketing Director

PLAZMA CITY
ul.Stalowa 67
03-429 Warszawa
tel. 022 7413070


mój email z 29.09.2008

Nie widzę jeszcze swoich pieniędzy na koncie w związku z tym pozostaje mi
zapytać, kiedy została dokonana dyspozycja zwrotu wpłaty i czy już wogóle
miała miejsce?
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

RheeTCT

New member
Jak widać Pan Patryk-Sales and Marketing Director(po polsku "Kierownik sklepu",ale to widocznie nie brzmi dość dumnie i szumnie) taki jest biedak zarobiony,że nie ma czasu pisać sobie pozytywnych opinii,ale na pustą i niczemu nie służącą ,obszerną korespondencję jakoś czas znajduje.
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
Hehe rozbawiła mnie ta korespondencja, Patryk uważa się za świetnego handlowca. Świetny handlowiec nie posunąłby się do takich tekstó "Nikt nie robi z klienta idioty,chyba ze sam klient nim jest".
Patryk to raczej zajebisty haM-dlowiec...
Kiedyś dzowniłem tam dowiadywac się o jakiś sprzęt, ten co odebrał chyba w ogóle nie miał ochoty ze mną rozmawiac, no bo jak to? po co odpowiadac na czyjeś zapytania odnośnie dostępności i pochodzenia ich towaru. Niesamowity burak.
 

Kazuk

New member
Witam ponownie
Dzisiaj dostałem zwrot moich pieniędzy z Plazma City
Cała ta sytuacja dała mi wiele do myślenie, następnym razem zanim coś zamówię przez internet dokładnie sprawdzę sklep w którym kupuję.
 

Tanod

New member
Byłem w tym sklepie osobiście.
No, już na początku przesadziłem - to zwykła kanciapa (w głębi sklepu z AGD), w której stoi kilka pudeł i parę sprzętów RTV.
Byłem, bo dodzwonić się nie sposób a com zaobserwował - opiszę poniżej:
Sprzedawca z niechęcią obsługiwał jakichś klientów, którzy z powodu braku kontaktu telefonicznego pofatygowali się osobiście aż z Piaseczna (cena zwabiła). Na ich pytanie - dlaczego nie można się dodzwonić, sprzedawca odpowiada, że "taki ruch w biznesie, że nie nadąża odbierać połączeń" (sic!) Ja cierpliwie czekałem i podczas 20-stu minut gapienia się w pudła, w CISZY przerywanej coraz bardziej nieśmiałymi pytaniami zwodzonych (ściemnianie, że będzie ich sprzęt ale nie-wiadomo-kiedy) klientów - nie usłyszałem ani jednego telefonu!

A teraz życzę POWODZENIA tym, którzy mają w tej "plaźmie" załatwić jakąś sprawę.
 

chrisjan

Member
Potwierdzam opinie powyżej.
Chciałem kiedyś kupić w Plazma City amplituner Onkyo. Ponieważ jestem do "siedziby" nie mam daleko postanowiłem dowiedzieć się na miejscu jak wyglądałaby realizacja zamówienia.
Sklep faktycznie to mała kanciapa na tyłach sklepu AGD. Siedział jakiś znudzony pracownik, mający zupełnie w nosie to, że pojawił się klient. Próby uzyskania od niego jakichkolwiek informacji spełzły na niczym. Powtarzał tylko, że towaru oni nie trzymają w sklepie i wszystko jest sprowadzane z magazynu a szczegóły zna tylko szef. Na moje szczęście pojawił się i sam "szef" niejaki Patryk. Nastawienie generalnie "mam Cię w d**ie", żeby się czegoś dowiedzieć musiałem za łaskawcą chodzić po całym „sklepie”, przez całą rozmowę ani raz nie udało mi się z sales managerem nawiązać kontaktu wzrokowego. O opcji zapłaty przy odbiorze w sklepie nawet nie chciał słyszeć. Zapłata za wszystko z góry i czekanie na zamówienie do 14 dni. Po 5 minutach byłem pewien, że z tym Panem to "nie tylko interesu, ale nawet muchy w kiblu niechciałbym ubić".
Mam nadzieję, że ten sklepik padnie szybciutko bo dla tych paru złotych oszczędności nie warto szarpać sobie nerwów.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Kasthor

New member
Po przeczytaniu kilku postów w tym wątku mocno zapragnąłem dodać coś od siebie aby przestrzec wszystkich noszących się z zamiarem zakupu czegokolwiek w Plazma City.

Nie będę przytaczał całej "mojej historii", bo nie ona jest tu najważniejsza. Najciekawszą rzeczą w Plazma City jest jej tzw właściciel, wspomniany już Patryk. Osobiście "przyjemności" nie miałem, ale jego obraz który dostałem w mailach pokrywa się z tym co napisał jako ostatni chrisjan. Tak prostackiego, grubiańskiego, chamskiego, niepomocnego i nieprofesjonalnego "Sales Managera" nie spotkałem w całej mojej karierze internetowego kupca (a jest to już blisko 10 lat).

Reasumując: jeżeli lubisz współpracować z takimi ludźmi i być obrażanym zamiast usatysfakcjonowany to jest to miejsce dla Ciebie. Jeżeli jednak chciałbyś skutecznie, w dobrej atmosferze i warunkach oraz przy wsparciu sprzedawcy kupić sprzęt HD to omijaj Plazma City szerokim łukiem. Szczególnie, że na pewno znajdziesz gdzieś tańszy sprzęt i bez takich atrakcji.
 

AfricaTwin

New member
Plazma City

Witam, na forum jest to mój pierwszy post.
Pragnę wszystkich tutaj przestrzec przed tym sklepem.
Nie dość że wciskają ludziom lipę, to w dodatku chamstwo jest tu na porządku dziennym.
Wypatrzyłem sobie telewizor plazmowy, samsung ps42a451. Na allegro pokazało się nie wiele ofert, ale pokazała się m. in. od plazma city.
No i przyjechałem i zabrałem ten tv, zawiozłem go do domu, podłączyłem.
I nie chcę się włączyć, jego pilotem za to włączył się mój drugi samsung lcd 52. Co się okazało kupiony telewizor w plazma city uszkodzony miał sensor od pilota, gdyż po uruchomieniu go ręcznie guzikiem w tv zaskoczył i miał bardzo ładny obraz. Kombinowałem różnymi pilotami - bez efektu.
Więc pierwsze co to telefon do plazma city. Facet powiedział że będzie dzwonił do dystrybutora i do mnie oddzwoni. NIE ODDZWONIŁ ! leń jeden.
Drugi telefon już mnie nie co bardziej zdenerwował, kazał mi zaczekać do jutra.
Zapakowałem telewizor w toyotę i mu go zawiozłem. Postawiłem na środku sklepu żądając wymiany na inny egzemplarz. Nie ma innego - odparł.
To niech mnie pan zwróci pieniądze i jak będzie go pan miał to wtedy go kupię.
Gość zaczął się śmiać twierdząc iż pieniądze zabrał szef... ku*wa a gdzie my jesteśmy? chyba w sklepie. Nie bardzo widzę gość znał prawa kupującego gdyż pieniędzy oddać nie chciał.
-W takim razie siedzimy i czekamy na szefa,
-szef jest 100km stąd nie może przyjechać - tłumaczy gamoń
-to my poczekamy dotąd aż przyjedzie

Gość zadzwonił do szefa, następnie wyszedł gdzieś NIC NAM NIE MÓWIĄC. Siedzieliśmy tam z godzinę aż wkońcu wrócił i jakoś pieniążki się znalazły...
Rzucił te pieniądze na stół karząc podpisać papier zwrotu gotówki. Oddałem fakturę.
Nawet do widzenia nie raczyli powiedzieć.

Mało tego w moim tv brakowało kabla zasilającego, pewnie ściągając telewizor z wystawki zapomnieli go zapakować :grin:

W ogóle to oni handlują przechodzonymi już telewizorami z wystawy. Np ten komplet sony do sprzedania na allegro jako nowy:
allegro.pl/item517779204_sony_kdl_40e4000_blu_ray_s550_5_latgwarancji.html
kiedy ja odbierałem pieniądze to cały komplet rozpakowany sobie grał na wystawie.

W sklepie dno i wodorosty. Pustka, raptem mieli tam 3 telewizory, dwa grały. Jakiś tam odtwarzacz blu ray i stare klamoty cd itp.

Sklem na szczęście chyba już upada. Bo widzę że na allegro za dużo do sprzedania nie mają:
allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3218736
(dopiszcie www, ze względu na pierwszy post nie mogę dodać linku)
no i te pustki na regałach:-D

Nie kupujcie nic od nich, ja mam nadzieję że te tłumoki to czytają ale pewnie jak zawsze wniosków nie wyciągną z tego rzadnych.
Klienta mają po prostu w dupie. Dla nich liczą się tylko pieniądze.
Ja już zadbam odpowiednio o reklamę dla tego sklepu.
Nie napisałem w tytulę że sklep mieści się przy ulicy stalowej numer 67

Pozdrawiam !
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
sklep ma dobre opinie w necie
po nastepne jesli nie dziala to sklep powinien dzialac w jak najlepiej potrafi dla klienta, zwrot pieniedzy, zamiana TV nie ma tutaj inaczej i jesli sprzedawca byl bezczelny to zle, ale mysle ze mozna sie dogadac zadzwonic i powiedziec i przyjechac po nowy TV lub kase, jak widac sprzedawca sie nie odezwal co jest czeste wszedzie, mnie tez to wkurwia, wydajesz duza kase i chcesz sie cieszyc, szkoda ze nie sprawdziles na miejscu czy dziala no chyba ze nie mozna.
 

mlodociany1987

New member
Sciemniacze Jakich Mało

Witam, wszystkich, mam nadzieje ze przed zakupami w tym sklepie odwiedzicie tą stronę. Chciłbym wszystkich poinformować z kim macie do czynienia. Otóż okolo 1,5 mies. temu zakupiłem kino domowe PIONEER z głośnikami JAMO oraz telewizor SONY 40W4500. Razem wyszło mnie 6500zł. Zamówiłem towar przez internet i osobiście pojechałem odebrać. Pierwsze zdziwienie miało miejsce gdy usłyszałem cene za TV wieksza o 150zł niż było na stronie, sprzedawca zdziwiony pokazuje mi oferte w internecie a tam 150zł drożej niż widziałem w domu, myśle moje przeoczenie, trudno. Spytałem tylko czy okablowanie całe znajduje sie w pudelkach, na co dostałem odpowiedź, że brakuje TYLKO kabla HDMI do komunikacji TV-KINO, więc takowy również nabyłem. Po zakupach wróciłem do domu. Z uwagi na remont mieszkania nie rozpakowywalem sprzętu (mój błąd). Rozpakowalem go pare dni temu, co się okazało nie ma żadnych przewodów oprócz zasilających, to po pierwsze. Druga sprawa okazalo sie ze kino nie ma wyjscia HDMI (w ofercie rzecz jasna było napisane że jest, zreszta po co mieliby mi oferowac taki w sklepie?). Natychmiast zwrocilem sie do sprzedawcy poprzez internet, ten spojrzal na oferte w swoim sklepie, i odpisuje mi ze w aukcji nie ma nic ze jest wejscie HDMI (jeszcze 5 minut przed rozmowa sprawdzałem czy sie nie pomylilem). Włączam strone z przedmiotem, a tam ku mojemu zdziwieniu nie ma faktycznie nic o HDMI. Oczywiście sprzedawca sie wypieral przez jakis czas ze nic nie zmienial, dopiero pozniej sie przyznal ze wdarl sie blad, który przed paroma minutami został poprawiony. No niestety na wymiane nie moge liczyc bo juz minely 2 tyg. Powiedziano mi ze kable dostane jak porozmawiaja miedzy soba, w co raczej wątpie.
SZCZERZE NIE POLECAM NIKOMU!!! TRAKTOWANIE KLIENTA JAK OSTATNIEGO IDIOTE!!!! NIGDY SIE Z TAKIMI OSZUSTAMI NIE SPOTKALEM!!! Teraz wiem ze akcja z ceną za TV o której pisałem wczesniej była podobnie załatwiona, poprostu sobie zmienili pare minut przed moim przyjazdem.....
SZKODA SŁOW!!!!
 

zibip47

New member
PlazmaCity upadjacy sklep z zachwiana płynnością finansową

Szczerze odradzam zakupy w tym sklepie. Moje perypetie ze sklepem zawarte sa w opinii na opineo: dotyczy zamowienia 165 2009 i reklamacji z dnia 9 października 2009r . Właściciel i "director" w jednej osobie to krętacz, matacz i kłamca . Jak wiekszość poprzednikow zostałem pomówiony o używanie języka przypisywanego nizinom społecznym choć "director" wiąże to z miejscem zamieszkania. W reklamacji mojej opini nie przedstawił zadnych dowodów tylko gołosłowne przeinaczanie faktow. Koncentrował sie tylko na tym ze ja o jeden dzien opóźniłem wpłatę. Pomijał całkowitym milczeniem ze od 21 lipca do 8 września obracał moimi pieniedzmi . Z tej całej reklamacji nie rozumiem tylko jednego. Ja swoje wywody poparlem stosownymi emalami potwierdzjacymi moje słowa. Natomiast właściel bankrutujacej PlazmaCity oparł swoje wypowiedzi na zwykłęj pyskówce i pomówieniach nic nie przytaczajac na potwierdzenie swych słow. Troche mi przykro ze admin arbiter w kwintysencji wyroku nie potrafi wydac wyroku i pozostawił to kupujacym. Bez opublikowania przedstawionych przezemnie emaili trudno bedzie kupujacym wydac werdykt nie znajac treści emaili. Treść tych emaili zna admin moderator. No, zreszta cel założony osianąlem bo ostrzegłem ewentualnych klientów.
 
Do góry