ŻYCZĘ PODOBNEGO ZAPAŁU PRZY OBSŁUDZE KLIENTA JAK W TŁUMACZENIU SIĘ.WIE PAN,JAKOŚ MNIE PAN NIE PRZEKONUJE.NO NORMALNIE UWZIELI SIĘ NA PANA KLIENCI KTÓRZY ZA CIĘŻKO ZAROBIONE PIENIĄDZE Z NUDÓW LUBIĄ SIĘ KŁÓCIĆ ZE SPRZEDAWCĄ.PROSZE ZWYCZAJNIE WYCIĄGNĄĆ WNIOSKI ZAMIAST BRONIĆ SIĘ NA FORUM>NAJLEPSZĄ OBRONĄ JEST ATAK, A W TYM PRZYPADKU ATAK W WALCE O KLIENTA.KAŻDY SIĘ MYLI TYLKO NIE PAN.NA KAŻDY ZARZUT MA PAN ODPOWIEDZ KORZYSTNĄ DLA SIEBIE...ZNAM WIELU TAKICH SPRZEDAWCÓW,TO W POLSCE NORMA.ACH CI GŁUPI KLIENCI...MYLĄ SKLEPY Z SALONAMI DEMONSTRACYJNYMI-ŻENADA.JAK BY MI PAN TAK ODPOWIEDZIAŁ W TWARZ, TO BY SIĘ PAN ZDZIWIŁ JAK JA UMIEM MÓWIĆ.POZDRAWIAM KAżDEGO KTO MA DOSYC IGNORANCJI W TYM KRAJU.Patuś napisał:Ja sie nikomu nie tlumacze.
Od czasu do czasu przegladam forum i jak czytam takie brednie to odpisuje bardziej w celu pokazania ze jest takze drugi punkt widzenia.
Ktory jest prawdziwszy i wiarygodny,ocenia Ci co czytaja.
I tylko dla nich odpisuje.
Pozdrawiam
Ostatnia edycja: