PlazmaCity

Flapu

New member
Niech dowody przemówią !!!

Witam wszystkich
Skoro sprawa trafiła na forum publiczne to sądzę że intencją obydwu stron (a napewno jednej) było aby "opinia publiczna" poznała prawdę. W związku z tym sugeruje aby obydwie strony załączyły w postaci plików dowody potwierdzajace prawdziwiość ich wypowiedzi, bo nie ukrywam że najpierw sie zniecheciłem do zakupów w PlazmaCity (a był jadnym z faworytów) a teraz juz nie wiem komu zaufać.

Pozdrawiam (nie wyrabiając sobie jeszcze zdania)
 

sewan

New member
Jak miło wiedzieć, że forum odwiedza coraz więcej sprzedawców....:D

Powiem jednak szczerze i z ubolewaniem, że do bodajże siedmiu poważnych zarzutów Plazma City ustosunkował się w zasadzie tylko do jednego. A reszta? Prawdziwa? Jesli tak, to nie mamy o czym dyskutować.

Abstrahując od tego, że żądanie przedpłaty w całości na towar lub usługę jest w tym kraju nielegalne (polecam lekturę Kodeksu Cywilnego), to jest absolutnie sprzeczne z dobrymi kupieckimi obyczajami.
Takiego sprzedawcy po prostu nie można traktować poważnie.
 

wmwjas

New member
Flapu, to jest nas kilku.
To dobry pomysł.
Pan pP niech udowodni, że jest w tej całej sprawie OK. Ponieważ, jeźeli jest to może zostawię w jego sklepie "parę" złotych.
icon11.gif
 

P.C.

Banned
wmwjas napisał:
Flapu, to jest nas kilku.
To dobry pomysł.
Pan pP niech udowodni, że jest w tej całej sprawie OK. Ponieważ, jeźeli jest to może zostawię w jego sklepie "parę" złotych.
icon11.gif

Ale Kochani !
Ja nie chcę się licytować jak na Jarmarku.

Wszystkich serdecznie do nas zapraszam.
Przychodźcie,oglądajcie,BAWCIE SIĘ DOBRZE - ZAPRASZAM.

Autorowi wątku nie mam nic do powiedzenia ponad to,
że pieniądze oddałem i gdyby chciał zwrotu PRZED Świętami-nie było żadnego problemu.
Natomiast niedopuszczalne jest jego CHAMSTWO w rozmowach ze mną i CHAMSTWO w traktowaniu dostawcy przy doręczeniu sprzętu.
Słoma z butów wyłazi.

Z mojej strony EOT.
 

P.C.

Banned
sewan napisał:
Abstrahując od tego, że żądanie przedpłaty w całości na towar lub usługę jest w tym kraju nielegalne (polecam lekturę Kodeksu Cywilnego), to jest absolutnie sprzeczne z dobrymi kupieckimi obyczajami.
Takiego sprzedawcy po prostu nie można traktować poważnie.

Niezupełnie.
Ten Pan nie wpłacał zaliczki.
Ten Pan KUPIŁ w sklepie internetowym sprzęt.
W sklepie internetowym dokonujemy płatności z góry.
Dostawca nas zawiódł i sprzętu nie było o czym klienta poinformowaliśmy.
Wiedział że może otrzymać zwrot wpłaty i dobrowolnie zgodził się czekać aż partia 915tek dojedzie.
Regularnie pisałem e-mailem jak wyglada sytuacja.
Jak sprzęt dojechał,to on się rozmyślił.
Koniec całej sprawy.

Pozdrawiam
 

sewan

New member
Plazma City napisał:
Wszystkich serdecznie do nas zapraszam.
Przychodźcie,oglądajcie,BAWCIE SIĘ DOBRZE - ZAPRASZAM.


Dziękuję, chętnie skorzystam.

Wybiorę się w ciągu kilku najbliższych dni - sprawdzę ofertę i zadam parę niewygodnych pytań.

Wrażenia opiszę na forum.
 

Dinek69

New member
Po kolei.
Uważam sprawę za bardzo poważną, bo rzecz dot. odpowiedzi na pytanie: kto tu jest wiarygodny: pan Patryk czy ja. Dlatego pozwolę sobie pomęczyć czytelników potokiem faktów i dowodów.

Plazma City napisał:
Pan który jest autorem tego wątku i oczernia mnie po imieniu a sam najwyraźniej nie ma odwagi lub boi się podać swoje dane,jest niestety w drobnym błędzie.

Panie Patryku, przecież dobrze pan wie jak mam na imię - Zbyszek.

Plazma City napisał:
Służę potwierdzeniem przelewu zwrotnego na jego konto.
Bardzo chętnie zobaczę na czyje konto pan Patryk przelał pieniądze. Bo nie na moje. Sprawdziłem to przed chwilą z pięć razy, bo byłem gotów już wszystko odszczekać, co dotyczyło braku zwrotu pieniędzy. Nie oedszczekam, bo nie mam podstaw. Reszty też nie zmieniam, bo nie mam podstaw. Ale rozumiem, że ta kwestia jest do wyjaśnienia między mną i panem Patrykiem. Ta część sprawy - zamknięta.

Plazma City napisał:
A także służę moimi mailami w których już przed Świętami otrzymał alternatywę "czekamy na dostawę sprzętu lub zwrot wpłaty"...

To jest najlepsze. Za chwilę odkryję wszyskie karty, żeby "uwierzytelnić" pana Patryka. Oj, coś mi się zdaje, że będzie to ósme kłamstwo pana Patryka. Za chwilę czytelnicy sami ocenią. Zbiorę skrzętnie dowody, aby nie być posądzonym o...

Pozdrowienia.
 

P.C.

Banned
Dinek69 napisał:
Panie Patryku, przecież dobrze pan wie jak mam na imię - Zbyszek.

Zbigniew Tarapata żeby być dokładnym.
Ale nie wszyscy to wiedzą na forum a o mnie napisać Pan nie omieszkał po imieniu.

Dinek69 napisał:
Bardzo chętnie zobaczę na czyje konto pan Patryk przelał pieniądze.

Nie ma problemu,wyślę mailem potwierdzenie wpłaty.
Może być także faksem.
W każdej chwili.

Dinek69 napisał:
To jest najlepsze. Za chwilę odkryję wszyskie karty,

Niech Pan odkrywa co Pan chce.
Gdyby nie pańska grubiańska postawa,sprawa byłaby dawno historią.
Chamstwa niestety sie Pan nie wyprze.
Papier jest cierpliwy,wszystko przyjmie.
A to jak Pan potraktował mojego pracownika jest i zostanie.
Gdyby nie rodem z przedszkola postawa "oko za oko ząb za ząb",dawno już cieszyłby sie Pan swoim sprzętem.
Ale zaczynam rozumieć że nie o to Panu w życiu chodzi.

Oby nie spotkał Pan na swojej drodze kogoś równie toksycznego,złośliwego i ziejącego żółcią,może się Pan trochę oszukać.

Żegnam i żałuję że kiedykolwiek miałem do czynienia z Panem.
 

Dinek69

New member
Oto dowody. Przepraszam, że są uporządkowane od najświeższych do najstarszych zatem trzeba czytać od odtstniego zapisu. Wyciąłem po prostu ze swoich skrzynek: odbiorczej i wiad. wysłanych to, co dotyczyło korespondencji z panem Patrykiem. Wykropkowałem dane adresowe nieistotne dla sprawy.
Mój pierwszy mail i dopowiedź pana Patryka (czytamy od końca):


----------------------------------------------------------------
p.Patryk

"witam,
w tej chwili mamy potezne oblozenie zamowieniami w zwiazku z okresem przedswiatecznym

mozliwe jest dostarczenie amplitunera pod wskazany adres w czwartek lub piatek pod warunkiem
iz wczesniej otrzymamy wplate na konto firmowe

po otrzymaniu przelewu powiadomimy Pana o terminie dostawy
mozliwy tez bedzie odbior na Kinowej

pozdrawiam


-----Original Message-----
From: Zbigniew Tarapata [mailto:admin@tarapata.strefa.pl]
Sent: Monday, December 19, 2005 7:54 PM
To:
patryk@plazmacity.pl
Subject: Pioneer VSX-915

JA:

Witam!
Jestem zainteresowany zakupem apmplitunera Pioneer VSX-915 w kolorze srebrnym.
Chciałbym go odebrać osobiście w Państwa sklepie na ul.Kinowej (rozmawailaiśmy dziś przed telefon, że byłby dostępny na czwartek), ewentualnie byłbym zainteresowany opcją z dowozem na Bemowo.

Czy ten list wystarczy do złożenia zamówienia?

Moje dane:
....
Ewentualny dowóz byłby na ul....(Bemowo).
Pozdrowienia, "
--------------------------------------------------------------------



Zwracam uwagę na sformułowanie pana Patryka: "...pod warunkiem
iz wczesniej otrzymamy wplate na konto firmowe...
".

I dalsza korespondencja. Proszę nie zapominać , że czytamy fragment zaznaczony kursywą od końca:


----------------------------------------------------------
Prosze sobie poczytac ustawe z dn. 2 marca 2000r. "o ochronie niektorych praw konsumentow oraz odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny". Dz.U. Nr22, poz.271.

W szczegolnosci Art.2.1 oraz art 7.1.
Wtedy Pan zrozumie, ze nie chcialme do tego zmierzac, ale bede zmuszony.
Z.T.

----- Original Message -----
From: Patryk
To: 'Zbigniew Tarapata'
Sent: Saturday, January 07, 2006 1:44 PM
Subject: RE: Pioneer VSX-915


w polskim Kodeksie Handlowym Prosze Pana.

-----Original Message-----
From: Zbigniew Tarapata [mailto:admin@tarapata.strefa.pl]
Sent: Saturday, January 07, 2006 1:40 PM
To: Patryk
Subject: Re: Pioneer VSX-915


A w ktorym to regulaminie jest napisane, ze swiat i dni wolnych sie nie wlicza?
Nie ma sensu kontynuowac tej dyskusji...

Moj numer konta:
08 10201185 0000 4002 0052 5675.

Z.T.

----- Original Message -----
From: Patryk
To: 'Zbigniew Tarapata'
Sent: Saturday, January 07, 2006 1:31 PM
Subject: RE: Pioneer VSX-915


Niestety swieta i dni wolne nie sa wliczone...
14 dni mija we wtorek
jesli do tego czasu nie bedziemy w stanie dostarczyc sprzetu-odsylamy przelew
prosze o podanie nr konta na wszelki wypadek
nie mam go

pozdrawiam

-----Original Message-----
From: Zbigniew Tarapata [mailto:admin@tarapata.strefa.pl]
Sent: Saturday, January 07, 2006 12:53 PM
To: Patryk
Subject: Re: Pioneer VSX-915


Szanowny Panie!
Zgodnie z regulaminem umieszczonym nastronie interenetowej Pana firmy(
http://plazmacity.pl/index.php?go=regulamin) termin realizacji zamówienia wynosi do 10 lub (w specyficznych okolicznosciach) 14 dni.
W czwartek 5-tego stycznia minelo 14 dni od czasu kiedy wplynely do Pana pieniadze.
Zatem zgodnie z regulaminem nie wypelnil Pan warunkow umowy i umowa jest niewazna.
Zatem nalezy mi sie zwrot pieniedzy bez wzgldu na to, czy sprzet dojedzie we wtorek czy nie.
Nie jestem juz zainteresowany sprzetem, a jedynie zwrotem pieniedzy.

Zbigniew Tarapata.


----- Original Message -----
From: Patryk
To: 'Zbigniew Tarapata'
Sent: Saturday, January 07, 2006 11:16 AM
Subject: RE: Pioneer VSX-915


Prosze Pana,
epitety sobie darujmy

sprzet dla Pana zostal zaplacony na drugi dzien po zamowieniu,
wiec ja nie mam jakiegos specjalnego interesu w przedluzaniu tego zamowienia,
w kazdym razie-zeby Pana uspokoic-nie obracam potezna kwota 1300pln i nie zarabiam na niej milionow

jesli sprzet nie dojedzie do wtorku,odsylam Panu wplate

pozdrawiam
-----Original Message-----
From: Zbigniew Tarapata [mailto:admin@tarapata.strefa.pl]
Sent: Saturday, January 07, 2006 10:13 AM
To: Patryk
Subject: Re: Pioneer VSX-915


Ja juz Panu nie wierzę...Dość tego czekania na niewiadomo co...
To co Pan uprawia to jest totalna amatorszczyzna...
Chcę zwrotu pieniędzy - najlepiej na konto z którego były wysyłane.
Oczekuję odzewu.

Zbigniew Tarapata.

----- Original Message -----
From: Patryk
To: 'Zbigniew Tarapata'
Sent: Friday, January 06, 2006 2:00 PM
Subject: RE: Pioneer VSX-915


przeprosiny nastapia we wtorek wieczorem
o ile nie wybuchnie wojna to 915tki dojada wlasnie tego dnia
mysle ze na pewno nie przed 20ta wiec odbior u Pana,
a raczej dostawa do Pana


-----Original Message-----
From: Zbigniew Tarapata [mailto:admin@tarapata.strefa.pl]
Sent: Tuesday, January 03, 2006 1:24 PM
To: Patryk
Subject: Re: Pioneer VSX-915


Poczekam... na przeprosiny :)
Z.T.
----- Original Message -----
From: Patryk
To: 'Zbigniew Tarapata'
Sent: Monday, January 02, 2006 6:18 PM
Subject: RE: Pioneer VSX-915


Niepotrzebne nerwy,to Pioneer nawalil a nie Plazma City
czekamy na dostawe obiecana...10grudnia
inne modele VSX sa od reki

moze Pan zawsze kupic w MM za 1899pln
zwroce Panu pieniadze

jesli jednak chce Pan zaczekac,przygotuje cos na przeprosiny
pozdrawiam
-----Original Message-----
From: Zbigniew Tarapata [mailto:admin@tarapata.strefa.pl]
Sent: Monday, January 02, 2006 3:33 PM
To: Patryk
Subject: Re: Pioneer VSX-915


Suuper :)!
Tak szybko :)
W PlazmaCity "od ręki" oznacza 2 tygodnie. Czy wszyscy klienci już o tym wiedzą?
Z.T.



----- Original Message -----
From: Patryk
To: 'Zbigniew Tarapata'
Sent: Thursday, December 29, 2005 4:45 PM
Subject: RE: Pioneer VSX-915


witam ponownie,
amplituner dostarczymy do Pana na ul.Osmanczyka w dniu 5 stycznia 2006 po 20tej
do odbioru na Kinowej bedzie od 6stycznia,gdyby podany termin Panu nie pasowal
pozdrawiam
-----Original Message-----
From: Zbigniew Tarapata [mailto:admin@tarapata.strefa.pl]
Sent: Monday, December 19, 2005 7:54 PM
To:
patryk@plazmacity.pl
Subject: Pioneer VSX-915

Witam!
Jestem zainteresowany zakupem apmplitunera Pioneer VSX-915 w kolorze srebrnym.
Chciałbym go odebrać osobiście w Państwa sklepie na ul.Kinowej (rozmawailaiśmy dziś przed telefon, że byłby dostępny na czwartek), ewentualnie byłbym zainteresowany opcją z dowozem na Bemowo.

Czy ten list wystarczy do złożenia zamówienia?

Moje dane:
....
Ewentualny dowóz byłby na ul....(Bemowo).
Pozdrowienia,

Z.T.

----------------------------------------------------------------

I jeszcze moja reakcja na maila w srode (po terminie wtorkowym) wraz z mailem od pana Patryka (znow czytamy od konca tekst kursywą zapisany między --- i --- ):



----------------------------------------------------------------------

Powolujac sie na Pana wczesniejszego mail'a:

"Niestety swieta i dni wolne nie sa wliczone...
14 dni mija we wtorek
jesli do tego czasu nie bedziemy w stanie dostarczyc sprzetu-odsylamy przelew
prosze o podanie nr konta na wszelki wypadek
nie mam go

pozdrawiam"

i biorac pod uwage, ze dzisiaj jest sroda, moze Pan sobie darowac przywozenie tego sprzetu do mnie.
Oczekuje odeslania przelewu. Numer konta podalem we wczesniejszym mailu.

Z.T.


----- Original Message -----
From: Patryk
To: 'Zbigniew Tarapata'
Sent: Wednesday, January 11, 2006 10:06 AM
Subject: RE: Pioneer VSX-915



Jest Pioneer VSX-915
Dostarczymy go Panu dzis wieczorem,
pozdrawiam

----------------------------------------------------------------------------------


Oto prawie cała dokumentacja. Były jeszcze telefony, ale wolę się już nie denerwować. Proszę uważnie poczytać.
TO SĄ FAKTY.
Na pewno jeszcze zajmę stanowisko. Chętnie odpowiem na pytania.
Zależy mi na tym, żeby PRAWDA zwyciężyła.

Tymczasem - pozdrawiam.
 

Dinek69

New member
Plazma City napisał:
Zbigniew Tarapata żeby być dokładnym.
Ale nie wszyscy to wiedzą na forum a o mnie napisać Pan nie omieszkał po imieniu.



Nie ma problemu,wyślę mailem potwierdzenie wpłaty.
Może być także faksem.
W każdej chwili.



Niech Pan odkrywa co Pan chce.
Gdyby nie pańska grubiańska postawa,sprawa byłaby dawno historią.
Chamstwa niestety sie Pan nie wyprze.
Papier jest cierpliwy,wszystko przyjmie.
A to jak Pan potraktował mojego pracownika jest i zostanie.
Gdyby nie rodem z przedszkola postawa "oko za oko ząb za ząb",dawno już cieszyłby sie Pan swoim sprzętem.
Ale zaczynam rozumieć że nie o to Panu w życiu chodzi.

Oby nie spotkał Pan na swojej drodze kogoś równie toksycznego,złośliwego i ziejącego żółcią,może się Pan trochę oszukać.

Żegnam i żałuję że kiedykolwiek miałem do czynienia z Panem.

Z nazwiska Pana nie wymieniłem, a Pan to uczynił.
Pierwsza podpowiedź dla czytających (w swoim poprzednim poście celowo nazwiska swojego z maili nie wykasowałem. Nadal mam coś do ukrycia??? ).

Przedstawione fakty mówią same za siebie panie Patryku. Wykazałem się ogromnną cierpliwością i jedyną rzeczą, której żałuję to ta, że nazwałem pana publicznie (na tym forum) pala..em. Za to przepraszam. Mnie na to stać.
Resztę niech ocenią czytelnicy.

Pozdrowienia.
 

AniaKaminska

New member
Na wstepie dziekuje za dosc merytoryczna dyskusje, prawde mowiac piszac ostatni list spodziewalam sie raczej, ze wszyscy choralnie na mnie naskocza...

Coz, jesli chodzi o opinie trudno, zeby Patryk napisal tu, ze nie ma nic na sumieniu, zawsze byl super a wszystkie opinie sa klamliwe, bo ... sam by sklamal. Ale -!!!- czy naprawde czlowiek nie ma prawa sie zmienic? Dajemy szanse jakims okropnym zwyrodnialcom a tutaj wyglada na to, ze nigdy juz nie bedzie mogl pozbyc sie tej zlej slawy. Dziwi mnie tylko to jak wiele osob przychodzi do sklepu, zostaje tu godzine, dwie, rozmawia, dyskutuje, wybiera sprzet. A tu nagle jeden Pan stwierdza, ze ... (tutaj wstawic ten list o jednej plazmie i "jakims sprzecie"). Pecha ma ten pan o tyle, ze przy rozmowie byl ktos jeszcze poza Nim i Patrykiem i przekaz z rozmowy zamieszczony na forum jest falszywy. Ale jak wspaniale pasuje do tego watku, prawda? Sa ludzie, ktorzy przychodza, placa za sprzet naprawde duuuze pieniadze i jakos nie ma problemu, zachwyceni ciesza sie z zakupow. Naprawde, milo popatrzec.

Ale jeszcze milej opluc. Dla kazdego cos innego...

Pozdrawiam !!!

Ania

ps

Aha. Co do zlej opinii: bardzo duzo pisze sie o Patryku (rowniez konkurencja oczywiscie). Ale kiedy ja napisalam jakis czas temu o tym, jak jestesmy nieustannie zastraszani, wszyscy uznali, ze klamie, albo ze sobie zasluzylismy :) A wiec poniewaz Patrykowi mimo obelg zaufalo wiecej ludzi niz pewnemu panu sprzedajacemu na allegro, to ja przeczytalam w wiadomosci gg m. in, ze "wyj....bia mi zeby na poczatek". I to grupowiczow nie wzburzylo. Dziwna moralnosc.
 

Ricardogo

New member
Z tego co pamiętam towar zakupiony via internet, poczta, telefon itd. można zwrócić bez podania przyczyny do 10 dni.

w czym problem ?
 

Dinek69

New member
Plazma City napisał:
Ale Kochani !
Ja nie chcę się licytować jak na Jarmarku.

Wszystkich serdecznie do nas zapraszam.
Przychodźcie,oglądajcie,BAWCIE SIĘ DOBRZE - ZAPRASZAM.

Autorowi wątku nie mam nic do powiedzenia ponad to,
że pieniądze oddałem i gdyby chciał zwrotu PRZED Świętami-nie było żadnego problemu.
Natomiast niedopuszczalne jest jego CHAMSTWO w rozmowach ze mną i CHAMSTWO w traktowaniu dostawcy przy doręczeniu sprzętu.
Słoma z butów wyłazi.

Z mojej strony EOT.


Ale Kochani!
Pan Patryk przemówił ludzkim głosem. Może słoma z moich(?) butów mu pomogła? Oj wyłazi ta słoma, panie Patryku, wyłazi...
Niech czytelnicy ocenią (mają wyżej bogatą literaturę), czy słowa którymi robiony w balona klient domaga się od swego dłużnika zwrotu długu świadczą o jego chamstwie.

A propos dostawcy. Nie można kogoś wyrzucić z domu panie Patryku, jeżeli nawet progu ten ktoś nie przekroczył. Wiedział Pan, że było po terminie, dałem wyraźnie do zrozumienia, że towaru nie przyjmę, a Pan swoje...

No comments.

Pzdr.
 

Flapu

New member
A co z druga stroną ?

[FONT=&quot]Witam ponownie
Nie widzę jednak prócz "adwokackiej poetyki" ze strony Pani Anny Kamińskiej żadnego dowodu potwierdzającego nieuzasadnione zarzuty do PlazmaCity.
Proszę nie pisać że się podwinęła jednorazowo noga i takie tam...
... zdarzają się wpadki i wtedy należy bić się w pierś, tym bardziej jak "być lub nie być dla firmy" zależy od Klientów.
Na tą chwile takie jest moje zdanie - Plazma City straciła kolejnego Klienta.
Pozdrawiam.[/FONT]
 

absolus12

New member
Jedno jest pewne, pan Patryk znowu nawalił i niestety nie ma odwagi przyznać się do ewidentnej wpadki. Prawda jest taka "Klient płaci klient wymaga" i szczerze mówiąc żadne argumenty pana Patryka mnie nie przekonują. Mógł w zupełnie inny sposób załatwić całą sprawę, a wystarczyło nie zbywać klienta i mówić prawdę, wtedy nikt by się nie denerwował do tego sopnia. Najgorsze jest to w naszym kraju, że sprzedawca zazwyczaj robi łaskę, że rozmawia z klientem i patrzy na klienta jak na totalnego idiotę i naiwniaka. I nie ma się co dziwić, że sklep wygląda jak wygląda jeżeli tak podchodzi się do klienta.



PS: :hihi:posty pani AniKaminskiej są po prostu śmieszne, według mnie to pan Patryk się podszywa pod osobnika płci żeńskiej.

:!:panie Patryku proszę nie obrażać ludzi z tytułem magistra!!! Jeżeli byłby pan na tyle inteligentny na ile się panu wydaje to z pewnością uniknąłby pan całego "tematu" ale widocznie inteligencją pan nie grzeszy, ale to już pana problem

PLZAMA_CITY straciło kolejnego potencjalnego klienta i to bardzo poważnego.
 

Dinek69

New member
absolus12 napisał:
Jedno jest pewne, pan Patryk znowu nawalił i niestety nie ma odwagi przyznać się do ewidentnej wpadki. Prawda jest taka "Klient płaci klient wymaga" i szczerze mówiąc żadne argumenty pana Patryka mnie nie przekonują. Mógł w zupełnie inny sposób załatwić całą sprawę, a wystarczyło nie zbywać klienta i mówić prawdę, wtedy nikt by się nie denerwował do tego sopnia. Najgorsze jest to w naszym kraju, że sprzedawca zazwyczaj robi łaskę, że rozmawia z klientem i patrzy na klienta jak na totalnego idiotę i naiwniaka. I nie ma się co dziwić, że sklep wygląda jak wygląda jeżeli tak podchodzi się do klienta.

Właśnie o to w tym wszystkim chodzi. Nie mam jakichś specjalnych uprzedzeń do pana Patryka (jako przedstaweiciela branży handlowej w internecie), bo robiłem wiele interesów w internecie i nikt nigdy nie doprowadził mnie do takiego progu determinacji jak pan Patryk. Można nawalić, zdarza się, ale trzeba umieć wyjść z twarzą, nie chować głowy w piasek. Bo poczułem się zrobiony w konia. A to najgorsze, co może poczuć klient.
Pzdr.
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
@Ania Kamińska

Rozumiem rozpaloną głowę i litość nad gnębionym pP ale...
Jest taka funkcja EDYTUJ i... spróbuj używac jej w przyszłości ;)
 

ahugon

New member
A jednak...

A jednak ruszyło Kogoś z tego sklepu. A jeśli tak się stało, to coś musiało być na rzeczy.

Droga Pani, klient ma prawo być usatysfakcjonowany i jeśli idzie do sklepu to chce coś obejrzeć. Na obecną chwilę była tylko jedna plazma (wyłączona) więc do czego można było ją porównać. Widzę że najbardziej Panią zabolało "ściana plazm", ale miałem na myśli choć 4-5 różnych modeli. Jeśli prawdą jest, że zajmujecie się handlem elektroniką od 2000 roku - to przyzna Pani że oferta na półkach nie zwala z nóg.

A co do informacji jakie otrzymałem...Może i byliście Państwo na CES - ja nigdy nie byłem. Ale jeśli słyszę cyt.: "kiedy to było?", to droga Pani - przeciętny klient nie musi tego wiedzieć. Natomiast sprzedawca i ten, który ma służyć radą - powinien się orientować. Z internetu każdy wyszuka sobie informację; to co usłyszałem w sklepie nie wzbogaciło mojej wiedzy. Skoro była Pani świadkiem rozmowy, to pewnie słyszała Pani że ceny w ofercie internetowej były takie ale...w grudniu. Nawet dzisiaj są nie zmienione-sprawdzałem.

I na przyszłość proszę nie sugerować gdzie mam iść, aby porównać telewizor jeden z drugim. Ale dosyć tych elokwencj - Pani czyta tylko zdania proste złożone i pisze poetyckie wywody obronne. To trochę za mało. Żegnam i życzę wielu sukcesów.
 

pawelr

New member
Ku przestrodze, sprzedawca z PRL-u

Witam,
Tak mnie zmobilizował ten wątek, że po kilku miesiącach biernego czytania forum postanowiłem się zarejestrować.
Po przeczytaniu wszystkich wątków odnośnie Plazmy City dochodzę do wniosku, iż mamy do czynienia z typowym sprzedawcą z PRL-u, który był chamski i gburowaty a klienta miał za nic jak z tyłu sklepu ze Smoleniem.
Jak tylko pieniądze trafią na konto, a klient jest złapany w sieć, to wtedy zaczyna organizować towar. Informacja o dostępności + niska cena jest przynętą. Tak działa wielu sprzedawców na allegro, których nie stać na zorganizowanie magazynu i nie mając finansów obracają cudzymi pieniędzmi. Nie każdy oczywiście musi mieć olbrzymi salon i ścianę sprzętu, ale po co okłamywać klienta że sprzęt jest od ręki.
Czy nie lepiej poinformować od razu, że dopiero będzie zamawiany ale za to cena jest niższa niż gdzieś gdzie jest od ręki.
Plazma City z premedytacją widoczną w mailach oszukiwała klienta, wiedząc że nie każdy ma tyle determinacji aby z nimi walczyć. Liczą że klient po wpłaceniu pieniędzy jest pod ścianą i będzie potulny jak baranek czekając tyle ile trzeba.
Ale mamy demokrację jest wolny wybór, nie trzeba po prostu kupować w PLAMA City…
Przepraszam za literówki...
Są inne firmy w Warszawie solidne i uczciwe, np. na Alei Krakowskiej (dla zainteresowanych szczegóły w mailu), gdzie kupiłem swoją plazmę, zestaw harmana czy głośniki yamo.
Sam zajmuję się komputerami w specjalistycznej branży i działając jak Pan Patryk dawno musiałbym iść z torbami.
Ja osobiście nie kupiłbym nic w Plazma City nawet przy lepszych cenach niż w innych solidnych firmach.
Może Pan Patryk pozna siłę reklamy szeptanej, uczmy ludzi uczciwości.
 

Spidey

New member
Chciałem coś kupić w PlazmaCity, ale dziękuje losowi że trafiłem na tego posta. Mnie jako następnego potencjalnego klienta PlazmaCity możecie skreślić !!! Co ciekawe nawet nie chodzi o całą sytuację, ale o niepoważne i bezczelne odpowiedzi w tym temacie pP. Widać w 100% kulture tego "sprzedawcy" Pozdrawiam
 
Do góry