Panasonic 60ZT60 (test otwarty)-w poszukiwaniu doskonałości.

sjs

New member
Sorry ze tak pozno przyjzalem sie swojemu vt60 i czegos takiego nie bylo beda dzisiaj rano w sklepie przyjzalem sie wystawionem modelu 60zt60 i tez czegos takiego nie zauwazylem
 

miniasy

New member
Dzisiaj na stronie Panasonic Polska złożyłem wniosek reklamacyjny. Obawiam się, ze mój telewizor czeka wizyta w serwisie. Tego raczej nikt na miejscu nie naprawi. Będę na bieżąco informował co dalej z moim ZT.

I prawidłowo, że zareklamowałeś, bo wg mnie wygląda to na jakąś niedoróbkę, spartolenie przy montażu... Możliwe, że nie będą grzebać tylko wymienią na nowy.

Dobrze by było mieć też fotkę innego egzemplarza ZT dla porównania, bo różnie z Serwisem może być...

Powodzenia i zdawaj relację, trzymam kciuki.
 

Tonito

New member
Witam.

Jestem z Czech. Posiadam ZT60 i nie mam zadnego problemu w polaczeniu szkla z rama ...

Twoj problem chyba powstal przy montazu w fabryce. Wedlug mnie to beda slabo dokrecone sruby. W tych gornych rogach sa dwa sruby na kazdej stronie.

Postaram sie jutro zrobic zdjecie mojego TV.

Pozdrawiam z Czech.

Tony
 
Ostatnia edycja:

Tonito

New member
Witam.

miniasy :
Dziekuje. Mieszkam na granicach z Polska i czasami ogladam TVP ...
empty.gif
:mrgreen:

Pozdrawiam z Czech.

Tony
 

Tonito

New member
Witam ponownie.

Napisalem kilka postow i moge wkleic fotki.

Shadowbad. :

Ze by nie bylo zadnych watpien to na poczatek jedno zdjecie mojej ZT60 ...



Lewy gorny rog ...







Prawy gorny rog ...



I jeszcze prawy dolny rog ...



Fotki sa kiepskie, ale pogoda nie jest idealna i musialem uzyc lampe blyskowa na fotoaparacie. Ale mam nadzieje, ze cos jest widac i ze Ci troche pomoglem w tej sprawie ...

Pozdrawiam z Czech.

Tony
 

Shadowbad.

New member
Witam ponownie.

Napisalem kilka postow i moge wkleic fotki.

Shadowbad. :

Ze by nie bylo zadnych watpien to na poczatek jedno zdjecie mojej ZT60 ...


Dzięki. U mnie wyglądało to tak samo. Po tym jak dostarczono mi telewizor kilka miesięcy temu ze sklepu, dość dokładnie go obejrzałem pod kontem ewentualnych uszkodzeń i to kilka razy w ciągu następnych dni. Wszystko było ok. do ubiegłego tygodnia, gdy przez przypadek odkryłem delaminację panelu. Jestem już umówiony z serwisem Panasonica na przyszły tydzień w tej sprawie. W tej chwili nie mogę powiedzieć nic więcej poza tym, że w moim modelu ujawniła się wada. Spokojnie czekam na oględziny i decyzję co dalej z tym TV.
 

kobito

New member
serwis panasonika

Witam,
mam od roku vt50 jest to moja pierwsza plazma i nie nie będzie ostatnia pomimo tego że miałem z nią problem zawieszała się.Nprawa polegała na wymianie plyty głównej przebiegła u mnie w domu a co za tym idzie pod moim okiem.
Nie wiem jak w ZT60 ale w VT50 szyba przednia z ramką to jedna część i bardzo łatwa w demontażu kilka śrubek i można wymienić a sam serwis oceniam na bardzo dobry!
 

Shadowbad.

New member
W poniedziałek był u mnie człowiek z Panasonica, obfotografował telewizor i rachunek po czym miał wysłać te zdjęcia do Czech. Wcześniej wysłał te, które dostał ode mnie. W tej chwili oczekuję na telefon od niego z decyzją Panasonica w jaki sposób będzie realizowana ta reklamacja. Jak tylko będę miał informacje o decyzji producenta, natychmiast się nimi podzielę.
 

kobito

New member
Witam ponownie.
Tak jak wcześniej pisałem vt50 nie będzie to moja ostatnia plazma i kupiłem ZT60 bo się bałem że mi wykupią.
Prawda to że to ostatnie plazmy panasonic???
 

Shadowbad.

New member
Panasonic ZT60

W poniedziałek 03.02.14 miną dokładnie dwa tygodnie od wizyty u mnie człowieka z Panasonica o której wspomniałem w poprzednim poście. Od tamtej pory nikt z Panasonica ze mną się nie kontaktował, mimo obietnicy przedstawiciela serwisu o informacji telefonicznej jakiej mi udzieli w tej sprawie do końca poprzedniego tygodnia. W ubiegłym tygodniu sam zadzwoniłem na infolinię Panasonic Polska gdzie oczywiście niczego się nie dowiedziałem, ponieważ pani, która ze mną rozmawiała, rzecz jasna nie była wtajemniczona w sprawy serwisu. Obiecała mi natomiast, że skontaktuje się serwisem i oddzwoni do mnie z informacją o mojej reklamacji. Dodam tylko, że rozmowa ta miała miejsce w ubiegły wtorek i oczywiście nikt się ze mną nie skontaktował w tej sprawie od tamtej pory do dnia dzisiejszego. Przyznam, że powoli zaczyna mnie to lekceważenie irytować, bo jest to lekceważenie i niewywiązywaniem się z umowy kupna sprzedaży przez Panasonica, jaką niewątpliwie zawarłem z tym producentem w dniu zakupu jednego z jego produktów, dodam nie pierwszego. W przyszłym tygodniu sam przystąpię do działania i postaram się dowiedzieć co dalej z tym telewizorem Panasonic ma zamiar począć. Kosztował mnie on 18 tys. i absolutnie nie odpuszczę tej sprawy. Jeśli, nie uzyskam żadnych konkretnych informacji oraz terminu realizacji reklamacji, do działania przystąpi mój prawnik.
 

BIRDki

New member
Witam ponownie.

Mam dokładnie to samo co kolega Shadowbad a dodatkowo wczoraj zauważyłem, że mam wypalony pasek wiadomości TVN oraz w innym miejscu logo TVN.

Tak jak pisałem kilka postów wcześniej jeszcze jestem przed umówioną kalibracją.

Czy takie wypalenie kwalifikuje się do reklamacji, TV mam od 23 grudnia 2013 :???:

Linki dam poniżej --> dopiero 5 post
 

SDman

Banned
Witam ponownie.

Mam dokładnie to samo co kolega Shadowbad a dodatkowo wczoraj zauważyłem, że mam wypalony pasek wiadomości TVN oraz w innym miejscu logo TVN.

Tak jak pisałem kilka postów wcześniej jeszcze jestem przed umówioną kalibracją.

Czy takie wypalenie kwalifikuje się do reklamacji, TV mam od 23 grudnia 2013 :???:

Linki dam poniżej --> dopiero 5 post

Witam,
cóż widać, że Panasonic Z nie potraktował jak Maybach`a, a powinien.
Bez urazy ale cieszę się, że kupiłem ST60 -brak szyby.
Z powidokami (lub już wypaleniem) mógłby w końcu ktoś zawalczyć z Panasonic,
ale to pewnie droga przez mękę.
Zobacz i przyłącz się:
http://www.hdtv.com.pl/forum/inne/9...go-stacji-tv-wysylamy-prosby-do-nadawcow.html

Tandetny montaż powinni natychmiast reklamować !

Pozdr.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Witam ponownie.

Mam dokładnie to samo co kolega Shadowbad a dodatkowo wczoraj zauważyłem, że mam wypalony pasek wiadomości TVN oraz w innym miejscu logo TVN.

Tak jak pisałem kilka postów wcześniej jeszcze jestem przed umówioną kalibracją.

Czy takie wypalenie kwalifikuje się do reklamacji, TV mam od 23 grudnia 2013 :???:

Linki dam poniżej --> dopiero 5 post

Witam,

Niestety wypalenie nie podlega gwarancji. Widać, że Kolega nie doczytał w instrukcji ostrzeżeń producenta w tej kwestii.
Zapraszam do wątku:
http://www.hdtv.com.pl/forum/inne/9...stacji-tv-wysylamy-prosby-do-nadawcow-45.html


Odnośnie paska po TVN24 .... Mam dokładnie to samo i jak do tej pory nie udało się tego usunąć.
Po wielu godzinach i dniach różnych metod trochę to zmalało ale jest.

Pozdr.
 
Do góry