Właśnie stałem się szczęśliwym / nieszczęśliwym* (niepotrzebne skreślić) posiadaczem E6100. Po pierwszych obserwacjach potwierdza się niestety wiele z tego, o czym tu piszecie. Sprzęt jest wolny, menu i grafika nie powala na kolana, wczoraj podczas odtwarzania TubeTV zawiesił się na amen, dziś kilka razy zerwał połączenie na TubeTV, o ogladaniu VOD Onet prawie nie ma mowy - zrywa połączenie już na reklamach. Czasami aplikacja w ogóle nie wystartuje pokazując komunikat o problemach z siecią i wymusza ponowną konfigurację ustawień sieci. TVN za to chodzi bez zarzutu.
Dodam, że korzystam z Wi-Fi, łącze 10Mb/s. Nie testowałem jeszcze połączenia "po kablu". Mam najnowsze oprogramowanie 1054 zassane z sieci.
Podsumowując - SMART HUB jest świetnym wynalazkiem, ale w wydaniu na E6100 wypada miernie. W nocy 13 grudnia Samsung będzie prowadził jakieś prace modernizacyjne usługi SMART HUB - liczę, że może to przyniesie jakąś poprawę w działaniu.
Dodam, że korzystam z Wi-Fi, łącze 10Mb/s. Nie testowałem jeszcze połączenia "po kablu". Mam najnowsze oprogramowanie 1054 zassane z sieci.
Podsumowując - SMART HUB jest świetnym wynalazkiem, ale w wydaniu na E6100 wypada miernie. W nocy 13 grudnia Samsung będzie prowadził jakieś prace modernizacyjne usługi SMART HUB - liczę, że może to przyniesie jakąś poprawę w działaniu.