Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

tommyboy

New member
Właśnie stałem się szczęśliwym / nieszczęśliwym* (niepotrzebne skreślić) posiadaczem E6100. Po pierwszych obserwacjach potwierdza się niestety wiele z tego, o czym tu piszecie. Sprzęt jest wolny, menu i grafika nie powala na kolana, wczoraj podczas odtwarzania TubeTV zawiesił się na amen, dziś kilka razy zerwał połączenie na TubeTV, o ogladaniu VOD Onet prawie nie ma mowy - zrywa połączenie już na reklamach. Czasami aplikacja w ogóle nie wystartuje pokazując komunikat o problemach z siecią i wymusza ponowną konfigurację ustawień sieci. TVN za to chodzi bez zarzutu.

Dodam, że korzystam z Wi-Fi, łącze 10Mb/s. Nie testowałem jeszcze połączenia "po kablu". Mam najnowsze oprogramowanie 1054 zassane z sieci.

Podsumowując - SMART HUB jest świetnym wynalazkiem, ale w wydaniu na E6100 wypada miernie. W nocy 13 grudnia Samsung będzie prowadził jakieś prace modernizacyjne usługi SMART HUB - liczę, że może to przyniesie jakąś poprawę w działaniu.
 

fio

Member
Muszę przyznać Wam rację... Dlaczego coś nie działa, a powinno skoro tak zostało zaprojektowane. Ja się nie poddaję i przynajmniej raz w tygodniu piszę do Samsunga. Jako koncern na pewno mają statystyki produktowe. Jeżeli problem z czymś się powtarza to muszą go poprawić. Zachęcam zatem do pisania uwag. Liczę, że kolejne aktualizacje zmienią obecny stan i 6100 będzie jeszcze lepszy ;)

Z moich informacji wynika, że błędy transmisji onet i ipli zostaną poprawione (to dostosowanie programów do tego urządzenia). Twórcy tych aplikacji sugerują, że problem leży w kapryśnym działaniu wifi a na kablu powinno działać ok.
Trzeba teraz mocno naciskać na wszystkich, bo urządzenie jest z w tej chwili z najnowszej serii, więc jeszcze powinno mieć spore wsparcie. Jak wyjdą modele 2013 o 6100 się zapomni.

Dla chętnych nachalnych korespondentów:
Samsung: Email Product Support - Samsung
Onet VOD: smarttv@codepill.com
Ipla: pomoc.tv@ipla.pl
 

sosnak37

New member
Ja mam również pytanie odnośnie bd6100. Jak wyłączyć wygaszacz ekranu aby w trakcie korzystania z Youtube nie uruchamiał logo Samsung?
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - jeżeli masz informacje, że to wina wifi to muszę Cię zmartwic - na kablu jest to samo. Jeżeli oni tak twierdzą tzn. że dalej są w polu z tym problemem; nie wróży to dobrze na przyszlosc. Zresztą ipla już dawno jest w nowej wersji ale niestety wciąż nie ma jej na bd-E6100

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

fio

Member
@sosnak37
Nie wiem, jak Ci pomóc, bo u mnie tak się nie dzieję. Oglądam nieraz bardzo długie materiały na YouTube (aplikacja, nie przeglądarka) i nigdy mi się nie włączył wygaszacz. Zawsze możesz spróbować zresetować urządzenie.

@zsoi3
Rzeczywiście mnie zmartwiłeś... Jeżeli chodzi o wifi to opierałem się na informacjach otrzymanych od programistów. Sam nie testowałem, bo musiałbym to i tak zrobić przy użyciu accespointa w trybie klient... a więc nie zupełnie "kabel".
Ipla w sklepie pojawiła się z nową datą w starej wersji. Może kombinują, jak wcześniej z przeglądarką - wymusiłem po przez "tools" przeinstalowanie aplikacji. Potestuję.
Troszeczkę liczę na jutrzejszą konserwację. Może się coś poprawi.

Informacje, jaki posiadam na dzisiaj:
Samsung - bez zmian: odpowiedzi mailowo na przemian: (czy mam najnowszą wersję FW?, czy resetowałem wszystko, czy mam internet min. 10MB/s, jak źle działa to oddać do serwisu - oni nie słyszeli o takich problemach). Infolinia telefoniczna nie była pewna, czy ten odtwarzacz ma SmartHub'a więc pełna kompetencja.
Onet VOD - testują cały czas nową wersję u siebie, odtworzyli problemy na wifi, nie znana data aktualizacji.
Ipla - aplikacja w nowej wersji podobno na testach w Samsungu.
 

tommyboy

New member
@sosnak37
Onet VOD - testują cały czas nową wersję u siebie, odtworzyli problemy na wifi, nie znana data aktualizacji.

Potwierdzam - z ONETu otrzymałem taką odpowiedź:

Tak, problem jest znany i przede wszystkim pojawia się w trakcie komunikacji WiFi (wykorzystujemy dokładnie ten sam model w trakcie testów i dopiero dla WiFi udaje się go reprodukować). Poprawka jest już przesłana do QA Samsunga i mam nadzieję, że aktualizacja wkrótce pojawi się oficjalnie (co najmniej v. 1.370).
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Dzisiaj miała miejsce zapowiedziana "konserwacja platformy Smart Tv".

Jest zmiana - nie pojawia się już komunikat informujący o konserwacji... Innych zmian nie zauważyłem; istniejące problemy jak były tak są nadal...

:fool:

Pozdrawiam,
 

tommyboy

New member
...a SAMSUNG dyplomatycznie odpowiada:

W zaistniałej sytuacji biorąc pod uwagę fakt, iż Pana przepustowość internetowa jest w zupełności wystarczająca jak również inne aplikację o których Pan również wspomniał działają bez większych zarzutów, nie pozostaje mi nic innego niż zaprosić Pana do kontaktu z usługodawcą, providerem danej aplikacji. Samsung nie odpowiada za aplikacje jak również za treści jakie są dodawane w interfejsie internetowym.
Dlatego też po wybraniu konkretnej aplikacji , której problem dotyczy proszę wybrać na pilocie klawisz INFO, wówczas pojawi się Panu informacja odnośnie kontaktu do danego podmiotu, który będzie w stanie Panu pomóc.
 

tommyboy

New member
Odpowiedź od IPLA dot. zrywania połączenia z serwisem:

Pana/i błąd został przekazany do działu programistycznego i staramy się ustalić przyczynę wystąpienia takiego komunikatu.
Jeżeli będziemy mieć jakieś dodatkowe pytania, które pozwolą nam zlokalizować dlaczego ten komunikat się pojawił lub będziemy posiadali jakieś informacje, które pozwolą rozwiązać ten problem, pozwolimy sobie przesłać do Pana/i kolejną wiadomość.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Odpowiedź od IPLA dot. zrywania połączenia z serwisem:

Pana/i błąd został przekazany do działu programistycznego i staramy się ustalić przyczynę wystąpienia takiego komunikatu.
Jeżeli będziemy mieć jakieś dodatkowe pytania, które pozwolą nam zlokalizować dlaczego ten komunikat się pojawił lub będziemy posiadali jakieś informacje, które pozwolą rozwiązać ten problem, pozwolimy sobie przesłać do Pana/i kolejną wiadomość.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.


A mi i @fio ipla już odpowiedziała dawno, że przekazali do Samsunga aktualizację programu usuwającą ten problem... A Tobie, że dopiero "starają się ustalić przyczynę"

I jeszcze "Samsung nie odpowiada za aplikacje" - to na czym polega mityczna weryfikacja przez Samsunga aplikacji, o której pisała nam ipla...?

Bez komentarza... :twisted:
 
Ostatnia edycja:

tommyboy

New member
A mi i @fi ipla już odpowiedziała dawno, że przekazali do Samsunga aktualizację programu usuwającą ten problem... A Tobie, że dopiero "starają się ustalić przyczynę"

Jest kolejny mail od IPLA:

Przekazaliśmy producentowi firmie Samsung nową wersje aplikacji, która rozwiązuje zgłoszony przez Pana problem z odtwarzaniem materiałów.
Jeżeli tylko nowa wersja aplikacji zostanie opublikowana przez producenta, pozwolimy sobie o tym fakcie poinformować Pana mailowo.


Czyli wszystko (nowa IPLA i Onet VOD) utknęło w Samsungu, który nie dość, że się nie spieszy z przywróceniem, jakby nie patrzeć ICH USŁUDZE (Smart Hub) pełnej funkcjonalności, to jeszcze nie czuje się za to odpowiedzialny. Masakra...
 

fio

Member
@tommyboy
Ten kolejny mail od Ipla to chyba szablon, który wysyłają namolnym niestety... Dostałem identyczny i pewnie zsoi3 też, ale już chyba ponad miesiąc temu. Przestałem im wierzyć.
Większe nadzieje wiąże z Onet VOD - tam zawsze dostaję odpowiedź adekwatną do zadanego pytania.

Samsunga pytałem też o inne aplikacje, które wg. ich oficjalnego wykazu na www powinny być dostępne na naszym urządzeniu (np. Orange, Radio PolskaStacja.pl, Pogody.TV). Napisano mi, że mam sobie zaktualizować oprogramowanie i na 100% są dostępne... Kolejne potwierdzenie "wysokiej jakości" obsługi posprzedażnej.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Panowie - jest jeszcze https://www.facebook.com/SamsungPolska

Oni się tam trochę wkurzają jaki im się powrzuca do komentarzy tego typu problemy; czasami odpisują - także na komunikator. Mają kontakt z działem technicznym - bo parę razy mieli informacje w tym zakresie np. o aktualizacji przeglądarki.

Proponuję pisać.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - nie da się ponownie zainstalować ipli, bo to jest aplikacja systemowa teraz. konieczne jest przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych (pięciosekundowe wciśnięcie stop).

wtedy prawdopodobnie ipla zainstaluje się w nowej wersji. nie wiem na razie nic o problemie zrywania (trzeba przetestować). ale oczywiście - jest nowy problem:

- w tej wersji NIE DA się zalogować na konto użytkownika - problem jest powtarzalny w 100%. wyrzuca komunikat o problemie i tyle...

sprawdź proszę u siebie.
 

fio

Member
@zsoi3
Ja przeinstalowałem Iple zaznaczając ją na głównej pulpicie SmartHub, klikając "Tools" i "Ponownie inst.".
U mnie loguje się na konto bez problemu (nie mam aktywnych pakietów extra).
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@zsoi3
Ja przeinstalowałem Iple zaznaczając ją na głównej pulpicie SmartHub, klikając "Tools" i "Ponownie inst.".
U mnie loguje się na konto bez problemu (nie mam aktywnych pakietów extra).

u mnie ta kombinacja nie działała dla ipil - instalacja trwała wiecznie i zawsze musiałem ją przerwać.

po resecie - zainstalowała mi się ipla z białym ekranem logowania (z problemem logowania), po kilkudziesięciu minutach smarttv wyrzucił komunikat o aktualizacji i ipla się zaktualizowała; teraz jest czarny ekran logowania (i da się logować).

ipla_problem_logowanie_2.jpg


tak więc są różne wersji ipli,jak widać
 
Ostatnia edycja:

zsoi3

New member
Bez reklam
[...]nie pozostaje mi nic innego niż zaprosić Pana do kontaktu z usługodawcą, providerem danej aplikacji. Samsung nie odpowiada za aplikacje jak również za treści jakie są dodawane w interfejsie internetowym.
Dlatego też po wybraniu konkretnej aplikacji , której problem dotyczy proszę wybrać na pilocie klawisz INFO, wówczas pojawi się Panu informacja odnośnie kontaktu do danego podmiotu, który będzie w stanie Panu pomóc.

Samsunga pytałem też o inne aplikacje, które wg. ich oficjalnego wykazu na www powinny być dostępne na naszym urządzeniu (np. Orange, Radio PolskaStacja.pl, Pogody.TV). Napisano mi, że mam sobie zaktualizować oprogramowanie i na 100% są dostępne... Kolejne potwierdzenie "wysokiej jakości" obsługi posprzedażnej.

SmartTV to jednak burdel jest... Co do odpowiedzi Samsunga dla @tommyboy - zgadnijcie czyj adres do kontaktu jest przy ipli...? Tak więc - pisać do Samsunga, skoro tak bardzo chcą...:hihi:

Co do odpowiedzi dla @fio - widzisz; oni mają rację - dzisiaj pojawiła się propozycja (reklama na głównej stronie SmartTV) pobrania PolskaStacja.pl Ale to tylko reklama - samej aplikacji nie ma... :idea:
 

tommyboy

New member
od SAMSUNGA:

Nie posiadam informacji kiedy dokładnie zostaną wprowadzone nawe wersje podanych przez Pana aplikacji. Jeżeli producent przekazał firmie Samsung poprawione aplikacje, to prawdopodobnie zaraz po ich przetestowaniu i weryfikacji trafią na platformę SmartHub.

Z poważaniem
Przemysław Wolski
 

darmach1961

New member
Też od Samsunga czyli ciąg dalszy braku kompetencji:

Opisana przez Pana sytuacja sugeruje problem z samymi aplikacjami. Proponuję kontakt z wsparciem technicznym tych aplikacji ( po zaznaczeniu konkretnej aplikacji w Smart Hub'ie i naciśnięciu klawisza "INFO" na pilocie, pojawi się okienko z adresem wsparcia i informacjami o aplikacji).
Na chwilę obecną nie posiadam informacji kiedy będzie nowa aktualizacja do Pana odtwarzacz.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Grzegorz Ostolski
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Dla mnie ta sytuacja jest żenująca i kompromitująca. Sztab ludzi od Ipli, Onetu począwszy na Samsungu kończąc; nikt nic nie wie, bzdetny problem programistyczny od miesięcy nie jest poprawiony; natomiast cała masa ludzi serwuje nam idiotyczne tłumaczenia, które niczego nie zmieniają; biorąc za to pieniądze w swoich miejscach pracy. Skoro nic nie mogą i nic nie wiedzą - po co oni tam są?

Na cholerę nam takie produkty, taki support. Kryzys - najwyraźniej - mamy nie ekonomiczny, ale kryzys przyzwoitości i kompetencji.

Dla mnie SmartTv w tym wydaniu jest skończony; nie mam cierpliwości i Samsung zapracował na to, abym miał po dziurki w nosie ich produkt. Zresztą on nie ma przyszłości - byle dongle czy telefon lub tablet z Androidem podłączony poprzez hdmi do tv daję znacznie większe możliwości i jakość. Jest tego sporo na rynku - nawet taki komputerek Raspberry Pi z XBMC czy Androidem za mniej, niż 200 zł daje znacznie więcej. Obecne SmartTv to odkurzanie magazynów i starych technologii.

A tym wszystkim siedzącym najemnikom na swoich ciepłych stołkach, z pięknymi tabliczkami na biurku i dumnymi sygnaturami w podpisie po ludzku współczuję...

Pozdrawiam, życząc Wesołych Świąt
 
Ostatnia edycja:
Do góry