Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

darmach1961

New member
Po wysłaniu kolejnego maila lekka zmiana stanowiska Samsunga:
Kwestia związana z błędem działania oprogramowania została zgłoszona do głównego działu wsparcia technicznego. Proszę cierpliwie oczekiwać na aktualizację, która poprawi działanie oprogramowania w Pańskim urządzeniu.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Adam Śledziak
 

tommyboy

New member
Po wysłaniu kolejnego maila lekka zmiana stanowiska Samsunga:
Kwestia związana z błędem działania oprogramowania została zgłoszona do głównego działu wsparcia technicznego. Proszę cierpliwie oczekiwać na aktualizację, która poprawi działanie oprogramowania w Pańskim urządzeniu.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Adam Śledziak

Jakoś nie chce mi się wierzyć w "zmianę stanowiska". Natomiast zgadzam się z przedmówcą - sytuacja jest żenująca i szczerze mówiąc nie spodziewałem się takiego poziomu wsparcia po Samsungu. Używam tej marki od dawna i byłem do tej pory zadowolony, stąd przy wyborze BD również postawiłem na Samsunga. W dodatku reklama Smart TV robi swoje i byłem pewny, że kupując jakikolwiek sprzęt - czy to TV czy BD Samsunga, zawsze mogę liczyć na usługę na zbliżonym (wysokim) poziomie. Okazuje się jednak, że w praktyce to klient musi walczyć (!!!) o to, żeby z niej korzystać. Dramat...

Umieściłem post w tej sprawie na profilu ipla na Facebooku - zajrzyjcie w wolnej chwili.
Na profilu Samsung Polska nie można niestety publikować na tablicy, ale można wrzucać komentarze pod innymi postami.
 
Ostatnia edycja:

darmach1961

New member
Na mój monit na Facebooku o treści:
Od niedawna jestem posiadaczem odtwarzacza Blu-ray BD-E6100. Jeśli chodzi o funkcję odtwarzania filmów nie ma żadnych problemów. Problem jest z aplikacją Ipla i Onet.Vod w Smart Hub. Pomimo szybkiego łącza internetowego 60 MB w obu tych aplikacjach pojawia się co jakiś czas komunikat: połączenie sieciowe zostało przerwane. Jest to bardzo męczące w czasie oglądania. W pozostałych aplikacjach problem ten nie występuje czyli można powiedzieć że da się. Dodam, że nie ma znaczenia czy internet jest dostarczany przez kabel czy tez przez WI FI. Czytając fora internetowe jestem pewien, że problem ten jest powszechny. Mam zatem pytanie kiedy pojawią się aktualizacje wspomnianych aplikacji. Jestem osobą mocno związaną moją pracą z mediami i uważam, że moje zdanie o firmie Samsung jest nie do przecenienia. Oczekuje konstruktywnej odpowiedzi (nie w rodzaju proszę o reset systemu, usługi SmartHub itp. bo wszystko co było w mojej mocy już zrobiłem). W poczuciu uczciwości wobec Klienta i szacunku wobec własnej Firmy liczę na szybką odpowiedź.

Z poważaniem:
Dariusz Machnik

Otrzymałem odpowiedź:

Poniedziałek
11:16
Samsung Polska

Witaj Dariusz,

Obecnie dostawcy treści (Ipla, Onet.vod oraz TVN Player) pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Staramy się aby jak najszybciej ten problem rozwiązać wypuszczając aktualizację każdej z aplikacji.

Pozdrawiamy,
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Poniedziałek
11:16
Samsung Polska

Witaj Dariusz,

Obecnie dostawcy treści (Ipla, Onet.vod oraz TVN Player) pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Staramy się aby jak najszybciej ten problem rozwiązać wypuszczając aktualizację każdej z aplikacji.

Pozdrawiamy,

Chciałbym tylko zauważyć, iż Samsung twierdzi, że "Ipla, Onet.vod oraz TVN Player pracują nad rozwiązaniem tego problemu", natomiast Ipla twierdzi od kilku tygodni, iż przesłali nową aplikację do Samsunga i tam czeka na weryfikację; Onet zaś - jakiś czas temu - miał to zrobić w "przyszłym tygodniu".

Bez komentarza...

To tyle w temacie...:blagam:
 

tommyboy

New member
Jest nowa wersja VOD ONET. Zdaje się, że tym razem wszystko chodzi, jak trzeba, ale jeszcze testuję.

IPLA po staremu... :(

A nowych apli, m.in. POLSKA STACJA, czy RMFon, które pojawiły się na telewizorach, brak...
 

darmach1961

New member
Dzień dobry,

aktualnie czekamy na aktualizację oprogramowania iplex plus w modelach 2012
(TV i Blu-Ray). Modele 2011 zostały już zaktualizowane, a modele 2012
powinny zostać zaktualizowany lada dzień i wówczas będzie Pan miał
możliwość odtwarzania iplex plus w TV.

Pozdrawiam,
Anna Bartnik
Obsługa Klienta
Zespół iplex.pl
 

fio

Member
A nowych apli, m.in. POLSKA STACJA, czy RMFon, które pojawiły się na telewizorach, brak...

To mnie trochę martwi, bo Orange też wg. Samsunga mamy już dawno... I jeszcze ta reklama Polskiej Stacji na stronie głównej SmartHub.
No nic - pozostaje mieć nadzieję. Dobrze, że Onet poprawiony.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Onet VOD działa bez problemu - cieszę się, że poprawili aplikację.

Co do IPLI - na FB 25 grudnia, na kolejną informację od użytkownika w sprawie znanego problemu, oczekują od niego aby dokładnie opisał swój problem (widać jest dla nich nowy; nic wcześniej o nim nie wiedzieli...), a dzień później - przyciśnięci przez innych użytkowników, że to trwa już parę miesięcy -informują, iż sprawdzą co to za problem...

żenujące... :twisted:

ale przynajmniej zostali jedyni z problemem...

IPLA - do roboty
 

darmach1961

New member
Napisałem kolejny post do Ipli na Facebooku:

Witaj Iplo, to kolejny post w sprawie Waszej wadliwej aplikacji na urządzeniach Samsung Smart Tv na Blu-Ray. Jak już to wiecie oglądanie Waszych programów to istna męka, co chwile jest przerywane komunikatem o problemach z siecią. Pytania o to kiedy poprawicie ten błąd informatyczny płyną w Waszym kierunku od kilku miesięcy. Czy jest ktoś kompetentny w Waszym gronie, kto może po ludzku odpowiedzieć na czym polega problem i kiedy na Boga zostanie poprawiony. Ja i tysiące Klientów oczekujemy na taką odpowiedź od kilku miesięcy i nic. Zapewniam Was, że taka polityka ma "krótkie nogi". Robicie sobie totalną antyreklamę. VOD.ONET, który miał podobny problem dał sobie z tym radę. Temat jest jak dla mnie żenujący. Macie grono osób, które chcą zapłacić za Wasze usługi ale ich "olewacie". Ja mam już dość czekania i dla zasady zrobię Wam kampanie antyreklamową w mediach. A znam się na tym jak nikt inny. Na zakończenie tego wątku napiszcie (może po raz pierwszy) jak wygląda sytuacja, kiedy pojawi się poprawiona aplikacja, konkretnie kiedy?

Może mnie poprzecie ?

https://www.facebook.com/dariusz.machnik.12
 

tommyboy

New member
Polska stacja

Ciekawostka: napisałem do PolskiejStacji na FB. Poniżej mój post i odpowiedź administratora.


18:19


Witam, czy wiadomo coś nt. aplikacji PolskaStacja.pl na odtwarzacz Samsung BD-E6100? Od paru tygodni informacja o dostępności takiej apli pojawia się w oknie głównym SMART HUB na tym urządzeniu, niestety po wejściu do SAMSUNG APPS aplikacja jest niedostępna...








18:25
polskastacja.pl
A to dziwne. Musi być jakiś błąd po stronie Samsunga. Ja ma dokładnie ten sam odtwarzacz w domu i wszystko poprawnie się zainstalowało i działa. Proszę poszukać, czy nie widzi Pan aplikacji w sekcji "Lifestyle".





Rozumiem, że u Was też tego nie widać? Próbowaliście sztuczek z resetami etc.?
Nie chce mi się tego robić, bo potem znowu godzina instalowania, updatowania i ustawiania wszystkiego od początku...
 

darmach1961

New member
Witaj Iplo, to kolejny post w sprawie Waszej wadliwej aplikacji na urządzeniach Samsung Smart Tv na Blu-Ray. Jak już to wiecie oglądanie Waszych programów to istna męka, co chwile jest przerywane komunikatem o problemach z siecią. Pytania o to kiedy poprawicie ten błąd informatyczny płyną w Waszym kierunku od kilku miesięcy. Czy jest ktoś kompetentny w Waszym gronie, kto może po ludzku odpowiedzieć na czym polega problem i kiedy na Boga zostanie poprawiony. Ja i tysiące Klientów oczekujemy na taką odpowiedź od kilku miesięcy i nic. Zapewniam Was, że taka polityka ma "krótkie nogi". Robicie sobie totalną antyreklamę. VOD.ONET, który miał podobny problem dał sobie z tym radę. Temat jest jak dla mnie żenujący. Macie grono osób, które chcą zapłacić za Wasze usługi ale ich "olewacie". Ja mam już dość czekania i dla zasady zrobię Wam kampanie antyreklamową w mediach. A znam się na tym jak nikt inny. Na zakończenie tego wątku napiszcie (może po raz pierwszy) jak wygląda sytuacja, kiedy pojawi się poprawiona aplikacja, konkretnie kiedy?


Adam Kopeć Jak długo można poprawiać tak oczywisty błąd...? Dla mnie to tym bardziej dziwne, bo to raczej Państwu powinno zależeć...

ipla Dariusz, postaramy się jak najszybciej wyjaśnić tę sprawę i udzielić Ci odpowiedzi.

Tomek Szymaniak no szkoda... szkoda, że to utyka... Zerwane połączenia co kilka minut, albo częściej, nie pozwalają korzystać z tej aplikacji.

ipla Dariuszu, Tomaszu - błąd ten nie powinien się już pojawiać. Aplikacja ipla na tv Samsung i Blue Ray powinna działać dobrze.


Ciekawe, jeszcze nie sprawdzałem.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Potwierdzam - ipla nie uruchamia się... To problem rozwiązany - ipla nie zrywa już połączeń... :p :blagam:
 

fio

Member
No to ipla dała nam karę za zwracanie uwagi na niedociągnięcia...

Czy zauważyliście jakieś zmiany w nowym firmware?
Mój odtwarzacz nie chciał się zaktualizować do 1057.1 online. Musiałem to zrobić przez USB.

Rozumiem, że u Was też tego nie widać? Próbowaliście sztuczek z resetami etc.?
Nie chce mi się tego robić, bo potem znowu godzina instalowania, updatowania i ustawiania wszystkiego od początku...

Spróbowałem resetu - nie widać PolskiejStacji
 
Ostatnia edycja:

zsoi3

New member
Bez reklam
@tommyboy - może napisz ponownie do tych od polskichstacji, że jednak nie mamy tego widgetu?

@fio - czy widzisz jakieś zmiany po instalacji nowego FW?

co do ipli - zobaczcie; przez dwa miesiące twierdzili, iż "iż nowa aplikacja została wygenerowana i czeka na testy samsunga"; a wczoraj poinformowali, iż "zostały poczynione jakieś zmiany na serwerach". pomijając już fakt jaki z tego jest efekt...

nie ma jak robić sobie z gęby cholewę...
 
Do góry