Witaj Iplo, to kolejny post w sprawie Waszej wadliwej aplikacji na urządzeniach Samsung Smart Tv na Blu-Ray. Jak już to wiecie oglądanie Waszych programów to istna męka, co chwile jest przerywane komunikatem o problemach z siecią. Pytania o to kiedy poprawicie ten błąd informatyczny płyną w Waszym kierunku od kilku miesięcy. Czy jest ktoś kompetentny w Waszym gronie, kto może po ludzku odpowiedzieć na czym polega problem i kiedy na Boga zostanie poprawiony. Ja i tysiące Klientów oczekujemy na taką odpowiedź od kilku miesięcy i nic. Zapewniam Was, że taka polityka ma "krótkie nogi". Robicie sobie totalną antyreklamę. VOD.ONET, który miał podobny problem dał sobie z tym radę. Temat jest jak dla mnie żenujący. Macie grono osób, które chcą zapłacić za Wasze usługi ale ich "olewacie". Ja mam już dość czekania i dla zasady zrobię Wam kampanie antyreklamową w mediach. A znam się na tym jak nikt inny. Na zakończenie tego wątku napiszcie (może po raz pierwszy) jak wygląda sytuacja, kiedy pojawi się poprawiona aplikacja, konkretnie kiedy?
Adam Kopeć Jak długo można poprawiać tak oczywisty błąd...? Dla mnie to tym bardziej dziwne, bo to raczej Państwu powinno zależeć...
ipla Dariusz, postaramy się jak najszybciej wyjaśnić tę sprawę i udzielić Ci odpowiedzi.
Tomek Szymaniak no szkoda... szkoda, że to utyka... Zerwane połączenia co kilka minut, albo częściej, nie pozwalają korzystać z tej aplikacji.
ipla Dariuszu, Tomaszu - błąd ten nie powinien się już pojawiać. Aplikacja ipla na tv Samsung i Blue Ray powinna działać dobrze.
Ciekawe, jeszcze nie sprawdzałem.