Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

tommyboy

New member
SAMSUNG APPS mi się wysypał, ale zresetowałem usługę SMART HUB i znowu działa. Wcześniej pojawiały się "zakłócenia w połączeniu z siecią".

Tymczasem od supportu SAMSUNGA taka oto odpowiedź nt. IPLA i braku innych aplikacji:

Informacje o nie działającej aplikacji iPla zostały przekazana do odpowiedniego działu w celu weryfikacji. W sprawie pozostałych aplikacji, są one systematycznie aktualizowane i dodawane dla nowych sprzętów. W tej sytuacji proszę o cierpliwość i oczekiwanie na kolejne aktualizacje.
 

tommyboy

New member
Natomiast mój odtwarzacz dostał już permanentnego pierdolca - po tym updacie FW wszystko się popier***ło. Początkowo nie zawsze odpalał się SAMSUNG APPS, więc zrobiłem mu powrót do ustawień fabrycznych i od tego momentu SMART HUB praktycznie zdechł: nie chce się updatować, albo updatuje się częściowo, SAMSUNG APPS się w ogóle nie odpala, usługi KIDS czy FITNESS nie chcą się ponownie zainstalować i bez przerwy mam komunikaty ERROR_UPDATE_001, ERROR_UPDATE_002, ERROR_UPDATE_003. Koszmar! Już dawno tak długo nie walczyłem z żadną elektroniką. Do d*** z takim wynalazkiem.
 

fio

Member
@tommyboy
Nie wiem, czy już Ci się udało zwyciężyć, ale może przydadzą się moje obserwacje:
Problem wynika chyba z tego, że nieraz równocześnie aktualizują się SmartHub i aplikacje. Ja daje odtwarzaczowi czas na ściąganie sobie najpierw aktualizacji SmartHuba pozostawiając go początkowo przez dłuższą chwilę na ekranie startowym a następnie dopiero później wchodzę do SmartHub i zawsze czekam na jego inicjatywę. Wszystko dobrze się zaktualizuje, jeżeli najpierw zaktualizuje się smarthub (zaproponuje restart usługi i później czarny ekran z napisem aktualizacja) a dopiero później doda aplikacje.
 

darmach1961

New member
Za Boga Ojca nie mogę wejść do Samsung Apps. Mam tak jak powyżej opisuje to tommyboy. Zrobiłem już kilka resetów i cały czas komunikaty o problemach z siecią. W testach sieci jest OK. Router stoi 2 metry od urządzenia. Prędkość łącza ponad 50 Mbps. Co się dzieje?. Też tak macie?
 

tommyboy

New member
Za Boga Ojca nie mogę wejść do Samsung Apps. Mam tak jak powyżej opisuje to tommyboy. Zrobiłem już kilka resetów i cały czas komunikaty o problemach z siecią. W testach sieci jest OK. Router stoi 2 metry od urządzenia. Prędkość łącza ponad 50 Mbps. Co się dzieje?. Też tak macie?

Też tak mam. Po ostatnich problemach w końcu udało mi się doprowadzić SMART HUB do porządku, wszystko dobrze się zainstalowało, a od wczoraj Samsung Apps znowu nie działa. Przeinstalować się też nie da. A nie chcę już resetować SMART HUB, bo znowu będę odzyskiwał wszystko przez 2 dni...

Czytałem na forum i na FB wypowiedzi użytkowników innych urządzeń Samsunga ze SMART HUB i też dzieją się u nich podobne rzeczy - znikają ikonki, potem znowu się pojawiają, raz Smart działa, raz nie. Czyli prawdopodobnie wina leży po stronie Samsunga.

Nowy IPLEX u mnie nie występuje - prawdopodobnie przez brak możliwości połączenia ze APPS i brakiem aktualizacji do nowszej wersji.
 

tommyboy

New member
UWAGA!
spróbujcie w ustawieniach WIRELESS swojego routera zmienić kanał na 13. Wyczytałem o tym gdzieś na brytyjskim forum. U mnie po zmianie SMART HUB zaczął widzieć aktualizację Iplex (rzeczywiście są zmiany) i łączy się bez problemu z APPS.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Niestety - potwierdzam. Zrywa jak w ipli... :( Napisałem w wątku na FB Iplexu - nawet zareagowali wiec piszcie również.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

fio

Member
Smart Hub w tym urządzeniu to porażka. Onet zrywał, Ipla zrywa, Iplex zaczął zrywać...

Dobrze, że Wy tutaj jesteście, bo samemu bez potwierdzania tych błędów można by zwariować ;)
 
Ostatnia edycja:

zsoi3

New member
Bez reklam
A to na pewno jakaś pierdoła jest - nie wiem gdzie ale mam zamiar sygnalizować tym z Iplexu o tym, dopóki nie zaczną kombinować i zciemniac do czego Was gorąco namawiam.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

darmach1961

New member
Ja również zasygnalizowałem problem do Iplexu. Odpowiedź była szybka:
Już zgłaszamy problem do Działu Technicznego. Dziękujemy za wiadomość.
Zobaczymy co z tego wyniknie.
A tak mówiąc szczerze to moja żona zażądała abym wyrzucił to gówno (BD-E6100) przez okno. Ponieważ jest zimno to jeszcze go zostawiłem, ale byłem zmuszony podpiąć komputer kablem HDMI z TV. Teraz ogląda (żona) bezstresowo. Póki Samsung i jemu podobni nie ogarną swojego softu polecam to rozwiązanie. Niestety...
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Ja natomiast podpinam bądź to tablet z androidem lub RaspberryPi z XBMC - i nie mam stresu z oglądaniem :)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 
Do góry