Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - dziękuję. btw. z taką fatalną jakością i wsparciem ze strony Samsunga SmartTv będzie miał problemy z upowszechnieniem... Ciekawe co by serwis powiedział na niedziałającą usługę, w ramach gwarancji...
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - poczatowałem sobie z serwisem Samsunga. Dowiedziałem się, że jestem jedyny z Tym problemem, informacje na forach ich nie interesują, problem jest po stronie mojego sprzętu (może mam wadliwe oprogramowanie lub płytę główną), oni przetestowali aplikację na tym sprzęcie, i mam się pofatygować do autoryzowanego serwisu; i że mam się z nimi nie kontaktować emailowo bo nie mają czasu na odpowiedzi, etc...

A, i że do prawdidłowego działania przeglądarki wymagane jest łącze minimum 10 Mbs/s, a jeśli przez WiFi to w standardzie N. I takie tam...

Piszę to ku przestrodze dla innych użytkowników Samsunga.
 

fio

Member
Tak Ci odpowiedzieli na niedziałającą przeglądarkę?!
Brawo dla wsparcia Samsunga...
Nie ma w instrukcji urządzenia żadnych wytycznych dotyczących minimalnych wymagań łącza do działania przeglądarki. Zresztą jakie to ma znaczenie. Uruchomić się powinna i bez podłączenia do sieci. Schrzanili aktualizację i tyle.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - oczywiście, że schrzanili. to jasne - ale w zadnym razie się do tego nie przyznali; mało tego - zadając precyzyjne pytania otrzymałem informację, iż testowali to na bd-e6100 i nie stwierdzili żadnych problemów. i tylko ja to zgłaszam...

brak słów...
 

Judix

New member
@fio - potwierdzam niestety, iż aktualizacja Web Browser 1.233 dla BD-E6100 pozbawiła ten odtwarzacz funkcji przeglądarki internetowej (nie uruchamia się)...

Tak więc - mieliśmy przeglądarkę ale jej już nie mamy :-(

Mam to samo :( Obracające się irytujące kółeczko. Na helpdesku Samsunga (chat) radzili przywrócenie ustawień fabrycznych (bezskuteczne) a teraz tylko serwis. Żenada
 

Judix

New member
@fio - oczywiście, że schrzanili. to jasne - ale w zadnym razie się do tego nie przyznali; mało tego - zadając precyzyjne pytania otrzymałem informację, iż testowali to na bd-e6100 i nie stwierdzili żadnych problemów. i tylko ja to zgłaszam...

brak słów...
To już nie jesteś sam...
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Mam to samo :( Obracające się irytujące kółeczko. Na helpdesku Samsunga (chat) radzili przywrócenie ustawień fabrycznych (bezskuteczne) a teraz tylko serwis. Żenada

A tymczasem mi w serwisie - kontaktowałem się emailowo - powiedzieli, że trzeba czekać na kolejną aktualizację od Samsunga... :blagam:
 

etomk

New member
witam!
u mnie nadal raz sie łączy z internetem a raz nie. z routerem łączy się za każdym razem ale z netem już nie. jak już połączy to oglądać można wszystko (vod tvp, tvn player, radio), nic nie haczy. resetowanie nie pomaga, ani routera ani ustawień w bd. czasami pomaga powrót przez ustawienia poczatkowe ale nie jest to reguła więc może to byc przypadek. pomysły mi się skończyły, aktualizacja najnowsza. oczywiście nie łączy wtedy kiedy najbardziej potrzebuję :)
pozdrawiam
 

fio

Member
@etomk
Przyznam, że też nie mam pomysłów. Nie znam nikogo z LiveBox'em abym mógł sprawdzić, czy to się gdzieś nie gryzie...

Swoją drogą to ja oprócz niedziałającej po aktualizacji do wersji 1.233 przeglądarki (z której i tak nie korzystałem) nie mam teraz żadnych problemów z tym odtwarzaczem. Schłodziłem szafkę i przy niższych temperaturach nie miałem żadnego zacięcia Ipli, Onetu i innych. Wcześniej amplituner i dekoder tv sat robiły tam piekarnik, więc wybaczam Samsungowi niższą tolerancję na bardzo wysoką temperaturę.
Jeżeli miałbym raz jeszcze kupić odtwarzacz pewnie znowu kupiłbym ten model.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - w moim przypadku na pewno nie jest to związane z przegrzewaniem. dzisiaj - po serii przerwań w ipli i onet vod zapuściłem tvp vod i oczywiście zero przerwań streamingu. to kwestia softu.

ale nie o tym chciałem napisać - otóż zdjąłem pokrywę w samsungu aby jeszcze lepiej wychłodzić wnętrze; nic nie pomogło, zresztą radiator na procesorze wcale się tak bardzo nie grzeje.

bardziej stawiam na fw - u Ciebie 1053.2 i nie da się, jak pisałeś, zaktualizować do nowszego, które ja mam (1054). ten fw mam od nowości, bowiem na jednym z układów jest naklejka, iż samsung posiada to właśnie fw (dokładnie: 1054.1) prawdopodobnie są też różne hardware (różne daty na płycie głównej).

wnętrze samsunga wygląda tak, jak w tym niemieckim wątku:

SamyGO • View topic - BD-E6100

pozdrawiam,
 

fio

Member
@zsoi3 - na pewno kwestia softu i porządnie rozwiązanego buforowania. Mnie na szczęście objawy ustąpiły, ale w każdej chwili mogę nagrzać i znowu będzie ciąć, jak miło - sprawdziłem.

Samsung mi odpisał w sprawie przeglądarki, żebym sobie poszedł do serwisu, mimo informacji, że v1.0 działa bez problemu po resecie urządzenia. Oj pogratulować doboru kompetentnych ludzi w obsłudze klienta...

Jako ciekawostka:
http://www.samsung.com/pl/smarttv/pdf/dostepnosc_aplikacji.pdf
W tym linku mamy opisaną dostępność aplikacji na nasze urządzenie. Nie mam możliwości zainstalowania przynajmniej połowy z opisanych jako "Blu-ray z 2012 roku z funkcją Smart Hub" - czy to nie jest wprowadzenie w błąd potencjalnego klienta?
Aha to plik do ściągnięcia ze strony: Poznaj wypożyczalnię wideo z przyszłości
 
Ostatnia edycja:

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - nie uwierzysz co wczoraj zrobiłem :) rozebrałem odtwarzacz (wierzchnia obudowa), skierowałem na niego największy pokojowy wiatrak jaki mam w domu (obroty na max) - tak, że radiator był wręcz zimny. no chłodziłem Samsunga strasznie - efekt: nic nie pomogło. jak cieło - tak tnie w ipli oraz onet

co do drugiej kwestii - na stronie, pudełku i innych materiałach piszą o przeglądarce internetowej. a prawda jest taka, iż tej przeglądarki nie ma - i to jest wprowadzanie klientów w błąd. poczekam jeszcze trochę i później napiszę do Samsunga oraz na ich FB w tej kwestii.

co do serwisu - to już nas jest min. trzech co zgłosiło tą sprawę... to jest żenujące ze strony Samsunga...
 

Judix

New member
@Judix
Pisz proszę na ich adres email
Wtedy przynajmniej jest to rejestrowane...

W Rumunii i Niemczech też maja podobnie, więc trzeba liczyć, że w końcu coś poprawią skoro to problem międzynarodowy.

Napisałem, oto odpowiedź:
"Sprawa jest nam znana i weryfikowana przez centrale naszej firmy. Proszę o cierpliwość do czasu wyjaśnienia kwestii technicznych. Najprawdopodobniej pojawi się aktualizacja samej przeglądarki lub całego oprogramowania Pana odtwarzacza."
Pytanie, jak długo będziemy czekać na aktualizację???
 

zielony999

New member
Witam , ja mam również problem z przegladarką w BD-E6100 wszystko inne działa , wczoraj go zakupiłem , instalowałem aplikacje i wigety to potem go troche ścinało ale wszystko ustało myśle że temu że wszystko naraz poinstalowałem , potem wyłaczyłem na noc i dzisiaj wszystko ok nic nie ścinalo , chciałem też soft zaktualizować ale ukazał się komunikat że mam najnowszą wersje.
Dzwoniłem też do samsunga w sprawie nie działającej przeglądarki w tym BD-E6100 , pani powiedziala abym zaczekał po chwili poinformowała mnie że technicy pracują nad tym , że informacje o usterce dostali w poniedziałek i że będzie nowa wersja oprogramowania jednak nie potrafi okreslić jak długo będzie trzeba czekać jeszcze .
 

fio

Member
@Judix, zielony999
Wow! Nareszcie się przyznali :) To już coś... Dzięki.

@zsoi3
Muszę odszczekać wszystko o temperaturze i Ipli. Dzisiaj nie jestem w stanie obejrzeć w niektórych przypadkach nawet 1min. materiału. "Połączenie sieciowe zostało zerwane..." już mi się pojawia na reklamach - zabawne. Odtwarzacz chłodny.
Znaczy to ni mniej, ni więcej, że jestem w tej samej sytuacji, co Ty. Ręce opadają. Zobaczę jeszcze onet i uzupełnię posta.
---edit---
Onet też przerywa :( Dlaczego??? Przecież onet mi nigdy wcześniej się nie zacinał, a dzisiaj szlag wszystko trafił. F...K!
 
Ostatnia edycja:

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - przykro mi.

Mam propozycję, abyś pisał do ipli (pomoc@ipla.pl) oraz onet vod (adres do progamistów: adam.lukaszczyk@codepill.com)

Odpisują - zwłaszcza adam.lukaszczyk od onet vod pytał mnie dokładnie o problem; widać iż mają dobrą wolę. No ale jak będę sam to uznają mnie za wariata - a tak, jak Ty dołożysz swoje może będzie większa siła przebicia :)
 
Do góry