Witajcie po długiej przerwie..
Minęło sporo czasu, a ja wciąż nie wiem, na czym stoję..
Otóż, po moim zgłoszeniu odnośnie tych szumów matrycy, serwis dość szybko do mnie wysłał technika, ten po krótkich oględzinach zdecydował się zabrać telewizor do serwisu w Płocku. Okazało się, że winna była tzw. "płyta logiczna", czyli wg. nich to nic innego jak płyta główna, więc ją zamówili u producenta. Czekałem łącznie ok. 3 tygodnie ale w końcu telewizor do mnie wrócił. Włączam go, konfiguruje od zera i..okazuje się, że nic się nie zmieniło! Czyli szumy w ciemnych scenach jakie były, takie są nadal, do tego migotanie obrazu w niektórych scenach, bez względu na źródło obrazu.
Zdenerwowany dzwonię do serwisu, opowiadam jak sprawa wygląda, a Pan stwierdza, że faktycznie widzieli, że ten TV ma problem ale wg. nich może to być problem wszystkich 70PUS7304, bo jak przyznał, nie są to matryce wysokiej jakości i nie mogę oczekiwać cudów. Postanowiłem więc skoncentrować się na owym migotaniu obrazu, co wg mnie nie może być standardem w tych telewizorach, bo to po prostu kłuje po oczach. Pan stwierdził, że z tytułu gwarancji więcej nie zdziałają i poradził zgłosić na rękojmię.
Posłuchałem, wysłałem zgłoszenie przez stronę Euro Rtv Agd z tytułu rękojmii. Zaznaczyłem w nim, że interesuje mnie wymiana. Po paru dniach dzwoni do mnie Pan z tego samego serwisu, żeby umówić się na wizytę. Gdy jednak powiedziałem mu, kim jestem stwierdził, że wizyta ta nie ma sensu, bo nic nowego nie wymyślą, więc coś wymyśli i da mi znać. Czekałem cierpliwie kolejny tydzień ale musiałem sam do nich zadzwonić, dowiedziałem się, że Szef ich serwisu wysłał moją sprawę do producenta z opisem problemu i zapytaniem czy możliwa jest wymiana. Mieli sprawdzić na takich samych modelach, czy to, co widać u mnie, czyli objaw migotania obrazu, bardzo wyraźnie widoczny w pierwszych scenach filmu "Trauma" na Netflix, gdzie po prostu migocze pole uprawne.
Jeśli stwierdzą, że to normalne to pewnie odrzucą moje roszczenia.
Aktualnie czekam na odpowiedź, we wtorek minie 14 dni, w ciągu których sklep Euro Rtv Agd powinien dać mi odpowiedź, jaka jest ich decyzja.
Wybaczcie tak długą lekturę ale jestem tym już zmęczony, musiałem to wszystko opisać, bo może ktoś mi coś poradzi, może ktoś spotkał się z czymś podobnym. Jakoś tracę wiarę, że sprawa rozwinie się po mojej myśli.
Na końcu mam do Was koledzy pytanie, czy ktoś z posiadaczy tego samego modelu, może potwierdzić że ma podobne problemy z tym TV? Czy to w istocie może być wada ogólna tych matryc?
Mi się nie chce w to wierzyć..widzę praktycznie same pozytywne recenzje na temat tego modelu.