Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

walker214

New member
a co ten obraz tak tnie ? masz wyłączone upłynniacze ?

Nie wiem, tak się nagrało, kombinowałem z ustawieniem czasu migawki i pewnie dlatego, w rzeczywistości tak nie tnie, tylko miga niemiłosiernie. Upłynniacze i inne wspomagacze wyłączone.
Gdy włączę np na płynny to czasem pomaga ale wtedy obraz się rozjeżdża, czasem nienaturalnie przyspiesza..
A u was koledzy jak to wygląda przy wyłączonych upłynniaczach? Jest ktoś kto ma podobnie?
 
Ostatnia edycja:

walker214

New member
Skoro serwis MIK z Radomia zdiagnozował mój sprzęt "zdalnie", to rozumiem, że musieli sprawdzić na innych egzemplarzach ten problem. W ekspertyzie piszą, że "efekt migotania można zredukować do pewnego stopnia", czyli przyznają, że problem jest, ale utrzymując przy tym, że telewizor jest "wolny od wad". Tylko jak to się ma do innych użytkowników 70PUS7304, którzy jakoś na ten temat milczą? Przecież, gdyby to była norma, internety już by o tym huczały..
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Gdybyś miał zwykłą kamerkę bez bajerów która nagrywa bez żadnych polepszaczy , wiadomo jak jest teraz z kamerkami w smartfonach , mają nagrać jak najlepiej i tutaj jak widzę na tych filmikach nie mogę dostrzec takiego wielkiego problemu , Wiadomo na żywo inaczej
 

walker214

New member
Gdybyś miał zwykłą kamerkę bez bajerów która nagrywa bez żadnych polepszaczy , wiadomo jak jest teraz z kamerkami w smartfonach , mają nagrać jak najlepiej i tutaj jak widzę na tych filmikach nie mogę dostrzec takiego wielkiego problemu , Wiadomo na żywo inaczej

Idzie to zauważyć, najlepiej nie maksymalizować obrazu.
W pierwszym filmie obserwuj drzewa a w drugim obszar po bokach od drogi.
 
Ostatnia edycja:

walker214

New member
Jestem po wizycie u rzecznika. Tym razem pismo o polubowne załatwienie sprawy napisze on sam, podobno to bardziej działa na sklepy. W każdym razie mają kolejne 14 dni na odpowiedź, jeśli nic z tego nie wyjdzie to dopiero do sądu, a to już może potrwać dużo dłużej...
Dodatkowo będę musiał jeszcze wnieść opłatę sądową 400zł i gdybym sprawę przegrał to kasa przepada.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Na co ma czekać ? Piszesz takie bzdety że głowa mała , im bardziej będzie zwlekał tym gorzej dla niego ,

Ja bym na twoim miejscu zaniósł do innego serwisu rtv i tam oni by ci dokładnie sprawdzili jak byś powiedział co i jak z tym tv , Byś powiedział że potrzebna ci ekspertyza do sprawy reklamacyjnej ,

Ogólnie byś opisał problem , że serswis Philipsa nie widzi problemu , a ty cały czas widzisz !!!

Szkoda że nie mieszkasz niedaleko ja bym go dokładnie sprawdził ,
 
Ostatnia edycja:

walker214

New member
Można by zasięgnąć opinii innego serwisu ale to mojej sytuacji już w tej chwili nie zmieni.
Teraz zostawiam rzecznikowi wolną rękę. Twierdzi, że w przypadku rozprawy, to sklep musi udowodnić, że wady nie ma i sprawę sprawdzi wtedy już niezależny biegły sądowy. Ma spore doświadczenie w takich sprawach i twierdzi że sprawę powinienem wygrać przed ewentualnym pozwem.
A czekać to nie zamierzam więcej, sprawa się toczy od zeszłego roku i już mnie psychicznie wykańcza..
 
Ostatnia edycja:

walker214

New member
W dniu dzisiejszym otrzymałem pisemną decyzję odmowną ze sklepu, w której jest napisane że urządzenie pomyślnie przeszło oględziny technika. Zastanawiam się, czy przy zgłoszeniu z tytułu rękojmi, sklep może korzystać z oględzin dokonanych przy zgłoszeniu z tytułu gwarancji i na tym się opierać ? Czy jest to w ogóle dopuszczalne, że nikt nie diagnozuje mojego tv na rękojmi?
 

djrzz

Member
W dniu dzisiejszym otrzymałem pisemną decyzję odmowną ze sklepu, w której jest napisane że urządzenie pomyślnie przeszło oględziny technika. Zastanawiam się, czy przy zgłoszeniu z tytułu rękojmi, sklep może korzystać z oględzin dokonanych przy zgłoszeniu z tytułu gwarancji i na tym się opierać ? Czy jest to w ogóle dopuszczalne, że nikt nie diagnozuje mojego tv na rękojmi?


No właśnie wcześniej zwróciłem na to uwagę. Kiedyś wyczytałem że jeśli producent nie uzna gwarancji, można zgłosić do sklepu na rękojmie i że to dwie oddzielne sprawy. Także na moje rozumowanie sklep na rękojmi nie powinien wymigiwać się tym co ustalili w serwisie z tytułu gwarancji. Zapytaj się konkretnie rzecznika o tą sytuacje. Jeśli dobrze pamiętam to nawet w przepisach dotyczących praw konsumenta jest napisane że reklamacja z tytułu gwarancji producenta a reklamacja z tytułu rękojmi to dwie odrębne sprawy.
 

walker214

New member
Przypadkowo znalazłem w swoim telefonie nagranie z 26.02, z rozmowy z właścicielem serwisu Orion z Płocka, w którym był mój tv za pierwszym razem. Od niego mam ekspertyzę. Stwierdził, że gdyby to od niego zależało, wymieniłby mi telewizor ale w tej sprawie decyduje serwis MIK z Radomia, który uznał że wszystko jest w porządku na podstawie sprawdzenia innych takich samych modeli.
Pan Janusz (właściciel Orion) wyraźnie przyznał w tej rozmowie, że zdanie o możliwości zredukowania do pewnego stopnia migotania świadczy o tym, że sprzęt ma wadę, skoro tego efektu nie da się zupełnie wyeliminować. Czyli taki fajny paradoks, że serwis, który diagnozował mój tv,gdyby mógł chętnie by mi go wymienił i doradza walczyć w tej sprawie, a centrum serwisowe MIK, który na oczy sprzętu nie widział problemu nie widzi bo przecież to jest urok tego modelu.
Zastanawiam się teraz co z tym nagraniem zrobić, czy przesłać sklepowi (który zapewne je oleje), czy czekać z tym do ewentualnej rozprawy (mam nadzieję, że mi ono cokolwiek pomoże w razie w).
Tak czy siak rzecznik pismo z prośbą o polubowne rozwiązanie sprawy miał wczoraj do nich wysłać.
 

walker214

New member
A poinformowaleś Pana serwisanta, że rozmowa jest nagrywana? Jeżeli nie, to nie może być użyte jako dowód w sprawie.

Nie, nie informowałem. Z tego, co wiem takie nagranie jak najbardziej może być uwzględnione przez sąd, jeśli ma istotne znaczenie dla sprawy. A w tym wypadku tak własnie jest. Wszystko zależy od sądu.
 

legaar

Member
Nie, nie informowałem. Z tego, co wiem takie nagranie jak najbardziej może być uwzględnione przez sąd, jeśli ma istotne znaczenie dla sprawy. A w tym wypadku tak własnie jest. Wszystko zależy od sądu.

oczywiście że może - masz prawo nagrywać swoje rozmowy. Poza tym to nie stany - w Polsce sąd może dopuścić dowolny dowód - nawet jeśli byłby pozyskany w sposób nielegalny ; (co w mojej ocenie tutaj nie miało miejsca)
 
Do góry