Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

walker214

New member
Witam, długo już się męczę z tym problemem, a mianowicie jakość obrazu przeważnie w ciemniejszych scenach jest bardzo zła. Szumy, kasza, pikseloza. Dzieje się to zarówno na Netflix, np w filmie "Kapitan philips","El camino" jak i z dekoderem nc+. Ogólnie w większości filmów. Nie ma znaczenie czy HD czy HDR. Telewizor skalibrowany na podstawie często polecanych ustawień przez użytkowników tego modelu ale to nic nie daje. Nawet na skokach narciarskich, gdy widać w oddali ciemne drzewa ten problem występuje. Jak się zbliżę do TV, widać wszędzie takie ruszające się "mroczki". Najładniejszy obraz jest na reklamach, czy animacjach, gdzie tego problemu nie widzę. Nie mam pojęcia co mogę jeszcze zrobić, wgranie najnowszej aktualizacji z grudnia nic nie zmieniło.
 

Attachments

  • IMG_20191220_235759.jpg
    IMG_20191220_235759.jpg
    645,4 KB · Wyś: 671
  • IMG_20191221_000029.jpg
    IMG_20191221_000029.jpg
    741,5 KB · Wyś: 438
Ostatnia edycja:

szwedu666

New member
Ja myślę że to nakładają się różne ulepszaczy obrazu na siebie.
Ja ustawiałem telewizor samemu sprawdzając każda zmianę na obrazach statycznych i dynamicznych.
Ty pewnie wklepales wszystkie dane bo ktoś polecał i teraz będziesz wyłączał po kolei i sprawdzał co bruździ.

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka
 

walker214

New member
Ja myślę że to nakładają się różne ulepszaczy obrazu na siebie.
Ja ustawiałem telewizor samemu sprawdzając każda zmianę na obrazach statycznych i dynamicznych.
Ty pewnie wklepales wszystkie dane bo ktoś polecał i teraz będziesz wyłączał po kolei i sprawdzał co bruździ.

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka

Mam powyłączane wszystkie ulepszacze, upłynniacze, kontrast dynamiczny, czujnik oświetlenia itp:
To nie może być kabel, gdyż jak wspomniałem problem występuje również na Netflix. W jasnych scenach za to często występuje tzw migotanie obrazu, jakby problem z odświeżaniem..
Moje ustawienia:
Tryb obrazu: Film
Kolor: 60
Kontrast: 80
Ostrość: 2
Jasność: 40
Wzmocnienie kolorów: Wył.
Temperatura kolorów: Ciepłe
Wyrównanie punktu bieli, 2 punkty: Czerwony - WP: 127, Zielony - WP: 90, Niebieski - WP: 67
Tryb kontrastu: Wyłączony
HDR Skalowanie: Wyłączony
Kontrast dynamiczny: Wyłączony
Kontrast wideo: 90
Czujnik światła: wyłączony
Gamma: +2
Ultra rozdzielczość: wyłączony
Redukcja szumów: wyłączony
Redukcja artefaktów MPEG: wyłączony
Style ruchu: wyłączony
 
Ostatnia edycja:

Dubek

Member
Bez reklam
Nie no, szanujmy się, mam w sypialni Philipsa za 1000 zł i obraz jest normalny, nic z takich rzeczy się nie dzieje na ekranie. To, że to budżetowiec nie znaczy, że ma się nie dać na nim oglądać.
 

walker214

New member
To poprostu słaby budżetowy TV, a macie wymagania jakby to był top.

Raczysz sobie żartować? To nie jest najniższa seria Philipsa a poza tym takie problemy z obrazem nie mają prawa mieć miejsca w tv za 5tys.
Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie pomogło.
 
Ostatnia edycja:

PJ171

New member
Z jakiej odległości oglądasz? Mam inny model 55 cali i z bliska widać kaszę, w odpowiedniej odległości jest super. Ustawienia podobne do twoich. Artefakty jeśli są może być kwestia sygnału, kabla

Wysłane z mojego KING_KONG_3 przy użyciu Tapatalka
 

Daniel-1979

New member
Również posiadam 70 tkę i na nim nawet 720p z zewnętrznego tunera wyglądają w miarę dobrze , nawet na ustawieniach firmowych. HD ładnie , 4k wiadomo. Oglądam z +-2,6m. O takiej pikselozie jak u walker214 nie ma mowy. Moim zdaniem , jeśli po resecie TV i na rożnych oryginalnych ustawieniach , na wewnętrznym programie typu Netflix , YT , czy Ipla występuje takie zjawisko , to zwrot do sklepu.
 

walker214

New member
Zwróćcie uwagę przy skokach jak jest ujęcie pokazujące las podczas skoku, u mnie to jedna wielka pikseloza, mimo że jasne sceny wyglądają ok.
Zwrot do sklepu nie wchodzi w grę, jedynie reklamacja.
 
Ostatnia edycja:

bielikk

New member
Bez reklam
To nic nie dało, masakra że wszędzie każdy chwali ten model a mi się takie coś trafiło :(
Jak pomyślę o pakowaniu tego olbrzyma i wysyłaniu to mnie krew zalewa...

Masz za wysoko ustawione kontrasty - pierwszy kontrast ustaw na 45, a kontrast video na 50, ponadto włącz czujnik światła - będzie "git".
 

szwedu666

New member
Nie no ja mam 55/7334 i jestem zadowolony. Musi się komuś trafić zawsze wadliwy raz na ileś tysięcy lub setek tysięcy więc czy to będzie Sony Samsung czy LG Jeśli będziesz miał szczęście to tyle.
Pozostaje tylko przywróć ustawienia telewizora do fabrycznych i sprawdzić na całkowicie innych źródłach na przykład podpiąć pod pc.

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

walker214

New member
Nie no ja mam 55/7334 i jestem zadowolony. Musi się komuś trafić zawsze wadliwy raz na ileś tysięcy lub setek tysięcy więc czy to będzie Sony Samsung czy LG Jeśli będziesz miał szczęście to tyle.
Pozostaje tylko przywróć ustawienia telewizora do fabrycznych i sprawdzić na całkowicie innych źródłach na przykład podpiąć pod pc.

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka

Tu dla przykładu serial Czarnobyl fullhd z pendrive, na laptopie wygląda bardzo ładnie a tu:
 

Attachments

  • IMG_20191221_183523.jpg
    IMG_20191221_183523.jpg
    448,8 KB · Wyś: 334
Ostatnia edycja:

szwedu666

New member
No to kontaktuj się z działem wsparcia technicznego Philips .
Pokażesz im w mailu w załączniku co się dzieje i się dogadacie
Takie rzeczy jak telewizory tej wielkości pralki czy lodówki podlegają na gwarancji serwisowi i zasadom door to door.
Nikt przecież nie każę ci wysyłać tego pocztą.

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka
 
Do góry