Toshiba 40l7335

webby

New member
filmy z YouTube wyłączają się kilkadziesiąt sekund przed ich rzeczywistym końcem. Czy jest na to jakiś sposób??

Dodam ze firmware mam aktualne
 
Ostatnia edycja:

firekage

New member
Bez reklam
Panowie, mam pytanie, może ktoś***miał podobnie. Dziś***oglądałem "Elitę zabójców" na TV Plus. Cały czas w trakcie trwania emisji, co jakiś czas znikał***dźwięk i w tym samym momencie obraz zaczynał przycinać się. Zastanawiam się***czy jest to ewentualnie wina jakości sygnału na tym kanale bo resetowałem telewizor, wyłączyłem zgodnie z instrukcją (na 30 sekund, na minutę, odłączając zupełnie od sieci) i na tym kanale miałem to cały czas. Nie do końca wierzę, że problemem jest wina sygnału bo od razu odpaliłem LG 27MA73DPZ, na którym tego nie było (ta sama instalacja antentowa). Teraz jednak na Toshibie zmieniłem kanał na TVP1 HD i tutaj nic nie przycina, obraz nie rwie co chwilę.

Dziwne. Szukam powodu tego stanu rzeczy.
 

firekage

New member
Bez reklam
Ok. Problem występuje na każdym kanale. Chyba mu się***padło, na LG nie mam tego problemu.
Hm, wychodzi na to, że problemem jest siła sygnału. Może LG ma czulszą głowicę, bo na nim nie ma tego problemu przy kanałach takich jak: Polsat, TV Plus. Siła sygnału na tych kanałach, według Toshiby, jest "słaba". Oglądam teraz TVP2, siła sygnału w połowie skali i wszystko ok. Szkoda...polsat i tv plus czasem daje dobre filmy (ot, teraz Niezniszczalni 2)...a na TVP to nie ogładam nic oprócz dziennika i to czasami...

Ps - za nic nie chce załapać upgrade firmware. Podpiąłem pendrive w fat 32, wgrałem plik (w ogóle dziwne jest to, że 7333 w firmware po rozpakowaniu ma numer bodaj dla 7363. W każdym razie, upgrade nie następuje, nie wiem co robię źle.
 
Ostatnia edycja:

sakej

New member
Ależ Ty siejesz propagandę, znajdź mi serwis firmę której serwis nie robi sobie jaj z klientów? Żeby daleko nie szukać - wystarczy na tym forum o Philipsie poczytać. W toshibie chociaż wymieniają tv na nowe :)

odbiore to jako zart :D
wlasnie odebralem tv po wymianie plyty glownej i 40 dniach czekania .. po tym jak przywiozlem do domu najpier byl problem z wlaczeniem tv a gdy juz sie wlaczyl to nie widzial zadnego kanalu .. zrobilem reset do ustawien fabtycznych i teraz mam nieskonczony boot loop ... systemstart do 0 do 100% zwis .. restart i tak w kolko az mu sie nie skonczy pamiec ... nawet ponowne wgranie firmwaru z pendrive nic nie pomoglo .. jutro znow tv wraca na serwis ... ciekawe na jak dlugo tym razem ... o wymianie na nowy nawet nie marze ....
 

sakej

New member
Ok. Problem występuje na każdym kanale. Chyba mu się***padło, na LG nie mam tego problemu.
Hm, wychodzi na to, że problemem jest siła sygnału. Może LG ma czulszą głowicę, bo na nim nie ma tego problemu przy kanałach takich jak: Polsat, TV Plus. Siła sygnału na tych kanałach, według Toshiby, jest "słaba". Oglądam teraz TVP2, siła sygnału w połowie skali i wszystko ok. Szkoda...polsat i tv plus czasem daje dobre filmy (ot, teraz Niezniszczalni 2)...a na TVP to nie ogładam nic oprócz dziennika i to czasami...

Ps - za nic nie chce załapać upgrade firmware. Podpiąłem pendrive w fat 32, wgrałem plik (w ogóle dziwne jest to, że 7333 w firmware po rozpakowaniu ma numer bodaj dla 7363. W każdym razie, upgrade nie następuje, nie wiem co robię źle.


pen musi byc w FAT lub FAT16
 

firekage

New member
Bez reklam
odbiore to jako zart :D
wlasnie odebralem tv po wymianie plyty glownej i 40 dniach czekania .. po tym jak przywiozlem do domu najpier byl problem z wlaczeniem tv a gdy juz sie wlaczyl to nie widzial zadnego kanalu .. zrobilem reset do ustawien fabtycznych i teraz mam nieskonczony boot loop ... systemstart do 0 do 100% zwis .. restart i tak w kolko az mu sie nie skonczy pamiec ... nawet ponowne wgranie firmwaru z pendrive nic nie pomoglo .. jutro znow tv wraca na serwis ... ciekawe na jak dlugo tym razem ... o wymianie na nowy nawet nie marze ....

Dobry serwis...nic tylko zadowolenia z użytkowania tv.

BTW - wczoraj próbowałem pisać do supportu, ale to co ma Toshiba to jakiś w ogóle żart. Chciałem zapytać dlaczego informacja wyświetlana w trakcie upgrejdu softu (niebieskie tło) informuje o tym, że tv sam się zrebotuje po upgrejdzie oprogramowania, gdy nic takiego nie ma miejsca, a ich pdfy każą wyłaczyć wtyczkę z sieci (co może uszkodzić imho telewizor). Co innego w dokumentach, co innego w sofcie.

Oczywiście, nic nie udało mi sie do nich napisać ze względu na :
-polska strona supportu przenosi na stronę brytyjską
-brytyjska wymaga podawania danych takich jak numery seryjne (nie mam zamiaru ściągać telewizora ze ściany by sprawdzić numery seryjne) oraz datę zakupów, a nawet resellera
-parę innych bzdur

Pierwszy raz spotykam się z tak słabym supportem i www, która ze strony polskiego supportu linkuje do UK. LOL. Pisząc do supportu LG nic nie musiałem podawać, opcja zadaj pytanie z ich stronki i kontakt bodaj w ciągu 24h z odpowiedzią. Ot, dziwić się czemu ludzie kupują Samsungi i LG - bo jest coś takiego jak support, a producent zapewnia wsparcie (tyle ile aktualizacji widziałem dla tv serii H od Samsunga w przypadku Toshiby nigdy nie zobaczę bo nawet 1 upgrejdu polski tv w ogóle nie widział)...a ponoć koreańcy klepią masówkę...ta...za to japońscy producenci wiedzą co robią, jasne.

PS - ten brytyjski "vocaloid", który udaje wirtualny support to jakieś w ogóle nieporozumienie.
 

webby

New member
witam
na telewizorku pojawiła się informacja o aktualizacji oprogramowania.
Czy wiecie:
1. jakie poprawki to wnosi?
2. Czy poprzednie moje ustawienia (kalibracja) się zresetują??
3. Czy ktos z Was to cos instalowal i jakie sa spostzrezenia.
 

Kucharp

New member
Zainstalowałem i narazie zauważyłem że przy naciśnięciu przycisku exit już nie pytanie się czy na pewno chcę wyjść. Chyba szybciej działa przełączanie kanałów itp.
Pzdr.
 

webby

New member
ok..dzieki temu linkowi dowiedzialem sie jak nalezy sciagnac oraz zainstalowac firmware...
Jednak nadal nie odpowiedzi co wnosi aktualizacja....
 
Do góry