Soundbar Bose 700

xgutti

New member
Bez reklam
Może ktoś się wypowie kto ma Bose 700 Netflix ustawiony na 5.1 i tv innej marki niż Philips.
Spróbuję przywrócić Bose do ustawień fabrycznych i ponownie przejść proces instalacji. Z telewizorem zrobiłem to już wczoraj i nie pomogło. Jeśli to nie przyniesie poprawy to spróbuję podłączyć soundbara pod inny telewizor by wykluczyć telewizor z grona podejrzanych .
 

szybal

Banned
Oby się udało ja miałem problem po resecie pierwszego zestawu apka nie wykrywała dodatkowych głośników masakra troszkę trwało ale się udało. Daj znać co i jak .
 

xgutti

New member
Bez reklam
Oby się udało ja miałem problem po resecie pierwszego zestawu apka nie wykrywała dodatkowych głośników masakra troszkę trwało ale się udało. Daj znać co i jak .
Jeśli przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowna instalacja oraz test na innym telewizorze nie przyniesie poprawy to pozostaje wysyłka soundbara do serwisu.
Chyba że wcześniej jeszcze podjadę do salonu Bose niech sami przetestują .
 

szybal

Banned
Jeżeli oboje mamy takie same objawy myślę że serwis nic nie pomoże . Bardziej obstawiam winę Netflix lub tv Philips tym bardziej że ten odgłos jest tylko na Netflix z tv.
Mój Philips po aktualizacji do Oreo zaczął mieszać kolory w oświetleniu HUE serwis zainstalował powrotem poprzedni Soft i wszystko wróciło do normy.
 

xgutti

New member
Bez reklam
Jeżeli oboje mamy takie same objawy myślę że serwis nic nie pomoże . Bardziej obstawiam winę Netflix lub tv Philips tym bardziej że ten odgłos jest tylko na Netflix z tv.
Mój Philips po aktualizacji do Oreo zaczął mieszać kolory w oświetleniu HUE serwis zainstalował powrotem poprzedni Soft i wszystko wróciło do normy.
A czy Xbox w ustawieniach dźwięku ma opcję podobne jak PS4 ? Czyli wyjście dźwięku PCM , Dolby lub DTS ? W moim przypadku gdy odpalam Netflix z aplikacji na konsoli to przy ustawieniu wyjścia dźwięku na PCM, Netflix odpala jedynie ścieżki dźwiękowe bez 5.1 dopiero gdy wybiorę w ustawieniach wyjścia dźwięku DTS to podczas odtwarzania filmu mam możliwość dokonania wyboru pomiędzy 2.0 a 5.1. a gdy w ustawieniach wyjścia dźwięku wybieram Dolny a następnie ścieżkę dźwiękową 5.1 to zaczynają się trzaski w prawym tylnim. Masz tak samo ?
Może winę ponosi dekoder dźwięku dolby digital ? Spróbuję podłączyć PS4 optycznym bezpośrednio z Bose z pominięciem telewizora. Może tym zabiegiem wyeliminuje winnego .
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Nie znam się nie wiem czy po optyki też jest 5.1 :( ja na x box mam takie ustawienia.
 

Attachments

  • 20190526_163103.jpg
    20190526_163103.jpg
    19,4 KB · Wyś: 28
  • 20190526_163028.jpg
    20190526_163028.jpg
    21,3 KB · Wyś: 22

szybal

Banned
U mnie z x box na DTS i Dolby Digital
na Netflix po ustawieniu 5.1 gra normalnie bez problemu z prawym tylnym całe szczęście
 

xgutti

New member
Bez reklam
U mnie z x box na DTS i Dolby Digital
na Netflix po ustawieniu 5.1 gra normalnie bez problemu z prawym tylnym całe szczęście
W moim przypadku gdy na konsoli na wyjściu dźwięku mam dolby digital to są trzaski przy dźwięku 5.1 z Netflix jak i przy dźwięku który jest podczas wyświetlania menu konsoli więc zapewne w grach też występują te trzaski a gdy mam DTS i ścieżkę 5.1 to jest wszystko ok.
Ale nie po to kupiłem telewizor z wgraną aplikacja Netflix by oglądać Netflixa z konsoli więc ustawienie DTS na wyjściu nie rozwiąże mi problemu. Najwyraźniej jest konflikt lub usterka dekodera Dolby Digital.
Muszę sprawdzić czy jeśli puszczę audio po optycznym z konsoli z pominięciem telewizora to czy problem będzie wciąż występował. Jedynie w ten sposób sprawdzę czy to nie wina telewizora a druga opcja podpiąć listwę pod inny telewizor
 
Ostatnia edycja:

darekgra

Member
Czy przypadkiem wasze problemy nie są związane z kodekami. Bose nie ma DD+ a tv z aplikacji może taki dźwięk wysyłać po HDMI do SB. Sam Netflix używa tylko DD+.
Po optyku nie da się przesłać DD+, Xbox X konwertuje go do DD. Nie wiem czy Philips też tak potrafi bo jeśli nie to po optyku nigdy z netflixa nie uzyskacie 5.1
 

xgutti

New member
Bez reklam
Posiadam Bose od początku stycznia i nigdy z dźwiękiem nie było problemu, usłyszałem te trzaski w prawym tylnym kilka dni temu, początkowo nie miałem czasu się tym zająć i myślałem że kabel się obluzował w wtykach, wkręciłem na nowo przewody w głośnik i nic to nie zmieniło podłączyłem głośnik do innego nadajnika sądząc że jeśli nie wina kabla czy głośnika to może nadajnik szwankuje ale i to nie przyniosło oczekiwanego rezultatu. Problem występuje nie zależnie od głośnika i nadajnika a dotyczy zawsze prawego tylnego albo prawego głośnika w listwie po wyłączeniu tylnych. Co do telewizora to posiada następujące kodeki Dolby Digital, Dolby Digital Plus, AC-4, DTS-HD, DTS Studio Sound II.
Jeśli problem wystąpił na przestrzeni kilku dni w dwóch przypadkach to przypuszczam że ostatnie aktualizacje Bose, Netflix lub Philips mogą mieć coś z tym wspólnego.
 
Ostatnia edycja:

xgutti

New member
Bez reklam
Jutro znajdę trochę czasu wolnego to może uda się sprawdzić. Najchętniej to bym podpiął soundbara pod inny telewizor .
 

szybal

Banned
Oglądam właśnie na Netflix w 5.1 Na krańcu świata jest tu dużo efektów dźwiękowych prawy tylny gra normalnie bez zakłóceń.
 

szybal

Banned
Z zainstalowanej w tv, zauważyłem że na nie których filmach zaraz na początku słychać jtrzaski ak pojawia się znaczek Netflix.
 

xgutti

New member
Bez reklam
Z zainstalowanej w tv, zauważyłem że na nie których filmach zaraz na początku słychać jtrzaski ak pojawia się znaczek Netflix.
Najwyraźniej nasze przypadki są trochę różne bo w moim przypadku przez cały film słyszę co chwilę trzaski w prawym tylnim . Może Ty swoich nie słyszysz 😁 ja mam poziom głośności tylnich ustawiony na 50
 

szybal

Banned
Ja mam na zero.
Z robiłem kilka kalibracji z różnej odległości żeby uzyskać efekt który mi pasuje . Masz rację jak zbliże ucho do souranda słychać trzaski cały czas.
Ale jak siedzę na środku i oglądam nie słyszę tego.
 

Attachments

  • Screenshot_20190527-160255_Bose Music.jpg
    Screenshot_20190527-160255_Bose Music.jpg
    16,1 KB · Wyś: 20
Do góry