Cześć.Migotanie w QN91A o którym wspominałem ustąpiło po zmianie softu na najnowszy (wgrany przez serwisanta). Może się komuś przyda
Powiedz jak się kontaktowałeś z Samsungiem? Poprzez sklep czy jakoś bezpośrednio?
Cześć.Migotanie w QN91A o którym wspominałem ustąpiło po zmianie softu na najnowszy (wgrany przez serwisanta). Może się komuś przyda
U mnie 2111Jaki jest najnowszy soft do tego tv ?
No a u mnie jest 2101 i też przy próbie aktualizacji jest info ,że to najnowsza wersja.U mnie 2111
Przy próbie aktualizacji wyskakuje info,że to najnowsza wersja.
Matrix Media to Samsung Brand Store. Kupując na firmę jak najbardziej mieli prawo wyłączyć rękojmię. Niestety, ale prawo w zakupach między firmami jest dużo gorsze niż konsument - firma. Regulamin nie ma tu nic do rzeczy. Druga sprawa to czemu nie skorzystasz po prostu z gwarancji producenta? Wprawdzie nigdy nie reklamowałem TV, ale z serwisem Samsunga miałem do czynienia 2 razy i była to pełna profeska. Naprawa w 24h.Samsung podziałał QN91 podziałał z 10 dni. Aktualnie występuje migotanie. Wyłączenie i włączenie pomaga. Kupiłem w Matrix Media. Czytajcie uważnie ich regulamin. Boksuje się też o wyłączenie z konsumenta jako jednosobowa działalność i robią cyrki z rękojmią. Na pewno nie jest to firma nastawiona w stosunku do klienta pozytywnie. Chyba dam do prawnika i poczekam na opinię. W każdym razie lepiej u sprawdzonych sprzedawców. Wprawdzie Kiki nie lubi się z Samsungami ale za to stosunek do klienta bajka. Podobnie X-kom czy Media Expert. Czasem nie warto oszczędzać te 800-1000 pln. Nie lubię takiego dziadowstwa. A Samsung ma ujową kontrolę jakości jak się takie rzeczy dzieją w nówce. Bo była to nówka IMHO
Samsung podziałał QN91 podziałał z 10 dni. Aktualnie występuje migotanie. Wyłączenie i włączenie pomaga. Kupiłem w Matrix Media. Czytajcie uważnie ich regulamin. Boksuje się też o wyłączenie z konsumenta jako jednosobowa działalność i robią cyrki z rękojmią. Na pewno nie jest to firma nastawiona w stosunku do klienta pozytywnie. Chyba dam do prawnika i poczekam na opinię. W każdym razie lepiej u sprawdzonych sprzedawców. Wprawdzie Kiki nie lubi się z Samsungami ale za to stosunek do klienta bajka. Podobnie X-kom czy Media Expert. Czasem nie warto oszczędzać te 800-1000 pln. Nie lubię takiego dziadowstwa. A Samsung ma ujową kontrolę jakości jak się takie rzeczy dzieją w nówce. Bo była to nówka IMHO
Sorry ale dawno mnie tu nie było. Przez sklep który zlecił wizytę serwisanta serwisowi Samsunga. Dzwonili, umówili się i wgrał softa z USB (w sieci był starszy).Cześć.
Powiedz jak się kontaktowałeś z Samsungiem? Poprzez sklep czy jakoś bezpośrednio?
Gdzie to można wyłączyć w QN91A?Oczywiście można to wszystko wyłączyć, ale gdzie tu wtedy sens posiadania tv miniled ze strefowym podświetleniem skoro się je wyłączy