Samsung QN91A-Wasze opinie o tym telewizorze.

Woyty

Member
Reset zrobiony, niestety nie pomogło. Napiszcie proszę czy zgłaszać to w sklepie w którym kupiłem tv jako reklamację czy może jest jakaś ścieżka kontaktu z Samsungiem? Może tak jak w przypadku kocura wystarczy wizyta serwisanta i wgranie nowego softu?
 
siema, dawno mnie tu nie było, bede niebawem sprzedawał swojego 75 qn91, ktoś chętny na odbiór osobisty z centralnej Polski ?
wyprowadzam się nad morze i tam kupię coś większego. Nie widze ich w ogole na rynku wtórnym, jak myslicie jaka będzie dobra cena za niego dla obu stron ?

sprawdze wieczorem ile mam wygranych godzin, oraz do kiedy jest na niego gwarancja.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Samsung podziałał QN91 podziałał z 10 dni. Aktualnie występuje migotanie. Wyłączenie i włączenie pomaga. Kupiłem w Matrix Media. Czytajcie uważnie ich regulamin. Boksuje się też o wyłączenie z konsumenta jako jednosobowa działalność i robią cyrki z rękojmią. Na pewno nie jest to firma nastawiona w stosunku do klienta pozytywnie. Chyba dam do prawnika i poczekam na opinię. W każdym razie lepiej u sprawdzonych sprzedawców. Wprawdzie Kiki nie lubi się z Samsungami ale za to stosunek do klienta bajka. Podobnie X-kom czy Media Expert. Czasem nie warto oszczędzać te 800-1000 pln. Nie lubię takiego dziadowstwa. A Samsung ma ujową kontrolę jakości jak się takie rzeczy dzieją w nówce. Bo była to nówka IMHO
Matrix Media to Samsung Brand Store. Kupując na firmę jak najbardziej mieli prawo wyłączyć rękojmię. Niestety, ale prawo w zakupach między firmami jest dużo gorsze niż konsument - firma. Regulamin nie ma tu nic do rzeczy. Druga sprawa to czemu nie skorzystasz po prostu z gwarancji producenta? Wprawdzie nigdy nie reklamowałem TV, ale z serwisem Samsunga miałem do czynienia 2 razy i była to pełna profeska. Naprawa w 24h.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Samsung podziałał QN91 podziałał z 10 dni. Aktualnie występuje migotanie. Wyłączenie i włączenie pomaga. Kupiłem w Matrix Media. Czytajcie uważnie ich regulamin. Boksuje się też o wyłączenie z konsumenta jako jednosobowa działalność i robią cyrki z rękojmią. Na pewno nie jest to firma nastawiona w stosunku do klienta pozytywnie. Chyba dam do prawnika i poczekam na opinię. W każdym razie lepiej u sprawdzonych sprzedawców. Wprawdzie Kiki nie lubi się z Samsungami ale za to stosunek do klienta bajka. Podobnie X-kom czy Media Expert. Czasem nie warto oszczędzać te 800-1000 pln. Nie lubię takiego dziadowstwa. A Samsung ma ujową kontrolę jakości jak się takie rzeczy dzieją w nówce. Bo była to nówka IMHO

Nie zgodzę się co do Media Expert, kupowałem ostatnio sprzęt, wyrażnie zapytałem, czy jak będzie z nim problem, to czy będę mógł zwrócić.
Odpowiedz była twierdząca, żadnych problemów.
No i były problem,, podrzuciłem bubla do sklepu i usyłyszałem, że oni nie przyjmują zwrotów (!)


Mówię babie, żeby mi nie podnosiła ciśnienia, bo parę dni wstecz wyrażnie pytałem, a ta się pyta, co mi nie pasuje w towarze.
Już miałem powiedzieć, że g.... ją to obchodzi, co mi się nie podoba, a co podoba, to nie przesłuchanie, a umówiony zwrot.
Przylazł kierownik i mówi to samo, nie ma zwrotów stacjonarnych sklepach.
Mówię, że mnie to nie interesuję i chce zwrot, bo dla mnie słowo jest ważniejsze jak pieniądz czy papier, ponadto sam fakt takiej praktyki w 2023 i brak pro konsumenckiego podejścia jest co najmniej żenujący. W RTV AGD nie było żadnego problem ze zwrotem, nie wspominając o Media Markt.

Siedzieli, grzebali, klikali i z łaską oddali kasę... czyli sie JEDNAK dało?
Generalnie nie polecam.
 

boruurob

New member
Mam problem z ustawieniem obrazu podczas oglądania meczów. Już nie będę pisał o kanałach HD, bo tam to zależy jaka transmisja itp. Ale chodzi mi o 4K i to głównie o Canal+4K ponieważ tu jest najlepsza jakość obrazu. Niestety , mimo że ustawienia jasności i kontrast w trybie dynamicznym lub standardowym są na max'a, to jasność jest niezadowalająca. Trochę lepiej jest na kanałąch HD, no ale wiadomo wtedy jakość już nie jest wysoka. Mam wyłączone wszelkie dopasowania "smart" ponieważ telewizor jeszcze bardziej się ściemniał.
Oprócz tego, przy oglądaniu meczów kiedy kamera przesuwa się po boisku w bok, widoczne są kilkucentymetrowe pionowe pasy. Nie są mocno zauważalne ale jednak może to wskazywać na problemy z matrycą ? Wzywać serwis?
 

Katar10

Member
To są najczęściej zgłaszane bolączki LCD LED ,jak masz szansę odzyskać kasę za tego bubla kup sobie Oleda zapomnisz o tych problemach
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jakie bolączki? Przecież tu mowa o jasności, a 91 generuje potężną jasność o której oled może pomarzyć. Z tego m.in słynie.
 

Waldorff

Member
Potężna jasność to może i jest, ale muszą być ku temu spełnione określone warunki. W związku z tym, że Samsung preferuje w swoich algorytmach sterujących strefami podświetlenia lepsze odwzorowanie czerni, aby jak najbardziej ograniczyć blooming, czasem, a w pewnych okolicznościach nawet dość często, z tą potężną jasnością może być bardzo różnie. Wystarczy czasem kilka małych obiektów na czarnym tle i ta porażająca jasność gdzieś odpływa. Wystarczy włączyć np. dema z kanały Eugene Belsky. Na starcie jest biały napis na czarnym tle. Na QN91B sporo tym napisom brakowało do jasnej bieli. Nawet przy wysokich ustawieniach, bo tv od razu redukował jasność i z białego napisu robił się w zasadzie jasnoszary tekst. Jeden z wielu przykładów. Miałem QN91B, teraz mam S95B i też ma swoje wady. Prawdę mówiąc to myślałem, że będą jakieś większe ochy i achy, po przejściu z QN91B na QD OLED, ale poza tym, że teraz na czarnym tle białe napisy są faktycznie białe, nie ma jakiegoś większego zachwytu. Najśmieszniejsze jest to, że w gruncie rzeczy sporo łączy technikę miniled i oled. A są to jednak ciągłe ograniczenia. W miniled wspomniane przygaszanie jasnych punktów na czarnym tle (napisy na koniec filmów też czasem wyglądają dramatycznie, gdzie końce i początki wersów potrafią być niedoświetlone, aby ograniczyć blooming), a w oled przygaszanie jasnych scen, aby nie wyjarać matrycy w dłuższym czasie. Oczywiście można to wszystko wyłączyć, ale gdzie tu wtedy sens posiadania tv miniled ze strefowym podświetleniem skoro się je wyłączy, a w przypadku oled po wyłączeniu w ms prawdopodobieństwo szybszego wypalenia, bo chyba już tylko naiwni wierzą, że wypalenia są niemożliwe, zwłaszcza po wyłączeniu całej ochrony, aby zlikwidować te przyciemnianie. Druga sprawa to nie ważne czy ogląda się na oled np. paski informacyjne przez powiedzmy 100h w jednym podejściu czy też tylko po 1h na tydzień przez 100 tygodni, bo z tego co potwierdziło chyba nawet samo LG w OLED liczy się kumulacja. Tak że czy ktoś będzie oglądał wrażliwe treści krótko, ale często, czy też jednorazowo długo ale bardzo rzadko to i tak efekt będzie ten sam.
 

boruurob

New member
jak wejść do tego menu?
telewizor już zakupiony rok temu więc nie szukam sensu zakupu. Chcę posprawdzać te ustawienia i wybrać dla mnie najbardziej optymalne.
 

Waldorff

Member
Pilotem starego typu Samsunga (z klawiaturą numeryczną) albo przez aplikację Smartthings. Tyle, że wejście do MS może powodować utratę gwarancji jak np. tv się zepsuje albo uceglisz go przy majstrowaniu w MS, a serwisant zajrzy w logi. Wszystko masz w necie.
 
Do góry