Rtv Euro Agd

mateuszz115

New member
Po zapytaniu się o telewizor Sharpa sprzedawca ostrzegł mnie tekstem "Sharp często dostarczany jest do nas jako sprzęt wadliwy. Lepiej dołożyć i kupić LG" Podziękowałem odrazu za taką obsługę. Często niewykwalifikowani sprzedawcy bez wiedzy , poza tym wątpliwe jak dla mnie praktyki wciskania na siłę.
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Zawsze można odstąpić od ubezpieczenia kredytu, bo tak jak i kredyt zostało ono zawarte poza lokalem przedsiębiorcy (ubezpieczyciela/banku). Wysyłasz fax do banku z odstąpieniem i dostajesz nowe blankiety spłat. :)
A co do sharpa, to popatrz spokojnie na niego i inne tv.
 

Call_me

New member
Wczoraj byłem w RTV EURO AGD po Sony R47.
Pani przy stanowisku z ratkami od razu na wstępnie powiedziałem, że proszę o kredyt bez ubezpieczenia to później już go nie proponowała. Starała się bardzo natarczywie dołożyć mi do rat przedłużoną gwarancję, strasząc że po roku mi się TV popsuje ;/ ale również podziekowałem i tak dostałem raty całkowicie 0%.
Co prawda 10x0%, bo TV za 1850zł, a nie ponad 4k, także chcę go mieć po roku z głowy, ale myślę że przy 40x0% również nie powinno być problemów z brakiem ubezpieczenia. Wszystko zależy od zdolności kredytowych. Mam nadzieje że pomogłem.
 

kkdrg

New member
Bez reklam
Z ekonomicznego punktu widzenia nie ma czegos takiego jak raty 0%. Obsluga kredytu już wliczona jest w cene produktu, natomiast dodatkowe ubezpieczenie to plus dla kasjerki, kierownika sklepu oraz banku.

No bo nie ma nic za darmo. Nie wiem czemu to takie trudne do zrozumienia.
BTW: płacenie gotówką to też wcale nie same profity dla sklepu ;)
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Witam,

orientuje się ktoś może w jaki sposób nacisnąć euro rtv agd aby wymienili Samsunga UE65JS9000 z cloudingiem. Sklep oraz Samsung umywają od tego ręce i batalie sądowe chcielibyśmy już na sam koniec zostawić jako wyjście awaryjne.

W sklepie internetowym istnieje coś takiego jak zwrot towaru w przeciągu 14 dni. Nasz TV był kupiony w sklepie stacjonarnym, ale nie było go tam na stanie i został dostarczony przez kuriera, który odmówił uruchomienia telewizora u klienta w celu sprawdzenia sprzętu.

Czy brak możliwości sprawdzenia sprzętu przed zakupem jest dobrym powodem do wymiany/zwrotu? Logiczne jest tutaj, że gdybyśmy ten TV uruchomili w sklepie to nie zostałby on przez nas nabyty przez tą wadę. Może ktoś już walczył z tą firmą w podobnej sprawie.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Byłem, gadałem. Kierownikiem sklepu jest gość, który boi się swojego cienia. Za pierwszym razem wysłał serwisannta, który stwierdził, że TV do wymiany. Zrobił fotki i jakiś formularz dla Samsunga. Samsung po tygodniu napisal, że nie wymieniają bo taki clouding jest dopuszczalny - tutaj dodam, że serwisant zrobił fotki telefonem za 5 zł. Napisałem maila do euro rtv agd z zalaczonymi zdjęciami i kazali się zgłosić do kierownika sklepu. Ten kazał napisać pismo z prośbą o wymianę.

W końcu dorwę tego kierownika pod sklepem i jak facet facetowi powiem mu, że jutro chce kase albo wymiane tv.
 

topol

New member
Jak masz od producenta na piśmie, że taki clouding jest dopuszczalny to tylko dobra wola sklepu. Przy jej braku pozostaje już tylko sąd.

Passportnąłem SE.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
No nie tak łatwo przewieźć 65. Dzisiaj kierownik sklepu uruchomił sprawę wewnątrz firmy. Maja przysłać trzeciego już technika, którego tak przycisniemy, że on zabierze ten telewizor.

Mam od producenta pismo, ale oni to oceniali na podstawie jakiegoś marnego zdjęcia zrobionego przez ich mistrza. Poza tym samsung podobno nie lubi swoich klientów.
 

miami23

Klub HDTV.com.pl
VIP
Na co zwrócić uwagę, jak odbierać i rozpakować TV przywieziony przez transport z Euro AGD? Tak żeby móc później zwrócić, wymienić itd. Czy na coś szczególnego należy zwrócić uwagę w obecności pracownika pdostarczajacego TV?? DZIĘKUJĘ ZA POMOC.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Niestety, ale transport powie Ci, że to nie należy do ich obowiązku i pojedzie.

Oni sprawdzą tylko czy sprzęt jest cały, tzn. czy nic w opakowaniu nie jest uszkodzone mechanicznie:D
 

astw

New member
"Niestety, ale transport powie Ci, że to nie należy do ich obowiązku i pojedzie". - nie jest tak źle - bez podpisu klienta nie pojedzie. W Saturnie/MM transport własny spokojnie poczeka. W wielu innych firmach - też. W OleOle (to internetowa wersja EuroAGD) jest usługa "nie kupuj kota w worku" - przy płatności przy odbiorze.

Nie kupuj kota w worku - sprawdź szczegóły w programie bezpiecznych zakupów w Internecie

Cytat: "Możliwość obejrzenia przesyłki przed zapłatą
Po wniesieniu sprzętu do Twojego mieszkania i rozpakowaniu przez naszych dostawców, możesz dokładnie obejrzeć zakupiony towar.
Masz możliwość upewnić się, że wszystko jest w porządku i dopiero zapłacić na swój zakup".
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja w ostatnim czasie kupiłem myszkę i nie do końca byłem zadowolony z jednego przycisku, na drugi dzień poszedłem i o dziwo wymienili mi na inną sztukę :) także na razie jest +
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Być może - choć kierownik kilka głupot palną ale już nie chciałem z nim dyskutować bo bym mógł mu policzyć ile on robi na taką myszkę ... pomimo że to nie szał kasy... ale jak się głupoty gada to niestety czasem można dostać od klienta konkretną odpowiedź :) ale dystrybutor został powiadomiony... ważne że wymienił to się liczy.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Powiedział że jeśli chce się myszkę dobrą to trzeba kupić za powiedzmy 300 zł i te nawet nie dają gwarancji że wszystko będzie ok.. a jak kupujesz myszkę powiedzmy za 150 zł to nawet nie warto patrzeć że coś tam nie do końca jest z nią wszystko ok.. a to łatwo można wyliczyć ile On musi pracować na taką myszkę za choćby te 150 zł ....
Idąc takim tokiem rozumowania to jak się kupi laptopa za powiedzmy 1700 zł to nawet przyciski mogą odpadać bo przecież co to laptop za taką kwotę ... chcesz mieć dobry to przynajmniej 4 tys trzeba wydać gdyby chcieć się zgodzić z taką teorią... i tez może coś się z nim dziać bo być może dopiero laptop za 6 tys gwarantuje że wszystko z nim będzie ok - przynajmniej na początku.

Ale najważniejsze że myszka została wymieniona ...a przemyślenia kierownika można .....
 
Do góry