Pytania przed zakupem pierwszego projektora.

GracX

New member
Bez reklam
Witam po kupieniu idealnego dla mnie TV philips 32pfl9075h pora zabrać się za projektor podobnie gdy przymierzałem się do kupna TV zwracam się do was o pomoc gdyż w temacie projektorów jestem totalnie zielony zaczynam dopiero studiować temat kila rzeczy które jak na razie mi podeszły oraz o które chce zapytać mianowicie..

-na chwilę obecną zdecydowanie lampa LED oczywiście głównie ze względu na żywotność.projektor będzie mocno eksploatowany nie będzie służył jedynie weekendowo na wieczorny film, a również ps3,xboks360 ze wskazaniem na ps move oraz kicenta duży ekran gry takie jak np.UFC personal treiner itp.dlatego stawiam na tą technologie.

-jeśli chodzi o jasność specjalnego 'wypasu' nie musi być..tzn pomieszczenie gdzie będzie znajdował się projektor nigdy nie jest specjalnie nasłonecznione, zresztą preferuję pół mrok.

-Rozdzielczość oraz HD FHD na tabelkach informacyjnych spotkałem się z czym takim iż rodziałka jest HD jednej opcje HD czy tez FHD zaznaczone są na NIE, proszę o wyjaśnienie.

-audio z projektora totalnie obojętne będzie zewnętrzne wiec wbudowany głośnik czy jest czy go nie ma nie robi mi różnicy natomiast zaciekawiła mnie informacja o transmiterze fm który to pozwala na połączenie bezprzewodowo systemu audio z projektorem, czy to dobrze działa jak sprawdza się w praktyce?

-kolejna sprawa to 3d w niektórych modelach napotykam się na system 3d od invidi tak się składa że mam laptop z taką kartą i okularami czy te systemy są jakość powiązane poza nazwą okulary z będą kompatybilne?

na chwilę obecną tyle pamiętam na pewno będę jeszcze o wiele rzeczy pytać z góry dziękuję za odpowiedzi liczę że pomożecie tak jak z TV.

pozdrawiam.
 

max00

New member
posiadam HX300G na LED na co dzień używam właśnie jako TV po HDMI do dekodera z kablówki już będzie z 6 miesiąc i pełne zadowolenie