Philips PUS8303 test . Pierwszy telewizor z Nano Cell producenta, 100Hz, z procesorem P5 zamiesza na rynku.

elkrien

New member
Kupowałem z myślą właśnie o matrycy 100/120hz.
Z tym że teraz nawet ciężko znaleźć mi informacje że ta matryca jest rzeczywiście o takich parametrach.
Na stronie producenta nic na ten temat w specyfikacji.

Co wogole obecnie na rynku philipsa odpowiada starszemu modelowi czyli 8303? I do czego ewentualnie można było by się skłonić aby miec podobne parametry

Obecnie z LCD nic - wszystko ma moim zdaniem gorsze parametry od 8303. U mnie podobne były propozycje. jak się nie zgodziłem na proponowaną wymianę serwis zaproponował OLED ale 10 cali mniejszy. Skończyło się na zwrocie kasy i kupiłem tv innego producenta - jestem zadowolony tylko Ambilight trochę brakowało na początku.
 

znikim

New member
Rysy na matrycy

Witajcie.
Od dwóch lat jestem posiadaczem 55pus8303. Dzieciaki jakiś czas temu zarysowały mi matrycę w 2 miejscach.. Rysa właściwie odłupany kawałek czarnej warstwy(nie znam słownictwa) sprawia że mam jedną mocną kreskę na ekranie która delikatnie irytuje. Czy są jakieś środki aby "wetrzeć" w tą ryskę czy trzeba dać do naprawy.
TV kupiony na tym forum od Kiki.

I drugie pytanko. Z uwagi że salon mam półotwarty na kuchnię sprawia to że dzwięk idzie po ścianach i wystarczy szum czajnika i już nie da się zrozumieć słów. Zastanawiałem się nad sondbarem ale kumpel podpowiada że głośnik musi mieć powierzchnię do grania. Poleci ktoś jakiś zestaw audio który mieści się w kategorii dobre a nie drogie?
 

Richirich

New member
Philips 75PUS8303/12 clouding problem

Witam,

od jakiegos czasu pogarsza sie znacznie stan cloudingu w moim 1,5 rocznym Philips 75PUS8303/12.
Ciezko jest cokolwiej obejrzec bez narzekania, szczegolnie wieczorem.

Czy moge cos na ten problem poradzic?
W zalaczniku zdjecia.
 

Attachments

  • IMG_20210619_001325.jpg
    IMG_20210619_001325.jpg
    401,4 KB · Wyś: 18
  • IMG_20210619_001352.jpg
    IMG_20210619_001352.jpg
    269,6 KB · Wyś: 20
  • IMG_20210619_001404.jpg
    IMG_20210619_001404.jpg
    309,8 KB · Wyś: 20
  • IMG_20210619_0013251.jpg
    IMG_20210619_0013251.jpg
    368,8 KB · Wyś: 20
  • IMG_20210619_001410.jpg
    IMG_20210619_001410.jpg
    241,4 KB · Wyś: 20
  • IMG-20210620-WA0000.jpg
    IMG-20210620-WA0000.jpg
    50,8 KB · Wyś: 19
  • IMG-20210620-WA0001.jpg
    IMG-20210620-WA0001.jpg
    59,6 KB · Wyś: 22
  • IMG-20210620-WA0002.jpg
    IMG-20210620-WA0002.jpg
    46,7 KB · Wyś: 19
  • IMG-20210620-WA0004.jpg
    IMG-20210620-WA0004.jpg
    49,4 KB · Wyś: 21
  • IMG-20210620-WA0003.jpg
    IMG-20210620-WA0003.jpg
    48,5 KB · Wyś: 22

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zdjęcia masz prześwietlone aparatem. Zmniejsz migawkę bo nei wiele mówią o faktycznym problemie.
Tak czy tak jeśli nie jesteś zadowolony - ja zgłosiłbym sprawę zdecydowanie do serwisu - od tego oni są.
 

Richirich

New member
Zdjęcia masz prześwietlone aparatem. Zmniejsz migawkę bo nei wiele mówią o faktycznym problemie.
Tak czy tak jeśli nie jesteś zadowolony - ja zgłosiłbym sprawę zdecydowanie do serwisu - od tego oni są.
Dzieki za odpowiedz, w rzeczywistosci jest gorzej niz na zdjeciach. Tv zakupiony od audiovideo. Do kogo powinienem sie zglosic? Zamawialem u Pana Krzysztofa G.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Najlepiej i najszybciej zgłaszasz na infolinię do Philipsa.
Masz gwarancję door to door. więc sami wszystko zabierają.
Możesz też zgłosić na sklep - trwa to dłużej bo i tak musi przejść przez serwis centralny.
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
Instalował ktoś może nowy soft TPM171E _ 107.001.140.000?
-Android Oreo 8.0.0 based software -
-Fix for UHD playback on specific VOD services

Coś konkretnie poprawili?
 
Do góry