Philips PML9008 Telewizor Xtra, Mini LED 4K: zaktualizowane ceny .

Nie rozumiem dlaczego wybrałeś 9008 zamiast oled718? )))))) 718 jest lepszy we wszystkich parametrach i trochę droższy. Jedynie jasność w HDR jest mniejsza i to się przydaje przy "odblaskach". Ogólny obraz oled jest lepszy niż miniled. Sam 718 technicznie dorównuje droższemu modelowi 818. Zamiast taniego minila lepiej wziąć taniego oleda, a 718 jak na swoją cenę jest świetnym budżetowym oledem. I nie bać się "wypalania". Jest niedrogi panel EX z maksymalnym softwarowym zabezpieczeniem przed tym.
 

Wlodek22

New member
Zarejestrowałem się na tym forum, żeby pokazać jak wyglądało podświetlenie w nowym PML9008 65". Albo miałem jakiegoś pecha albo taga wada. Sądząc po komentarzach na ME nie tylko mój tak miał. Jestem w trakcie wymiany na 65C845. Ambilight fajny, ale nie kosztem obrazu.
View attachment 24960 View attachment 24961
Cześć, jak tam Twoja reklamacja? Ja dzisiaj zgłosiłem i na razie czekam.
 

Attachments

  • 20231213_164312.jpg
    20231213_164312.jpg
    712,1 KB · Wyś: 176

gooralek

New member
W piątek odebrali i wisi taki status : „Zleciliśmy odbiór reklamowanego towaru do naszego magazynu. Oczekujemy na jego dostarczenie. Szczegóły przesłaliśmy w wiadomości email.”
 

Wlodek22

New member
Jedno martwi ,jeśli pod czas reklamacji minie 14 dni ,a reklamacja nie będzie przyjęta, to co dalej? Zwrot nie może być zlecony :( Ale konsultant telefoniczny powiedział, że problemów nie powinno być ,jeśli nie jedno zgłoszenie z takim problemem. Trzymamy kciuki ;)
A zapakowali sami ? Mój wisi na ścianie i powiedziałem że nie dam rady sam zapakować .
 

gooralek

New member
Zapakowałem sam, zrobiłem zdjęcia. W międzyczasie, zanim odebrali telewizor dostałem taką wiadomość: „
dziękuję za kontakt i bardzo przepraszam za wszelkie zaistniałe niedogodności.



W odpowiedzi na zgłoszenie, informuję, że ze względu na bieżący brak dostępności zakupionego towaru, proponuję wymianę na inny, dowolnie wybrany produkt z naszej oferty handlowej:



- W przypadku wyboru droższego towaru, poinformuję o wysokości dopłaty, którą należy uiścić przy odbiorze sprzętu.

- W przypadku wyboru tańszego towaru, poinformuje o wysokości zwrotu nadpłaty. Tym samym proszę o wskazanie numeru rachunku bankowego i danych do realizacji przelewu.



Proszę uprzejmie o przekazanie decyzji w odpowiedzi do niniejszej korespondencji.



W kolejnym kroku, skontaktuję się ponownie, w celu ustalenia szczegółów dotyczących rozliczenia.

Dołożę osobistych starań, aby proces realizacji reklamacji przebiegł szybko i sprawnie.”
 

Wlodek22

New member
Zapakowałem sam, zrobiłem zdjęcia. W międzyczasie, zanim odebrali telewizor dostałem taką wiadomość: „
dziękuję za kontakt i bardzo przepraszam za wszelkie zaistniałe niedogodności.



W odpowiedzi na zgłoszenie, informuję, że ze względu na bieżący brak dostępności zakupionego towaru, proponuję wymianę na inny, dowolnie wybrany produkt z naszej oferty handlowej:



- W przypadku wyboru droższego towaru, poinformuję o wysokości dopłaty, którą należy uiścić przy odbiorze sprzętu.

- W przypadku wyboru tańszego towaru, poinformuje o wysokości zwrotu nadpłaty. Tym samym proszę o wskazanie numeru rachunku bankowego i danych do realizacji przelewu.



Proszę uprzejmie o przekazanie decyzji w odpowiedzi do niniejszej korespondencji.



W kolejnym kroku, skontaktuję się ponownie, w celu ustalenia szczegółów dotyczących rozliczenia.

Dołożę osobistych starań, aby proces realizacji reklamacji przebiegł szybko i sprawnie.”
Mi powiedział, że tylko zwrot reklamacyjny i żadnej wymiany na inny sprzęt być nie może , mam nadzieję że wymienią na inny (brałem na raty).
 

gooralek

New member

Uprzejmie informuję, iż reklamowany produkt został przyjęty w naszym magazynie.

Aktualnie oczekuję na korektę zakupu, w celu wykonania nowego zamówienia na wybrany przez Pana produkt.

O utworzeniu nowego zamówienia zostanie Pan poinformowany.

Życzę miłego dnia. „
 

gooralek

New member
Za dzień/ dwa będzie c845 zamiast pml9008.


informuję, że reklamacja została zakończona poprzez wymianę towaru.

Na potrzeby realizacji wymiany produktu, zostało już złożone nowe zamówienie 000000000

, które dotrze pod wskazany adres w ciągu 1-2 dni roboczych.

Dopłata do zamówienia wynosi 200 zł, płatna przy odbiorze produktu.



Szczegóły dotyczące przesyłki kurierskiej zostaną przekazane w odrębnej korespondencji mailowej.

Dziękuję za dotychczasowy kontakt i mam nadzieję, że nowy produkt spełni wszelkie oczekiwania.
Jednocześnie przepraszam za wszelkie niedogodności towarzyszące sprawie.

Życzę miłego dnia. „
 

mourning

Member
przeprosił się ze starym 50PUS8535
To bardzo udany i fajny model. Sam go mam i mam też 55PUS9206 i jestem z nich zadowolony. Nawet za 9206 zapłaciłem mniej niż za 8535. Owszem przy kablówce, ja akurat mam Vectrę, obraz nie jest jakiś wybitny. Jest po prosty dobry lub akceptowalny tak przy platformach streamingowych czy też choćby materiale 4K ( tutaj według mojej opinii najlepiej sprawują się materiały 4K z youtube ) pokazują swoje pazurki. Szczególnie 9206.
 

limaksss

New member
Czy ktoś może miał możliwość sprawdzić ten telewizor w wersji 75”? (PML9008 ) ciekawi mnie czy opisywane tutaj problemy z podświetleniem występują również w przypadku największej matrycy? Jaki inny TV w rozmiarze 75” i budżecie 7k zł polecacie?
 
Do góry