Ferguson FBOX ATV

abdul0412

New member
Bez reklam
Ja np odkrylem wczoraj ze obraz znowu tnie ale uwaga....
Bo moj router z multimedii sie resetuje w czasie ogladania netflixa...
I tna filmy tylko te ktore nie byly wyprodukowane przez netflixa...

Idzie sie zdenerwowac...
 

Kirek50

Moderator
Bez reklam
Przeprowadziłem pewne badania i sytuacja z Netflixem wygląda pokrótce tak: Po problemach, które pojawiły się we wrześniu i wrześniowym update od Fergusona (zalecam Full) Netflix działał normalnie do pierwszej aktualizacji, a następnie zaczął wyświetlać komunikaty, że nie może teraz odtworzyć filmu. Dotknęło to tych, którzy nie wyłączyli w Google Play automatycznej aktualizacji. W związku z tym należy: zrobić ponowny reinstal wrześniowego firmware i wyłączyć automatyczne aktualizacje lub pobrać sobie apkę Netfliksa zaszytą w tymże firmware ( to wersja 5.0.4. można też poeksperymentować z wcześniejszymi), usunąć z obecnie zainstalowanej, niedziałającej wersji Netfliksa cache i dane, odinstalować ją i zainstalować wersję 5.0.4. W moim przypadku pomogły obydwa sposoby.
 

abdul0412

New member
Bez reklam
Przeprowadziłem pewne badania i sytuacja z Netflixem wygląda pokrótce tak: Po problemach, które pojawiły się we wrześniu i wrześniowym update od Fergusona (zalecam Full) Netflix działał normalnie do pierwszej aktualizacji, a następnie zaczął wyświetlać komunikaty, że nie może teraz odtworzyć filmu. Dotknęło to tych, którzy nie wyłączyli w Google Play automatycznej aktualizacji. W związku z tym należy: zrobić ponowny reinstal wrześniowego firmware i wyłączyć automatyczne aktualizacje lub pobrać sobie apkę Netfliksa zaszytą w tymże firmware ( to wersja 5.0.4. można też poeksperymentować z wcześniejszymi), usunąć z obecnie zainstalowanej, niedziałającej wersji Netfliksa cache i dane, odinstalować ją i zainstalować wersję 5.0.4. W moim przypadku pomogły obydwa sposoby.

Kirek50 dzieki za info.
Mozesz podpowiedziec co zrobic z przycieciami podczas ogladania czy to yt czy z dysku, nadmienie ze na poczatku nie mialem takich problemow.

Dzieki z gory za pomoc
 

Skalar79

New member
W związku z tym należy: zrobić ponowny reinstal wrześniowego firmware i wyłączyć automatyczne aktualizacje lub pobrać sobie apkę Netfliksa zaszytą w tymże firmware ( to wersja 5.0.4. można też poeksperymentować z wcześniejszymi), usunąć z obecnie zainstalowanej, niedziałającej wersji Netfliksa cache i dane, odinstalować ją i zainstalować wersję 5.0.4. W moim przypadku pomogły obydwa sposoby.


Zrobiłem ponowny reinstal i wyłączyłem automatyczne aktualizacje, ale nadal jest to samo - filmy się nie wczytują.


Jak można zainstalować wcześniejszą wersję Netfliksa, bo nie bardzo wiem?
 

maximus600

New member
Przeprowadziłem pewne badania i sytuacja z Netflixem wygląda pokrótce tak: Po problemach, które pojawiły się we wrześniu i wrześniowym update od Fergusona (zalecam Full) Netflix działał normalnie do pierwszej aktualizacji, a następnie zaczął wyświetlać komunikaty, że nie może teraz odtworzyć filmu. Dotknęło to tych, którzy nie wyłączyli w Google Play automatycznej aktualizacji. W związku z tym należy: zrobić ponowny reinstal wrześniowego firmware i wyłączyć automatyczne aktualizacje lub pobrać sobie apkę Netfliksa zaszytą w tymże firmware ( to wersja 5.0.4. można też poeksperymentować z wcześniejszymi), usunąć z obecnie zainstalowanej, niedziałającej wersji Netfliksa cache i dane, odinstalować ją i zainstalować wersję 5.0.4. W moim przypadku pomogły obydwa sposoby.

No kolego Twoje badania są super ale u mnie w dalszym ciągu Netflix nie uruchamia się w ogóle ciągle ten słynny błąd NW-6-404. Instalowałem z Aptoide wersję 5.0.3 ale bez skutku ciągle NW-6-404. Na moim pierwszym Fbox - bo mam dwa - śmiga bez problemu. Moja analiza wygląda następująco: 10 września na serwerach Fergusona pojawiło się firmware usuwające błąd Netflix poprzez instalację jakiegoś patcha. Firmware było z datą 2018.09.10. W tej chwili na stronie nie ma tej wersji. Po instalacji tego firmware z 10.09 na moim pierwszym Fbox błąd NW-6-404 ustąpił i aplikacja zaczęła działać normalnie. Wszystko śmigało super dlatego postanowiłem zakupić drugi egzemplarz. Drugi Fbox miał firmware ze stycznia czy jakoś tak i zrobiłem reinstalację online na najnowszą wersją 2018.09.18. Z tego co widzę ta najnowsza wersja nie zawiera tego patcha dlatego przez cały czas widzę błąd NW-6-404. W związku z tym pytanie. Czy ktoś z Was drodzy posiada może linka do firmware z dnia 2018.09.10 jestem pewien że po jego instalacji Netflix ruszy i pozbędę się błędu NW-6-404 na moim drugim Fbox. Lub bardzo Was proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu ale w sposób pewny i skuteczny no bo ile razy mogę robić reinstalację - robiłem już ją chyba z 20 razy i ciągle mam w Netflix błąd NW-6-404. pozdrawiam
 

abdul0412

New member
Bez reklam
No kolego Twoje badania są super ale u mnie w dalszym ciągu Netflix nie uruchamia się w ogóle ciągle ten słynny błąd NW-6-404. Instalowałem z Aptoide wersję 5.0.3 ale bez skutku ciągle NW-6-404. Na moim pierwszym Fbox - bo mam dwa - śmiga bez problemu. Moja analiza wygląda następująco: 10 września na serwerach Fergusona pojawiło się firmware usuwające błąd Netflix poprzez instalację jakiegoś patcha. Firmware było z datą 2018.09.10. W tej chwili na stronie nie ma tej wersji. Po instalacji tego firmware z 10.09 na moim pierwszym Fbox błąd NW-6-404 ustąpił i aplikacja zaczęła działać normalnie. Wszystko śmigało super dlatego postanowiłem zakupić drugi egzemplarz. Drugi Fbox miał firmware ze stycznia czy jakoś tak i zrobiłem reinstalację online na najnowszą wersją 2018.09.18. Z tego co widzę ta najnowsza wersja nie zawiera tego patcha dlatego przez cały czas widzę błąd NW-6-404. W związku z tym pytanie. Czy ktoś z Was drodzy posiada może linka do firmware z dnia 2018.09.10 jestem pewien że po jego instalacji Netflix ruszy i pozbędę się błędu NW-6-404 na moim drugim Fbox. Lub bardzo Was proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu ale w sposób pewny i skuteczny no bo ile razy mogę robić reinstalację - robiłem już ją chyba z 20 razy i ciągle mam w Netflix błąd NW-6-404. pozdrawiam

A czy nie mozesz zrzucic sobie systemu z tego dzialajacego na pendriva i wrzucić tam gdzie nie dziala?
 

maximus600

New member
A czy nie mozesz zrzucic sobie systemu z tego dzialajacego na pendriva i wrzucić tam gdzie nie dziala?

Oczywiście, że tego próbowałem i to czterokrotnie i bez rezultatu. Chodzi o to, że opcja backupu danych użytkownika to nie jest kopia systemu a jedynie wgranych apek i ich loginów/ustawień. Z tego co widać to path do Netflix jest zaszyty gdzieś w sofcie tak więc backup z pierwszego Fbox nie powoduje nadpisania sys6emu. No chyba, że jest gdzieś opcja pełnego backupu całego systemu a ja o tym nie wiem?
Napisałem do serwisu i czekam na odpowiedź zobaczymy co tam wymyślą.
 
Ostatnia edycja:

maximus600

New member
Dostałem z serwisu informację, że w ciągu 48 godzin ma być dostępne nowe oprogramowanie które naprawi błąd Netflix. No ale jak to możliwe skoro wszyscy oglądają Netflix a u mnie dalej błąd NW-6-404. Czy tylko ja mam z tym problem? Przecież to niemożliwe
 

maximus600

New member
Jest nowe oprogramowanie w opcji reinstall i full z datą 2018.10.08.
Zainstalowałem i dalej mam w Netflix błąd NW-6-404. Chyba kogoś zastrzelę. Co się dzieje? Naprawdę zaczynam tracić cierpliwość
 

maximus600

New member
Tu nie o to chodzi. Wersja na tablet działa. Chodzi o to, że w sofcie z 10.09 był path na blokadę jaką założył Netflix - wiem to bo mam dwa Fboxy i na drugim Netflix śmiga mi bez problemu bo instalowałem soft z pathem. Teraz dokupiłem drugiego Fbox i na nim od razu wgrałem najnowszy soft jaki był czyli z 18.09.Nowsze softy tego patha nie mają - tak się domyślam. Jeżeli ktokolwiek ma linka do softu z 10.09 to bardzo proszę o ratunek. Prosiłem o ten soft w serwisie ale chyba sami go już nawet nie mają. Poproszę ich jutro jeszcze raz może dadzą. Ręcę opadają. Chyba im to cholerstwo wyślę na serwis. Wszędzie w reklamach piszą, że Netflix 4K działa a u mnie na jednym Fbox za nic nie chce zadziałać na drugim zaś śmiga bez problemu. Nie potrafię tego po prostu wyjaśnić. pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

maximus600

New member
Musisz wejść w reinstall i full ale pamiętaj zrobić sobie najpierw backup. Zobaczymy czy w nowym sofcie usunęli chociaż problem z przepełnianiem się pamięci współdzielonej po 30 minutach. Jeżeli dalej będą takie problemy to rezygnuję z tego boxa i idę do konkurencji. Im nowszy soft tym gorzej. pozdrawiam

P.S.
w razie czego linki:

- wersja full (kasuje wszystkie dane):

https://wetransfer.com/downloads/88...be2228f87a6aaa53c376fc4f20181008102648/13f464
- wersja normal:

https://wetransfer.com/downloads/e7...5730841aa911d7c42a8bae2a20181008103250/ed2fa9
 

wig

New member
cześć przymierzam się do zakupu tego boxa ale wyczytałem, że są jakieś problemy z Netflixem... a głównym jego zastosowaniem u mnie ma być Kodi i Netflix właśnie... czy to były tylko przejściowe problemy i już zostały ostatecznie rozwiązane czy ciągle Netflix na tym urządzeniu nie działa?


P.S. Czy w tym przedziale cenowym ten box ma w ogóle jakąś konkurencję jeśli chodzi o Android TV?
 
Ostatnia edycja:

maximus600

New member
cześć przymierzam się do zakupu tego boxa ale wyczytałem, że są jakieś problemy z Netflixem... a głównym jego zastosowaniem u mnie ma być Kodi i Netflix właśnie... czy to były tylko przejściowe problemy i już zostały ostatecznie rozwiązane czy ciągle Netflix na tym urządzeniu nie działa?


P.S. Czy w tym przedziale cenowym ten box ma w ogóle jakąś konkurencję jeśli chodzi o Android TV?

No właśnie są problemy z Netflixem i to poważne. Mam dwa te boxy i na jednym z nich Netflix śmiga bez problemu a na drugim za chiny nie chce ruszyć pomimo identycznych konfiguracji. Jak na razie serwis rozkłada ręce. Inni też musieli kombinować i to nie wąsko poczytaj sobie ten wątek od strony 33. Do tej pory byłem tym boxem zachwycony ale po ostatnich problemach zaczynam zmieniać zdanie. pozdrawiam
 

poh

New member
Wgralem wersie normal z linku pare komentarzy wyżej i pamiec współdzielona juz mi sie nie zapełnia i ogolnie mam wrażenie ze fbox atv chodzi szybciej
 

maximus600

New member
Tak problem pamięci współdzielonej w wersji z 08.10 został rozwiązany i za to plus dla Fergusona ale niestety Netflix u mnie leży i kwiczy. Dostałem jednak nowe wskazówki z serwisu i zobaczymy czy pomoże...
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Właśnie zaktualizowałem i testuje. Dam znać później jak z Netflixe, ale u mnie przed aktualizacją było wszystko ok, chociaż jedyny mankament jaki zauważyłem to mi nie zapamiętywało loginu i hasła, ale niewiem czy to win Netflixa czy to był ten problem z pamięciom.
 
Do góry