Czy twój Panasonic G30 buczy ?

Czy twój Panasonic buczy, bzyczy albo męczy twoje uszy w inny sposób?


  • Total voters
    0

Klaar

New member
U mnie przepotwornie bzyczy(wlasnie to jest bzyczenie a nie buczenie).
W warunkach wieczornych ogladam tv z odleglosci ponad 3,5m. Bzyczenie jest wyraznie slyszalne, nasila sie przy jasniejszych obrazach, zanika na chwile przy przelaczaniu kanalow. W trakcie ogladania filmow slychac non stop. Efekt jest taki, ze po dluzszym ogladaniu bzyczy mi w glowie nawet po wylaczeniu tv. Niedowiarkow zapraszam do siebie na kawke/herbatke i prezentacje...
Taki stan jest jest nie do zaakceptowania, niweczy to wrazenia zwiazane z jakoscia obrazu, ktory jest niemalze idealny.
Oczywiscie zamierzam reklamowac sprzet.
Mam nadzieje, ze firma Panasonic nie bedzie uciekac od odpowiedzialnosci za wyprodukowanie wadliwego sprzetu i naprawi usterke.
Gdybym mial kupic ten tv jeszcze raz sprawdzilbym konkretny egzemplarz i dopiero wowczas kupil.
Niestety nie przejrzalem dokladnie forum hdtv i teraz mam klopot.
Pozdrawiam

Witam,
po zgloszeniu problemu do helpdesku Panasonica serwis zabral sprzet do naprawy. Po 12 dniach przywieziono telewizor z wymienionym zasilaczem.
Niestety zadnej poprawy nie ma. Telewizor bzyczy jak poprzednio, moze nawet glosniej...
Ponownie zglosilem problem.
Tym raem przyjechal do mnie technik. Przeprowadzal rozne testy, wylaczajac pozostale urzadzenia w miezkaniu (chcial nawet lodowke wylaczyc), zeby sie przekonac, ze to wlasnie tv powoduje bzyczenie. Ostatecznie odkrecil obudowe i poproil mnie, abym ocenil , ktory element jest najglosciejszy. Wskazalem modul zasilacza. Technik uznal, ze kolejna wymiana tego moduly raczej niczego nie zmieni. Musze w tym miejscu zaznaczyc, ze obsluga bardzo mila i widac bylo, ze zalezy im na wyeliminowaniu problemu.
Ostatecznie zostalem poinformowany, ze serwis przekaze info do Panaonica, ze ich zdaniem sprzet jest sprawny (wymieniono najgloniejszy element) i nic wiecej zrobic sie nie da.
Czekam na odpowiedz (zamkniecie zgloszenia). Dalej bede problem zglaszal, bo dla mnie taki stan jest nie do zaakceptowania.
Najlepsze wrazenia wizualne sa marnotrawione tym bzyczeniem.
Denerwuje jak latajaca po pomieszczeniu mucha w trakcie ogladania filmu.

Czy ktos z Was oddal sprzet do serwisu i byla wyrazna poprawa po naprawie? Prosba o info.
Moze po prostu trzeba inny modul wymienic.

Czy ktos z Was poradzi mi, jak powinienem dalej postepowac.
Jest mozliwosc, ze Panasonic , po kolejnych zgloszeniach zdecyduje sie na wymiane egzemplarza?Zaznaczam ze chetnie wymienilbym na inny egzemplarz tego modelu lub nawet zmienil na drozszy z doplata.
Slep ole ole. w ktorym kupilem nie chce rozmawiac.Twierdza, ze moga wymienic dopiero, jak dostana info od Panasonca, ze spret jest wadliwy.
Pzdr
 

lyon7

New member
Witam. Prosze o napisanie z wrazenia grania na tym modelu G30 na ps3 lub xbox360? Chodzi mi o to jak sie sprawuje ruch-snuzenie-powidoki-szybkosc-kolory itd na trybie gra bo podejrzewam ,ze to bedzie najlepszy tryb do gier z konsol?
 

Klaar

New member
Witam. Prosze o napisanie z wrazenia grania na tym modelu G30 na ps3 lub xbox360? Chodzi mi o to jak sie sprawuje ruch-snuzenie-powidoki-szybkosc-kolory itd na trybie gra bo podejrzewam ,ze to bedzie najlepszy tryb do gier z konsol?

Ten post jest nie na temat.
Uprasza sie o czytanie ze zrozumieniem lub nieudostepnianie konta dzieciom...
 

Klaar

New member
Witam,
po zgloszeniu problemu do helpdesku Panasonica serwis zabral sprzet do naprawy. Po 12 dniach przywieziono telewizor z wymienionym zasilaczem.
Niestety zadnej poprawy nie ma. Telewizor bzyczy jak poprzednio, moze nawet glosniej...
Ponownie zglosilem problem.
Tym raem przyjechal do mnie technik. Przeprowadzal rozne testy, wylaczajac pozostale urzadzenia w miezkaniu (chcial nawet lodowke wylaczyc), zeby sie przekonac, ze to wlasnie tv powoduje bzyczenie. Ostatecznie odkrecil obudowe i poproil mnie, abym ocenil , ktory element jest najglosciejszy. Wskazalem modul zasilacza. Technik uznal, ze kolejna wymiana tego moduly raczej niczego nie zmieni. Musze w tym miejscu zaznaczyc, ze obsluga bardzo mila i widac bylo, ze zalezy im na wyeliminowaniu problemu.
Ostatecznie zostalem poinformowany, ze serwis przekaze info do Panaonica, ze ich zdaniem sprzet jest sprawny (wymieniono najgloniejszy element) i nic wiecej zrobic sie nie da.
Czekam na odpowiedz (zamkniecie zgloszenia). Dalej bede problem zglaszal, bo dla mnie taki stan jest nie do zaakceptowania.
Najlepsze wrazenia wizualne sa marnotrawione tym bzyczeniem.
Denerwuje jak latajaca po pomieszczeniu mucha w trakcie ogladania filmu.

Czy ktos z Was oddal sprzet do serwisu i byla wyrazna poprawa po naprawie? Prosba o info.
Moze po prostu trzeba inny modul wymienic.

Czy ktos z Was poradzi mi, jak powinienem dalej postepowac.
Jest mozliwosc, ze Panasonic , po kolejnych zgloszeniach zdecyduje sie na wymiane egzemplarza?Zaznaczam ze chetnie wymienilbym na inny egzemplarz tego modelu lub nawet zmienil na drozszy z doplata.
Slep ole ole. w ktorym kupilem nie chce rozmawiac.Twierdza, ze moga wymienic dopiero, jak dostana info od Panasonca, ze spret jest wadliwy.
Pzdr
 

Frog_PL

New member
@paweld sprobuj w nocy ogladac cicho film np. Bluray czy inny FHD i czy przy jasnych scenach nic nie slychac... Nie mowie o dokladaniu ucha do tv. ale tak z 2m np.
 

tomzn

New member
Mam dwa tygodnie TX-P42G30. Bzyczenie zgłosiłem do serwisu i zamówili zasilacz, ale problem prawdopodobnie zostanie. Wcześniej miałem TX-P46G30 - nie było żadnego buczenia poza wentylatorkami, które szumią raczej cicho. Jednak przy sygnale antenowym SD i odległości od TV 3 metry musiałem wymienić na mniejszą przekątną.
 

crimson-pirate

New member
gram na g30 w gry z ps3 i pc :) nie widze zastrzezen , polecam. t buczy przy jasnych scenach, ale znosnie jak jest bardzo cicho to slychac i z 3 metrow , jak gram czy ogladam film nie slychac
 

bertone78

New member
Odpowiedź z serwisu Panasonic'a po wizycie technika:

Szanowny Panie,

Dziękuję za informację odnośnie wykonanej naprawy telewizora o modelu TX-P42G30E i numerze fabrycznym FB-xxxxxx. Z informacji uzyskanych od serwisu wynika, że sprzęt został sprawdzony przez technika pod kątem zgłoszonej usterki. Poziom hałasu z przetwornicy zasilającej jest typowy dla tego urządzenia, w związku z czym sprzęt jest sprawny. Jeżeli usterka występuje nadal zapraszam do kontaktu z infolinią Panasonic od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18 pod nr tel (22) 338 11 11, w celu zgłoszenia naprawy.
Dodatkowo informuję, że jeśli reklamuje Pan telewizor z tytułu niezgodności z umową (nie spełnia Pana oczekiwań), to Panasonic Marketing Europe Gmbh oddział w Polsce nie jest tu stroną, a roszczenia powinny być kierowane do sprzedawcy. Jeżeli jednak stwierdza Pan, że w odbiorniku nadal występują usterki, to reklamacja powinna być zgłoszona do Autoryzowanego Centrum Serwisowego, gdzie zostanie rozpatrzona. Zgłoszenie to można wykonać osobiście bądź poprzez sprzedawcę w ramach zbadania zasadności roszczeń. Rozpatrzenie reklamacji w serwisie będzie dokonane na podstawie zasad gwarancji, które przewidują w pierwszej kolejności ocenę jej zasadności, a następnie (w razie stwierdzenia usterki) jej usunięcie poprzez naprawę. Warunki gwarancji nie przewidują wymiany towaru na nowy (bez wyczerpania limitu napraw lub niedotrzymaniu jej terminu), a tym bardziej zwrotu gotówki.


Pozdrawiam/Best regards
Katarzyna Mońka

Panasonic Marketing Europe GmbH
Oddział w Polsce
Biuro Obsługi Klienta
Platinium Business Park
ul. Wołoska 9A
02-583 Warszawa
tel: +48 22 338 11 07
fax: +48 22 338 12 00
 

bertone78

New member
Ogólnie na ten bzyczący złom jest jeden sposób -nie ogladać wieczorem, kiedy jest zupełnie cicho bo można zwariować. W dzień przy hałsach z otoczenia problemu nie ma, dodatkowo wspomagam się kinem HK + zestaw Jamo i sub B&W, który dba o zmasakrowanie wszelkich innych dźwięków niż soczysty bass :) Natomiast wieczorem, kiedy dzieci śpią mam ochotę walnąć młotkiem w ten TV...
 

Mobile

New member
U mnie zero buczenia, nawet jak przykładam twarz do telewizora, to nic nie słyszę - jest to najcichszy telewizor, który do tej pory widziałem, więc jeśli ktoś ma z tym problemy, to są to jakieś pojedyncze usterki.
 

bertone78

New member
Faktycznie pojedyńcze przypadki, jakieś 50% tych TV buczy i brzęczy :???: Serwisanci oraz konsultanci z infolinii Panasonic doskonale znają problem i pierwsze o co pytają to "czy to pana pierwsza plazma?" i wciskają ciemnotę, że plazma tak pracuje, ten typ tak ma i wszystko jest w normie. Mówią jeszcze, że to subiektywne odczucia i jednemu brzęczy, a innemu nie. Jeśli ktoś jest głuchy w pień i skala poziommu głośności nie spada poniżej 20 to faktycznie nic nie brzęczy...
 

Mobile

New member
Faktycznie pojedyńcze przypadki, jakieś 50% tych TV buczy i brzęczy :???: Serwisanci oraz konsultanci z infolinii Panasonic doskonale znają problem i pierwsze o co pytają to "czy to pana pierwsza plazma?" i wciskają ciemnotę, że plazma tak pracuje, ten typ tak ma i wszystko jest w normie. Mówią jeszcze, że to subiektywne odczucia i jednemu brzęczy, a innemu nie. Jeśli ktoś jest głuchy w pień i skala poziommu głośności nie spada poniżej 20 to faktycznie nic nie brzęczy...

Głuchota tutaj odgrywa akurat najmniejszą rolę, bo chyba jest różnica między tym, gdy ktoś ma dobry słuch, przykłada twarz 20cm od telewizora i nic nie słychać, a między tym, że ktoś się skarży, iż z 3 metrów mu telewizor brzęczy jak cholera i nawet technik odłączał lodówkę, bo myślał, że lodówka tak hałasuje, racja?
 

Thorand

New member
Zaczynam miec wrazenie, ze przyznaja sie do buczenia za rok, wydajac nowy model i reklamujac go "super cichy" ! ;)... zupelnie jak z czernia zeszloroczna.
Wieczorem polecam sluchawki !
 

mrxn

New member
No jak prawie dotknę uchem obudowy od góry to buczy jak stado komarów ;)

Jak dla mnie to problemu nie ma żadnego, dziwnie rozdmuchana ściema przeciwników plazm lub wadliwych egzemplarzy.
 

redlum

New member
Bez reklam
Wprawdzie mam vt30 ale podziele sie swoimi spostrzezeniami. Przez pierwszy miesiąc tv stał na ziemi jakieś 1m od sciany i nie slyszalem żadnego bzyczenia. W koncu powiesilem go na scianie i uslyszalem ten mityczny dźwięk przy prawie calkowicie sciszonym tv z ok 1m-1,5m. Glosniejszy byl przy jasnych scenach cichszy przy ciemnych. Od tamtego czasu a juz pare miesiecy minelo nic nie slyszalem. Byc moze z powodu ze caly czas dzwiek leci przez kino domowe (a wtedy szlo bezposrednio z tv), byc moze że z tak bliska juz nie ogladac, a byc moze ze juz nie wsluchuje sie w bzyczenie.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 

zulian_pl

New member
a jak jest z serią gt30e czy też tak buczy

Od kilku tygodni jestem posiadaczem TX-P50GT30E i nie mogę narzekać. Większość filmów oglądam wieczorem kiedy dzieciaki śpią w pokoju obok więc dźwięk nie może być na wysokim poziomie. Z odległości ok. 1,5-2m nie słychać już żadnych odgłosów pracy TV. Bzyczenie, buczenie czy też głośna praca w przypadku mojego egzemplarza nie mają miejsca. TV wisi na ścianie.
 

goluszysko

New member
a ja mam ta plazme od tygodnia,
i tez bzyczy...
moze niektore nie bzycza, MRXN, jak nic nie slyszysz to albo masz farta i masz fajny model albo twoj sluch juz nie taki.
tak czy siak, nie jest to rozdmuchana sciema przeciwnikow plazmy bo jak ktos napisal wczesniej, obraz to jedno a nagle bzyczenie przy jasnych scenach to dyskfalifikacja.
 
Do góry