U mnie przepotwornie bzyczy(wlasnie to jest bzyczenie a nie buczenie).
W warunkach wieczornych ogladam tv z odleglosci ponad 3,5m. Bzyczenie jest wyraznie slyszalne, nasila sie przy jasniejszych obrazach, zanika na chwile przy przelaczaniu kanalow. W trakcie ogladania filmow slychac non stop. Efekt jest taki, ze po dluzszym ogladaniu bzyczy mi w glowie nawet po wylaczeniu tv. Niedowiarkow zapraszam do siebie na kawke/herbatke i prezentacje...
Taki stan jest jest nie do zaakceptowania, niweczy to wrazenia zwiazane z jakoscia obrazu, ktory jest niemalze idealny.
Oczywiscie zamierzam reklamowac sprzet.
Mam nadzieje, ze firma Panasonic nie bedzie uciekac od odpowiedzialnosci za wyprodukowanie wadliwego sprzetu i naprawi usterke.
Gdybym mial kupic ten tv jeszcze raz sprawdzilbym konkretny egzemplarz i dopiero wowczas kupil.
Niestety nie przejrzalem dokladnie forum hdtv i teraz mam klopot.
Pozdrawiam
Witam,
po zgloszeniu problemu do helpdesku Panasonica serwis zabral sprzet do naprawy. Po 12 dniach przywieziono telewizor z wymienionym zasilaczem.
Niestety zadnej poprawy nie ma. Telewizor bzyczy jak poprzednio, moze nawet glosniej...
Ponownie zglosilem problem.
Tym raem przyjechal do mnie technik. Przeprowadzal rozne testy, wylaczajac pozostale urzadzenia w miezkaniu (chcial nawet lodowke wylaczyc), zeby sie przekonac, ze to wlasnie tv powoduje bzyczenie. Ostatecznie odkrecil obudowe i poproil mnie, abym ocenil , ktory element jest najglosciejszy. Wskazalem modul zasilacza. Technik uznal, ze kolejna wymiana tego moduly raczej niczego nie zmieni. Musze w tym miejscu zaznaczyc, ze obsluga bardzo mila i widac bylo, ze zalezy im na wyeliminowaniu problemu.
Ostatecznie zostalem poinformowany, ze serwis przekaze info do Panaonica, ze ich zdaniem sprzet jest sprawny (wymieniono najgloniejszy element) i nic wiecej zrobic sie nie da.
Czekam na odpowiedz (zamkniecie zgloszenia). Dalej bede problem zglaszal, bo dla mnie taki stan jest nie do zaakceptowania.
Najlepsze wrazenia wizualne sa marnotrawione tym bzyczeniem.
Denerwuje jak latajaca po pomieszczeniu mucha w trakcie ogladania filmu.
Czy ktos z Was oddal sprzet do serwisu i byla wyrazna poprawa po naprawie? Prosba o info.
Moze po prostu trzeba inny modul wymienic.
Czy ktos z Was poradzi mi, jak powinienem dalej postepowac.
Jest mozliwosc, ze Panasonic , po kolejnych zgloszeniach zdecyduje sie na wymiane egzemplarza?Zaznaczam ze chetnie wymienilbym na inny egzemplarz tego modelu lub nawet zmienil na drozszy z doplata.
Slep ole ole. w ktorym kupilem nie chce rozmawiac.Twierdza, ze moga wymienic dopiero, jak dostana info od Panasonca, ze spret jest wadliwy.
Pzdr