Hej wspolczuje ci kolego bo troche musiales sie nachodzic ale naprawde uwierz mi na slowo ze jakbym ci opisal serwis pewnej innej firmy tv to bys zobaczyl ze twoje walki z sonym to pikus jest przy tym co ludzie mieli wlasnie z pewna inna marka... nie oznacza to ze sony moze robic co chce powinno wywiazywac sie z gwarancji w 100% ale naprawde nie ma co narzekac patrzac na inne serwisy.. to co pisalem wczesniej moj kumpel po 2 tygodniach dostal nowy tv nie robiac calkowicie nic tylko zglosil tv do naprawy i po drugiej naprawie tej samej usterki, po dwoch tygodniach dostal nowy tv... takze widzisz to tez kwestia i troche danego serwisu...choc za wszystko ponosi wine sony nie ma co ukrywac bo to sony odpowiada za soje serwisy..
I nie prawda jest to co napisales odnosnie dlugosci gwarancji - teraz jest tak ze jesli dostaje sie nowy tv to bez wgledu ile jest czasu do tych 5-ciu lat to dostaje sie gwarncje na 2 lata , tak ma moj kumpel do ktorego dzwonilem, a ktory dostal wlasnie nowy tv i tez dzwonilem do serwisu w Warszawie i rowniez to potwierdzili...
I nie prawda jest to co napisales odnosnie dlugosci gwarancji - teraz jest tak ze jesli dostaje sie nowy tv to bez wgledu ile jest czasu do tych 5-ciu lat to dostaje sie gwarncje na 2 lata , tak ma moj kumpel do ktorego dzwonilem, a ktory dostal wlasnie nowy tv i tez dzwonilem do serwisu w Warszawie i rowniez to potwierdzili...
Ostatnia edycja: