Bravia - miesiąc po gwarancji- do kosza!

Riv11

New member
Bez reklam
Samsung to był mój pierwszy telewizor, kupiony jeszcze na studiach, teraz siedzi u teścia na działce i nic mu nie dolega, philips jest teraz u koleżanki w domku letniskowym, a u mnie teraz są dwa panasonici- w salonie i sypialni. Samsunga mam jeszcze laptop i smartphone i jestem zadowolony ( tablet został zastąpiony przez Yarvika- byłem na wyjeździe i musiałem coś kupić więc kupiłem taniego yarvika xente- okazał się być lepszy od mojego dwuletniego samsunga i teraz to mój główny tablet, ale pewnie zaraz znów będzie jakiś samsung). Ze sprzętu to jeszcze z dawnych lat dobrze wspominam NEC- monitory do kompa- też teraz służy teściowi ( gdyby NEC robił telewizory... może zamiast panasoniców byłyby u mnie Nec-i), a inny sprzęt to jeszcze thomson i hp no i asus mojej żony. Wszystko działa ( chociaż zastrzeżenia mam do laptopa asus- jeden padł mi tuz po gwarancji 3,5 tys. w plecy).
 
D

Deleted member 121090

Guest
Obyście byli dobrymi prorokami. Bo w kinie domowym mam 55VT30 i właśnie na początku miesiąca skończyła mu się gwarancja. Oby służył jak do tej pory jeszcze przez wiele lat.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Obyście byli dobrymi prorokami. Bo w kinie domowym mam 55VT30 i właśnie na początku miesiąca skończyła mu się gwarancja. Oby służył jak do tej pory jeszcze przez wiele lat.

Wiesz ja mysle ze to nie kwestia proroctwa tylko szczescia na jaki sie trafi model... ja podobnie jak Armanig nie mam zaufania do samsunga tylko ja doloze do tego jeszcze lg co prawda bardziej mi to firmy podpadly w agd, ale mam duzo znajomych co maja tv, jakies ala kina domowe samsunga czy lg i to co opowiadaja to jest masakra, plus wiedza z pierwszej reki z serwisu pewnego bo kolegi zona tam pracowala jeszcze do niedawana to nie jest to do opowiedzenia i tak jak pisalem ze to co przeszedles w serwisie sony to jest pikus... uwierz mi kolego na slowo.. jak moze kiedys sie spotkamy to ci opowiem :) pamietam kiedys kupielm 2 tv 32 cale lcd sonego do pokoi dzieciom , jakies 2 dni wczesniej moi dwaj koledzy kupili jeden samsunga , drugi lg ( zaplacili okolo 300 zl taniej ) u mnie te tv dalej chodza nawet ani razu nie byly w naprawie a sa ogladane bardzo czesto, a koledzy juz dawno powymieniali na kolejne tv...tylko jeden juz nie kupil lg tylko panasonica lcd, a drugi kolejnego samsunga ktory rowniez juz dwa razy byl w reperacji... oczywiscie to nie podstawa by sadzic ze samsung jest zly , bo jak sie trafi dobry egz. i komus pasuje ta marka to bedzie sie cieszyl, ale niestety jest awaryjny i kolejnych przykladow moglbym tutaj pisac ale nie o to chodzi prawda... ale kazdemu zycze jak najmniej bywania w serwisach:) bez wzgledu na marke...
 
D

Deleted member 121090

Guest
tak jak pisalem ze to co przeszedles w serwisie sony to jest pikus...
No może dla Ciebie. Dla mnie takie potraktowanie klienta jest nie do przyjęcia.
Zwłaszcza że tyczyło się bardzo prestiżowej firmy i na dodatek ich topowego produktu.
To za co płacimy 50% więcej niż u innych firm skoro jesteśmy później tak traktowani?
Ale jak widać po Twoim wpisie niestety jest ciągle u nas przyzwolenie na takie praktyki i firmy to wykorzystują. Ja natomiast napiszę jeszcze raz. To nie jest żaden pikuś, to są praktyki NIE DO PRZYJĘCIA i powinniśmy je nagłaśniać i potępiać. Tylko wtedy jest szansa, że może będzie lepiej.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie ma kolego przyzwolenia i pisalem to juz ... i uwazam ze za wszystko odpowiada sony co nie zmienia faktu ze serwis, a serwis to jednak jest roznica... tylko ty jestes z tych ludzi ( tak mi sie wydaje ) ze jesli wlasnie raz cos ci sie przydazylo nie tak z danym serwisiem danej marki to przez nastepnych 10 lat bedziesz jeszcze to wypominal... a jednak dostales kase.... A ja znam takich ludzi co nie dostali kasy i nie maja tv ... albo znam takich ludzi co ich tv z serwisu niby nie dobre tv znalazly sie u goscia w domu ktory pracowal w serwisie ... i nie istotne jaka to firma chodzi o fakt... ba znam takich ludzi co przy takiej kwocie jak my wydajemy na tv to smiech na sali jest bo np samochod kosztowal 130 tys i facet od dwoch lat w sadzie sie procesuje i nie ma samochodu jak i pieniedzy - ty dostales kase i dalej zle ... wiec zeby ci bylo dobrze to chocby zmien swoje miasto na Warszawe i w serwisie w Warszawie takie cos ci sie nie przydazy ( chodzi mi o potraktwoanie twojej osoby a nie o samo zalatwienie sprawy ) ale zapewne inne bzdury moga sie wydarzyc, wiec zebys nie mial w wogole problemu z serwisiem to trzeba zmienic Panstwo np na Anglie gdzie tam mojego kolege z serwisu panowie przeprosili jak odbieral tv po naprawie na gwarancji... u nas tak nie ma, nie jest i nie bedzie i nikt na to nie ma wplywu... a jak zle to trzeba wyjechac... mi jest dobrze i siedze na miejscu i i staram sie zyc na tyle na ile tutaj realia pozwalaja bo ani ty a ni ja swiata nie zmienimy bo jesteśmy z sewrisem 100 lat za europa zach. Przyklad jedz sobie zobacz jak wyglada serwis onkyo w Niemczech a jak wygalda serwis Onkyo w Warszawie i wtedy czlowiek wie w jakim kraju sie zyje... ale jest jak jest i nie mozna caly czas narzekac bo Tobie specjalnie tez zle sie nie zyje prawda? A ze tak potraktowano twoja osobe to takie zycie ( nie powinno miec to miejsca,ale czasem wlasnie bywa i trafilo na ciebie.. ) tylko czasem pomysl sobie ze ludzie za duzo, duzo wieksze pieniadze nie maja ani tej rzeczy co kupili ani kasy i co oni maja dopiero powiedziec przy twoim tv , za ktory i tak dostales kase na ktora nie czekales rok czy dwa......
Jak mi sie rozwali tv jak da rade to od razu bede chcial kase pomimo ze nie ma takiego zapisu i nawet nie zaplacze im - tylko podziekuje... bo patrzac zdrowo to, jesli kupilem w danym roku tv topowy to nie jest to mozliwe zeby powiedzmy za 4 lata rowniez dano mi topowy tv bo to nie jest normalne - przynajmniej jak dla mnie bo to bedzie zupelnie inna technologia, ba juz jest inna technologia bo topowy tv jest 4k... zreszta nie ma takiego zapisu w 5 letniej gwarancji ze dadza mi identyczny tv tylko podobny parametrami a taki sam jesli jeszcze ten model bedzie funkcjonowal na rynku ... I rowniez mam zdanie takie ze trzeba naglasniac choc i tak nie wierze ze to cos zmieni bo zyjemy w biednym kraju i nie zwolnisz calego serwisu u sibie w miescie bo na ich miejsce za 1800 zl powiedzmy nie bedzie chetnych ktorzy drzwiami i oknami beda leciec do twojego miasta zeby pracowac w tym serwisie... moze wyjscie byloby takie zeby mniej serwisow bylo a bardziej profesjonalnych ale wtedy tez bedzie zle bo beda tacy co beda marudzic ze musza wysylac tv do tego serwisu i tak zle i tak nie dobrze bo Polakowi ciezko jest dogodzic...
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Niestety piszesz bzdury.
Mnie nie obchodzi, jak Ty podejdziesz do tematu jak Ci padnie TV. Twoja sprawa, mnie nic do tego.
Nie zamierzam zmieniać adresu zamieszkania tylko staram się żeby u nas też było normalnie.
Tobie na tym nie zależy. Sony w Polsce kosztuje tyle samo co na zachodzie, gwarancja ma te same zapisy, więc mamy prawo żądać być potraktowani tak samo jak konsumenci ,,w Anglii''.
Nie jestem gorszej kategorii niż angol. Szkoda że masz inny punkt widzenia. Naucz się myśleć że jesteś tak samo wartościowym konsumentem jak klient w salonie za Odrą.
Nie masz racji, pisząc że ani Ty ani ja nie zmienimy ich podejścia do tematu. Popatrz ile dobrej roboty zrobiło antync+. Przydusili i pokonali gignanta. Dzięki oporowi takich jak my. Net to potężne narzędzie.
Potrzeba tylko naszej zdecydowanej postawy przy próbie łamania naszych praw.
Gdy będziemy podchodzili do tematu tak jak Ty, pisząc że to przecież pikuś, to ciągle będziemy waleni w d....ę. Łamanie warunków gwarancji powinno być piętnowane, bo to nasze prawa się łamie.
Wczoraj moje, jutro Twoje. Jak nie będzie przyzwolenia na takie praktyki, to firmie nie przyjdzie do głowy, żeby coś takiego zrobić, bo będą się bali złej opinii. A przy Twoim podejściu mają to gdzieś.
Ja już nigdy nie kupię produktu Sony. Dla zasady. Nie muszę dawać zarobić firmie która mnie oszukała. jak ktoś mnie za 10lat zapyta co sądzę Sony, to mu opowiem to samo.
Na razie nic się nie zmieniło w moim postrzeganiu tej firmy i w ich podejściu do mojego tematu.
Złamali warunki gwarancji i jak na razie nie przeprosili mnie za to, ani nie szukali jakiegoś polubownego rozwiązania. Jak podobnie postąpi ze mną każda inna firma, to podobnie otwarcie i szczerze poinformuję o tym potencjalnych klientów. To jedyna rzecz jaką mogę zrobić.
I jeszcze raz Ci napiszę. Ja nie mam żadnych pretensji do serwisu. Mnie ich praca nie interesuje.
Ja miałem umowę-gwarancję z Sony, i sposób załatwienia sprawy to ich odpowiedzialność.
Nikogo więcej.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Riv11

New member
Bez reklam
Masz rację. Faktem jeat, ze Sony inaczej traktuje klientów w WB a inaczej w Polsce. Niestety jako jedyna firma, nie ma w Polsce osobowosci prawnej, więc do sądu można ich pozwac tez tylko w WB a nie w Polsce.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Masz rację. Faktem jeat, ze Sony inaczej traktuje klientów w WB a inaczej w Polsce. Niestety jako jedyna firma, nie ma w Polsce osobowosci prawnej, więc do sądu można ich pozwac tez tylko w WB a nie w Polsce.
No to właśnie jest chwyt poniżej pasa. Jak pisał tutaj jeden z kolegów, którego też potraktowali niezgodnie z zapisami gwarancji, ich prawnicy skutecznie z tego korzystają, uniemożliwiając nam klientom egzekwowanie naszych praw.
Jak toczyła się na forach dyskusja na ten temat od razu padało mnóstwo głosów niby zdziwienia, skąd nasze oburzenie, przecież podobno teraz to już standard w Polsce. Zadałem wtedy pytanie który jeszcze duży koncern stawia nas w takiej sytuacji i jakoś nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.
Czyżby faktycznie Sony było jedynym niechlubnym przykładem? Ktoś wie czy jest jeszcze jakaś równie sprytna firma?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A spytam sie inaczej czy to wina sony ze tak zrobilo z sadem czy naszego prawa, ktore pozwala na cos takiego? Jakby prawo bylo inne to by nie robili tak a tak wykorzystali to, i sprawa juz zuplenie inna jest czy np gdybym ja bym byl takim prezeszem nie zrobilbym to samo ?? Nie wiem tego i nie jest to fajne ze tak zrobili ale tak jest i nikt nikomu nei kaze kupowac produktow sonego...Bo to jest biznes a nie instytucja charytatywna, trzeba na tym zarobic jak najwiecej a jesli ktos kupuje sonego musi sie z tym liczyc tak jak ja to zrobielm z pelna swiadomoscia.... dlatego wziolem 5 letnia gwarancje, a po niej jak sie popsyje wywale go do kosza i po sprawie.. chcialem kupic panasa , dzwonilem do nich pisalem do nich ze zaplace im za dodatkowa ich gwarancje tylko zeby wyrazili taka chec , pytalem sie ze boja sie skoro nie chca dac mi takiej gwarancji nawet za doplata ... ale co zmienilem cos?.... nic nie dali i tyle wiec dolozylem i kupilem soniaka... A to ze zyje w Polsce to poprostu inaczej mysle i nic sie nie zmieni bo moglbym dawac przykladow duzo chocby velodyne na swiecie daja 5 lata gwarancji u nas 2 lata ,( ewentualnie sam dystrybutor doklada dodatkowe 3 lata ) paradigm na wszystkie modele daja 5 lat u nas na niskie i srednie modele taka jest gwarancja na reszte bedzie dopiero po wprowadzeniu nowych modeli... myslisz ze nie pisalem czemu velodyne daje tylko u nas 2 lata a na swiecie 5 ??? i co tyle ze sie napisalem i nic to nie zmienilo powiedzieli mi ze jak chce sobie kupic z 5 letnia gwarncja to za granica sobie niech kupie i tam serwisuje bo w Polsce oni nie przyjma... Ale nie zmienia to faktu ze nei kupie velodyna bo uwazam ze sa to swietne suby i dlatego mam jego pomimo ze u nas jest tylko gwarancja na 2 lata...Chodze twardo po zimie w tym kraju dlatego jest mi tutaj dobrze i nie potrzebuje jechac do Anglii zeby mieszkac na 40 m z cala rodzina, ale mam dystans do tego co sie u nas dzieje serwisy, i inne uslugi ktore szwankuja... I nie prawda jest ze tam tyle samo tv kosztuje co i u nas bo mam dwoch bliskich kolegow i obaj tv przywozili z Polski .... a przynajmniej trzeba dobrze poszukac zeby byla cena na takim samym poziomie...co nie jest latwe.. U nas jak sam zauwazyles zapewne jest cigla mania narzekania na wszystko , kazdy by chcial jezdzic dobrym samochodem, mieszkac w domu tylko polowa z tych ludzi nic nie robi zeby cos wiecej od siebie wymagac a nie tylko od Panstwa ... a do tego biednego Panstwa jakim jest Polska... ( i tu nie pisze do ciebie tylko ogolnie ) Gdybysmy wiecej wymagali od siebie , a mniej narzekali to duzo lepiej by sie zylo ludziom ale jest tak jak jest i niestety dalej uwazam ze swiata nie zmienie wiec stapam twardo i niczym sie nie przejmuje poza zdrowiem ktore jest najwazniejsze... A mowic o sonym mozesz za 10 lat to samo co i teraz tylko co to zmieni, pisales o tym wczesniej co cie spotkalo, a ja i wielu innych i tak kupilo soniaka, bo jesli cos sie podoba to nie oznacza ze kazdemu innemu to co Tobie sie przytrafilo stanie sie rowniez i u mnie czy u innych ktorzy zakupia te marke...
A czy ktoras z firm ma taki myk jak sony to calkiem jest to mozliwe, bo zobacz ile ludzi mialo te tv w domu i nie wiedzialo o tym ze cos takiego jest pomimo ze u mnie juz jest to napisane w gwarancji, nie wiem jak u ciebie bylo czy miales taka informacje ze sad jest w Anglii czy tez nie... to kwestia jest raczej rady nadzorczej danej firmy jak ona ustali i czy chce cos takiego robic u siebie i z tym sie bujac samemu i swoich prawnikow w to mieszac, a nie zwala tego na lokalnego dytrybutora w danym kraju i wtedy juz ich to nie interesuje.....mysle ze wiele ludzi bardzo slabo czyta warunki gwarancji i pokrewne rzeczy ktore mowia o takich sprawach ... bo ja nie wyobrazam sobie jak co niktorzy ze po roku kupna tv sony ktos ma zal o to, skoro bylo to napisane w gwarancji a i pewnie na stronie sonego tez jest jakby poszukac.. z jednej strony dla takiej firmy jest lepsze jak maja u siebie bo raz ze licza wlasnei ze to sa koszta dla kogos z innego kraju a dwa ze komus najzwyczajniej swiecie nei bedzie sie chcialo bic w sadzie w Anglii. Z drugiej jednak strony to sa bogate Panstwa i tam ludziom juz moze bardziej zalezec sie bic o swoje prawa gwarancyjne a wtedy maja klopot bo to oni musza sie tym zajmowac...
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Ty czytasz w ogóle to co piszesz?
Pokaż mi inne firmy , znane i cenione koncerny światowe, które podobnie jak Sony uciekają przed naszym wymiarem sprawiedliwości?
Ja rozumiem, że sprzedaż TV to po prostu biznes, ale powinien być uczciwy. Powinni w takim razie uczciwie klientom mówić, że kupując ich produkt w razie sporu spotykamy się w sądzie na wyspach!
Dlaczego tego nie robią? Mało tego dlaczego o tym nie wiedzą nawet sprzedawcy w centrum Sony?
Gdzie ty tutaj do dyskusji wplatasz wymagania względem Panstwa. Co ma piernik do wiatraka?
Nie potrafisz rzeczowo rozmawiać? Musisz robić bagno jak na wiecu PIS?
Ja piszę o łamaniu warunków gwarancji a ty o tym że zdrowie jest najważniejsze?!!
To już naprawdę aż tak brakuje Ci argumentów, żeby wprowadzać tu taki bełkot?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie muszą tego mówić bo jest napisane w gwarancji, a jak ktoś nie czyta to już jego problem...zadzwoniłem przed zakupem do trzech SC w Warszawie oni wiedzieli o sądzie w Anglii, kolejna sprawa nie są uczciwi tylko korzystają z tego na co im prawo pozwala. Nieuczciwe firmy podaje się do sądu jak i ludzi również.... Skoro funkcjonują robią to zgodnie z prawem , a ze to nie jest moralne to juz inna sprawa, ja również tego nie pochwalam. I kolejna sprawa raz jeszcze ci pisze że w gwarancji masz napisane że wymienia się na model zbliżony technicznie do tego co się posiada się lub ten sam jeśli takowy jest na rynku, a nie tej samej klasy... Także w twoim wypadku pomimo całej afery i tak dla ciebie było lepszym rozwiązaniem oddanie pieniędzy za tv. Ja jakbym decydował o wymianie nie dałbym hx 920 za twój tv, tak samo jakbym nie dał za hx 955 - topowego modelu z tego roku. A jak ty byś tak zrobił to załóż taka firmę i wtedy pogadamy czy byłbyś taki skłonny do rozdawane tv....które różnią się parametrami znacząco. Nie ma innej firmy jeśli chodzi o tv która by miała taką gwarancję 5 letnia i która dawałaby choćby o klasę niższy tv jaki się daje do reperacji i jeśli nie można tego nareperować. I kolejna sprawa nie musisz kupować swojego tylko co będzie jak kolejna firma z tobą zrobi podobnie..... zabraknie marek na rynku ... Jak pisze o konkretach to też nie patrzysz tak jak to przytoczyłem ci dwie firmy które maja niższą gwarancję niż to co jest za granicą . Nie wspomnę już o tym że niemalże wszystko co jest sprowadzane przez dystrybutora z USA tam jest w 90% wszystko z gwarancja 5 letnia, a u nas właśnie 2 letnia... i co podskoczysz możesz pisać i co to da... czas tylko się marnuje, bo ludzie i tak kupią jak coś z tego asortymentu będzie odpowiadać.. i albo godzą się że w USA powiedzmy na to jest 5 lat a u nas 2 lata lub kupują coś innego tylko po co skoro to im się podoba a inne rzeczy u nas w 98% również jest gwarancja 2 letnia... I pisałeś że kończy czy skończyła ci się gwarancja na panasa to życzę ci żeby trochę ci jeszcze pograł, bo jak się popsuje i nie będą mieli części to w tym wypadku ani kasy jak i tv nie dostaniesz na wymianę bo panasonic bał się taką gwarancje wystawić nawet za dopłatą, a już nie wspomnę że niemalże w cenie sony daje taką gwarancję jak już coś droższego się kupi lub jak coś wcześniej się u nich kupowało ( oczywiście coś poważniejszego a nie kabel hdmi ).. I kolejna firma będzie na czarnej liście u ciebie...którą również osobiście lubię.
 
Ostatnia edycja:

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Nie idzmy w polityke, bo o PO to ja bym też dużo bagna wywlókł :D
Ja też nie wiedziałem, ze SONY robi takie klocki z sądem w Angli. Nie wiem jednak czy to mi będzie pszeszkadzać przy następnym kupnie? Na pewno będę o tym pamietac, ale nie będzie to głowne kryterium
 
D

Deleted member 121090

Guest
lolek126
Przecież ja nie podważam tego o czym piszesz przy wymianie TV. mają dać o nie gorszych parametrach. To jest jasne. Nigdzie w gwarancji nie jest napisane, że masz iść z nimi do sądu na wyspach. Tu wprowadzasz w błąd.
Po raz kolejny napiszę, ja na tej całej sprawie nie byłem stratny! Nigdy niczego takiego nie napisałem. Ale nie zmienia to faktu, że Sony złamało warunki gwarancji, bo mieli mi dać TV nie gorszy i nie dali! Mimo moich żądań, żeby postąpili wedle gwarancji. Oni zdecydowali za mnie.
Po to jest gwarancja i jej zapisy, żeby się ich trzymać. Przecież to oni sami dali tę gwarancję, są autorami zapisanych tam paragrafów. Po co to wpisują skoro później robią z nami co sami uważają za stosowne. Niech w takim razie napiszą w gwarancji:
Jak Ci padnie TV to zrobimy co uważamy za słuszne i będzie pan zadowolony.
Masz już te przykłady jakichś innych koncernów które uciekły przed odpowiedzialnością przed naszymi sądami?
 
D

Deleted member 121090

Guest
a możecie przytoczyć sprawę z anglii z tym Sony bo ja nie wiem ocb
Kolega z forum miał TV Sony i mu padł na gwarancji. Zaproponowali mu na wymianę TV jego zdaniem dużo słabszy jakościowo. Był pewny swoich racji, więc nie zgadzając się z ich propozycją przygotował pozew i założył sprawę w sądzie. Kosztowało go to podobno prawie 2tzł. I jakie było jego zdziwienie, kiedy dowiedział się że niestety Sony Europe jest firmą która nie ma oddziału w Polsce. W związku z tym nie ma osobowości prawnej do stawania przed naszymi sądami. Pozew został odrzucony! ma ich dać do sądu w Wielkiej Brytanii! Czyli tak, jakbyś kupował od Chińczyka na bazarze. A przypomnę że jeszcze parę lat temu miało, bo istniało Sony Poand ale ktoś wpadł na genialny pomysł i teraz jest tylko Sony Europe i ich prawnicy jak widać na tym przykładzie, skrupulatnie z tego korzystają.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie muszą tego mówić bo jest napisane w gwarancji, a jak ktoś nie czyta to już jego problem...zadzwoniłem przed zakupem do trzech SC w Warszawie oni wiedzieli o sądzie w Anglii,
Możesz podać te adresy Warszawskich salonów, gdzie dzielą się taka wiedzą?
Chętnie zadzwonię.
Bo ja Ci podam trzy na moim terenie do których teraz zadzwoniłem. W żadnym, powtarzam W ŻADNYM, nie powiedziano mi o sądzie za granicą. Mimo konkretnego zapytania. Wahali się tylko czy w miejscu mojego zamieszkania czy w W-wie.
Pytałem tutaj:
Silesia City Center
ul. Chorzowska 107
40-101 Katowice
Tel.: (32) 605 01 86,
C.H. Forum
ul. Lipowa 1
44-100 Gliwice
Tel.: (32) 335 74 27
Altus
ul. Uniwersytecka 13
40-007 Katowice
Tel.: (32) 603 01 80
Sam sprawdź. A i dowiedziałem się gwarancja na TV Sony to obecnie 2 lata.
 

horak

New member
HQ150 => Powiem Ci szczerze, że nie bardzo jestem w stanie zrozumieć twojego rozgoryczenia sytuacją jaka Cię spotkała. Fakt, Sony może i złamał warunki gwarancji ale z jak wielką korzyścią dla Ciebie. Ktoś inny na twoim miejscu jeszcze by im podziękował np. Ja bym tak zrobił i skakałbym z radości, że po kilku latach użytkowania tv dostałem za to stare pudło równowartość tego co za niego dałem. Jesteś szczęściarzem. Powiedz szczerze, naprawdę wolałbyś nowy tv o zbliżonych parametrach do twojego zamiast kasy np. taki sam tv jak miałeś gdyby jakimś cudem jeszcze mieli resztki nowych nieśmiganych na magazynie ? Jesteś orędownikiem załatwiania wszystkiego tak bardzo zgodnie z procedurami, regulaminami i zapisami, że nawet nie zauważasz jak to odstępstwo od reguły ze strony Sony było dla Ciebie korzystne. Chyba, że masz na tyle dużo pieniędzy, że możesz sobie na to wszystko pozwolić dla samej zasady - to by wszystko wyjaśniało.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Możesz podać te adresy Warszawskich salonów, gdzie dzielą się taka wiedzą?
Chętnie zadzwonię.
Bo ja Ci podam trzy na moim terenie do których teraz zadzwoniłem. W żadnym, powtarzam W ŻADNYM, nie powiedziano mi o sądzie za granicą. Mimo konkretnego zapytania. Wahali się tylko czy w miejscu mojego zamieszkania czy w W-wie.
Pytałem tutaj:
Silesia City Center
ul. Chorzowska 107
40-101 Katowice
Tel.: (32) 605 01 86,
C.H. Forum
ul. Lipowa 1
44-100 Gliwice
Tel.: (32) 335 74 27
Altus
ul. Uniwersytecka 13
40-007 Katowice
Tel.: (32) 603 01 80
Sam sprawdź. A i dowiedziałem się gwarancja na TV Sony to obecnie 2 lata.

Hej wiec tak jesli chodzi o te salony to ja na google wpisalem SC w Warszawie i dzwonilem i w dwoch pwoiedziano mi ze Anglia , a w trzecim ze za granica ale by musial to sprawdzic , a ze wiedzialem ze chodzi o Anglie to juz nie drazylem tematu... ale dzisiaj zadzwonilem tez do dwoch co prawda SC i dupa trafilm chyba na innych panow :) nie wiedzieli gdzie jest sad dla sony wiec generalnie przyznaje ze jest balagan... ale oni wychodza z zalozenia ze sa sprzedawcami a nie glowna siedziba w Polsce i to tam sa podejmowane wszystkie decyzje czyli na ul. Ogrodowej w Warszawie. Ale tak czy siak faktycznie jest niewiedza w tej kwestii... ale jak juz wezmie sie gwarancje to niestety jest napisane gdzie jest zalozna spolka numery itp i td. z oddzialem w Polsce... a to oznacza ze sadu w Polsce nie ma dla sonego. Rowniez sie zgadzam ze jesli ktos pisze ze jest gwarancja sony Polska to wprowadza w blad i takie cos powinno byc tepione jak najbardziej, ale w tym wypadku to jest wprowadzanie w blad przez sklep i taki sklep mozna podac do sadu za to ze wprwadza w blad jak sie juz by kupilo od nich taki tv i mialoby sie problem ... nie ma sony Polska jest Oddział w Polsce i wsio... Ale dalej uwazm i nie zmienie tego ze to wina jest Panstwa ze taka luke daje bo sam wez zastanow sie na spokojnie wystarczyloby wprowadzic przepis ze kazdy kto chce handlowac czymkolwiek w Polsce musi miec siedzibe w Polsce ktora by bylo mozna pozwac wlasnie u nas w kraju a nie gdzies za granica... i byloby po sprawie... tylko nikomu na tym nie zalezy wiec jak wyczuli interes to robia dokaldnie to na co im prawo w Polsce pozwala i zreszta nie tylko w Polsce... bo przypuszczam ze jeszcze znajda sie takie Panstwa gdzie jest dokladnie tak samo ..... dla mnie powinno byc tak jak z gwarancja ze kupujac cokolwiek w Polsce to masz meic gwarncje w jezyku polskim i basta...
Ale jesli chodzi o mnie to i tak bym kupil sonego bez wzgledu na ten sad bo daja 5 lat gwarancji i to jakl dla mnie jest super sprawa bez wzgledu czy oddadza mi kase czy tez deko nizszy model... choc wolalbym kase powiem szczerze:)
 
Ostatnia edycja:
Do góry