Bravia - miesiąc po gwarancji- do kosza!

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Przedstawicielstwo to i Sony ma tylko co z tego jak nie mogą prawnie odpowiadać przed Sądem w Polsce (chyba że prawo się zmieni w RP) bo Sony Europe zabrał im takie uprawnienia - Oddział który jest w Warszawie służy do typowo logistycznych, kadrowych i finansowych działań i tyle ... Prawnie nie odpowiada... Sony Polska się skończyło i potem już poleciało...
 
D

Deleted member 121090

Guest
"Czy zna ktoś inną firmę z branży RTV która podobnie jak Sony nie ma krajowej siedziby swojego przedstawicielstwa?"

W formie oddziału działa np.
Kontakt - Panasonic
Panasonic Marketing Europe GmbH
(Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)
Oddział w Polsce ul. Wołoska 9a 02-583 Warszawa
Jak sam widzisz, Panas ma nasze krajowe przedstawicielstwo.
Sony chyba nie.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
HQ - Sony też ma Odział - przeczytaj post wyżej - tylko co z tego..... Panasonic ma też Oddział ale wg mnie odpowiada przed Sądem w Polsce, ale żeby było ciekawiej zadzwoniłem na infolinię i Pan nie wie czy odpowiadają przed sądem w Polsce czy też nie, dał mi drugi numer tel. gdzie powiedziano mi że tam to już na pewno mi odpowiedzą... zadzwoniłem do siedziby Panasonic Polska i .... tam też na 100% Pani nie wie - czyli generalnie to co pisałem już kiedyś znajomość pewnych rzeczy w danych firmach bez względu na markę jest na poziomie bliski zeru.
Bo ja nie pytam się o jakieś mega informacje tylko o podstawowe rzeczy zapisane w statucie Spółki...
Ale wg mnie Panas ma odpowiedzialność przed Sądem w RP oni działają na takich zasadach jak kiedyś Sony Polska...


Ty to możesz sprawdzić jak zerkniesz na swoją gwarancję być może tam to jest zapisane lub w instrukcji obsługi jak są dane o Firmie Panasonic..


Ja napisałem do nich .....
 
Ostatnia edycja:

astw

New member
Toshiba Europe GmbH, Niemcy

Informacja o gwarancji:
http://www.toshiba.pl/contents/pl_PL/Others/SW/LW_TV.pdf


Sharp Electronics (Europe) GMBH Spółka z o. o.
Oddział w Polsce
ul. Poleczki, 33 Budynek A2
02-822 Warszawa
http://www.sharp.pl/cps/rde/xchg/pl/hs.xsl/-/html/imprint.htm

Konkluzja: forma oddziału przedsiębiorstwa z innego kraju UE jest zatem typowa i nie budzi wątpliwości. Część producentów wybiera inne rozwiązania: http://www.otake.com.pl/contact.html
http://www.funai.pl
http://www.grundig.pl/kontakt/adres-kontaktowy
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja na odpowiedź od Panasa czekam już 4 doby odnośnie odpowiedzialności firmy przed wymiarem sprawiedliwości w RP... dzisiaj zadzwoniłem raz jeszcze może coś się ruszy.. a najlepsze jest to że prostych rzeczy nie wiedzą pracownicy w firmach rtv bo to nie jest kwestia tylko Panasa ... Ewentualnie to jest to co ja piszę do wieków (na co znam wiele przykładów z życia)ze nas się nie szanuje tak jak ludzi z Europy Zach. czy USA...
A Panasowi się dziwię dlaczego są tacy oporni bo na 99% jestem przekonany że podlegają Sądowi w RP...:)
 

astw

New member
Wszystkie podmioty działające w formie oddziału są w sporach z konsumentem w tej samej sytuacji.

https://shop.sony.eu/shop/mimes/ope...s-sales/terms_and_conditions_sales_pl_PL.html

Cytat - pkt 23 "Prawo właściwe, jurysdykcja

Sprzedaż Produktów i/lub Usług, oraz niniejsze Warunki podlegają i są interpretowane zgodnie z prawem Belgii. W przypadku wszelkich sporów Klienci poddają się wyłącznej jurysdykcji sądów belgijskich. Jeżeli jednak Zamawiający jest konsumentem, nie narusza to jego praw ustawowych i nie uniemożliwia mu poddania spór pod rozstrzygnięcie zgodnie z prawem obowiązującym w kraju zamieszkania".
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Słuchajcie dzisiaj po 8 dniach dostałem info Od Panasa żeby napisać meila o pytanie związane z odpowiedzialnością firmy przed wymiarem sprawiedliwości w Polsce na dział reklamacji :) nieźle...
Proste pytanie 8 dni i dalej nie ma odpowiedzi konkretnej...
 
D

Deleted member 121090

Guest
To jeszcze nic.
Ja napisałem pismo o łamaniu warunków gwarancji do Sony i już ponad cztery lata nie mam odpowiedzi.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To tak jak ja wysłałem meila (2) do głównego serwisu Philipsa i też będzie już ze cztery lata i zero odpowiedzi.. A odnośnie Sonego wysłałem do nich dwa meile i na jeden tak jak kiedyś pisałem odpisali w ciągu około 12-14 godzin na drugi ponad dobę ... nie przypadłeś im do gustu ,,,,, tak jak ja być może nie przypadłem do gustu w serwisie Philipsa ... :)
Kilka meili wysalałem do Lg odnośnie trwałości panelu oled na żaden nie otrzymałem odpowiedzi też ten najstarszy około pewnie 1, 5 roku..
Przykład Panasonica proste pytanie a już 8 dni i nie ma chętnych do odpowiedzi na pytanie... Malo tego gdybym nie zadzwonił i nie przypomniał się Pani to i tego meila z kontaktem gdzie ponownie mam wysłać meila też bym nie otrzymał... Bo Pani gdzieś przekazała i uważała ze sprawa jest zakończona. Tak to działa w RP.
Także to kwestia podejścia firm w naszym kraju do ludzi i żadna firma nie jest bez skazy... wszystkie mają za uszami...
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Nieprawda.
To nie tylko sprawa podejścia Sony do klienta w naszym kraju.
Ja zadałem sobie trud i wysłałem pismo do siedziby głównej w Japonii.
I od czterech lat zero reakcji.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Na czarnej liście jesteś u nich :) ( słyszałem że w Japonii w centrum Tokyo wyświetla się Twój nik - tak żeby pamiętali o Tobie) ale na szczęście już nic nie kupisz od Sony więc teraz będziesz kupował super tv od Samsunga z ich super gwarancją i Lg bo niestety moja druga ulubiona firma Panasonic ledy robi średnie (gdyż wszystko co mieli najlepsze pakowali w plazmy) , więc teraz trzeba poczekać na kolejny Twój tv i kolejna III wojna światowa.. Bo wcześniej czy później kupiony tv zawiedzie...Ale najważniejsze jest to żeby dostać 100% kasy i mieć pretensje do firmy - tak jak pisałem nie raz trzeba było oddać kasę i do Sądu do Anglii i wtedy byłbyś Gość - teraz jesteś płaczące dziecko któremu zabawkę zabrali na piaskownicy, po czym mamusia kupiła kolejną nową zabaweczkę .. Ale III wojna światowa z kolejną firmą przed Tobą :) kwestia tylko czasu... Tylko tak sobie myślę co będzie jak wszystkie firmy wyczerpiesz na kineskopowy się przerzucisz tv? I gwarancja nie potrzebna bo każdy kineskopowy 2 lata przeżyje...
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
I gwarancja nie potrzebna bo każdy kineskopowy 2 lata przeżyje...
To prawda.
Ale już nie każdy topowy LCD Sony daje radę. Taki postęp.
Co Ty się tak lolek126 pienisz?
Tak Cię boli że nie potrafisz obronić wątpliwego honoru firmy Sony? Z roboty Cię za to wywalą, żona Ci obiadu nie ugotuje czy o co chodzi?
Jak tak walczysz o dobre imię tej firmy to lepiej zadbaj o to, żeby już firma więcej razy nie łamała warunków gwarancji, może pomożesz koledze karwala, który musiał aż do prokuratury się fatygować?
Zapytaj kolegów w pracy, może Ci coś podpowiedzą.
I nie bądź taki wścipski. Co Cię interesuje czym ja się bawię, w jakiej piaskownicy i co sobie kupię.
Mnie całkowicie wali jaki Ty masz TV, jaki planujesz sobie kupić itd.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja się pienię ? Poczytaj co ludzie piszą o Tobie tu i nie tylko tu... zobacz ile razy ludzie tłumaczyli Ci co napisali bo tak jesteś zacietrzewiony w tym co piszesz ( i nie tylko dotyczy tego tematu)że nawet nie czytasz ze zrozumieniem tego co Ci ludzie piszą...
Kolejny raz piszę Tobie że mam w ...... honor Sony ( honoru to broni się swojego swojej rodziny i swojej ojczyzny) czy innej marki to po pierwsze, a po drugie nie płaci mi żadna firma za to ... to co mam do Sony napisałem czy do innych firm... i nawet jak lubię Panasonica to jeśli jest taki odzew w stosunku do tego co napisałem to pomimo że lubię tę firmę również o tym napisałem.... Ale nie robię z tego III WŚ.
Ja tylko mówię że dla nas konsumentów jest najlepiej żeby było firm rtv jak najwięcej bo wtedy jest większa konkurencja... i dzięki temu ceny będą niższe co nie zawsze idzie w parze z jakością ale to ludzie chcą żeby było taniej - tylko nie potrafią zrozumieć że nie da się kupić tanio Mrcedesa czy BMW - swoje te samochody kosztują. I żaden tv nie jest przysłowiowym samochodem marki Premium chyba że mówimy o Samsungu 110 calowym za prawie 500 tyś zł
Dlatego full ledy kilka firm ma po jednym modelu i do tego z nie za dużą ilością stref żeby było taniej, to dlatego pewnym firmom zależało żeby plazmy zostały wyautowane z rynku bo jakością (niby z powodów ekologicznych) przewyższały wiele modelów led..
Ja tylko chcę by pisać uczciwie czego Ty nie robisz i czasem poprawiam to co TY piszesz a tym samym wprowadzasz ludzi w błąd...
Poczynając od Twoich "tysiąca ludzi zwalnianych z Sony" poprzez jak to łamie gwarancję ta firma - cale 4 przypadki, jak to ta firma ma w tyłku taką personę jak Ty bo z Japonii Ci nie odpowiedzieli i jak rozumiem jeden taki przypadek znasz ( swoją drogą napisz mi adres na jaki wysłałeś do nich meila).


Napisałem Ci kilka przykładów jak jesteśmy traktowani w Polsce przez inne firmy i kilka takich przykładów co też nie oznacza że tak jest to załatwiane przez te firmy w większości wypadków... Bo trzeba byłoby mieć takich przykładów kilkadziesiąt a nawet kilkaset ... a nie kilka czy nawet kilkanaście... i tym się różnimy że ja gdzieś mam wyczucie sytuacji a Ty nie... Ty na podstawie 3-4 przykładów wszystko piszesz na NIE jak pewne ugrupowanie polityczne :)
A to są pierdułki bo znacznie istotniejsze przykłady o których również częściowo tutaj pisałem podawałem jak są ludzie traktowani w Europie Zach a jak te same firmy traktują w Polsce ludzi...


Co do psucia się tv tak jest jak jest jednym się popsuje innym nie ale ja tak jak pisałem mam wiele rzeczy od Sony i jeszcze nic się nie rozwaliło choć na pewno taki dzień przyjdzie i to nie podlega dyskusji... ale tak jak pisałem rekordzistka kamera z 2001 r. bez żadnej naprawy i do dnia dzisiejszego nagrywa i jest używana przez dzieci ( masz taką rzecz w domu żeby miała tyle lat była używana i nie była nigdy reperowana)...tylko wszystko ma prawo się rozwalić - przynajmniej dla normalnego człowieka w przeciwnym wypadku trzeba byłoby mieć wszystko z epoki lat 80-90 od rtv a skończywszy na samochodzie.. bo wtedy znacznie wszystko mniej się psuło..
 
Ostatnia edycja:

Titan

New member
To prawda, że Sony ma zapisane w gwarancji, że mogą naprawiać używanymi częściami? Gdzieś coś podobnego czytałem na forach, może nawet na tym tutaj ale nie pamiętam dokładnie.
 

Titan

New member
No to niezły zonk. Ciekawe czy obowiązuje to tylko w okresie ochrony gwarancyjnej, czy np, po jej upływie oddam np. projektor za kilkanaście tys, a oni mi tam wsadzą używany złom i jeszcze policzą za to jak za zboże?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jak zapłacisz Ty za część to dostaniesz nową - tu chodzi o zapis w gwarancji. Po tym okresie Kupujesz i wymagasz... wiesz może jest taka możliwość np. jak z samochodami że możesz jakiś zamiennik wybrać to w tv powiesz w serwisie że jak mają tą część używaną i jeśli to będzie znacząco taniej to Ty się na to zgadzasz...
 
D

Deleted member 121090

Guest
To prawda, że Sony ma zapisane w gwarancji, że mogą naprawiać używanymi częściami? Gdzieś coś podobnego czytałem na forach, może nawet na tym tutaj ale nie pamiętam dokładnie.
Niestety tak właśnie jest.
Mało tego, możesz dostać cały używany inny TV w ramach wymiany.
Czyli zgodnie z gwarancją np. oddajesz do naprawy TV pół roczny mający 500h na liczniku a możesz dostać w zamian taki ,, odnowiony'' który już ma na liczniku 5000h.
I też to będzie zgodne z gwarancją Sony.
 

Titan

New member
Bardzo niefajna perspektywa dla klienta. Oby inne firmy nie poszły tym śladem w celu redukcji kosztów napraw, przecież serwis jest wliczony w cenę tv. Chyba, że nie tylko Sony taki patent stosuje?
 
Do góry