Bravia - miesiąc po gwarancji- do kosza!

D

Deleted member 121090

Guest
Link jest tutaj nie do zapodania, bo cenzura zaraz go wyczyści. To konkurencyjne forum o tematyce HDTV. Pisał o tym wczoraj po południu. Łatwo znajdziesz. Podpisuje się tam tak samo tutaj,, krempla''.
Jak rozumiem na razie złożył zawiadomienie w prokuraturze.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ok dzięki zaraz zerknę :) napisałem do niego na priv żeby coś o tym mi napisał ale jeszcze nie odpisał... Choć ja nie potrafię tego rozwalić jak oni podchodzą bo z jednej strony wymieniają i nie robią żadnych problemów nawet na nierówne podświetlenie matrycy nie podlega gwarancji w żadnej firmie tv, czy też tak jak dzisiaj usłyszalem że za hx 920 dali tv 4k co byłem zdziwiony bo ja uważam że to jednak inna jest technologia... a z drugiej strony sa przypadki z problemami..

Jesteś tam dosyś popularny w tym wątku ( choć nie wiem czy to co ja czytałem to jest ten sam wątek bo tutaj są wpisy z tamtego roku, już dwa tematy znalazlem z naszym Kolegą ) .... generalnie wiekszosć ludzi w tym watku nie zgadza się z naszym Kolegą aczkolwiek ja trzymam kciuki - zobaczymy co z tego wyjdzie... jeszcze jedną rzecz przeczytałem co mnie zainteresowała w poniedziałek albo we wtorek bedzie u mnie w firmie prawnik to sie spytam ... bo to mnie zaciekawiło a totalnie o tym nie pomyślałem..
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Oni chyba forumowiczów traktują źle a Twoich znajomych dobrze.
Bo na forum czytam przeważnie jak Sony łamie warunki gwarancji i olewają klientów, a Ty podajesz przykłady jak Twoim znajomym zrobili dobrze.
Może pracują w Sony i mają lepiej?
Nie wiem jaki temat czytałeś, bo w tym o którym pisałem nie ma ani słowa o mnie.
Poczytaj temat: ,,Używany TV w ramach wymiany AEP''.

A to że na konkurencyjnym forum HDTV wielu forumowiczów i moderacja popiera Sony, to rzecz jasna. Jak u mnie Sony łamało warunki gwarancji, to też najpierw admin Gmeru obiecał mi pomoc. Ale niestety nic ona nie dała i nie zmieniła stanowiska Sony. Mało tego, za pisanie o łamaniu warunków gwarancji nałożono na mnie cenzurę. Moje wpisy pojawiały się lub nie po paru dniach po zatwierdzeniu ich przez moderację:) Taka forma pomocy.
Teraz jak Gmeru przeczytał jak postąpili z kremplą, też napisał, że poinformuje z ramienia forum Sony, bo najprawdopodobniej to jest tylko jakiś wybryk serwisu o którym Sony nie wie.
Tak....
Oczywiście nic ta interwencja nie dała i krempla pisze, że w prokuraturze złożył pozew o Podejrzeniu popełnienia przestępstwa z art. 286&1.
Jak dalej będzie o tym pisał na forum, w którym admin otwarcie pisze, że wspierają m.in. firmę Sony, to czekam aż nałożą na niego taką samą cenzurę jak na mnie:)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To ja inny wątek czytałem, ale jak tak na szybkiego czytałem tamte wypowiedzi to ja rozumiem to w ten sposób że np. te kilka osób co o Tobie pisało to nie negują łamania czy nie łamania gwarancji tylko to że stawiasz się w roli "super poszkodowanego" a generalnie wszyscy by chcieli otrzymać pieniądze po 2 latach użytkowania swojego tv.. Bo względem już naszego Kolegi to generalnie się z nim nie zgadzają i o jego roszczenia... ale to wszystko kwestia kto jakie ma podejście do danej sprawy.


Ja tak jak pisałem że nie jest to idealna gwarancja ale nie ma innej gwarancji na rynku dawana przez producenta tv który dawałby swoją gwarancję na 5 lat i wolę to niż "śmieszne ala ubezpieczenie tv"
Też mam żal ze nikt nie powiedział mi o drugiej ich gwarancji która jest na ich stronie a przynajmniej była wiec rozumiem że dalej ona funkcjonuje, a powinni o tym powiedzieć..

Ja inaczej podchodzę bo tak jak pisałem wiele razy wolę dostać słabszy czy porównywalny model np. po 4 latach niż jakiś tv wywalić do kosza i nie mieć nic...
Patrząc jak Samsung podchodzi do kurzu w gwarancji podstawowej to nie wyobrażam sobie co oni wymyślą jakby mieli swoją 5 letnia gwarancję - której nie dadzą a przynajmniej ja w to nie wierzę.


Ale też tak jak pisałem wcześniej że o jedną sprawę spytam się prawnika jak to jest w sądzie z jego doświadczenia które już ma bardzo duże ....


Też nie wiem czy dobrze zauważyłem ale myślę sobie że inaczej podchodzi Sony do tv które rozwalą się powiedzmy do 2-3 lat a inaczej kiedy rozwali się tv w czwartym roku czy tuż przed końcem gwarancji ...


Bo przypadek z Tobą gdzie Ci oddali 100% kasy ( i na infolinii Pan powiedział mi ze zdarzają się sytuacje gdzie pieniądze były zwracane- więc Twój przypadek nie jest jedyny, ale też myślę że to się dzieje przy wysokich modelach kiedy szybko się rozwalą) czy też kilka tutaj na forum o których pisali ludzie czy też to co wczoraj usłyszałem o hx 920 i bez problemu dostał gość tv 4k - to trochę tak na to wskazuje że wiek tv ma znaczenie...




A może orientujesz się ( choć Ty bardziej interesujesz się tematyką wzmaków i kolumn ) bo już kilka razy w necie wyczytałem że tv full led są bardziej narażone na zepsucie matrycy w stosunku do edge led ? Słyszałeś cos o tym... Kumpel który pracuje w serwisie tv co prawda nie w Sony więc z full ledami nie miał styczności twierdził że czysto teoretycznie faktycznie tak może być - oczywiście od strony technicznej coś tam powiedział ale ja się na tym nie znam ... Ciekawy jestem jak to jest w rzeczywistości..
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
No muszę to niestety napisać. Teraz niestety po prostu kłamiesz. I robisz to bezczelnie z premedytacją.
Zwracałem Ci już na to parę razy uwagę, a Ty z lubością piszesz nieprawdę nadal.
NIGDZIE NIGDY NIE NAPISAŁEM ŻE JESTEM POSZKODOWANY!!!
Teraz to do Ciebie dotarło wreszcie?
Pisałem tylko, że w moim przypadku Sony złamało warunki gwarancji. Żądałem żeby je dotrzymali a Sony niestety było głuche na te prośby i zrobili nie to co jest w gwarancji tylko to co sami uważali za słuszne i dla nich tańsze.
A ja na tym wyszedłem całkiem dobrze i też nieraz o tym sam pisałem.
i nic do rzeczy nie ma ich pięcioletnia gwarancja, bo w moim przypadku ich wyrób okazał się bublem już po 1,5 roku od zakupu.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ale Ty jednej rzeczy nie możesz albo nie chcesz zrozumieć że ludzie tak to odczuwają po tym co piszesz... Przecież ja wiem że Ty nie jesteś poszkodowanym (o czym nie raz pisałem) ale niewątpliwie tak jak piszesz ( chodzi o sposób pisania i wyrażania się ) tak to wychodzi... czego dowodem są też inni ludzie że tak to odczuwają.. To że napisałem że stawiasz się w roli "poszkodowanego" nie wiem czy zauważyłeś ale było to napisane w cudzysłowie - tak bodajże poprawnie się pisze.. to dlatego że ludzie takie odnoszą wrażenie. I tylko to miałem na myśli -
dla mnie na pewno nie jesteś poszkodowany w żadnym stopniu - nie licząc tego jak potraktował Cię serwis...ale ja wolałbym żeby tak mnie potraktowali i myślę że nie tylko ja - a w zamian żebym otrzymał 100% kasy za tv. po 1,5 czy 4 latach użytkowania.
Gdybyśmy w ten sposób rozpatrywali to każdy kto ma problem z tv bez względu jakiej firmy chciałby tak być potraktowany jak Ty - niestety jest to niemożliwe bo to się udaje raz na jakiś czas - niestety. Tobie się udało ...
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Ja tam ocenę pozostawiam czytającym. Informuję tylko o przypadkach łamania gwarancji przez tą firmę. Po to są fora. A każdy swój rozum ma i sam sobie wyciągnie wnioski, czy zakup sprzętu firmy Sony jest dobrym pomysłem w świetle podejścia tej firmy do praw klienta, do jakości serwisu i do warunków gwarancji.
Mnie do tej pory za złamanie warunków gwarancji nikt z firmy Sony nie przeprosił. Nie uważają więc że zrobili coś złego. Ja zresztą widać na kolejnych przykładach ich podejście do klienta niewiele się zmieniło. O ile nie o wiele pogorszyło.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

astw

New member
" ale pozew planuje założyć firmie Sony do Anglii? Bo w Polsce to nic nie da...". Jeśli jest konsumentem, może w Polsce, jeśli przedsiębiorcą to w GB.

Zob. rozporządzenie Rady (WE) nr 44/2001 z dnia 22.12.2000 r. w sprawie jurysdykcji i
uznawania orzeczeń sądowych oraz ich wykonywania w sprawach cywilnych i handlowych
(tzw. Bruksela I). Konsument może pozwać oddział przedsiębiorcy z innego państwa UE do polskiego sądu.
Zgodnie z art. 16 ust. 1 w zw. 15 ust. 1 lit c rozporządzenia I konsument
może pozwać swojego kontrahenta-przedsiębiorcę przed sąd państwa, w którym siedzibę ma kontrahent-przedsiębiorca
albo przed sąd państwa, w którym mieszka konsument np. w przypadku gdy kontrahent-przedsiębiorca
prowadzi działalność zawodową lub gospodarczą w państwie, w którym mieszka konsument.
Teraz jest nowe rozporządzenie - https://miedzynarodoweprawohandlowe...ostalo-opublikowane-w-dzienniku-urzedowym-ue/
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dokładnie każdy ma swój rozum i sam ponosi odpowiedzialność za swoje zakupy.... a przeprosić nikt nie przeprosi tak jak nikt nie przeprasza w sprawach znacznie poważniejszych.... jak ja to mówię życie.... choć dla każdego z nas jest zupełnie co innego pod pojęciem - poważna sprawa...
Każdy ma swoje życzenia względem serwisów, producentów, władzy w Państwie - np. ja uważam że każda rzecz rtv bez względu czy to jest tv, wzmak czy amplituner powyżej 10 tyś - prawo powinno być tak skonstruowane że producent powinien dawać możliwość wykupu 5 letniej gwarancji producenta - bo to są drogie zabawki i ja sobie nie wyobrażam że kupując tv za 20 tys nie mam takiej możliwości kupując tv choćby Samsunga... i patrząc że to nie samochód że tam po 10 latach się kupi części, w przypadku tv po 1,5 czy dwóch latach można zapomnieć o częściach... A jest jak jest...


ASTW to weź spróbuj założyć firmie Sony sprawę w Polsce - weź te Rozporządzenia i załóż ... życzę powodzenia.. po pierwsze był tu już Kolega który założył sprawę w Polsce i została oddalona, po drugie ja prawnika się pytałem czy da radę założyć sprawę firmie Sony w Polsce i również powiedział że może się podjąć - nie ma sprawy on zarobi a na 99% Sąd oddali ... Różnica polega na tym że ja pytałem się teoretycznie i uczciwego prawnika się zapytałem a Kolega z forum nie będę pisał u jakiego prawnika był...


Mojego kumpla brat złożył pozew o pewnej firmie która naciągała ludzi na koszta podszywając się pod inna stronę - groziła mu itp.. swojego czasu bardzo szeroka sprawa - firma miała swoją siedzibę w EA a w Polsce miała biuro - i jak myślisz jak to się skończyło ??? Tak samo jak przypadek wyżej... Kupując produkt Sonego jest czarno na białym napisane gdzie jest Sąd dla firmy Sony i gdzie swoje roszczenia można kierować.. Zapoznajesz się z tym i albo pasuje albo nie... Nasz ala Oddział który jest w Polsce to tyle ma do gadania co ....Nasz Oddział jest wykonawcą i nie jest do reprezentowania firmy Sony przed Sądem.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
astw
Ale z tego co zacytowałeś, nie wynika, ze konsument można pozwać przed nasz krajowy sąd przedsiębiorcę, który nie ma tutaj siedziby i przedstawicielstwa.
Już kiedyś o to pytałem.
Czy zna ktoś inną firmę z branży RTV która podobnie jak Sony nie ma krajowej siedziby swojego przedstawicielstwa?
Czy to jest w dalszym ciągu jedyna firma która tak sprytnie uchyla się od naszego wymiaru sprawiedliwości?
lolek126
to nie tak jak piszesz.
Sam o tym sądzie w Anglii nie wiedziałeś dopóki nasz kolega się na tym nie przejechał i o tym nie napisał. Podobnie sklepy o tym w większości pojęcia nie mają. Pytałem kiedyś nawet w salonach Sony i wprowadzali mnie w błąd, że oczywiście w Polsce.
Wie o tym garstka forumowiczów. Potencjalny klient nie ma o tym zielonego pojęcia.
A Ty szumnie piszesz, że każdy wie. Nieprawda. Sam nie wiedziałeś.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
astw
Ale z tego co zacytowałeś, nie wynika, ze konsument można pozwać przed nasz krajowy sąd przedsiębiorcę, który nie ma tutaj siedziby i przedstawicielstwa.
Już kiedyś o to pytałem.
Czy zna ktoś inną firmę z branży RTV która podobnie jak Sony nie ma krajowej siedziby swojego przedstawicielstwa?
Czy to jest w dalszym ciągu jedyna firma która tak sprytnie uchyla się od naszego wymiaru sprawiedliwości?
lolek126
to nie tak jak piszesz.
Sam o tym sądzie w Anglii nie wiedziałeś dopóki nasz kolega się na tym nie przejechał i o tym nie napisał. Podobnie sklepy o tym w większości pojęcia nie mają. Pytałem kiedyś nawet w salonach Sony i wprowadzali mnie w błąd, że oczywiście w Polsce.
Wie o tym garstka forumowiczów. Potencjalny klient nie ma o tym zielonego pojęcia.
A Ty szumnie piszesz, że każdy wie. Nieprawda. Sam nie wiedziałeś.
Nieprawda weź odnajdź mój jeden z pierwszych postów i co pisałem i w jakiej formie to pisałem odnośnie Sądu w Anglii...nie będę się powtarzał....Nigdy nie napisałem że nie wiedziałem, a pisałem zupełnie coś innego - jedynie czego nie wiedziałem to o drugiej gwarancji która jest na stronie Sony.
Czy Ty wiesz jak wygląda gwarancja na Sony w chwili obecnej ? Tego nie da się nie zauważyć ...jeśli ktoś tylko weźmie do ręki gwarancję , druga sprawa nawet podawałem Ci numery tel . do dwóch salonów gdzie przez tel powiedzieli mi że Sądem dla Sony jest Anglia w dwóch innych nie wiedzieli.. Więc zanim coś napiszesz to weź sprawdź
Potencjalny klient jeśli nie ma zielonego pojęcia to powinien iść do piaskownicy i tam się bawić a nie kupować tv, bo przed zakupem tv można to sprawdzić czytając gwarancję - a że u nas w Polsce od dawna już wiadomo że mało kto to robi to już inna sprawa - ale nie znajomość prawa nie powoduje że człowiek może postępować niezgodnie z tym prawem. I tak samo w tym wypadku można zapoznać się jeśli ktoś tego bardzo chce. Ba w przypadku przedłużonej gwarancji nawet podaje się dane swoje itp. po czym zostaje wydrukowana i dana do ręki nabywcy...A tam na samej górze jest wyraźnie napisane - być może ktoś tego nie rozumie ale to już inna sprawa..
Może Ci się to przypomina bo wtedy jak o tym pisałem to pisałem to bardziej dosadnie i byłeś oburzony...
Nie wmawiaj mi czegoś czego nie napisałem....a przede wszystkim staraj się zrozumieć to co ludzie piszą do Ciebie...
I kolejna sprawa raz jeszcze Ci napiszę że jeśli cokolwiek mi się przytrafi i Sklep odmówi naprawy, wymiany itp. na Ustawę, to podam Sprzedawcę do Sądu tak żebyś się przekonał jak to jest w tym Sądzie, bo jak widzisz choćby w przypadku Samsunga jakoś nikt nie poleciał do Sądu pomimo że Sąd dla Samsunga jest w Polsce. A wtedy się przekonasz ile kosztuje dobry prawnik w Warszawie, rzeczoznawcy, sama sprawa - bo ja widzę że Ty patrzysz przez różowe okulary jak to niby jest wspaniale w naszych Sądach i jak to wszyscy gonią ze swoimi tv za 4 tys do sądu - to ja Ci umożliwię i się przekonasz sam - bo pamiętaj co napisałeś na forum że 50% wszystkich kosztów zwracasz :) w razie przegranej. Masz to jak w banku .... Oczywiście jak wygramy 50% tego towaru idzie na Twoje konto - słowo się rzekło


Ps poprzedzający post lepiej jest go usunąć - jest taka możliwość.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nawet jeśli przyjmiemy Twoją optymistyczną wersję, bo moja była całkiem inna, to w tylko w 50% przypadków salony Sony wiedzą, że dla klientów Sony sąd jest w Anglii.
W marketach ta wiedza jest zerowa.
Powtórzę pytanie, czy znasz jakiegoś innego producenta RTV, który sprytnie unika odpowiedzialności przed naszym wymiarem sprawiedliwości?
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Czytając Was koledzy nasuwa się tylko jeden wniosek... Szkoda, że polski klient często gęsto wykładając na TV średnią krajową musi być jeszcze biegłym prawnikiem obcykanym w zawiłych gwarancjach producentów którym nabija kabzę. Nie wyobrażam sobie tego żeby Niemiec czy Amerykanin przez tydzień studiował zapisy gwarancyjne przed kupnem sprzętu i pytał w jakim ewentualnie sądzie może pozwać producenta. I to jeszcze przed zakupem! To jest możliwe tylko w takim kraju jak nasz i dalej na wschód. Od Odry na zachód takie traktowanie klienta nie ma prawa bytu... No przecież ktoś na tą Unię pracować musi.

Wysłane z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej za pomocą Poczty Polskiej
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nawet jeśli przyjmiemy Twoją optymistyczną wersję, bo moja była całkiem inna, to w tylko w 50% przypadków salony Sony wiedzą, że dla klientów Sony sąd jest w Anglii.
W marketach ta wiedza jest zerowa.
Powtórzę pytanie, czy znasz jakiegoś innego producenta RTV, który sprytnie unika odpowiedzialności przed naszym wymiarem sprawiedliwości?

To nie jest moja optymistyczna wersja , tak jak napisałem to był fakt i numery tel. do tych dwóch salonów napisałem Tobie, ale również wtedy pisałem i teraz to samo napiszę że wszyscy powinni o tym wiedzieć - mam na myśli salony Sony czy też w marketach. Co nie zmienia faktu że ludzie powinni czytać gwarancję przed zakupem drogiej rzeczy, bo później różne kwiatki z tego wychodzą. A po zakupie można mieć również żal do siebie bo można było tylko że się nie chciało.... bo po co.... A czytając gwarancję nie da się tego zauważyć bo tak jak napisałem jest to napisane na samej górze gwarancji a nie gdzieś schowane w środku ....
Tez nigdy nie byłem świadkiem jak ktoś pytał się sprzedawcy o to gdzie jest Sąd dla firmy Sony - bo kto kupuje coś z myślą o tym że będzie musiał się sądzić z daną firmą.
Ale jakby przeczytali gwarancję to by wiedzieli o tym... tylko u nas gwarancję czyta się jak z chwilą gdy cos poleci...
Co do innej firmy która ma taki zapis jak Sony nie znam a czy nie ma takiej firmy nie wiem tego i nie chce mi się tego sprawdzać bo i po co mi to, tak jak nikt nie kazał mi kupować tych kilkanaście rzeczy które mam od Sony tak i innym ludziom nikt nie przystawia pistoletu do skroni żeby zakup poczynili ich produktu- każdy kupuje bo chce , a ostanie dane odnośnie finansów Sony stwierdzają że dział tv jest na lekkim plusie więc ludzie zaczynają więcej kupować tv... jak będzie za pól roku , rok zobaczymy - na razie jest lepiej jak było... i to jest najważniejsze.
Następny tv też będzie Sony jak będzie 5 letnia gwarancja - oszukają mnie albo zostanę nie tak załatwiony jak ja sobie tego życzę pożegnam się z tą firmą i tyle..


Czytając Was koledzy nasuwa się tylko jeden wniosek... Szkoda, że polski klient często gęsto wykładając na TV średnią krajową musi być jeszcze biegłym prawnikiem obcykanym w zawiłych gwarancjach producentów którym nabija kabzę. Nie wyobrażam sobie tego żeby Niemiec czy Amerykanin przez tydzień studiował zapisy gwarancyjne przed kupnem sprzętu i pytał w jakim ewentualnie sądzie może pozwać producenta. I to jeszcze przed zakupem! To jest możliwe tylko w takim kraju jak nasz i dalej na wschód. Od Odry na zachód takie traktowanie klienta nie ma prawa bytu... No przecież ktoś na tą Unię pracować musi.

Wysłane z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej za pomocą Poczty Polskiej

Kolego bo oni tak nie mają nie będę się powtarzał i pisał Ci przykładów z życia które miały miejsce np. w Niemczech czy w Anglii - w tym temacie podałem kilka zarówno jeśli chodzi o branżę rtv jak i np. motoryzacyjną ...
Jesteśmy daleko za Europą zach. jeśli chodzi o serwisy i długo długo to się nie zmieni ponieważ jesteśmy Państwem na dorobku i u nas każdy chce jak najwięcej zarobić więc trzeba tak reperować i podchodzić do gwarancji żeby wyjść na swoje... Nie podoba to mi się , Tobie i innym ale tak jest i ja mam lat 41 i jestem w stanie się założyć że jeszcze przez najbliższych 10-20 lat nic się nie zmieni w tej materii...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Czyli nic się nie zmieniło.
Z tego co wiemy, Sony jest chyba jedyną firmą w branży RTV która sprytnie unika odpowiedzialności przed naszym wymiarem sprawiedliwości.
I przypominam Ci lolek126, ze to jest temat o gwarancji Sony. Nie o motoryzacji, nie o sytuacji gospodarczej Polski.
To temat o tym jaka jest gwarancja firmy Sony w Polsce i jak do niej podchodzi ta firma.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A od kiedy to ja jestem dla Ciebie takim autorytetem że jak napiszę że nie znam innej firmy co by miała taki stan prawny to tak jest :) Cieszę się ... Ale palca nie daje uciąć sobie że tak jest... ja nie znam a nawet jakby była taka firma to co to zmienia ? Nic .....


A nie unika na 100%, unikałaby wtedy kiedy nie byłoby takiego zapisu w gwarancji - więc informuje o tym tylko trzeba przeczytać gwarancję....
ja kupiłem świadomie i myślę że w chwili obecnej już większość osób kupuje z tą świadomością bo już o tym było pisane zapewne na wszystkich możliwie portalach...


Ostatnia sprawa dla większości ludzi którzy kupują tv od Sony powiedzmy w cenie do 5 tys i tak nie poszliby do Sądu co było można zobaczyć w przypadku potraktowania ludzi przez firmę Samsung jeśli chodzi o sprawę "kurz" bo to kosztuje, chyba że jesteś tak miłosierny że oświadczysz że w przypadku wszystkich firm tv podlegających pod Sąd w Polsce będziesz dawał 50% poniesionych kosztów - to wtedy miałoby znaczenie dla kupujących tv Sony.
We mnie masz sprzymierzeńca i będziemy walczyć o lepszą Polskę o lepsze traktowanie Konsumentów. Pójdziemy do Sądu i będziemy walczyć...
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Już mnie nie straszysz sądem, tylko chcesz razem ze mną do niego iść?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Oczywiście bo nigdy Cię nim nie straszyłem jako moja osoba tylko enty raz piszę że nie potrafisz zrozumieć tego co Ci pisałem zresztą nie tylko ja bo kilka takich osób jest co prosiło Ciebie o czytanie ze zrozumieniem... ale jesteś bardzo oporny... A wystarczy raptem kilka postów wtecz się cofnąć i będzie przykład kolejnego twojego niezrozumienia tekstu... ale co poradzić ja już się przyzwyczaiłem.
A do Sądu chce iść jak coś rozwali mi się bo chce Ci pokazać prawdziwe życie a nie to które Ty sobie wyobrażasz i ile kosztuje sprawa kiedy się przegra ( bo Ty na sali sądowej jeśli chodzi o rozprawy to byłeś ale oczami po ekranie w tv) np. z tv za 3 tys zl... Bo ja wezmę prawnika który za godzinną poradę bierze 280 do 350 zł wiec sobie wyobraź ile kosztuje jak się z nim idzie do Sądu plus rzeczoznawcy i inne koszta, a które nie są małe i zobaczysz ile wtedy taki tv za 3 tys zl kosztuje... Ale co się nie robi dla Ojczyzny....Ja jestem w stanie się poświęcić w zmian za jedno - zobaczyć Twoją nieocenioną zdziwioną minę podczas wystawiania rachunku za przegraną sprawę za tv np. warty 3 tys zł... gdyż to jest doświadczenie bezcenne..
 
Ostatnia edycja:

astw

New member
"Czy zna ktoś inną firmę z branży RTV która podobnie jak Sony nie ma krajowej siedziby swojego przedstawicielstwa?"

W formie oddziału działa np.
Kontakt - Panasonic
Panasonic Marketing Europe GmbH
(Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)
Oddział w Polsce ul. Wołoska 9a 02-583 Warszawa
 
Do góry