Każdy Oled ma problemy z płynnymi-jednakowymi na całej planszy przejściami tonalnymi z czarnego na ciemne szarości, taka technologia. Proponuje jakieś testy zrobić na 5% szarości to zobaczycie o czym pisze.
Witam,
Czy objawy opisane przeze mnie nie podchodzą pod akcje serwisową Onkyo?
Onkyo | Customer Service Program
Kurcze tyle ludzi miało podobne problemy a nikomu się nie chce odpisać. :(
Witam,
Posiadam wymieniony w temacie amplituner (na gwarancji). Jestem z niego zadowolony, ale od około tygodnia pojawia się problem z dźwiękiem a właściwie z jego brakiem podczas włączania amplitunera. Zestaw: amplituner, tv i dekoder nc+ uruchamiam jednym przyciskiem na pilocie onkyo. Po...
W Krakowie w Euro Rtv Agd w Krokusie stoi na ekspozycji ten telewizor. W prawym gornym rogu ramki widac wyraznie rozwarstwienie. Pewnie bardzo długo świeci na ekspozycji.
Witam,
Pod tym adresem jest podstawowe porównanie:
Onkyo | Product comparison
Nawet wagowo jest spora różnica. Jest sporo porównań na różnych stronach bardziej i mniej profesjonalnych.
Pozdrawiam
Kolego dlaczego wybrałeś model 828 a nie 818?
Jeśli chodzi o walory dźwiękowe to 828 jest "wykastrowaną" wersją w porównaniu do 818.
Ma bajery typu wifi i bluetooth wbudowane ale...głównie chodzi o granie.
Witam,
Dostałem dzisiaj TV po naprawie. Wymieniono moduł Wi-Fi oraz okablowanie (wewnątrz wokół ramki). Aplikacje WebBrowser i Skype uruchamiają się. WebBrowser potrafi zniknąć i pojawić się po czasie ale działa.
Sieć wifi wykrywa i łączy się bez problemu. Test prędkości łącza w "WebBrowserze"-...
Dzisiaj telefon do serwisu. Diagnoza uszkodzony moduł WiFi. Zamówiono części, czyli weekend bez telewizora :( Dzisiaj w wątku o es7000 kolega opisuje identyczne problemy z znikającym wifi jak u mnie.
Co ciekawe ostatnie posty w tym wątku (es8000) np. z wczoraj nie da się wczytać , wyskakuje...
Witam,
Macie szczęście z serwisem, że wymienia części u klienta. U mnie za pierwszym razem przyjechał tylko kierowca po tv nie mający pojęcia o serwisie a dzisiaj bez części zamiennych.
Wstępnie winny jest przegrzewający się moduł wifi. Podobno częste przypadki (wada technologiczna)...
Do mnie przyjedzie serwis :( (pewnie na dodatek tylko kierowca i nikt na miejscu nie postara się sprawdzić).
Powtarzam prośbę o sprawdzenie konfiguracji ustawień sieci WI-FI (czy znika wam okno w momencie pojawienia się routera).
Panowie przecież to tylko 10 sekund!
Co do resetu...