Test nowego telewizora LCD firmy Samsung UE55ES8000

i-heli

New member
Soft niestety nie. Tylko ustawienia uzytkownika. Nic to nie da. Pytalem w serwisie i w zaden sposób nie da się wrocic to poprzedniego firmware. Tylko zmiana plyty głównej w Tv.
 

zzabek

Member
Z innej beczki jak się przywraca ustawienia fabryczne [menu serwisowe] to soft powraca do takiego jaki był w dniu zakupu TV ??
Nie po prostu po włączeniu SMART HUB [FIRMWARE 2011.]

Aktualizacja SMART HUB wniosła jakiegoś bubla.
Mianowicie po wyjściu z smart hub samoczynnie włącza się Social TV
Nigdy wcześniej tego nie było.
PS
Po wył. i włą. TV jest już wszystko OK.
 
Ostatnia edycja:

lord_yabol

New member
Dzisiaj telefon do serwisu. Diagnoza uszkodzony moduł WiFi. Zamówiono części, czyli weekend bez telewizora :( Dzisiaj w wątku o es7000 kolega opisuje identyczne problemy z znikającym wifi jak u mnie.

Co ciekawe ostatnie posty w tym wątku (es8000) np. z wczoraj nie da się wczytać , wyskakuje temat zakupu dvd.
 

witgit

New member
Dostałem odpowieź z Samsunga na moje pytanie dotyczące problemów ze smart hubem.

Jeżeli posiada Pan wersję oprogramowania T-ECPDEUC-2011.1, podany przez
Pana błąd jest spowodowany przez daną wersję oprogramowania. Sytuacja
została już zgłoszona do naszego wsparcia technicznego, które aktualnie
pracuje nad nową wersją oprogramowania oraz wyeliminowaniem podanej
przez Pana sytuacji.
Bardzo proszę o uzbrojenie się w cierpliwość, wkrótce problem powinien
zostać wyeliminowany, oraz powinna zostać wydana nowa wersja aplikacji
YouTube. Przepraszam za powstałe z tym niedogodności.

Pozostaje czekać.
 

i-heli

New member
Przyjechal do mnie serwisant i został wgrany soft serwisowy 0000 który się zaktualizowal przez net do 2009.2. Samsung w końcu dostrzegl bledne działanie softu 2011.1
 

zim_b

New member
Witajcie mam pytanie, czy ktoś używa ir blastera w es7000/8000 z nowym dekoderem nc+(media box+).

Na liście producentów nie ma tego modelu. Muszę podjąć decyzje jaki dekoder wybrać a zależy mi nadal na korzystaniu z pilota TV.
 

kazikw1

New member
Cześć, czy macie nadal od czasu do czasu problemy ze SmartHub? U mnie czasem się nie włącza, czasem zawiesza w trakcie włączania....
 

Hedrox87

Member
Ja mam tak dosyć często, że gdy odpalam jakąś aplikację w Smart Hub to potrafi się pojawić informacja o ładowaniu i nic się potem nie dzieje. Wtedy klikam cofnij i jeszcze raz odpalam i zawsze od razu aplikacja zadziała. W YouTube natomiast czasem na samym początku gdy uruchamiam już jakiś konkretny filmik to potrafi się wszystko zwiesić i telewizor robi automatyczny restart. Rzadko zdarza się na YT, że obraz się zawiesza i leci sam dźwięk.
 
Do góry