Onkyo TX-NR818- problem z dźwiękiem i internetem.

lord_yabol

New member
Witam,


Posiadam wymieniony w temacie amplituner (na gwarancji). Jestem z niego zadowolony, ale od około tygodnia pojawia się problem z dźwiękiem a właściwie z jego brakiem podczas włączania amplitunera. Zestaw: amplituner, tv i dekoder nc+ uruchamiam jednym przyciskiem na pilocie onkyo. Po kilka sekundach pojawia się normalnie obraz, natomiast jest zupełna cisza. Zwiększanie głośności nic nie daje. Dzieje się tak na wszystkich źródłach jak dvd, ps3. Wchodząc w ustawienia amplitunera w ustawienia głośników, a następnie level calibration również nie słychać szumów testowych. Zauważyłem, że przy normalnym uruchomieniu zestawu zawsze po kilku sekundach słychać charakterystyczny "pstryk" amplitunera i pojawia się obraz z dźwiękiem.
W sytuacjach uruchomienia i braku dźwięku tego "pstryknięcia" nie słychać.
Na dzień dzisiejszy 1 na 3 uruchomienia kończą się brakiem dźwięku. Ponowne wyłączenie i włączenie zestawu pomaga. Kiedy uruchomi się poprawnie to działa ok do momentu wyłączenia.
Robiłem reset fabryczny urządzenia (przycisk CBL/SAT + Power)- bez rezultatu.


Dodatkowo mam kartę sieciową USB podpiętą do tylnego gniazda USB. W opcjach amplitunera mam ustawione Network Stanby na ON. Po wyłączeniu amplitunera karta działa w tle natomiast w momencie opisanego wyżej problemu karta nie świeci i nie mam połączenia internetowego.


Czy mieliście takie problemy albo jakieś wskazówki, czy jedynie serwis jest w stanie to rozwiązać?
 

DeeBass

New member
Bez reklam
Teraz ampli ze względu na rozbudowę funkcji mają rozbudowane oprogramowanie które czasami może coś zawiesić. Mnie niedawno "zawisł" mój denon i pomogło odłączenie na chwilę z prądu i reset ustawień do fabrycznych. Spróbuj, może w onkyo też pomoże a jak nie to serwis
 
Do góry