50pv350 vs 50pk350

mmaciejewski

New member
u mnie było DOKŁADNIE to samo. Przyjechali z serwisu, stwierdzili uszkodzenie i zabrali. Matryca do wymiany, TV ma wrócić w tym tygodniu. Widać jakaś wadliwa partia musiała być, bo nawet kształt plamy mamy identyczny:)! Oby to nie chroniczna przypadłość tego modelu... co do kartonu, chcieli go tylko na czas transportu (pytali się czy mam czy mają TV zapakować w swój). Jak to jest z kartą gwarancyjną to się nie wypowiem, ale powinna być przyklejona z boku do kartonu (tak przynajmniej było w moim przypadku). Jakby co, dzwonić do sklepu, żeby dosłali samą kartę gwarancyjną (w neo24.pl kiedyś tak mi dosłali)
przepraszam, ze pisze tutaj ale nie odkrylem jeszcze jak wysylac PW na tym forum. Mam pytanie do uzytkownika lukbor2...w jaki sposob zglaszales reklamacje? Dzwoniles do sklepu czy do LG? Zalezy mi na tym zeby serwis przyjechal, zabral telewizor i przywiozl naprawiony...nie mam ochoty sam go pakowac i wysylac. Jestem z Jeleniej Góry i zastanawiam sie czy to, ze serwis przyjezdza zalezy od miejsca w ktorym sie mieszka czy jest to ogolnie przyjeta praktyka LG. Prosze o jak najszybsza odpowiedz gdyz zalezy mi na tym zeby zaczac pocedure reklamacyjna a przez to, ze nigdy nie musialem nic reklamowac...nie wiem dokladnie jak postapic zeby zalatwic wszystko szybko i sprawnie:)

a w kwestii kartonu...tym samym kurierem przyjechal tv sony dla rodzicow...obejrzalem karton dokladnie i zadnej karty gwarancyjnej tam nie ma...ani z boku ani pod naklejka kurierska...w zwiazku z tym mam kolejne pytanie do lukbor2...czy serwisanci zabierajac od Ciebie telewizor chcieli razem z nim karte gwarancyjna czy wystarczyla im faktura zakupu (ta akurat posiadam...byla w pudle z LG)?
 

lukbor2

New member
Po prostu zadzwoniłem na infolinię LG i zgłosiłem awarię. Podałem typ TV, datę zakupu i numer seryjny. Po dwóch dniach przyjechali panowie z serwisu (po wcześniejszym umówieniu godziny) i zabrali sprzęt. Czysto, schludnie i sprawnie:)!
 

mmaciejewski

New member
Jestem bardzo ciekaw jak bedzie wygladala nowa matryca u Ciebie lukbor2:) napisz koniecznie jak juz wroci z serwisu...aha..i jestem ciekaw ile u Ciebie to bedzie trwalo czasowo od zgloszenia awarii do powrotu TV z serwisu...czy ktos z uzytkownikow orientuje sie czy w takich przypadkach matryca jest wymieniana na nowa czy uzywana badz caly TV jest wymieniany na nowy czy poserwisowy?
 

cactusek

New member
Bez reklam
Czy któryś z właścicieli pv350 mógłby potwierdzić/zaprzeczyć smużenie w czasie oglądania meczu albo rozmazywanie się piłkarzy w ruchu.
 

adamlop

New member
Pilkarze sie nie rozmywaja, ale trawa jak w LCD'ku mrowieje. Ostrość wraca przy zwolnieniu kamery - im wolniejszy ruch tym ostrzej, ale to chyba standard. Porownywalem z panasem p50x10y kolegi i u niego bylo jeszcze gorzej. Mowimy oczywiscie o HD, bo w SD nie zobaczysz raczej tak szczegółowej murawy. Chociaż musze przyznać że wczesniej na LCD Hd-ready nie widzialem rosy na trawie, teraz jak ogladam nsport hd, albo eurosport hd to czasem kropelka mrugnie w słońcu :D
 

lukbor2

New member
przepraszam, ze pisze tutaj ale nie odkrylem jeszcze jak wysylac PW na tym forum. Mam pytanie do uzytkownika lukbor2...w jaki sposob zglaszales reklamacje? Dzwoniles do sklepu czy do LG? Zalezy mi na tym zeby serwis przyjechal, zabral telewizor i przywiozl naprawiony...nie mam ochoty sam go pakowac i wysylac. Jestem z Jeleniej Góry i zastanawiam sie czy to, ze serwis przyjezdza zalezy od miejsca w ktorym sie mieszka czy jest to ogolnie przyjeta praktyka LG. Prosze o jak najszybsza odpowiedz gdyz zalezy mi na tym zeby zaczac pocedure reklamacyjna a przez to, ze nigdy nie musialem nic reklamowac...nie wiem dokladnie jak postapic zeby zalatwic wszystko szybko i sprawnie:)

a w kwestii kartonu...tym samym kurierem przyjechal tv sony dla rodzicow...obejrzalem karton dokladnie i zadnej karty gwarancyjnej tam nie ma...ani z boku ani pod naklejka kurierska...w zwiazku z tym mam kolejne pytanie do lukbor2...czy serwisanci zabierajac od Ciebie telewizor chcieli razem z nim karte gwarancyjna czy wystarczyla im faktura zakupu (ta akurat posiadam...byla w pudle z LG)?

Chcieli gwarancję i fakturę...
 

lukbor2

New member
No to mój TV wrócił z serwisu z adnotacja w karcie "wymiana panela". I niestety nie wiem, czy tylko tak napisali czy ten model tak ma, bo problem występuje nadal... Nie mam teraz ochoty na ponowne wysyłanie na 2 tygodnie sprzętu do serwisu. Może jak będę na jakiś urlop jechał, to wtedy to zgłoszę, jako kolejną naprawę. A tak na marginesie, to nie mogę w tym TV ustawić prawdziwej czerni. Jest ona szara jak na zwykłym LCD (widać to zwłaszcza w ciemnych scenach i np. podczas napisów końcowych). Stąd moje pytanie, czy można ja jakoś poprawić ustawieniami, czy poprawi się sama z czasem czy po prostu "ten typ tak ma" ?
 

mmaciejewski

New member
Lukbor2...czyli niby wymienili Tobie panel...mam rozumiec matryce i nadal w tym narozniku masz identyczna plame jak u mnie i taka sama jak przed wysylka Twojego TV do serwisu? Kurcze...dzis zglosilem reklamacje, zobaczymy jak to u mnie rozegraja, jesli wroci dalej z wada to go poprostu nie przyjme...mam rozumiec z tego co piszesz, ze trwalo to u Ciebie 2 tygodnie?
 

mmaciejewski

New member
Jesli o mnie chodzi to panowie z serwisu przyjechali w tym samym dniu w ktorym zglaszalem usterke na infolinii. Serwis z ktorego przyjechali to chyba jedyny taki zaklad w Jeleniej Gorze majacy autoryzacje chyba wszystkich wazniejszych marek, firma z tradycja w ktorej troche sprzetu juz naprawialem i prezentuja oni wysoki poziom uslug...co nie zmienia faktu, ze z takim uszkodzeniem sie jeszcze nie spotkali w zwiazku z czym porobili zdjecia i mieli problem skonsultowac z centrala LG...poinformowali mnie, ze generalnie dzis panele rzadko kiedy sa idealne i zdarzaja sie martwe piksele itd...z mojej strony powiedzialem, ze owszem defekt ten mi nie przeszkadza ale skoro nie znamy jego natury to bede naciskac na wymiane matrycy, gdyz nie chce zeby np padla mi zaraz po gwarancji...plusem albo i minusem...pewnie w zaleznosci od poziomu lokalnego serwisu w poszczegolnych miastach jest to, ze jesli LG im odpisze, ze matryca do wymiany to mi moga przeprowadzic cala operacje jak sie upre nawet w domu...teraz pytanie do bardziej doswiadczonych uzytkownikow forum...lepiej niech wymieniaja w domu czy taszcza tv do siedziby serwisu?
 

lukbor2

New member
Lukbor2: ust: poziom czerni: niski
Mam tak właśnie ustawiony, ale nadal ten poziom czerni nie jest dla mnie zadowalający (biorąc pod uwagę zachwalanie jej poziomu na plazmach). No nic, może się jakoś przyzwyczaję:)! Co do wymiany matrycy, to może faktycznie lepiej będzie jak ten fakt zgłoszę jeszcze raz do LG i zażądam wymiany jej u siebie w domu. Jak napisałem, w serwisie sprzęt był 2 tygodnie a to trochę długo...
 

Hillel

New member
mam u siebie coś podobnego tylko chyba mniejsze (z metra już nie widać). ale poczekam ze zgłoszeniem tego na końcówkę gwarancji :). a nuż mi matrycę wymienią i będzie nówka.. hi hi
 

mmaciejewski

New member
Jestem po wymianie matrycy na nowa...w poniedzialek sprawa zgloszona rano na infolinie, po poludniu wizyta serwisu, robienie zdjec itd a dzis telefon z serwisu, ze przyjechala nowa matryca (wczoraj przyleciala kurierem z belgii do warszawy a dzis do jeleniej)...wizyta panow w domu i matryca zalozona...coz...problem nadal wystepuje lecz ciemny naroznik jest duuuuzo mniejszy niz w poprzedniej matrycy...jak stwierdzil pan z serwisu "ja bym sie tym nie przejmowal"...no i ja chyba sprawe narazie odloze na pozniej...pod koniec gwarancji to zglosze:))) no chyba, ze ktos z uzytkownikow wie gdzie moznaby podeslac zdjecia do konsuitacji to dowiedzielibysmy sie wiecej o co tu chodzi...czy jest to jakas wada calej duzej partii matryc, blad podczas montazu czy moze...oby nie..."ten typ tak ma"...
 

marecki6

New member
Bez reklam
sam rozważam zakup tego tv ale mam obawy co do samej marki i niestety takie historie przekonuja mnie ze pomimo fajnego stosunku cena/możliwości jakość trochę dostaje..... jak przyjdzie mi faktycznie dokonywać zakupu będę miał niezły problem
 

gadzik3

New member
sam rozważam zakup tego tv ale mam obawy co do samej marki i niestety takie historie przekonuja mnie ze pomimo fajnego stosunku cena/możliwości jakość trochę dostaje..... jak przyjdzie mi faktycznie dokonywać zakupu będę miał niezły problem
Mam telewizor crt funai i jest katowany od 5 lat nic sie z nim nie dzieje, a tu lg po kilku miesiącach wysiada ( używany max 4 godz dziennie). Chyba cos nie jest tak z telewizorami lg, chociaz z drugiej strony kuzyn ma plazmę lg od 4 lat i śmiga mu jak ta lala.
 
Do góry