Zastanawiam się nad wyborem TLC i tu pytanie, po tym co czytam na forum?
Czy normalnie działa Netflix, HBO GO, YouTube, Player, TVPVOD z poziomu TV, nie posiadam żadnych boxów czy konsol a to są platformy które używam 90% czasu, kablówkę tylko dla programów informacyjnych.
Jak jest z bajkami bo tu też słyszałem, że są kłopoty? Czy to problemy 1-3 osób albo problemy z przed 2mc a już wszystko jest ok.
Jest to główny czynnik kupna nowego TV stabilność i bezproblemowość tych platform, czyli usiadz-wlacz-ogladaj-skoncz-wylacz.
Może mam złe wrażenie ale chyba w innych TV nie ma aż takich problemów z podstawowymi w tych czasach funkcjami TV.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
W sumie to nic nie pomogłeś, a pytanie wcześniej zadałem w temacie konkretnego modelu i odpowiedzi, konkretnej w stylu "bajki już się nie tną" nie uzyskałem a Ty jedynie stwierdziłeś, że zawsze znajdzie się ktoś na nie oraz, że 1-2 os mają problem z Netflixem, ale w sumie tematu nie śledzisz. Więc szukałem dalej i trafiłem tu na temat o sofcie, gdzie też toczy się o tym dyskusja....ot cała tajemnica, nie każdy wchodzi w tematy z konkretnym modelem a problem dotyczy wielu i albo nie został rozwiązany przez producenta, albo z jakiegoś powodu się jej nie podaje, a że problem istnieje widać w sieci, bo to główny zarzut do tej marki.@konik1977 - pisanie niemal identycznych pytań w różnych wątkach forum to forma spamu. Naruszasz etykietę i regulamin forum.
Ja już nie mam chęci pomagać.
W sumie to nic nie pomogłeś, a pytanie wcześniej zadałem w temacie konkretnego modelu i odpowiedzi, konkretnej w stylu "bajki już się nie tną" nie uzyskałem a Ty jedynie stwierdziłeś, że zawsze znajdzie się ktoś na nie oraz, że 1-2 os mają problem z Netflixem, ale w sumie tematu nie śledzisz. Więc szukałem dalej i trafiłem tu na temat o sofcie, gdzie też toczy się o tym dyskusja....ot cała tajemnica, nie każdy wchodzi w tematy z konkretnym modelem a problem dotyczy wielu i albo nie został rozwiązany przez producenta, albo z jakiegoś powodu się jej nie podaje, a że problem istnieje widać w sieci, bo to główny zarzut do tej marki.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
o kalibracji to chyba nie szukałeś...
Kalibracja tylko dla niebieskich i pytaj prywatnie Kiki o szczegóły.
Akurat to zagadnienie jest wielokrotnie wyjaśnione na forum
U mnie nie występuje żaden pisk.
Tak się spytam , ktoś podpowie o ustawienia tv pod 4k i HDR ,ustawienia od kikiego sprawdzają się tylko do zwykłej telewizji