Philips PUS8303 test . Pierwszy telewizor z Nano Cell producenta, 100Hz, z procesorem P5 zamiesza na rynku.

xernes

Member
OREO- robić /nie robić ? Ktoś kto ma może się wypowiedzieć czy warto , a może czy prędzej czy później i tak aktualizacja będzie konieczna ?


Przeczytaj ostatnie 2 strony postów i sam sobie odpowiedz.
Wg mnie jest ok, ale koledzy korzystają z niektórych funkcji gdzie mają problemy....
 

Dudi66

New member
Dopiero zaczynam sie tym bawic. Napewno mozna powiedziec nazwe stacji i bez problemu ustawia wybrany kanal. Co do oświetlenia jeszcze nie testowalem.
 

quarx

New member
Udało się wrócić do 7 . Jak ktoś potrzebuje mogę zrobić plik .rar na pendrive . Znowu mogę sterować dźwiękiem pilotem

mega zabawne że tak wyczekiwana aktualizacja jest do d..... ale to tylko Android....czego się spodziewać...
to tylko stwierdzenie faktu proszę o brak riposty :smile:
 

karolboss

New member
Nowy update (poprawki dla Oreo)



lista zmian:
Changelog TPM171E_107.000.230.000 – Date: 2019/03/11



  • Android Oreo 8.0.0 based software
  • Support for Android Oreo on dual tuner OLED devices (803/903)
  • Improvements for dual tuner PVR recordings
  • Improvements for picture aspect ratio in VoD
  • Improvements for NTFS-formatted USB with movie-player apps


ktoś już instalował?
 

Master-78

Member
Cześć,

Jeszcze nie, ale wieczorem/nocą sprawdzę czy jest dostępna u mnie i odpalę.
W zasadzie tylko ta ostatnia poprawka jest dla mnie istotna - współpraca z urządzeniami z NTFS (większe pendrive'y).
 

diabeelek

New member
Czy Wasz Philips obsługuję Najczęściej wybierane treści czyli ten przycisk na pilocie TOP PICKS ? u mnie po naciśnięciu cały czas wyskakuje, że brak odpowiednich treści...
 

rzabik

New member
Cześć,

Jeszcze nie, ale wieczorem/nocą sprawdzę czy jest dostępna u mnie i odpalę.
W zasadzie tylko ta ostatnia poprawka jest dla mnie istotna - współpraca z urządzeniami z NTFS (większe pendrive'y).


Dysk 3TB - po podłączeniu informacja po angielsku, że tv obsługuje pamięć zewnętrzną do 2TB. Podzieliłem dysk na dwie partycje i czyta bez problemu chociaż komunikat nadal wyskakuje
 

snow.leopard

New member
Hej. Mam do Was pytanie. W dniu dzisiejszym mój 49PUS8303 w trakcie normalnego działania się wyłączył. Niestety przy próbie ponownego włączenia pojawia się jedynie podświetlenie telewizora. Nie reaguje na pilota, wyłączenie z prądu i włączenie ponowne nic nie daje, powinna być animacja w trakcie uruchamiania ale jej nie ma - jedynie poświata podświetlenia. Prośba o jakieś rady ?

PS. Macie jakieś doświadczenie z serwisem philipsa ? Zgłaszać na serwis czy może z tytułu rękojmi i np domagać się wymiany na nowy, będę wdzięczny za informacje od bardziej doświadczonych osób.

Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

Kelial

New member
Czy ktoś z was ma doświadczenie z podłączeniem słuchawek bezprzewodowych do tego tv? Potrzebny jest jakiś transmiter bluetooth?
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
PS. Macie jakieś doświadczenie z serwisem philipsa ? Zgłaszać na serwis czy może z tytułu rękojmi i np domagać się wymiany na nowy, będę wdzięczny za informacje od bardziej doświadczonych osób.

Pozdrawiam.


A uważasz, że sprzedawca od ręki wyda nową sztukę? Bo moim zdaniem wyśle do serwisu na naprawę.
 

snow.leopard

New member
A uważasz, że sprzedawca od ręki wyda nową sztukę? Bo moim zdaniem wyśle do serwisu na naprawę.

Raczej nie wyda bo nawet już ich nie mają w ofercie. Wysłałem reklamacje z tyt rękojmi i odstąpienie od umowy. Półroczny telewizor wysypał się na amen a mój 11 letni Sony dalej gra i buczy. Trzeba się rozejrzeć za czymś nowym :(
 

snow.leopard

New member
Poczytaj o rękojmi . Nie możesz odstąpić od umowy , możesz albo naprawa albo obniżyć cenę

To poczytajmy razem:

W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

wymiany towaru na nowy;
naprawy towaru;
obniżenia ceny;
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.


Wada istotna
przesłanka umożliwiająca złożenie przez konsumenta żądania odstąpienia od umowy w ramach reklamacji z tytułu rękojmi. Nie jest możliwe odstąpienie od umowy w przypadku wystąpienia wady nieistotnej (np. zepsuty pilot od telewizora nie pozwala na odstąpienie od umowy zakupu odbiornika).


Wiem, że dla sprzedawców nie jest to "przyjemne" ale takie jest prawo.
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
Odstąpienie od umowy jest możliwe dopiero wtedy jeśli usunięcie wady produktu np. poprzez naprawę jest niemożliwe, nieopłacalne lub będzie długo, zbyt długo trwało. I tak też działają sprzedawcy - oczywiście nie wszyscy, ale to ich tylko i wyłącznie dobra wola - obowiązku takiego nie mają.

Możesz liczyć na cud, że w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji nie poinformuję Ciebie, jak i kiedy zostanie ona załatwiona, to wtedy wymiana jak najbardziej.


https://www.uokik.gov.pl/faq_zagadnienia_ogolne.php#faq2340



W ramach rękojmi kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, może też złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo – o ile wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy. Należy przy tym podkreślić, że sprzedawca w określonych okolicznościach może nie uznać tego wyboru. Zależy to np. od tego czy jest to pierwsza reklamacja, jaki jest charakter wady (istotna/nieistotna) oraz od łatwości i szybkości naprawy albo wymiany towaru.
 
Ostatnia edycja:

grzegorzu

New member
Witam. Mam miałem sam już nie wiem zamiar kupić 55PUS8303 tyle się naczytałem że już sam nie wiem . Jednak polecacie czy odradzacie ten model?
 
Do góry