Philips PUS8303 test . Pierwszy telewizor z Nano Cell producenta, 100Hz, z procesorem P5 zamiesza na rynku.

xernes

Member
Ja kupiłem w grudniu od Kiki-ego za 3699. Do tej pory nie żałuje.

- lubię położyć się czasami na kanapie i spokojnie zerkać pod kątem na tv.

- bardzo dobrze skaluje obraz gorszej jakości.
- oglądanie meczów to czysta przyjemność.
Chwile miałem TV VA 60hz to była porażka.

- Degradacja kolorów pod kątem zmuszała do zmiany ułożenia :) ,

- makabryczne smużenie przy ruchomych obrazach, w szczególności przy sporcie.

- Dobrze wyglądały tylko materiały HD i UHD.

Gdybym tylko siedział centralnie na przeciwko ekranu, rozważałbym jeszcze samsunga z serii 8000, a tak w tej tej klasie cenowej nie widzę alternatywy.
 
Ostatnia edycja:

bielikk

New member
Bez reklam
Witam. Mam miałem sam już nie wiem zamiar kupić 55PUS8303 tyle się naczytałem że już sam nie wiem . Jednak polecacie czy odradzacie ten model?


Ani się nie zastanawiaj - Philips 55PUS8303 to b. dobra matryca, "wnętrzności" jak i oprogramowanie - raz sobie poustawiasz "pod siebie" i jesteś mega zadowolony
 

snow.leopard

New member
Odstąpienie od umowy jest możliwe dopiero wtedy jeśli usunięcie wady produktu np. poprzez naprawę jest niemożliwe, nieopłacalne lub będzie długo, zbyt długo trwało. I tak też działają sprzedawcy - oczywiście nie wszyscy, ale to ich tylko i wyłącznie dobra wola - obowiązku

To nie jest kwestia "dobrej woli" sprzedawcy tylko obowiązek nakładany przez polskie prawo. Jedyną prawną przesłanką zgodnie z którą sprzedawca mógby nie uznać żądania jest mała istotność wady. Taką nieistotną wadą (łatwą i tanią w naprawie) był wspomniany przeze mnie uszkodzony pilot lub sytuacje które nie uniemożliwiają działanie sprzętu typu wypalony piksel / pasek na ekranie, tymczasowe wieszanie się telewizora itd. Brak wyświetlanego obrazu to wada istotna uniemożliwiająca mi całkowicie korzystanie z telewizora. Oczywiście można by się domagać naprawy itd ale jeśli w tv po niecałych 6 miesiącach pada zupełnie obraz to ja straciłem zaufanie do tego modelu i nie interesuje mnie naprawianie z nadzieją że za kolejne kilka miesięcy lub tuż po gwarancji znowu wywali się coś istotnego. To że mamy prawo korzystać z uprawnienia odstąpienia od umowy jest w uzasadnionych przypadkach oczywiste. Jeśli ktoś uważa inaczej to albo nie zna swoich praw albo sam jest sprzedawcą i stara się umniejszać uprawnienia konsumenta...

Pozdrawiam.
 

diabeelek

New member
To nie jest kwestia "dobrej woli" sprzedawcy tylko obowiązek nakładany przez polskie prawo. Jedyną prawną przesłanką zgodnie z którą sprzedawca mógby nie uznać żądania jest mała istotność wady. Taką nieistotną wadą (łatwą i tanią w naprawie) był wspomniany przeze mnie uszkodzony pilot lub sytuacje które nie uniemożliwiają działanie sprzętu typu wypalony piksel / pasek na ekranie, tymczasowe wieszanie się telewizora itd. Brak wyświetlanego obrazu to wada istotna uniemożliwiająca mi całkowicie korzystanie z telewizora. Oczywiście można by się domagać naprawy itd ale jeśli w tv po niecałych 6 miesiącach pada zupełnie obraz to ja straciłem zaufanie do tego modelu i nie interesuje mnie naprawianie z nadzieją że za kolejne kilka miesięcy lub tuż po gwarancji znowu wywali się coś istotnego. To że mamy prawo korzystać z uprawnienia odstąpienia od umowy jest w uzasadnionych przypadkach oczywiste. Jeśli ktoś uważa inaczej to albo nie zna swoich praw albo sam jest sprzedawcą i stara się umniejszać uprawnienia konsumenta...

Pozdrawiam.


Życzę powodzenia.
Telewizor się zepsuł, ok - zdarza się - każdy się może wkur...
Sprzedawca/producent ma obowiązek usunąć usterkę zanim dostaniesz jakiś zwrot.
Pewnie, że możesz spróbować odstąpienia od umowy ale wg mnie nie masz do tego podstaw.
Sprzedawca usunie usterkę i po problemie.
 

JanVid

New member
...To że mamy prawo korzystać z uprawnienia odstąpienia od umowy jest w uzasadnionych przypadkach oczywiste. Jeśli ktoś uważa inaczej to albo nie zna swoich praw albo sam jest sprzedawcą i stara się umniejszać uprawnienia konsumenta...

..... bardzo dobrze ujęte :) ... proponuję skorzystać z rękojmi, która obowiązuje do 2 lat od daty zakupu i dotyczy bezpośredni sprzedawcy , w żadnym wypadku gwarancji przy której będzie upierał się sprzedawca, gdyż wówczas on staje się tylko jakoby pośrednikiem pomiędzy konsumentem a serwisem. Pozdro
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
To nie jest kwestia "dobrej woli" sprzedawcy tylko obowiązek


Obym się mylił i naprawdę życzę Tobie by wymienili TV na nowy, ale to nie jest takie proste, jak na papierze zostało zapisane. Jak napisał kolega wyżej sprzedawca podejmie próbę usunięcia usterki poprzez naprawę. Nie zabronisz mu tego i żaden rzecznik konsumenta również tego nie zrobi, bo sprzedawcy przysługuje takie prawo. I tyle w temacie. Daj znać, co ugrałeś?

Ostatnio czytałem w DGP, że sklepy mają już problem ze sprzętem ze zwrotów regulaminowych do 14 dni, ponieważ wraca ponad 1 na 10 szt. sprzedanych, więc wymian starają się unikać, jak tylko się da.
 
Ostatnia edycja:

rafalski83

New member
TV i Alexa

Czy komuś z Was udało się spiąć TV po upgradzie z Amazon Alexa? Oreo wspiera już sterowanie Alexą ale nie mogę znaleźć skila Philips Smart Voice Control, tak jak to w instrukcji podaje Philips.

Mam już spiętą Alexę z Hue, ale jeszcze brakuje TV do kompletu :)
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czy ktoś instalował najnowszy firmware TPM171E_107.000.230.000 – Date: 2019/03/11?


Czy można już instalować bez obawy o jakieś istotne niedoróbki?
 
Ostatnia edycja:

sparks

New member
Po aktualizacji do androida 8.0 przez OTA mam problem z aplikacją kodi - nie da się uruchomić zewnętrznych nośników usb. Kodi zwraca komunikat nieprawidłowa ścieżka do folderu.

Nośnik normalnie działa z poziomu przeglądarki tv. Kodi ma uprawnienia do pamięci wewnętrznej. Co ciekawe normalnie rozpoznaje nośnik, który jest przeznaczony jako pamięć na nagrywanie programów.

Spotkał się ktoś z takim błędem?

Dodatkowo zauważyłem, że przy po uruchomieniu tv i starcie z ostatnio używanego HDMI głos delikatnie pierdzi, po przełączeniu na inne źródło i powrocie wszystko jest ok.
 

CureMar

New member
Po aktualizacji do androida 8.0 przez OTA mam problem z aplikacją kodi - nie da się uruchomić zewnętrznych nośników usb. Kodi zwraca komunikat nieprawidłowa ścieżka do folderu.

Nośnik normalnie działa z poziomu przeglądarki tv. Kodi ma uprawnienia do pamięci wewnętrznej. Co ciekawe normalnie rozpoznaje nośnik, który jest przeznaczony jako pamięć na nagrywanie programów.

Spotkał się ktoś z takim błędem?
A na nośniku system plików pewnie inny niż FAT32? Trzeba pobrać jeszcze nowszą aktualizację, która przywraca obsługę NTFS na nośnikach zewnętrznych. Na poprzednich stronach są namiary.
 

sparks

New member
Możesz podać mi bezpośredni link do softu? Dokopałem się do aktualizacji
TPM171E_107.000.230.000 – Date: 2019/03/11 ale nie chcę pobierać pliku z jakiegoś lewego źródła, żebym później nie miał dodatkowych problemów.
 

CureMar

New member
1. Zaznaczyć daną aplikację i przytrzymać OK na pilocie. Pokaże się menu kontekstowe i tam wybrać "Usuń z ulubionych".
2. Zaznaczyć to czerwone kółko podpisane jako "Aplikacje" i nacisnąć OK
 

diabeelek

New member
Czy Wasz Philips obsługuję Najczęściej wybierane treści czyli ten przycisk na pilocie TOP PICKS ? u mnie po naciśnięciu cały czas wyskakuje, że brak odpowiednich treści...
 
Do góry