Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

lukasz177

New member
Witam pewnie,że tak nie ma co się czaić od razu do sądu...Tak przy okazji gdzie się elektrostatycznie osadza? Możesz w rzucić fotki ?

Genezy problemu dokładnie nie znam. Serwisant, który u mnie był powiedział, że jest tam kilka warstw/folii i między podświetlaniem od tyłu a tą folią zbiera się kurz. Podobno też najczęściej występuje to w Bytomiu..
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam z tego co wiem nie ma tam żadnej folii,weź odkurzaczem delikatnie z tyłu potraktuj TV tylko z czuciem.To nie Twoja wina,że mieszkasz tu czy tam.Jak nie pomoże,serwis,odkurzacz, to do sądu.!!!
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam na początek wszystkich forumowiczów.
Jestem tu nowy, ale problem mam ten sam. Po 9 miesiącach w Samsung UE46F6400 pojawiły się plamy.

kapusta 7 - plamy pojawiają się losowo, no chyba, że pod TV masz grzejnik bądź inne źródło ciepła to najwięcej kurzu się tam osiądzie. Kurz dostaje się od spodu przez otwory wentylacyjne i elektrostatycznie się osadza....

U mnie plama jest w lewym górnym rogu i z prawej pionowy pasek.

Wstępnie reklamowałem z tytułu gwarancji, podobnie jak u pozostałych otrzymałem gotowca z serwisu.
Zmieniłem więc formę reklamacji i teraz korzystam z tytułu niezgodności z umową.
Ewidentnie jest to wyrób niezgodny z umową - bo TV miał wyświetlać obraz wysokiej jakości a nie plamy :p

Jeśli to nie pomoże to na pewno sprawę skieruję do sądu i o postępach będę tu informował.

Tylko informuj, bo kilka osób coś zaczyna jakiś temat a później już o tym zapomina.. a to ważne jak zareagują na niezgodność z Umową...
Ja widziałem te plamy również po bokach w tych egz., które miałem szczęście to widzieć. :)
 

lukasz177

New member
IMG_5150.jpg

Na zdjęciu widoczna plama w lewym górnym rogu i pionowy pasek z prawej strony.
Rogi też powoli ciemnieją.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam gdzieś już chyba widziałem to zdjęcie? identyczne miejsca.Facet powycierał jakimś płynem,ale to nie istotne jeżeli to jest faktycznie od wewnątrz matrycy to serwis,może odkurzaczem da radę jak nie to do sądu.!
 

maroko

New member
Właśnie dostałem pismo od sprzedawcy. Reklamacja została uznana. Tv zostanie bezpłatnie naprawiony z tytułu niezgodności towaru z umową.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam jeszcze jedno kolego lukasz177 czym robiłeś to zdjęcie i kiedy? Dlaczego nie ma danych EXIF ?
 

lukasz177

New member
Witam gdzieś już chyba widziałem to zdjęcie? identyczne miejsca.Facet powycierał jakimś płynem,ale to nie istotne jeżeli to jest faktycznie od wewnątrz matrycy to serwis,może odkurzaczem da radę jak nie to do sądu.!

Widzę, że kolega RHJG chyba z Samsunga. Jest to moje zdjęcie wykonane dziś 31.03.2015!
Aparatem Canon. A co to są dane EXIF to nie wiem.
Podaj e-mail to wyślę oryginał pliku jpg. i oficjalnie na forum potwierdzisz autentyczność i skończysz ze swoją propagandą.

Żadne powycieranie to nie jest.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Widzę, że kolega RHJG chyba z Samsunga. Jest to moje zdjęcie wykonane dziś 31.03.2015!
Aparatem Canon. A co to są dane EXIF to nie wiem.
Podaj e-mail to wyślę oryginał pliku jpg. i oficjalnie na forum potwierdzisz autentyczność i skończysz ze swoją propagandą.

Żadne powycieranie to nie jest.
Widziałem "identyczną" fotkę,powinieneś wiedzieć co to są dane exif-przyda się?
Teraz jest OK aparat Canon numer zdjęcia 5150.Nie nie jestem z Samsunga ani z innej firmy.Nie trawię teorii spiskowych a takie tutaj na forum bywały,na przykład dotyczyły Philipsa i nie tylko.
 

maroko

New member
A gdzie kupowałeś ten TV? Mógłbyś wrzucić pismo od nich?
Ja swój kupiłem w electro.pl

Czekam nadal na odzew ze sklepu.
"Szanowny Panie, Informuję, iż zgłoszona przez Pana reklamacja dotycząca niezgodności towaru z umową została uznana. Zgodnie z Pana żądaniem towar zostanie bezpłatnie naprawiony. Naprawa zostanie wykonana, po uprzednim odebraniu od Pana towaru. NEO24.PL dołoży wszelkich starań, aby naprawa została zrealizowana w jak najkrótszym czasie. Jednocześnie informuję, iż czas realizacji Pana żądania może być zależny między innymi od stopnia skomplikowania naprawy lub konieczności sprowadzenia części zamiennych. Przepraszam za powstałe niedogodności. "
Napisałem do nich, że plamy kurzu na matrycy powstaja wskutek nieszczelności matrycy i ze gwarancja tego nie obejmuje. Jutro kurier odbierze tv.
 

lukasz177

New member
Widziałem "identyczną" fotkę,powinieneś wiedzieć co to są dane exif-przyda się?
Teraz jest OK aparat Canon numer zdjęcia 5150.Nie nie jestem z Samsunga ani z innej firmy.Nie trawię teorii spiskowych a takie tutaj na forum bywały,na przykład dotyczyły Philipsa i nie tylko.

W oryginalnym pliku te dane są. Widocznie po wrzuceniu na serwer coś się z nimi dzieje.
Potwierdza się więc to, że nie jest odosobniony przypadek i inni użytkownicy Samsunga mają podobny problem. Gość z serwisu mówił, "że nie tylko Samsungi ale wszystkie TV z podświetlaniem od tyłu mają podobną przypadłość. (może na mniejszą skalę). Jak podświetlanie było od góry problem nie występował. "
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Właśnie dostałem pismo od sprzedawcy. Reklamacja została uznana. Tv zostanie bezpłatnie naprawiony z tytułu niezgodności towaru z umową.


Super - tylko nie wiem czy oni sobie zdają sprawę że to za jakiś czas znowu się pojawi, bo to wina jest techniczna wykonania tego tv... ale najwyżej raz jeszcze to zgłosisz i wtedy wymienią tv - oby tylko w ciągu dwóch lat od kupna te dwie usterki się pojawiły.

Lukasz to niech ten Pan poda Ci takie przypadki, bo na razie w necie można poczytać o tym fakcie że dzieje się to tylko w Samsungu serii 6 , i w jakimś modelu Lg - w tamtym roku widziałem w sklepie w Wawie ( tylko tam to nawet nie ma co się dziwić bo takie luzy są pomiędzy "pleksą" a matrycą że niemalże można było ją odkleić). Kilka lat temu też widziałem taką wadę w Philipsie w serii 8 i też o takim przypadku na forum ktoś pisał w tym modelu..

Seria 7 i 8 w Samsungu jakie ma podświetlenie ???? Nikt nie pisze że coś takiego ma..
 
Ostatnia edycja:

RHJG

New member
Bez reklam
Seria 7 i 8 w Samsungu jakie ma podświetlenie ???? Nikt nie pisze że coś takiego ma..[/QUOTE]

Witam z tego co wiem to jest krawędziowe.H i V tylko nie pamiętam w którym są diody led w górnej i dolnej części ramy matrycy,czy są diody po lewej i prawej stronie ramy matrycy.Samsung różnie to stosował w swoich TV.Trzeba by było to sprawdzić dokładnie,na przykład tutaj.tylko tam jest sześć części i materiału sporo do przeglądania.Tu ostatnia część:
Samsung
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dla mnie to wszystkie te tv to są edge led kwestia tylko umiejscowienia diod czy tak samo jest w serii 6 jak i w serii 7-8. Troszkę wg mnie jest inaczej, bo tak samo wtedy by narzekali właściciele tv serii 7 i 8 a na razie jest cisza..
 

lukasz177

New member
Napisałem do nich, że plamy kurzu na matrycy powstaja wskutek nieszczelności matrycy i ze gwarancja tego nie obejmuje. Jutro kurier odbierze tv.

A czy neo24 przysyłał do Ciebie osobę, która weryfikowała tą niezgodność?
Mi electro.pl odpisało:
"Dzień dobry.

W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni z autoryzowanym serwisem SAMSUNG

W tym celu proszę o kontakt pod numerem tel.: (32)271-34-23
Z.W. GEOSAT SP.C.

ZABRZE, H.SIENKIEWICZA

LUB
RTV Wieczorek Wojciech

RUDA ŚLĄSKA, TEATRALNA
tel.: (32)242-05-21



Inną możliwością, dłuższą czasowo jest weryfikacja urządzenia przez naszą firmę.
W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego adresu pod którym znajduję się sprzęt.
Proszę o wiadomość zwrotną o sposobie realizacji reklamacji w terminie 7 dni."

Wybrałem opcję nr 2 bo pierwszą przerabiałem bez efektu. Czekam na dalszy bieg sprawy.
 

maroko

New member
A czy neo24 przysyłał do Ciebie osobę, która weryfikowała tą niezgodność?
Mi electro.pl odpisało:
"Dzień dobry.

W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni z autoryzowanym serwisem SAMSUNG

W tym celu proszę o kontakt pod numerem tel.: (32)271-34-23
Z.W. GEOSAT SP.C.

ZABRZE, H.SIENKIEWICZA

LUB
RTV Wieczorek Wojciech

RUDA ŚLĄSKA, TEATRALNA
tel.: (32)242-05-21



Inną możliwością, dłuższą czasowo jest weryfikacja urządzenia przez naszą firmę.
W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego adresu pod którym znajduję się sprzęt.
Proszę o wiadomość zwrotną o sposobie realizacji reklamacji w terminie 7 dni."

Wybrałem opcję nr 2 bo pierwszą przerabiałem bez efektu. Czekam na dalszy bieg sprawy.
Wcześniej zgłaszałem do samsunga. Był właśnie ten Serwis Wieczorek. Napisałem do sprzedawcy, że gwarancja nie obejmuje tej usterki. Wysłałem zdjęcia plam nr seryjny tv. To wystarczyło.
 
D

Deleted member 121090

Guest
"Szanowny Panie, Informuję, iż zgłoszona przez Pana reklamacja dotycząca niezgodności towaru z umową została uznana. Zgodnie z Pana żądaniem towar zostanie bezpłatnie naprawiony. Naprawa zostanie wykonana, po uprzednim odebraniu od Pana towaru. NEO24.PL dołoży wszelkich starań, aby naprawa została zrealizowana w jak najkrótszym czasie. Jednocześnie informuję, iż czas realizacji Pana żądania może być zależny między innymi od stopnia skomplikowania naprawy lub konieczności sprowadzenia części zamiennych. Przepraszam za powstałe niedogodności. "
Napisałem do nich, że plamy kurzu na matrycy powstaja wskutek nieszczelności matrycy i ze gwarancja tego nie obejmuje. Jutro kurier odbierze tv.
A nie mówiłem:)
Nie bać, się tylko zgłaszać niezgodność towaru u sprzedawcy.
To całkiem inna procedura i sprzedawcy nic nie pomoże powoływanie się na serwis Samsunga.
Ten który zna Ustawę wie że w razie skierowania sprawy do sądu przegra z kretesem i nawet się nie wygłupia, tylko wymienia TV.
Piwek80
i gdzie masz w odpowiedzi sklepu opinię serwisu Samsunga?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Najlepiej żeby ktoś do Sądu poszedł i wygrał sprawe wtedy może udałoby sie że wszyscy którzy mają ten prtoblem w serii 6 mieliby problem załatwiony.
 
Do góry