Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

Piwek80

Member
Naprawdę nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie?!
Pytałem Cię o INSTRUKCJĘ OBSŁUGI!!!
Nie rozróżniasz gwarancji i instrukcji obsługi?
W poprzednim poście pisałeś o instrukcji obsługi czekam więc na cytaty z niej właśnie.
Nie z biblii, nie z poczytaj mi mamo, nie z gwarancji tylko z INSTRUKCJI.
I nie masz po raz kolejny racji o tej pękniętej matrycy.
W Ustawie jest wyraźnie zaznaczone, że uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez klienta nie będą usuwane na zasadach niezgodności towaru z umową.
W instrukcji też sa paragrafy traktujące o tym jak należy się obchodzić z TV,żeby do uszkodzenia matrycy nie doszło.

Niby taki oczytany, instrukcja i ustawa przeczytane od deski do deski a masz problem ze zrozumieniem krótkiej wiadomości na forum.
"Gdybyś przeczytał kartę gwarancyjną przed zakupem razem z instrukcją to wiedziałbyś jakie uszkodzenia nie podlegają naprawie nieodpłatnej."
Miałem na myśli gwarancję a nie instrukcję obsługi tak trudno zrozumieć to zdanie. Wszyscy wiedzą, że instrukcje czytasz przed zakupem pytanie dotyczyło tego, czy zapoznałeś się przed zakupem także z warunkami gwarancji, jak widać nie.

Teraz zacytuj mi z ustawy fragment o tym, że pęknięta matryca to uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy klienta. Nic takiego tam nie znajdziesz.
Tak samo w karcie gwarancyjnej nie ma nic o plamach a jest o zabrudzeniach wewnętrznych trudnych do usunięcia. Nie masz problemu z tym aby przyznać, że pęknięta matryca to uszkodzenie mechaniczne ale masz problem żeby przyznać, że plamy z kurzu na matrycy to zabrudzenie wewnętrzne trudne do usunięcia.

@lolek126
Co do reklamowania tego jako nieszczelną obudowę trzeba by sprawdzić czy w instrukcji jest podana klasa szczelności obudowy, mogli się zabezpieczyć też w ten sposób i podać taką klasę szczelności, która nie gwarantuje ochrony przed kurzem.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Ja nawet się skłaniam że jak Sprzedawca będzie miał dobrego prawnika to jeszcze może tak sprawę rozegrać że postara się winę przenieść na Producenta, i powie w Sądzie że Sprzedawca chętnie zamieni tv tylko żeby Producent oddał za to pieniądze w końcu to nie Sprzedawca jest winien tej sytuacji tylko Producent - i kto wie czy Sędzia nie każe sprawę założyć Samsungowi -
Kompletna nieprawda wynikająca z tego, że nie przeczytałeś w dalszym ciągu Ustawy.
Stosunki Producent-Sprzedawca nie mają tutaj nic do rzeczy i nie będzie ich sąd analizował.
Są w tej sprawie bez znaczenia.
Przeczytaj wreszcie ustawę, będzie się nam lepiej rozmawiało, bo będziesz wiedział o czym piszesz.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Generalnie to dyskusja już i tak pozbawiona jest sensu (bo każdy ma na to swoje zdanie i przy nim zostanie)- do czasu kiedy ktoś nie da kwitu do Sądu i wtedy zobaczymy jak konkretnie w tym Sądzie - Sędzia wyda wyrok. Ale to też będzie ten konkretny Sąd i ten konkretny Sędzia. Ale będzie już coś wiadome.. ale myślę że troszkę czasu upłynie zanim ktoś to zrobi o ile znajdzie się taka osoba... bo ja osobiście z tv za 5 tys nie poszedłbym do Sądu. Za duże ryzyko jest że sprawa będzie w plecy - ale to moje zdanie. Ale jak widać z forum brak chętnych żeby to zrobić...
A propo generalnie Ustaw to ze służbowego doświadczenia czytam w każdym miesiącu jakieś Ustawy czy też Rozporządzenia do Ustaw i to co jest tam zawarte, a to co w życiu się stosuje to czasem są dwie zupełnie inne bajki.
I gdyby było tak że Sąd opiera się tylko na Ustawie to tak jak pisałem nie potrzebni byliby w tym kraju Prawnicy - sami byśmy wygrywali sprawy na podstawie Ustawy takiej czy innej- a życie pokazuje jednak inaczej.
Dlatego sam pisząc pewne rzeczy piszesz to co uważasz lub to co chciałbyś żeby tak było tylko nie chcesz wziąć za to odpowiedzialności bo tak naprawdę nikt nie jest w stanie przewidzieć co może się stać na sali sądowej. A tym bardziej opierając się wyłącznie na Ustawie.... i obyś nigdy nie musiał się o tym przekonać na własnej skórze.
 

Markcox

New member
jakie to szczęście, że na ostatniej prostej co do decyzji zakupu trafiłem na ten temat. Cóż... mnie osobiście ten wątek w 100% wyleczył z wymiany mojej 7 letniej plazmy (nota bene Samsunga) właśnie na 65h6400. Jak żyć...?!
 

stahen

New member
Muchy upodobały sobie telewizory marki Samsung i zrobiły sobie w nich WC , a producent uważa że nie ma problemu. Ponieważ inni producenci nie lubią much w swoich telewizorach , to ja nie lubię Samsunga.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dzisiaj oglądałem najnowsze dzieło Samsunga SUHD i pytałem się sprzedawcy od Samsunga czy wszystkie modele Samsungów mają taką samą gwarancję, ale nie był w stanie na to odpowiedzieć.
Z rozmowy wynikało że jak ktoś przyniesie tv i powoła się na Ustawę to tak jak mówiliśmy oni odeślą tv do serwisu Samsunga. Ten sprzedawca również ma model serii 6 u niego jak na razie nie ma tego co mają niektórzy tutaj Koledzy..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Na konkurencyjnym forum dwóch forumowiczów zdało relację z tego, że u nich podobno w taki przypadku serwis Samsunga bezproblemowo wymienił matryce w TV. U jednego w domu u drugiego w serwisie.
Jak ktoś ma ten problem to może warto się z nimi skontaktować i zasięgnąć języka.
Niepokój może tylko budzić fakt, że to są forumowicze mający po 3 posty:) Ale może faktycznie nie są to tylko naganiacze Samsunga a faktyczne zdarzenia.
 

Markcox

New member
też jestem w tamtym temacie i wydawało mi się, że jednak jest jakieś światło w tunelu w tej sprawie, że są jacyś ludzie, którym matryce wymieniono. Światełko to widziałem do wczoraj, do momentu kiedy zorientowałem się (co z resztą i Ty zauważyłeś), że posty tych ludzi można policzyć na placach jednej ręki, a sama ich rejestracja nastąpiła jeszcze w tym tygodniu/miesiącu. Przypadek? Być może ;) tutaj jest znaczna ilość użytkowników, na których serwis się wypiął i piszą o tym ludzie, którzy z racji swojego stażu na forum są bardziej wiarygodni

edit: okej, akurat wymiana matrycy u jednego ze wspomnianych z konkurencyjnego forum kolegów może być wiarygodna, ale nie musiała ona dotyczyć kwestii kurzu, co zobrazował na załączonych zdjęciach
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Mi się wydaje to na naciąganie .... Zauważcie że na tym forum jest podobnie zarówno na korzyść danej firmy jak i na niekorzyść firmy... Gość pisze o wadzie X w swoim tv , pisze się do niego żeby zrobił zdjęcie tej wady i zapodał na forum i cisza w eterze .. zbieg okoliczności - tylko takich zbiegów już troszkę tutaj było... i oczywiście ilość postów kilka na krzyż... a bywa że jest to pierwszy post..:)
 
Ostatnia edycja:

waszek_rmc

New member
jakie to szczęście, że na ostatniej prostej co do decyzji zakupu trafiłem na ten temat. Cóż... mnie osobiście ten wątek w 100% wyleczył z wymiany mojej 7 letniej plazmy (nota bene Samsunga) właśnie na 65h6400. Jak żyć...?!

Ja już też teraz szukam TV ale chyba jednak zostanę przy swoim 51PS6500 samsunga...
U mnie sprawa tego typu, że 4 miesiące po gwarancji padła matryca (pionowy pasek subpikseli), która przez nich była wymienia 9 m-cy wcześniej... Napisałem reklamację, ale to tylko zapewne kolejny list miłosny dla nich.
Mogłem zostać przy swoim LG 37" LCD... Ten zakupiony 8 lat temu gra do dziś tak samo jak w momencie zakupu (teraz u teściów).
Widać Samsung obrał sobie za cel klientów i ma gdzieś opinie. Wymienia modele na wyższe tak często, że ciężko jest się połapać co gdzie jest usterką a gdzie cechą modelu. Gdyby TV kosztował 1500 zł mógłbym wymieniać go co 2 lata, ale nie wydając 4-6 tys...
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jeszcze tylko pytanie, czy 55H7000, inaczej całą seria H7000 jest wolna od tej wady?

Na razie ludzie piszą wyłącznie o serii 6, w seriach 7 i 8 nie ma tego ,,,, ale nadmieniam na razie... choć może i tak być że to tylko ta seria jest skopana nikt nie chce się do tego przyznać...
 

lukasz177

New member
Witam na początek wszystkich forumowiczów.
Jestem tu nowy, ale problem mam ten sam. Po 9 miesiącach w Samsung UE46F6400 pojawiły się plamy.

kapusta 7 - plamy pojawiają się losowo, no chyba, że pod TV masz grzejnik bądź inne źródło ciepła to najwięcej kurzu się tam osiądzie. Kurz dostaje się od spodu przez otwory wentylacyjne i elektrostatycznie się osadza....

U mnie plama jest w lewym górnym rogu i z prawej pionowy pasek.

Wstępnie reklamowałem z tytułu gwarancji, podobnie jak u pozostałych otrzymałem gotowca z serwisu.
Zmieniłem więc formę reklamacji i teraz korzystam z tytułu niezgodności z umową.
Ewidentnie jest to wyrób niezgodny z umową - bo TV miał wyświetlać obraz wysokiej jakości a nie plamy :p

Jeśli to nie pomoże to na pewno sprawę skieruję do sądu i o postępach będę tu informował.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam pewnie,że tak nie ma co się czaić od razu do sądu...Tak przy okazji gdzie się elektrostatycznie osadza? Możesz w rzucić fotki ?
 
Do góry