Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
lolek126
Po raz kolejny się mylisz.
W Polsce w odróżnieniu od anglosaskiego porządku prawnego, nie ma potocznie mówiąc precedensu.
Nic by takie orzeczenie sądowe nie dało.
To raz.
Kolejny błąd jaki robisz to to, że aby pójść do sądu, trzeba mieć orzeczenie sprzedawcy odrzucające nasze roszczenie o niezgodność towaru z umową.
Więc to, czy pójdziemy do sądu zależy najpierw od woli sprzedawcy, nie od nas.
To pierw sprzedawca musi złamać Ustawę, żebyśmy go mogli z tego tytułu skarżyć.
Reasumując, najlepiej, żeby nikt nie musiał iść do sądu, bo i tak korzystny wyrok niewiele by innym pomógł. Nie mieli by , jak piszesz, sprawy załatwionej. To nieprawda.
 

waszek_rmc

New member
chyba z samsunga czytają wasze posty, bo jak dziś dzwoniłem, to automat informuje, że gwarancja nie jest objęte czyszczenie i konserwacja :) Wcześniej chyba tego nie było, a ostatnio dość często wydzwaniałem.
Wprawdzie w innym temacie, pisałem parę postów wcześniej odnośnie mojego problemu. Udało mi się wywalczyć naprawę (wymianę panela PDP) po gwarancji. Uznali moją reklamację :) W piątek prawdopodobnie wymiana. Może lepiej sprzedać... strach pomyśleć ile teraz panel wytrzyma.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
chyba z samsunga czytają wasze posty,.
Nie miej co do tego żadnych wątpliwości.
Jak ja pisałem o moich problemach z realizacją gwarancji Sony, to usłyszałem któregoś dnia, że mój przykład jest już znany na całą Polskę w Sony.
Zastanawia mnie też, kto zatrudnia na decyzyjnych stanowiskach takie mało rozgarnięte osoby w Samsungu? Co niby zyskali dzięki swojej skandalicznej decyzji o odrzuceniu roszczeń gwarancyjnych?
Na 100% stracili klienta i dalszych pewnie setki, które czytały jak Samsung nas traktuje.
A i tak finalnie zrefinansują tą naprawę, bo nie pozwolą sobie na utratę klienta- sklepu.
A sklep przecież nie podejmie się sprzedaży bubli, których koszty naprawy na gwarancji będzie musiał sam finansować.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

bestman101

New member
Witam

Wie ktoś czy ten problem występuje przy tych najtańszych modelach 4K SAMSUNG UE40-55HU6900 ? Słyszał ktoś o problemie kurzu w tych modelach?

Będę wdzięczny za informację.
 

bestman101

New member
Tylko tu coś komuś chyba nie wyszło ponieważ z tego co czytamy wady wychodzą już w pierwszych okresach ciągle ważnej gwarancji.

A tłumaczenie że "czyszczenie czy konserwacja" TV który ma wadę szczelności obudowy bo jak nazwać plamy które wychodzą po kilku miesiącach!! (nie latach!!) BUBEL do zwrotu a NIE sprawny TV i dlatego powyższe czyszczenie jest potrzebne to absurd trzeba mieć tupet i uważać konsumentów za totalnych frajerów ! żeby coś takiego nagrać na infolinii.

Tu nawet pozew zbiorowy w grę wchodzi. Ewidentny bubel sprzedawany przez Samsunga. I jeszcze nie chcą naprawiać. Nie mogę w to uwierzyć gdzie my żyjemy :) Tu należą się takie milionowe kary żeby raz na zawsze oszuści zapamiętali. Za naprawę bubla fabrycznego odpowiada producent a nie klient końcowy. Koniec kropka.

To chyba tak tylko w Polsce bananowej.

Ciekawe czy modele seri 6 na inne rynki np niemiecki mają te wady ?
Czy Tylko u nas w Polsce jak np z proszkami do prania inna jakość na Niemcy inna na wschód..

I co miałem kupić 55HU6900 jako monitor 4K i jakiś kontent 4K bo nie mam gdzie tego oglądać i co ..? jestem w czarnej dupie.

Aż strach pomyśleć co się niedługo będzie działo jak to wylezie wszystkim modeli bubli H6400 ($w testach$ dostawał praktycznie 100 na 100) i podobnych sprzedało się w bananowej Polsce kilkadziesiąt tysięcy jak nie set.

Miałem niedawno 75H6470 i 55H6410 biały na wszelki wypadek kupione z rynku niemieckiego. Musiałem sprzedać. Czy by to wyszło nie wiem dobrze że już nie muszę tego sprawdzać.

Jutro obdzwonię serwisy Samsunga z zapytaniem o HU6900 czy ludzie zgłaszają taką wadę to chyba najlepsze rozwiązanie.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Ale ona jest mniej istotna.
Ważne jest to, czy modele 7 i 8 tez mają w gwarancji tak skandaliczny zapis.
Jeśli jest, to moim zdaniem Samsung może dowolną wadę na matrycy, czy nawet w elektronice pod to podciągnąć. Jak udowodnisz, że nie poszła elektronika w TV bo doszło do mikrozwarcia spowodowanego jej zakurzeniem. A zakurzenie jak wiadomo itd...
 

bestman101

New member
Lamus: tu sprawa jest ewidentna i mam to w dupie czy to gigant czy Kowalski sprawa do wygrania z palcem w...

Ja nie mam obecnie o co się sądzić bo nie posiadam Samsunga.

Lamus: za dużo nieprzydatnych wywodów o niczym.. zwykłemu Kowalskiemu (z problemem kurzu) w niczym to nie pomoże ;)

Seria 6 to też te 4K a jak wiadomo są trochę inaczej zbudowane. Na razie cisza odnośnie tego problemu. Jeszcze nie dzwoniłem po serwisach jak tylko będzie chwila czasu.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
A myślisz, że jak zadzwonisz do autoryzowanego serwisu Samsunga( a tylko taki zajmuje sie naprawami gwarancyjnymi) to Ci rzetelnie i uczciwie przedstawią statystyki co pada w tych TV?
Wolne żarty.
 

bestman101

New member
A myślisz, że jak zadzwonisz do autoryzowanego serwisu Samsunga( a tylko taki zajmuje sie naprawami gwarancyjnymi) to Ci rzetelnie i uczciwie przedstawią statystyki co pada w tych TV?
Wolne żarty.

Kwestia odpowiednio zadanych pytań. I trafienia na odpowiednio słabą jednostkę podatną na wole innych. Psychologia. Wiem coś o tym. Przy tej ilość serwisów i z odpowiednim podejściem praktycznie da się uzyskać każdą wiedze.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A myślisz, że jak zadzwonisz do autoryzowanego serwisu Samsunga( a tylko taki zajmuje sie naprawami gwarancyjnymi) to Ci rzetelnie i uczciwie przedstawią statystyki co pada w tych TV?
Wolne żarty.

Święte słowa -nawet nie ma co dzwonić wg mnie i o to się pytać...
 

bestman101

New member
Święte słowa -nawet nie ma co dzwonić wg mnie i o to się pytać...

I uzyskałem wstępną wiedzę z serwisów. Przetrawię i pewnie podzielę się z zainteresowanymi.
Z takim podejściem nic w życiu nie załatwicie :) Samsung już zaciera rączki. Bo pewnie 90% użytkowników z plamami kurzowymi zaakceptuje istniejący stan rzeczy :)
Wszystko można załatwić trzeba tylko chcieć. Amen.

Z podejściem nie bo nie tylko kłaść się do trumny i zabijać wieko oryginalnymi gwoździami z nadrukiem Samsunga :D
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Ale komu Ty odpowiadasz?
Czytałeś co ja piszę w tym temacie?
Jedyną osobą która pisała, że nie warto, że nic się w tym temacie zrobić nie da, był piwek80, ale on już chyba zniknął z tej dyskusji.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dokładnie tu nikt nie mówi że trzeba iść do trumny, tylko nie znam serwisu który by źle mówił o swoich produktach... zawsze jest cacy i generalnie prawie nic się nie psuje..
 

Piwek80

Member
Ale komu Ty odpowiadasz?
Czytałeś co ja piszę w tym temacie?
Jedyną osobą która pisała, że nie warto, że nic się w tym temacie zrobić nie da, był piwek80, ale on już chyba zniknął z tej dyskusji.

Nie zniknąłem i nie pisałem, że nie warto nic robić w tym temacie robić. Twierdziłem, że reklamacja z tytułu niezgodności nie zostanie uznana. Wyszło na Twoje ale nie każdy sprzedawca postąpi tak samo jak ten u którego kupował maroko bo producent mu za to nie zwróci.
 
D

Deleted member 121090

Guest
To czy producent mu zwróci czy nie za towar który jest niezgodny z umową, nie ma żadnego związku z Ustawą i z tym czy dany bubel faktycznie jest towarem niezgodnym z umową.
Oczywiście, że mogą być przypadki sprzedawców, którzy podobnie jak niektóre tutaj dyskutujące osoby nie znają zapisów Ustawy, i mogą roszczenie klienta odrzucić.
Po to właśnie wtedy mamy sąd, żeby takich niedouczonych i cwanych sprzedawców przywołać do porządku. A sąd Ustawę zna.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie zniknąłem i nie pisałem, że nie warto nic robić w tym temacie robić. Twierdziłem, że reklamacja z tytułu niezgodności nie zostanie uznana. Wyszło na Twoje ale nie każdy sprzedawca postąpi tak samo jak ten u którego kupował maroko bo producent mu za to nie zwróci.

Wiesz tak sobie pomyślałem że jeszcze jedna jest opcja - bo nie chce mi się wierzyć że Sprzedawca będzie plecy za każdym razem sprzedając ten model tv (nikt tego nie wytrzyma)... mianowicie może jest tak że jest nieformalne dogadanie się pomiędzy sprzedawcą a wiadomo kim ... i liczą na to że mało osób będzie oddawało tv do sklepu jako niezgodność z Umową , a Ci co oddadzą to Sprzedawca ma zwrot za taki tv ...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Już pisałem wcześniej. Żaden sklep nie będzie pokrywał z własnych środków wymiany/naprawy tych bubli. Oczywiście Samsung za to zapłaci. W przeciwnym wypadku byłby to ostatni produkt Samsunga jaki ten sklep sprzedał. Od razu by wycofali tego producenta ze swojej oferty.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jeszcze ze dwa przypadki jak będą właśnie z powołaniem się na Ustawę to będzie już wszystko jasne co i jak ... o ile tak samo sprawa zostanie załatwiona .. Jeśli tak to tylko w takim wypadku trzeba na Ustawę się powoływać..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie zniknąłem i nie pisałem, że nie warto nic robić w tym temacie robić. Twierdziłem, że reklamacja z tytułu niezgodności nie zostanie uznana.
Czyli jak bo teraz nie rozumiem. Pisałeś, ze reklamacja nie zostanie uznana ale jednak warto ją składać?
Po co niby?
Tu parę cytatów z Twoich wcześniejszych postów:

Jeżeli uznana zostanie reklamacja z tytułu niezgodności z umową to powinna też zostać uznana gdyby zgłoszenie było z tytułu gwarancji.

W przypadku kurzu na matrycy skoro odmawiają naprawy z tytułu gwarancji tak samo będzie z reklamacją z tytułu niezgodności bo według producenta tej niezgodności nie ma.

Zapewniam Cię, że w przypadku zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności z umową wyrażenie "w rozumieniu treści karty gwarancyjnej" zostanie zastąpione czymś w stylu "zgodnie z wytycznymi producenta", tak działa Samsung.

Telewizor musi jeszcze raz trafić do serwisu, który wystawi ekspertyzę z tytułu niezgodności z umową. Ekspertyza będzie taka, że zgłaszane problemy nie są usterką odbiornika. Zatem sprzedawca nie ma podstaw do wymiany telewizora i tego nie zrobi nawet jeśli będziesz miał korzystną dla ciebie opinię rzeczoznawcy.

Podsumowując:
Kurz na matrycy według Samsunga nie jest usterką i nie zostanie ona usunięta ani w ramach gwarancji ani z tytułu niezgodności z umową.

Szkoda czasu na polemikę z Tobą.
Już Ci raz pisałem jak wygląda proces reklamacji z tytułu niezgodności z umową ale do Ciebie to nie dociera. Nie ma znaczenia, że nie chcesz reklamować z tytułu gwarancji tylko z tytułu niezgodności z umową. Złożysz reklamację u sprzedawcy a on i tak wyśle TV do serwisu gwarancyjnego z prośbą o ekspertyzę a jego stanowisko już wszyscy znają. Ta wada nie jest według serwisu usterką odbiornika. I taka będzie ekspertyza tylko nie będzie w niej odwołania do karty gwarancyjnej. Tak ciężko to zrozumieć?

Sprzedawca mając ekspertyzę z serwisu o braku usterki nie ma podstaw do wymiany sprzętu.
Nie musisz mi nic cytować, nie naprawiali bo takie są wytyczne producenta dla niego niej jest to usterka i jest to zapisane między innymi w gwarancji. Naczytałeś się ustawy i nie dociera do Ciebie, że dla producenta nie jest to usterką. Ten defekt nie ma charakteru wady tkwiącej w rzeczy i taka reklamacja nie będzie uznana.

Tak Ciężko to zrozumieć?
Stanowisko serwisu jest stanowiskiem producenta, tak samo jak stanowisko sprzedawcy jest stanowiskiem serwisu.
Jak już ustaliliśmy według producenta usterki nie ma a tym samym nie ma usterki zdaniem sprzedawcy.

Sprzedawca szczególnie w przypadku towaru za kilka tysięcy musi mieć opinię z serwisu aby dokonać wymiany towaru.

To tylko nieliczne z Twoich mądrości.
I faktycznie z nich wynikało że warto:)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry