Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

sagik

New member
darujcie sobie zbędne kłótnie dywagacje, dysputy, dyskursy...
Kto jest gorszy/lepszy itp.
PANOWIE konktrety.. 2/3 tematu to są jakieś personalne wymioty.

Sam też wdrożyłem czynności odwoławcze, zaglądam do tematu systematycznie. Póki co nie będę mącić... jak będą konkrety to się odezwę od siebie jak u mnie wyglądało ze szczegółami.
 

bestman101

New member
Po wstępnych informacjach z serwisów zdecydowałem się zakupić 55HU6900 (3630zł) min. do kompa i kontentu 4K. Już zamówiony. Dodatkowo otrzymałem deklaracje ustną ale zawsze coś że jeśli coś takiego będzie miało miejsce (kurz) sklep przyjmie TV bez angażowania serwisu Samsunga.

Jutro będzie u mnie TV zobaczymy.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Po wstępnych informacjach z serwisów zdecydowałem się zakupić 55HU6900 (3630zł) min. do kompa i kontentu 4K. Już zamówiony. Dodatkowo otrzymałem deklaracje ustną ale zawsze coś że jeśli coś takiego będzie miało miejsce (kurz) sklep przyjmie TV bez angażowania serwisu Samsunga.

Jutro będzie u mnie TV zobaczymy.
Serwis Cię zapewnił, że sklep w razie czego przyjmie od Ciebie TV jako towar niezgodny z umową?!
I Ty to łyknąłeś?
Możesz mi wytłumaczyć na jakiej podstawie serwis może się wypowiadać w imieniu sprzedawcy i w jego imieniu składać jakiekolwiek deklaracje?
Jakim cudem może mieć wpływ na jego decyzje handlowe?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

bestman101

New member
Nie serwis tylko sklep zadeklarował powyższe. Trochę źle to ująłem. To podstawowe pytanie które powinien teraz każdy zadać jeśli zdecyduje się na Samsunga i nie ważne jaki model. Im głośniej o tym problemie tym lepiej dla wszystkich.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Po wstępnych informacjach z serwisów zdecydowałem się zakupić 55HU6900 (3630zł) min. do kompa i kontentu 4K. Już zamówiony. Dodatkowo otrzymałem deklaracje ustną ale zawsze coś że jeśli coś takiego będzie miało miejsce (kurz) sklep przyjmie TV bez angażowania serwisu Samsunga.

Jutro będzie u mnie TV zobaczymy.
Oby pracownik nie został zwolniony :) Życzę pociechy z tv :) KOlego takie powiedzenie pracownika nic nie daje jeśli później on się wycofa z tego. Jak nie masz na piśmie to nie masz nic...ale może będzie wszystko ok...
 
Ostatnia edycja:

okocz

New member
No i otrzymałem odpowiedź...

"Szanowny Panie,

W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.

Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.

W zaistniałych okolicznościach nie możemy się przychylić do załatwienia reklamacji w oczekiwany sposób."

Będę pisał jeszcze odpowiedź z moją opinią na temat tego stwierdzenia o niewłaściwym użytkowaniu... ale to po świętach.
 

maroko

New member
Być może niewłaściwym uzytkowaniem jest wyjęcie tv z kartonu. Przecież w kartonie sie nie zakurzy. Co napisałes w reklamacji? Ja pisalem, że nie chce czyszczenia matrycy bo problem i tak powroci. Chce wymiany na szczelna, sprawna matryce. Bycmoze taka usterka nie jest naprawialna. Sprzedawca zgodził się na zwrot kasy zamiast naprawy w moim przypadku.
 

okocz

New member
napisałem:
"Dzień dobry.
Zakupiłem u Państwa w dniu 19.02.2014 telewizor marki SAMSUNG model UE46F6320 200Hz 3D. Niestety od 3-4 tygodni zacząłem dostrzegać po lewej stronie, w odległości kilku cm od brzegu, zacienienia na matrycy (zdjęcie w załączniku). Problem występuje niezależnie od źródła sygnału i przeszkadza podczas oglądania programów. Telewizor był normalnie użytkowany, stoi w pokoju dziennym i nie są to smugi spowodowane złą konserwacją urządzenia. Państwa oferta na stronie zapewniała m.in. o „idealnej jakości obrazu i dźwięku”.
W związku z tym, w powołaniu na ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego” art.4 ust. 3 uważam, że towar jest niezgodny z umową.
Oświadczam, że telewizor był użytkowany zgodnie z instrukcją i jego przeznaczeniem w pokoju nie narażającym go na czynniki zewnętrzne (w załączniku zdjęcie umiejscowienia telewizora).
Zważywszy na zaistniałą sytuację, proszę o wymianę towaru, jego bezpłatną naprawę lub zwrot pieniędzy. Proszę również o informację w jaki sposób przekazać do Państwa sprzęt w celu oględzin."
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jesteś w tej dobrej sytuacji, ze w Twoim przypadku to na sprzedawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że wina złego użytkowania leży po Twojej stronie.
Napisał bym do nich żądanie wskazania tego złego użytkowania. Na czym konkretnie ono polegało.
W sądzie będą to oni musieli udowodnić.
Zaznacz w piśmie, że zgodnie z ustawą muszą Ci to udowodnić. Sprawdź który jest to punkt ustawy i na niego się powołaj. Napisz też w piśmie, ze w razie odrzucenia niezgodności towaru z umową sprawę skieruje Twój prawnik do sądu. Niech mają świadomość kosztów na jakie się narażają. Jaki to sklep?

Zobaczysz co Ci napiszą. I potem do sądu. Sprawa prosta. Nie mają możliwości udowodnienia że użytkowałeś TV niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Zapytaj ich też o to, który z punktów instrukcji obsługi złamałeś.
Żeby mogli odrzucić niezgodność towaru z umową, to muszą Ci udowodnić że to Ty robiłeś coś źle, mimo że byłeś o tym poinformowany przy zakupie.


okocz
Przepraszam ale wprowadziłem Cię w błąd.
Żle popatrzyłem na datę zakupu TV. To niestety Ty masz już teraz obowiązek udowodnienia, ze TV był użytkowany zgodnie z instrukcją. W Twoim przypadku minęło już pół roku od zakupu.
Zapytaj ich więc, na czym polegało to złe użytkowanie.
To co napisałem wyżej miało by miejsce gdybyś kupił go albo do pół roku temu, albo rok ale po grudniu 2014r.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

viki0987

Member
Kiedyś również miałem przeboje z samsungiem. Po pierwsze serwisy samsunga i pewnie innych producentów również są to zwykłe serwisy rtv które maja z nimi umowę. U mnie po 3 wizytach w serwisie przyszli mi obudowę tv całą porysowana. Szkoda słów . Miesiąc po gwarancji siadł zasilacz w tv następnie zaczęły się jakieś u góry odklejac taśmy. W końcu przy samodzielnej naprawie tv mi spadł i po matrycy.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Tu akurat mówimy nie o problemach z Samsungiem, tylko ze sprzedawcą.
okocz.
Co to za sprzedawca? Podaj nam tutaj u kogo kupowałeś i który sklep jest taki ,, sprytny''.
Niech inni forumowicze się dowiedzą. To cenne informacje.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam dostałem zdjęcie tego (syfu inaczej tego nie można nazwać)od kolegi okocz,to jest tragedia,kpina w żywe oczy.!!! Oczywiście podaj namiary na ten sklep-żeby inni omijali go szerokim łukiem a Ty kolego nie popuszczaj !
 

rafaa

New member
75d420e83d950d921afc83f48b0d64d6.jpg


H6700 kupiony w lipcu 2014. Po serwis dzwoniłem przed świętami. Jutro pewnie jakiś specjalista będzie się umawiał na oględziny. Ciekawe, czy przyjedzie z gotowym pisemkiem :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam kol.rafaa boję się,że będzie kłopot mogą to podciągnąć pod DSE,sam jestem ciekawy co powiedzą.Tylko czarno to widzę jak nie uznali kol.okocz, on ma po lewej stronie pionowy pasek 2-3 cm przez cały ekran przy krawędzi bardzo mocno widoczny...masakra !!! A u Ciebie są takie plamy które widziałem na niejednym TV innych firm.Powodzenia.
 
Do góry