Jesteś w tej dobrej sytuacji, ze w Twoim przypadku to na sprzedawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że wina złego użytkowania leży po Twojej stronie.
Napisał bym do nich żądanie wskazania tego złego użytkowania. Na czym konkretnie ono polegało.
W sądzie będą to oni musieli udowodnić.
Zaznacz w piśmie, że zgodnie z ustawą muszą Ci to udowodnić. Sprawdź który jest to punkt ustawy i na niego się powołaj. Napisz też w piśmie, ze w razie odrzucenia niezgodności towaru z umową sprawę skieruje Twój prawnik do sądu. Niech mają świadomość kosztów na jakie się narażają. Jaki to sklep?
Zobaczysz co Ci napiszą. I potem do sądu. Sprawa prosta. Nie mają możliwości udowodnienia że użytkowałeś TV niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Zapytaj ich też o to, który z punktów instrukcji obsługi złamałeś.
Żeby mogli odrzucić niezgodność towaru z umową, to muszą Ci udowodnić że to Ty robiłeś coś źle, mimo że byłeś o tym poinformowany przy zakupie.
okocz
Przepraszam ale wprowadziłem Cię w błąd.
Żle popatrzyłem na datę zakupu TV. To niestety Ty masz już teraz obowiązek udowodnienia, ze TV był użytkowany zgodnie z instrukcją. W Twoim przypadku minęło już pół roku od zakupu.
Zapytaj ich więc, na czym polegało to złe użytkowanie.
To co napisałem wyżej miało by miejsce gdybyś kupił go albo do pół roku temu, albo rok ale po grudniu 2014r.